WR 426 e едно чудесно ендуро,което се държи когато поискаш като ендуро, когато поискаш като крос
На старта тръгва здраво,ако го пришпориш, а ако решиш да минеш през труден участък също лесно се контролира. Единствените му недостатъци са както на повечето стандартни модели от тоя клас (с изключение на КТМ): липсата на стартер,не особено добрата предница, лесно огъващо се кормило и много кофти ауспух
Първото не е чак толкова фатално, тъй като ако познаваш вече добре характера на мотора няма да му даваш да угасне,а и без стартер моторът е по-лек, но другите слабости са преодолими! Вземаш си някой рейсингов ауспух (моят е френски - CDR), яко кормило (моето е Rental) и предница Олинс или WP и си долу-горе готов. Иска ми се да сменя и предницата, но ще го направя ако дай боже си взема CRF-X, а желанието ми да го опитам е все още голямо.
Към глезотиите спадат редица още подобрения, от които мисля, че демпфера върши много работа, но като оправиш всичко останало можеш да си угодиш и това


Първото не е чак толкова фатално, тъй като ако познаваш вече добре характера на мотора няма да му даваш да угасне,а и без стартер моторът е по-лек, но другите слабости са преодолими! Вземаш си някой рейсингов ауспух (моят е френски - CDR), яко кормило (моето е Rental) и предница Олинс или WP и си долу-горе готов. Иска ми се да сменя и предницата, но ще го направя ако дай боже си взема CRF-X, а желанието ми да го опитам е все още голямо.

Към глезотиите спадат редица още подобрения, от които мисля, че демпфера върши много работа, но като оправиш всичко останало можеш да си угодиш и това

Коментар