От: KTM 300 EXC Six Days 2014
Значи кита за КТМ вентилатор е без датчик, с копче и както каза Митков, пускаш го когато искаш.
Обаче аз поръчах кита който е за Хусаберг, той е този който е с датчик и сме монтирали.
На предишния ми мотор, 350-ката термостата сработваше някъде над 95-100 градуса, обаче аз го смених с такъв който се включва на 85градуса.
В момента пак е с такъв, той почти винаги е включен, дори и по равен терен, а копчето за мигачите използвахме да вържем там двете карти.
Щом обаче от завода тези мотори ги продават без вентилатори, дори нямат отвор в тях за датчик, значи се предполага, че греят по-малко от 4тактовите.
Сега обаче пиша само това което съм чел през последните месеци в КТМтолк, практиката ще покаже и тогава ще споделя от първо лице.
Все пак жегите тепърва предстоят, а и Рила не е Баха 1000... много ме радва, че темата тръгна в тази насока, да дискутираме техническите характеристики и да споделяме опит.
Благодаря Ви още веднъж!!!
П.П. Нека не забравяме обаче, че мотора е при Владо, който също кара 300 двутактов сикс дейс 2013 и има практически опит.
Значи кита за КТМ вентилатор е без датчик, с копче и както каза Митков, пускаш го когато искаш.
Обаче аз поръчах кита който е за Хусаберг, той е този който е с датчик и сме монтирали.
На предишния ми мотор, 350-ката термостата сработваше някъде над 95-100 градуса, обаче аз го смених с такъв който се включва на 85градуса.
В момента пак е с такъв, той почти винаги е включен, дори и по равен терен, а копчето за мигачите използвахме да вържем там двете карти.
Щом обаче от завода тези мотори ги продават без вентилатори, дори нямат отвор в тях за датчик, значи се предполага, че греят по-малко от 4тактовите.
Сега обаче пиша само това което съм чел през последните месеци в КТМтолк, практиката ще покаже и тогава ще споделя от първо лице.
Все пак жегите тепърва предстоят, а и Рила не е Баха 1000... много ме радва, че темата тръгна в тази насока, да дискутираме техническите характеристики и да споделяме опит.
Благодаря Ви още веднъж!!!
П.П. Нека не забравяме обаче, че мотора е при Владо, който също кара 300 двутактов сикс дейс 2013 и има практически опит.
Коментар