Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 300 EXC Six Days 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

    Първоначално публикуван от Наско Петков Преглед на мнение
    Не е хубаво да стои с празен карбуратор,прецаква се иглата на поплавъка.
    А какво и се прецаква на иглата, нали си е стоманена ? Единственото за което се сещам е ако не е направена от неръждаема стомана да вземе да ръждяся.
    Наско или Краси бихте ли обяснили, ако обичате.
    Аз моя го оставям с бензина, и като ще го карам, източвам карба.
    Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

    Коментар


    • #92
      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

      Ето за това говорим, така нареченото valve needle
      не знам по каква причина когато стои на сухо се променя, връхчето е гумено. След чести изсъхвания на карбуратора вероятно гумата си променя параметрите, започва по-трудно да задържа, и много по-лесно започва да прелива.
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:mzYzzo7Y3H7jMcKY1ISQrmA.jpg
Прегледи:1
Размер:5.9 КБ
ID:5567163
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #93
        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

        Мерси Краси. Значи е хубаво да се сменя на няколко години.
        Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от 4ef4o Преглед на мнение
          А какво и се прецаква на иглата, нали си е стоманена ? Единственото за което се сещам е ако не е направена от неръждаема стомана да вземе да ръждяся.
          Наско или Краси бихте ли обяснили, ако обичате.
          Аз моя го оставям с бензина, и като ще го карам, източвам карба.
          Уточнил съм ,че става дума за иглата на поплавъка а не за иглата ма шибъра.

          Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
          Опариш ли се вече знаеш
          Много си прав Краси.
          Последно редактирано от Chinela; 25-02-14, 05:40.
          0888 074 049

          Коментар


          • #95
            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

            Еее Ванка добре, че си пуснал такава тема и действително всичко казано е точно така Изчетох я цялата и първите впечатления от КТМ 300 2014г. при всички са еднакви.Мотора гори много, понятието равна газ го няма,държи се като див кон и няма каране След повторение на подобранията, който си описал, все едно стана друг мотор.Спести ни около 6м. в търсене на правилните майстори и настройки На следващото виждане ще черпя
            NGO "SPORTS CLUB ЕXTREME RACING"

            Коментар


            • #96
              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

              След чести изсъхвания на карбуратора вероятно гумата си променя параметрите, започва по-трудно да задържа, и много по-лесно започва да прелива.
              най вероятно от озона и кислорода във въздуха ,,те съсипват гумата ,,моя не е оставал не каран повече от 20 тина дни тъй че нищо не точа
              сега след всички подобрения го направих 250 и пак се почна от начало
              и скуич толеранса на 250 също е оставен заводски прекалено голям камерата обаче е с по добра форма а и по малка тъй че теоретично мотора тр да работи по добре а и на практика е така
              дори смея да кажа че тези мотори са си проектирани да са 250 и в последствие 300 то което си бе като кит се оказа някакъв маркетингов хит
              сега като 250 според мен работи много по добре пали винаги на стартер дори и много студен докато преди само с манивела като е студен, държи си оборотите много по стабилно вибрира много по малко и работи осезаемо по тихо, а и се кара много по лесно или поне според мен е така , като усещане много странно но се усеща много по лек въпреки че на практика разликата предполагам е по малко от килограм жалко че не ги притеглих частите но то не е късно,настойките на предницата също ги промених защото така както го бях нагласил за 300 идваха твърди
              поне за сега и поне на мен като 250 версия ми харесва доста повече
              вървенето е една идея по слабо в ниските но по охотно се развърта във високи на практика се кара с една скорост надолу инак всичко е същото е ,,без бруталното дърпане и ровене в средни и късането на ръце в най високи
              Последно редактирано от mitkov; 28-04-14, 12:19.

              Коментар


              • #97
                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                най вероятно от озона и кислорода във въздуха ,,те съсипват гумата ,,моя не е оставал не каран повече от 20 тина дни тъй че нищо не точа
                сега след всички подобрения го направих 250 и пак се почна от начало
                и скуич толеранса на 250 също е оставен заводски прекалено голям камерата обаче е с по добра форма а и по малка тъй че теоретично мотора тр да работи по добре а и на практика е така
                дори смея да кажа че тези мотори са си проектирани да са 250 и в последствие 300 то което си бе като кит се оказа някакъв маркетингов хит
                сега като 250 според мен работи много по добре пали винаги на стартер дори и много студен докато преди само с манивела като е студен, държи си оборотите много по стабилно вибрира много по малко и работи осезаемо по тихо, а и се кара много по лесно или поне според мен е така , като усещане много странно но се усеща много по лек въпреки че на практика разликата предполагам е по малко от килограм жалко че не ги притеглих частите но то не е късно,настойките на предницата също ги промених защото така както го бях нагласил за 300 идваха твърди
                поне за сега и поне на мен като 250 версия ми харесва доста повече
                вървенето е една идея по слабо в ниските но по охотно се развърта във високи на практика се кара с една скорост надолу инак всичко е същото е ,,без бруталното дърпане и ровене в средни и късането на ръце в най високи
                Mitkov,много дълго това изречение бре. Удряй по една точка тук там.

                Коментар


                • #98
                  От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                  Я да пораздвижа темата. Има ли добити някакви впечатления с напредване на мото часовете ?
                  2015 KTM EXC 450 six days Argentina
                  Toyota Land Cruiser KDJ 125

                  Коментар


                  • #99
                    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                    Първоначално публикуван от Vladislav Kostevski Преглед на мнение
                    Я да пораздвижа темата. Има ли добити някакви впечатления с напредване на мото часовете ?
                    Нищо ново под слънцето, освен че моторът е със сменено окачване, предницата е въздушна, а задният шок също е различен от оригиналният.
                    След изминати почти 4000км, съм сменил един бендикс и втулките на ротора. Стартера въпреки подобренията му при 2014 моделите, пак е калпав.
                    Наложи се и да попритегна болтовете на картерите, че се бяха разхлабили драстично и гарнитурата се омасли веднага....
                    Не се сещам друго, ако се сетя, ще допълвам!!! Ако трябва да избирам какъв мотор да си купя, то без колебания ще се спра отново на .

                    Коментар


                    • Re: От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                      Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                      предницата е въздушна
                      Я дай малко повече инфо? Бях попаднал на такова окачване, но нямаше много инфо в нет-а, а от първа ръка е още по-добре да знаем кое как.

                      Коментар


                      • От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                        Подобно окачване КТМ ползваха отзад още в края на 70-те години , няма пружини , само газ и хидравлична течност , ЧЗ също ползваха подобно окачване. Хубавото беше , че може да направиш окачването и за 50кг. , и за 150кг. , но като изпуснеше амортисьора ставаше мазало , а мотора пистарка.

                        В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                        Коментар


                        • От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                          Не мисля да обсъждам окачването, по простата причина, че не съм запознат с детайлите.
                          Предницата ми е KAYABA PSF.

                          Коментар


                          • От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                            А нали като го купи не беше много хепи? Защо отново 2Т? А как се държи окачването, защо замени оригиналното?
                            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                            Коментар


                            • От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                              Малко да изтупаме темата от прахта..... преди време си купих SMART* телефон, после SMART* телевизор, а и да не забравяме CLEVER* lever-а!!!
                              Сега дойде време и за SMART карбуратор, баси, всичко е SMART, само аз НЕ...
                              Очакванията са, че сега мотора няма да се влияе от надморска височина, ще е по-икономичен, ще е по-мощен в ниските и куп други благинки.
                              А, и не по-малко маловажно, няма да се дави при падане, а при мен си е редовно.

                              На крика, готов за трансплантация на органи.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0007.jpg
Прегледи:1
Размер:201.2 КБ
ID:5628652

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0008.jpg
Прегледи:1
Размер:220.9 КБ
ID:5628653

                              Оригиналният карбуратор, заедно с маншона и жилото за газта отиват в пенсия.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0012.jpg
Прегледи:1
Размер:192.4 КБ
ID:5628654

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0015.jpg
Прегледи:1
Размер:208.8 КБ
ID:5628655

                              APТ Smartcarb, това е новият карбуратор без жигльори.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0017.jpg
Прегледи:1
Размер:197.8 КБ
ID:5628656

                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0022.jpg
Прегледи:1
Размер:211.9 КБ
ID:5628657

                              Готово, поставен и запали от първото ритане, дори и аз се учудих на мене си.
                              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0023.jpg
Прегледи:1
Размер:192.2 КБ
ID:5628658

                              Ето и едно кратко видео което за по-нагледно.

                              Коментар


                              • От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                                Браво Ванка, не спираш да експериментираш и подобряваш
                                Очакваме и първите отзиви от полевите тестове.
                                Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X