Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Suzuki DR

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Suzuki DR

    Напоследък този модел на Сузуки се среща много често в магазините за мотори втора ръка, но също така има голяма разновидност на модела DR. Като се започне от DR BIG 800 и 750 /туристически ендура/ та се стигне до L и N модификации за офроуд, ама да ви призная тези букви не ми говорят много/предполагам че има и други такива като мен/.
    Знам, че тук има хора които могат доста да кажат по тая тема, така че ще ги помоля като намерят малко време да кажат нещо повече за модификациите на DR-а ....... кои са най- добри за офроуд, кои са по шосейни, основни разлики и т.н. Адаша спомена, че в Кипър са карали от "...осакатената L модификация..." със стартер и т.н.

  • #2
    Дори мисля, че модела който карахме в Кипър бе SL
    И преди съм карал DR, но този беше някакси много странен. Въпреки, че като че ли тежестта му не бе голяма, явно е разположена по-високо и при накланяне моторът натежаваше.
    Това, което аз имах един сезон беше само с кик и усещането беше за по-динамичен мотор с по-лесно управление.
    Митков, пак ти си на ход
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      ето малко линкове за 750 и 800

      Ето малко линкове за Де Ер 750 и 800

      История:
      http://www.suzukicycles.org/DR-serie...800S-Big.shtml

      Хубав сайт с много информация по ремонт и поддръжка:
      http://home.germany.net/avehrenb/DR800maintenance.html

      Форум собственост на много услужлив немец, знаещ всички отговори:
      http://www.foren-dienst.de/cgi-bin/f...=&key=&others=

      Мануал за мотора:
      http://www.navend.de/images/p/WHB/

      Любимият ми сайт /бразилски/ за Де Ер:
      http://clubedr800.cjb.net/

      Имам стотици страници техническа информация за 750 и 800, която ще предоставя на всеки.

      п.с.
      Страхотен форум! Чак ме е срам да пиша.

      Коментар


      • #4
        Искам да кажат разбирачите коя е най- добрата модификация на ДР 250 за оффроуд ама най

        Коментар


        • #5
          Ами Петърчо аз лично съм много доволен от RS модификацията - компактен мотор, 4Т, гори малко, удобно се кара, може да се регистрира.
          Недостатък е сравнително мекото окачване, но за ендуро става.
          Миналата неделя правихме 150 км. преход (и в южна българия ходихме), като само аз бях с ендуро, другото всичкото беше крос - 9-10 мотора (цр250, рм125, хускварна250, црф450) и моето др-че барабар с тях си издържа прехода, като съм карал наравно с другите.
          Ти докато мислиш кой мотор да си купиш, да беше сменил вече 2-3 и щеше да имаш собствено мнение и предпочитание за по-добрия
          No bike - no fun!

          Коментар


          • #6
            Абе аз уж ги смених вече 3 мотора, ама до ся ДР не съм карал .... РС модификацията колко кила е ? Ако е над 105, максимум 110, незнам...И твоят РС май няма манивела. А на мен ми трябва и манивела, и стартер. По възможност да е с обратна предница

            Коментар


            • #7
              Дидо, избрах си мотор. Ще е РС, като твоят. Видях го, дори го пробвах. Много е добър.НЕ Е падано с него Черен на цвят. На 10 000 реални километъра. С кросови калници. Смятам, като си го зема да му закача манивела и да му сложа един по якичак аспух. Я ме посъветвай малко. 99% ще го зимам

              Коментар


              • #8
                Ха да ти е честит най-накрая новият мотор, Boy
                Само дето се съмнявам, че именно този 1% пак ще развали работата.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Жоро, кажи къде има контактен ключ за твоя мотор бе! Или поне дали са различни по моделите. Тука едни момчета които те познават като легенда търсят, алпинисти. Даже са карали в твоя пушек. Ама срам - не срам, не ги питах "ти кой си бе?" Лепят термоизолация на комшията. И мотора е очукан барем колкото мойто камионче, верно значи карат.

                  Коментар


                  • #10
                    Моят само се рита и ... си чупиш главата.
                    Нека да карат пичовете, Стефане, че напоследък младите нищо не спортуват, а само вдигат щанги, пият стимулатори и искат да са яки, а по-отгоре никой не остава
                    Ендурото и сексът не са шега работа !
                    -------------
                    Животът се измерва с броят на издишванията !

                    http://sixdayscrazyjob.com
                    http://crazy-job.com

                    Коментар


                    • #11
                      Жоро, тоз път не. Зимам го от наш човек. В качеството на мотора няма да се усъмня. Сега най-много до седмица ще го зема. Трябва да продам на някой Джебела. Мотора си добър, запазен е, само дето е много тежък и на мен не ми допада. Вече изредих няколко вида и класа мотора и мисля че с РС-а ще си паснем доста. Сега се чудя дали да му слагам манивела и един по здрав аспух. Мисля да направя крачка към сериозен тунинг, ама ми трябва много помощ от хора, които разбират от мотори. А в тоя форум е фулл с такива. Така, че чакам да се отзовете само

                      Коментар


                      • #12
                        Купи ДР-а пък пак ще говорим
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Той до някъде е тунингован. Има кросови калници, сменен резервоар, сменена седелка, сменен фар... изобщо не прелича на РС

                          Коментар


                          • #14
                            Това са само козметики За да го накараш да върви ще трябва много тунинг още!
                            Ендурото и сексът не са шега работа !
                            -------------
                            Животът се измерва с броят на издишванията !

                            http://sixdayscrazyjob.com
                            http://crazy-job.com

                            Коментар


                            • #15
                              Бат Жоро, твоят Ви Ер сто на сто си го тунинговал здраво, нали? Аспуха е акрапович нали?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X