Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: CRF mania (само за пристрастени)

    Благодаря ви много, колеги за отзивчивостта. Тези инструкции направо си ги принирам , закачам ги в гаража и почвам да водя дневник. Трябва да намеря и книжка. Отивам да търся филтри и масло, че може да изкочи някой топъл ден, а нямам търпение да се опознаем с тоз горянин. Иначе за газта - покарах го преди 3 дни около 15 минути по едни равни полянки и още имам мускулна треска май трябва първо да се подготвя на лоста

    Коментар


    • До: CRF mania (само за пристрастени)

      Може и да прозвуча банално но на съвременните 4Т спортни мотори това им е кедера ако може така да се изразя, сменят се масла ако не на всяко каране, то поне след две, като под каране разбирам средностатистическо дневно ендуро през уйкенда, да речем 5-6 часа работа на мотора.
      Ако това не се спазва идват ядовете, главоболията и голямото оръсване.
      Така че в крайна сметка работата и при 2Т и при 4Т е все тази като пари за масло. Едните го наливат в бензина другите в картера.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • До: CRF mania (само за пристрастени)

        Цитат:
        Мнение на BRANCO
        Колега БРАВО.Изказвам благодарност и поднасям поздравление за твоя труд.Дай Боже със Митков да имате повече последователи за такива материали!!!

        Митков е моят духовен Гуру без него нямаше да го има този проект...
        чинелаа.. ..ти си нагледен пример че четенето на форума е заразно и опасно начинание ..браво за проекта

        Коментар


        • До: CRF mania (само за пристрастени)

          Колега, малко бъркаш годината и мястото. Този мотор е направен само и единствено за писта. Катеренето не е от най-силните му черти в характера. Много нервен мотор е. Ниски обороти не съществуват там. А за годината - 2005 определено са много по-спокойни и управляеми от 2002-2003.
          Последно редактирано от iva_kx; 13-02-08, 00:14.

          Коментар


          • До: CRF mania (само за пристрастени)

            хмм от една друга тема видях един друг..CRF..който много много у нас не е известен а ..всъщтност е много кефаджийски и идиотски мотор.. ..особенно на ива кх и препоръчвам да прегледа е тия филмчета

            http://www.youtube.com/watch?v=x_Hzp...eature=related


            а е това
            http://www.youtube.com/watch?v=h2wQuYlL6xc


            от средата на там е мноо яко..даже там където се гонят тия двамата е направо...СТРАОТНО

            ето и още едно..за тези дето не знаят кво е динамометър
            http://www.youtube.com/watch?v=PR8Bl...eature=related

            и едно да му чуете саунда с фмф
            http://www.youtube.com/watch?v=NBEnQQQ6L-c&NR=1

            хихи..че и на задни гуми го карат ..
            http://www.youtube.com/watch?v=eK_M0ZWp9S8&NR=1

            http://www.youtube.com/watch?v=o-ST5ya8A84&NR=1

            ..някои си ги държат в..хола
            http://www.youtube.com/watch?v=DI46XFcxZqY&NR=1

            да ви кажа ..направо му хвърлих мерак на тва моторче ..ще го взема уж за...децата там едно друго..па кой ще го кара.......ще видим..
            Последно редактирано от mitkov; 13-02-08, 09:18.

            Коментар


            • До: CRF mania (само за пристрастени)

              Колеги, свалих мануала за ЦРФ450 , не е за 2005, ама предполагам , че е близък http://esk.ramdac.be/supermotard/service_manuals/ паролата е motocd. Видях графика за поддръжка и направо се уплаших. Това R (replace) e ужасяващо. За маслото и филтъра ок, веригата като се износи... ама и за буталото и сегментите на 15 часа...? Гледах 5 пъти да не съм дръпнал мануал за 2-тактов. Моля ви, кажете ми че нещо са се престарали...

              Коментар


              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                Е това са данни при максимална експолоатация в състезателен режим.
                При ендуро май повечето хора практикуват смяна на бутало и сие веднъж годишно, при 2Т пак така само че буталото е на 1/2 цена и е само то, няма клапани вериги и обтегачи
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • До: CRF mania (само за пристрастени)

                  Направи ли ви впечатление, дават смяна на маслото в предницата на всеки 7.5 часа
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • До: CRF mania (само за пристрастени)

                    Господине,
                    забелязах , че наистина сте пристрастен към Хонда.Мога ли да Ви попитам за някой сносен майстор в София?Предварително Ви благодаря!

                    Коментар


                    • До: CRF mania (само за пристрастени)

                      Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
                      Благодаря ви много, колеги за отзивчивостта. Тези инструкции направо си ги принирам , закачам ги в гаража и почвам да водя дневник. Трябва да намеря и книжка. Отивам да търся филтри и масло, че може да изкочи някой топъл ден, а нямам търпение да се опознаем с тоз горянин. Иначе за газта - покарах го преди 3 дни около 15 минути по едни равни полянки и още имам мускулна треска май трябва първо да се подготвя на лоста
                      Можеш ли да оставиш скаип?

                      Коментар


                      • До: CRF mania (само за пристрастени)

                        IASSEN покрай 450 ката не излезе ли нище за CRF 250 - 2004-2005г.

                        Коментар


                        • До: CRF mania (само за пристрастени)

                          Първоначално публикуван от ADA Преглед на мнение
                          IASSEN покрай 450 ката не излезе ли нище за CRF 250 - 2004-2005г.
                          За упътването ли? в гугъл бая го потърсих, но по едно време изкочи. Нямаше други наоколо.
                          Момчета, утре е денят на истината. Първото каране е насрочено. Милионите консумативи са приготвени. Дано само да се окаже читаво моторчето и да е гледано добре, че с тая поддръжка, нищо не се знае... Ще споделя впечатления после, каквито и да са

                          Коментар


                          • До: CRF mania (само за пристрастени)

                            След първото по-сериозно каране, вече мога да споделя впечатления от CRF 450. Преди имах някои притеснения, че може да ми е силен, да не мога да го цедя, да ми е скучен, но е много лесен за каране, без да е скучен и очаквам много забавни моточасове за напред без 2-тактовия да ми липсва.
                            Най-много ми хареса огромния потенциал от мощност. Опитвах се да излизам с пили от завоите- само с газ на 2-ра , а той се вдига в завоя По всяко време само завърташ ръчката и той си се изтрлва. Съединителя, почти не ми се налага да го ползвам. Газта е достатъчна.

                            2-тактовите са ми любими, заради нервния взрив, но откривам , че и ЦРФ-а има едни обороти (някъде преди високите), в които двигателя се развърта, някак си отваря гърло и заприличва на 2Т. Когато си го цедя около тези обороти е много забавен за каране-става като хала. Лошото е, че така си щракам скоростите, за да си седи в тази зона- да се кефя, но се получава прекалено висока скорост. Поне за мен за любителското каране основното е кефа, а той идва при мен от цеденето, не толкова от скоростта...та в този смисъл ми е малко бързичък. Тамън се изтреляш и изведнъж 100+км/ч по коловозите...
                            До като карам не броя на коя скорост съм, само знам нагоре или надолу. На всички мотори досега, съм забелязал, че често търся още една нагоре, а те са свършили. Сега карам и CBR 919RR, предишният ми крос беше CR125, и други бая съм покарал..с CRF-a за пръв път това не ми се случи. Може би ми трябва по-голям пиньон

                            Хареса ми и как катери, въпреки че колегите са на друго мнение, възможно е и да има нещо правено по моят...Тествах го на най-стръмния наклон на Камбаните без засилка директно от началото на наклона, на първа от супер ниски обороти- катери си като железница, давам леко газ- изтрелва се, сменям си спокойно на втора и си продължава, без полу-съединители и някакви гимнастики. По време на ендурото също не срещнах друго освен газ и тръгва нагоре.

                            На скоковете ми още малко странно: Няма значение на какви обороти си. Просто натискаш пружините, дръпваш газта и си скача Трябва да му свикна тепърва, но със сигурност е по-лесен от 2Т.

                            За стойката и завоите нямам коментари освен , че го чувствам идеално... За това именно си купих Хонда. Просто ми пасва.

                            Тогава карах и чисто новата Ямаха YZF 450 на H1 от форума. Много по -плавна, по-лесна е за каране. По-подходяща за ендуро е и по-мека возия има. Предполагам, че е като данни е поне толкова бърза, но в сравнение с CRF я усещам като цивилен мотор а него като брутален хард рейсър. Лично на мен CRF би ми носил повече удовлетворение. Въпрос на вкус e.

                            Та моторчето е супер - изродски мотор. Да вършееш с него по брутален начин..., който се чуди , да не се чуди. Има яко мощ, но е под контрол, лесен и забавен е за каране. Перфектният трансформатор от стрес към кеф.

                            Коментар


                            • До: CRF mania (само за пристрастени)

                              колега пред дилема съм ама ти направо ме зарибяваш да си взема crf,въпреки по спецефичното обслужване на мотора,съм убеден че си заслужава

                              Коментар


                              • До: CRF mania (само за пристрастени)

                                ОТ ДАВНА СЕ ДВУОМЯ МЕЖДУ ВР250 И РМЗ250 ПРЕДИ СЕДМИЦА МИ ПОПАДНА ЦРФ250 97Г ВНОС ОТ ЩАТИТЕ МНОГО Е ЗАПАЗЕН МАЙ ИМА И СПОРТНА ПРЕДНИЦА НО АЗ НИЩО НЕ РАЗБИРАМ ЦЕНАТА Е ПОД6000ЛВ ДОСЕГА СЬМ ИМАЛ ЯМАХА250ТТР И АТВ СУЗУКИ И ОТ ДВЕТЕ СЬМ МНОГО ДОВОЛЕН КАКВО ДА ПРАВЯ С ХОНДАТА МНОГО МИ СЕ ИСКА ДА МИНА ЕДНО СТЬПАЛО НАГОРЕ
                                [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 8 потребители онлайн. 0 потребители и 8 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X