Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    WR 426 e едно чудесно ендуро,което се държи когато поискаш като ендуро, когато поискаш като крос На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух
    Първото не е чак толкова фатално, тъй като ако познаваш вече добре характера на мотора няма да му даваш да угасне,а и без стартер моторът е по-лек, но другите слабости са преодолими! Вземаш си някой рейсингов ауспух (моят е френски - CDR), яко кормило (моето е Rental) и предница Олинс или WP и си долу-горе готов. Иска ми се да сменя и предницата, но ще го направя ако дай боже си взема CRF-X, а желанието ми да го опитам е все още голямо.
    Към глезотиите спадат редица още подобрения, от които мисля, че демпфера върши много работа, но като оправиш всичко останало можеш да си угодиш и това
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      WR 426 е чудесен мотор! Аз лично съм карал такъв. Останах очарован! Наистина е готин мотор. Аз лично бих желал да имам такъв, ама няма финанси за такъв. И нали окото ми е хвърлено на тия пусти YZ-ти. Истината е че YZ може да се намери далеч, далеч по ефтино от WR, дори и да е по нов модел YZ-та. Жоро твоят WR на мен би ми пасвал много добре - 72 килограма съм.

      Но ся ще си зимам РС и искам с него да направя един як тунинг. А има ли смисъл да му се сложи демпфер. И така не разбрах какво толкова ти помага тоя демпфер. Секи ми дрънка различни теории за тая джаджа. I am feeling confused

      Коментар


      • #18
        Два пъти до сега съм падал с голяма скорост от тъй нареченото "заиграване" на кормилото при удари веднъж в камък и втори път в пън от скрито в тревата отсечено дърво. Добре е, че от скоростта се плъзгах по гръб без да се търкалям, а и не срещнах нещо на пътя си. Често господ те пази, но мисля че все един път ще бъде разсеян и ... толкоз. Така, че демпфера върши чудесна работа в такива случаи. Той елементарно казано укротява предницата и често помага. Не бива да се смята, че в 100% от случаите устройството ще те спаси, но си струва да го имаш
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          То наистина не е гаранция, ама едно да имаш друго е да го нямаш. То по тая логика може да си караш и изведнъж мотора - БУУУМ!!! Така, че който се е качил на такъв мотор, трябва да знае че е обречен на доста гадни падания(които дай боже да са без кунтузии) Според мен добра екипировка+добро здраве на мотора, ти дават 90% гаранция, че като паднеш няма да се прибиеш А на мен ми се живее

          Коментар


          • #20
            демпфер за др 250 според мен не ти е много нужен
            тоя мотор си е и без това доста стабилен и не е толкоз силен
            демпфер по принцип е почти задължително да се сложи ако човек кара ктм например
            демпфера по принцип е амортисьор който успокоява движенията на кормилото
            най вече върши работа срещу така наречения хеад снейк заиграване на кормилото което понякога направо влиза в резонанс
            по склонни към такова нещо са по леки и по мощтни мотори с прекалено изправен ъгъл на предницата които се кърат с висока скорост по прекалено издупчени пътища
            повечето ендура са с по голям ъгъл и са сравнително тежки така че по трудно им се случва тая работа
            кросови мотори които се карат за ендуро по често имат склонност да се заиграват
            ако придницата не е правилно регулирана също стават такива работи или пък ако налягането в гумите не е правилното
            освен чрез демпфер има и други начини чрез гоито да се намали вероятността от "заиграването"
            аз например имам едно много широко ендуро кормило "ансвер"
            с което много лесно се удържа мотора и много по трудно може да се разиграе
            преди имах един CR250 който го бях взел с хубаво рентал кормило и бях ришил да не му слагам широкия ансвер
            обаче като ми се заигра на няколко пъти из едни дупки
            едвам го удържах
            веднага взех мерки пооправих настройките на предницата и сложих широкото кормило
            от тогаво почти не се е заигравал но даже и да се случи с много леки усилия успявах да го укротя с широкото кормило
            ДРУГА ГРЕШКА която дестабилизира мотора а се допуска мнооогоо често из вашия край ПЕТРЕ
            е че пружината на задния амортисьор се натяга прекалено много за да се вдигне мотора и да изглежда "КРОСОВ"
            ТОВА МНОГО ВЛОШАВА УПРАВЛЯЕМОСТТА
            освен това като вдигнеш задницата ъгъла на предницата става прекалено изправен и мотора се разиграва много лесно а и се кара трудно щото тежестта се изнася прекалено напред предницата омеква много и въобще мотора става неконтролируем
            е изглежда супер кросов верно ама тва кво ги топли толко тия пичове не мога да разбера
            има си настройки които са СУПЕРР важни пише ги на много места включително и в сервизните книжки
            четете си ги и не дейте импровизира
            друго важно е настройката на кормилото и ръчките
            повечето хора въобще нямат идея как трябва да се нагласят а при неправилни нагаласяния мотора дава големи отклонения от провилното повединие а и няма да можете да се научите на правилна стойка върху мотора
            аз също не знаех как трябва да се нагласят но веднъж бях дал на един австриец мотора си да го кара и човека още като го взе първата работа му беше да нагласи кормилото и ръчките
            след като ми го върна мислех пак да си върна моите регулировки но като се позамислих и като взех да наблюдавам по внимателно от списанията които имах как си ги нагласят по добрите из цял свят моторите риших да не се правя на хитрец ами да послушам хората които знаят повече
            въобще когато ходите някъде на състезание или гледате такова по телевизията например отваряйте си очите и копирайте колкото може повече неща
            кото идете на мотокрос не се мотайте само около кебабчетата ами идете се разходете из боксовете и наблюдавайте внимателно кво се прави там ще научите маса важни неща
            ако имате възможност натиснете мотора отпред отзад вижте как са му регулирали окачването кви гуми използват колко ги помпят и т. н.

            Коментар


            • #21
              Та като стана въпрос за гумите, най добрият вариант е да се карат с МУС Ако обаче няма такъв правилното помпене за нашите условия е 0.8 - предна и 1.0 - задна при драйвър тежащ до 80 кг, а за по-лек и по-малко
              Не помпете гумите над 1 атмосфера
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #22
                Жорка ако са некви камънаци щеш не щеш бива над 1 атмосфера да ги понапомпиш
                иначе гърмят понякога
                а муса е супер ама е доста скъп
                а и живота му май не е много дълъг

                Коментар


                • #23
                  Е, всичко е субективно, но аз говоря за най-общо казано.
                  А мусът е най-доброто, но за един сезон! Комплекта на Мишелин, който се води за "най" е 300 евро
                  Нека всеки поразсъждава над това дали го устройва.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #24
                    Какво е МУС????
                    [img]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/img]

                    Коментар


                    • #25
                      А като става въпрос за модификации на ДР
                      Те са толкоз много че и аз не ги знам сигурно всичките
                      най читава е N мисля че се казваше модификацията но тя е 350 само
                      Тя си е почти като кросов мотор и стоп машинка няма даже
                      само дето ауспуха и е много тих направен и много и ограничава възможностите
                      Бочака има такъв др и ми разправя че като му сменил ауспуха тръгнал да върви мнооого ама мноого повече
                      По неговите думи с стария ауспух мотора се изправял на 2-ра с дърпане а с новия НА 4 ТА САМО С ГАЗ

                      МОДЕЛИТЕ 250 могат да се направят лесно 350

                      моделите 350 могат да се направят не много трудно 400 че и повече кубика
                      спортната версия 350 има и ускорителна помпа в карбуратора

                      има модели с т.нар. адаптиращо окачване
                      това е една врътка която като я врътнеш мотора става висок като за офф роуд а като излезеш на асвалта я връткаш и мотора става нисък

                      350 модела е с един разпределителен вал в главата и двигателя му е като на 250s модела който е един и същт от 1990 и до сега
                      има имодели 250 с два вала в главата те са и малко по мощтни но са само с 250 куб имат и стартер ,а някои и само стартер без манивела
                      по новите от 2000 2001г 250 др и са с почти кросово окачване и два вала в главата в щатите ги има бая като гледам по сайтовете
                      но в България идват основно от япония модели накои от които са с съвсем друго екипиране от европейските и щатските модели
                      може да се кажат още маса неща
                      имам няколко списания едно от които немско с много подробно описание на модела включително описание на слаби силни страни както и много много мнения от хора които са го имали този модел
                      между другото първо се появява др400 модел 1981г мисля че беше който е с два амортисьора отзад с 27кс и смешен кръгъл фар отпред
                      имам го и него с данните в един вестник 1980-81 ва година
                      а и в харманли има един такъв хвърлен в един заден двор
                      250 моделите и 350 се появяват по късно
                      може да се напишат още много неща постепенно ще добавям в темата че сега взе да ми писва да пиша
                      най общо казано др-а е евтин и здрав мотор от който с малко мерак може да се понаправи доста добра машина но все пак си е хоби моторче
                      ако попаднете все пак някак си на по спортните версии което много трудно може да стане щото ги няма много много в бг си заслужава да ги вземете даже и ако сте по амбициозен офф роудър зощото обикновенно цените им са доста добри

                      Коментар


                      • #26
                        Мусът е имитация на вътрешна гума, малко по-тежка от нормалната и е направен от специален силикон и микропореста гума, която не се пука! Всички състезатели, а и по-напреднали любители на запад ползуват такива. Поставянето на муса изисква умения, разпробиване на джантата за закрепващи винтове и не е много проста работа, но пък цял сезон не носиш разни резерви и железа из раницата
                        Основно предимство при него също е прогресивното втвърдяване, колкото ударът е по-тежък и отива към каплата, но и той не е вечен, а както казахме само за един сезон. Виждал съм мусове така жестоко срязани от камък в комплект с външната гума, че ти е трудно да си представиш как е станало
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #27
                          Както казва Дарт Вейдър: "Impressive, a most impressive!". Наистина е вппечетляващо. Такива гуми ако имах...

                          Коментар


                          • #28
                            дано съм оцелил вярната тема ама друга не видях пък нали става въпрос за сузуки DR.един пиятел иска да си вземе сузуки dr650 92год. та моли за съвет ако знаете за различни модификации ,плюсове и минуси ,за какво да внимава при огледа и ставали за госко каране.благодаря ви предварително.

                            Коментар


                            • #29
                              бе за горско каране др650 хич не ми се струва подходящ

                              Коментар


                              • #30
                                SUZUKI DR 600 добър мотор ли е?

                                Лесен ли е за поддръжка. Колеги, ако може и снимки на вашите Сузукита, благодаря
                                Последно редактирано от cveti; 14-10-09, 20:05.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X