WR 426 e едно чудесно ендуро,което се държи когато поискаш като ендуро, когато поискаш като крос  На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух
  На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух  
  
Първото не е чак толкова фатално, тъй като ако познаваш вече добре характера на мотора няма да му даваш да угасне,а и без стартер моторът е по-лек, но другите слабости са преодолими! Вземаш си някой рейсингов ауспух (моят е френски - CDR), яко кормило (моето е Rental) и предница Олинс или WP и си долу-горе готов. Иска ми се да сменя и предницата, но ще го направя ако дай боже си взема CRF-X, а желанието ми да го опитам е все още голямо. 
 
Към глезотиите спадат редица още подобрения, от които мисля, че демпфера върши много работа, но като оправиш всичко останало можеш да си угодиш и това 
							
						
					 На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух
  На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух  
  Първото не е чак толкова фатално, тъй като ако познаваш вече добре характера на мотора няма да му даваш да угасне,а и без стартер моторът е по-лек, но другите слабости са преодолими! Вземаш си някой рейсингов ауспух (моят е френски - CDR), яко кормило (моето е Rental) и предница Олинс или WP и си долу-горе готов. Иска ми се да сменя и предницата, но ще го направя ако дай боже си взема CRF-X, а желанието ми да го опитам е все още голямо.
 
 Към глезотиите спадат редица още подобрения, от които мисля, че демпфера върши много работа, но като оправиш всичко останало можеш да си угодиш и това
 
							
						


 
   
							
						 Често господ те пази, но мисля че все един път ще бъде разсеян и ... толкоз. Така, че демпфера върши чудесна работа в такива случаи. Той елементарно казано укротява предницата и често помага. Не бива да се смята, че в 100% от случаите устройството ще те спаси, но си струва да го имаш
 Често господ те пази, но мисля че все един път ще бъде разсеян и ... толкоз. Така, че демпфера върши чудесна работа в такива случаи. Той елементарно казано укротява предницата и често помага. Не бива да се смята, че в 100% от случаите устройството ще те спаси, но си струва да го имаш  А на мен ми се живее
 А на мен ми се живее   
							
						
 
  
  
  

Коментар