Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: CRF mania (само за пристрастени)

    Първоначално публикуван от Петър Манолев Преглед на мнение
    "The Honda CRF250R is the ultimate 250cc, four-stroke, motocross bike. And for 2005, our engineers upgraded it everywhere, increasing power and suspension — while making it even lighter! "

    General information
    Model: Honda CRF 250 R
    Year: 2005
    Category: Cross / motocross
    Rating: 74.2 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 249.00 ccm (15.19 cubic inches)
    Engine type: Single cylinder
    Stroke: 4
    Compression: 12.5:1
    Bore x stroke: 78.0 x 52.2 mm (3.1 x 2.1 inches)
    Fuel system: Carburettor. Keihin 37mm flat-slide with throttle position sensor (TPS)
    Cooling system: Liquid
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type
    final drive: Chain
    Ignition: CD with electronic advance
    Physical measures
    Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)
    Seat height: 965 mm (38.0 inches) If adjustable, lowest setting.
    Wheelbase: 1,478 mm (58.2 inches)
    Ground clearance: 361 mm (14.2 inches)
    Chassis and dimensions
    Rake (fork angle): 27.5°
    Trail: 123 mm (4.8 inches)
    Front suspension: 47mm inverted Showa cartridge fork with 16-position rebound- and 16-position compression-damping adjustability
    Front suspension travel: 315 mm (12.4 inches)
    Rear suspension: Pro-Link Showa single shock with spring-preload, 17-position rebound-damping adjustability, and compression-damping adjustment separated into low speed (13 positions) and high-speed (3.5 turns
    Rear suspension travel: 315 mm (12.4 inches)
    Front tyre dimensions: 80/70-21
    Rear tyre dimensions: 100/90-19
    Front brakes: Single disc. 2-piston calipers
    Front brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Speed and acceleration
    Other specifications
    Fuel capacity: 7.57 litres (2.00 gallons)
    Color options: Red
    Comments: Model ID: CRF250R

    Само заради това - "Dry weight: 92.5 kg (204.0 pounds)" бих предпочел това пред ендурото! 43 коня, 92 кила...Добре е, нали?
    Интересуваме дали клапаните са толкова калпави както при 450-ките. Понеже слабото място на 450 е клапаните дали и 250-ките имат този проблем?

    Коментар


    • До: CRF mania (само за пристрастени)

      Първоначално публикуван от Georgi Vasilev Преглед на мнение
      Интересуваме дали клапаните са толкова калпави както при 450-ките. Понеже слабото място на 450 е клапаните дали и 250-ките имат този проблем?
      Кой модел R или Х...и коя година. В първите години има малък проблем с R моделите но на по късен етап от 2005 насам откакто се произвежда и Х модела, този проблем е минало. Има случай и то не малко когато в щатите е карано с Х по 10 000 мили без проблем, тоест 16 000км.
      Със самия проблем според мен малко се спекулира и преекспонира така, че извода си е твой.
      Няма да получиш еднозначен отговор никога.

      Коментар


      • До: CRF mania (само за пристрастени)

        Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
        Кой модел R или Х...и коя година. В първите години има малък проблем с R моделите но на по късен етап от 2005 насам откакто се произвежда и Х модела, този проблем е минало. Има случай и то не малко когато в щатите е карано с Х по 10 000 мили без проблем, тоест 16 000км.
        Със самия проблем според мен малко се спекулира и преекспонира така, че извода си е твой.
        Няма да получиш еднозначен отговор никога.
        Благодаря за бързия отговор. Аз лично се интересувам от R-модела и по точно след коя година проблема с клапаните отпада( до колкото може да отпадне за спортен мотор), ако някои има познания по вапроса да сподели.

        Коментар


        • До: CRF mania (само за пристрастени)

          2005

          Коментар


          • До: CRF mania (само за пристрастени)

            Проблемът с клапаните не отпада, понеже при всички положения трябва да са ти сменени ако не е почти нов мотора.
            Какво ти пука че си взимаш примерно 2006та мотор с вече новите клапани, при положение че вече са на 2 сезона. Ако не е нов мотора, клапаните са за преглед/смяна.
            Издъних се на Тюринг теста

            Коментар


            • До: CRF mania (само за пристрастени)

              Пичове, всичко е точно. Машините са си идеални. Проблемът е, че много от хората, които си купуват изцеден 4т, та даже и 2т, не знаят какво си купуват, не знаят какво да очакват и най-лошото не знаят как да го обслужват. После идва един момент, в който с учудване разбират, че трябва 4 цифрена сума за обслужване(това да смениш клапани на 4т крос не е ремонт, това е козметика).
              Това е пичове. Моторите са перфектни. За това което дават тея машини даже са си много, ама МНОГО здрави, бъдете сигурни
              Всяка жаба трябва да си знае гьола
              Последно редактирано от iva_kx; 24-03-08, 16:55.

              Коментар


              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                Това е пичове. Моторите са перфектни. За това което дават тея машини даже са си много, ама МНОГО здрави, бъдете сигурни
                Всяка жаба трябва да си знае гьола

                Много съм съгласен с теб Жоро, на тези обороти такова двигателченце и такава сила няма как да е друго яче, материалите на земята засега са тези.

                И в кръга на шегата, какъв е извода .... ами карайте 2Т
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • До: CRF mania (само за пристрастени)

                  Проблемът с клапаните не отпада
                  ..проблема с клапаните не може така да отпадне ..щото и новите модели ..пак са с клапани..може да отпадне..когато няма клапани..т.е..дето вика краси-карайте си 2 тетата

                  Коментар


                  • До: CRF mania (само за пристрастени)

                    С моите скромни познания да споделя обаче, че поне клапаните на ЦРФ са много по ефтини от тези на Ямаха...
                    Bling bling, money ain't a thing :)

                    Коментар


                    • До: CRF mania (само за пристрастени)

                      Аз нали сега с тях се боря точно: ето за стоманените как седи положението:
                      http://www.btosports.com/p/FMXIK
                      или
                      http://www.crfsonly.com/catalog/prod...roducts_id/826

                      Иначе в хонда целия комплект - всумактелни и изпускателни , заедно с пружини, водачи, гумички и т.н. са към 600 лв. но са титаниеви. В оригиналната книжка си описват как се стърже главата ако са изстрадали леглата, иначе нова е 1070 лв.

                      Коментар


                      • До: CRF mania (само за пристрастени)

                        не че не я знам тази информация за цените ама направо е плашещо цялото нещо, да не говорим че след това трябва да отиде на майстор, още време нерви и пари, не не мерси, ще си карам 2Т-то колкото и да ми се иска да имам 4Т мотор
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • До: CRF mania (само за пристрастени)

                          Мда, колега продават направо преработени глави, http://www.ronhamp.com/default.aspx . Доколкото съм чел, тези господа поставят летвата. Успех!
                          Bling bling, money ain't a thing :)

                          Коментар


                          • До: CRF mania (само за пристрастени)

                            Клапаните на ямахата са по-скъпи и са пет на брой вместо четири, което оскъпява подмяната допълнително.
                            За сметка на това са по-леки, поради което се износват много по-бавно. Което пък определя много по-редки смени. Номерът е да не се падне на теб да ги сменяш. Някой нещо спомена ли за "купи си го нов и го шитни на края на сезона" ?
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • До: CRF mania (само за пристрастени)

                              В ранните години на новия век Хонда обявявява:
                              "До всички съзтезателни отбори по мотокрос и заможни любители. Гениалният японски прозиводител представя начина да разцепвате всички ваши неориентирани конкуренти:" та-дааа CRF 450 R
                              - Брей , брей , красавец, много върви....ще вземем 3...5 , за нас 10
                              Междувременно във фабриката:
                              - Инж. Късами Пишонака, отново прегледахме документацията, новият мотор дава страхотни показатели, продажбите вървят. Има само един проблем: г-н Якошиба Клапанага явно е препил със саке и е оплескал сметките за сплавите на клапаните. При натоварване от 80 часа те се набиват в главата и явно трябва да се подменят. Какво ще наредите?
                              - Хм. Колко съм сърдит. Какъв срам за нашата компания. Сега ще се обадя лично на г-н Хонда. Клапанага да си приготвя меча...
                              пиб пиб пиб муши - муши . дъра-бъра на японски...
                              - Да г-н Хонда, слушам. - Да се яви г-н Клапанага веднага при мен...
                              - Г-н Клапанага, по нареждане на всевишния г-н Хонда ви награждавам за изключителната дълновидност и принос за постигането на безпрецедентни по размер приходи от продажби на части за поддръжка с нов пост като главен инжинер на отдела за съединители и с ордена "Дагодуха Купувача" 1-ва степен. Ако продължавате да показвате такива резултати, скоро можете да се издигнете до шеф на направлението за разработки на мотокрос машини.... Сипете си още, преди да се върнете на работа.

                              Коментар


                              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                                Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                                ..... При натоварване от 80 часа те се набиват в главата и явно трябва да се подменят. .......
                                Имам само един въпрос, клапаните който си свалил в момента титаниеви ли бяха.. и ако....то както вече ти писах, за 5 годишен мотор по 16моточаса на година е добре...нали..

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 6 потребители онлайн. 0 потребители и 6 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X