Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 300 EXC Six Days 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

    От това което прочетох Митков е най прав според мен има защо.Мотора е перфектен и не с е отказвай така лесно трябват повече чупки в кръста .
    Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
    0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

    Коментар


    • #47
      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

      Хайде Ванка казвай какво става с цвайката. Чак не ми се вярва че направи такъв избор.
      Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

      Коментар


      • #48
        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

        Ради, никога не е късно човек да стане за резил!!!
        Сега не искам да пиша нищо, поне не и докато не му навъртя 15-20 мото-часа.
        Единственото хубаво нещо е, че се оказа без никакъв проблем, освен тая дефектна свещ.

        Коментар


        • #49
          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

          Еее след 4т-тата другото хубаво нещо трябва да е и теглото му, макар че точно след 350-тката ти едва ли и това ще е плюс. И като цяло май това ще са й плюсовете на миризливката. Просто няма как да се лъжем че е супер по-хубаво и че не знам си какво и не знам си що, освен ако ендурото което караш не е тип "носия на мотор" ама и там е спорно, защото за средното ниво карачи май с 4т се оказва по-лесно минаването през много места.Аз

          Аз пък се надявам на някакво сравнение с 350-тката. Като поведение, лекота и начин на каране в какви обороти да се държи двигателя. Че се е заформило едно мнение че 350-тката не върви, а на мен чуденката ми е "Не върви спрямо ПЕТстинарките или като цяло не върви и колкото цвайките?" Не ми пречи да си почакам да добиеш достатъчно впечатление. И без това и 350-тката ти е наблизо да бърз тест и с нея, ако случайно си позабравил как е с нея.
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • #50
            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

            VaHko добре го е написал и на мен ми е интересно сравняването на 350-ката с 300-то и то от първа ръка.Чакаме с интерес.
            Кавазаки КЛХ 300 04г
            Кавазаки КХ 65 04г
            Опел Астра 94г
            Мерцедес 124 91г

            Коментар


            • #51
              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              Ради, никога не е късно човек да стане за резил!!!
              ...
              Според мен преекспонираш нещата. Гледаш от от позицията на пари=кеф.
              Търси кефа на друго място, а не при вълшебния мотор.
              Мотора си е прекрасен. Питай Обаче Влади, защо се бартеросахме.
              Носех, учех се, където не можех хората помагаха...
              Ама аз обичам да обикалям на длъж и шир. С цвайтактера ми бе тегаво.
              За гаднни баирчета и пътеки тва се бута и мъкне най-лесно.
              Просто иска да си промениш нагласата. А с реклуз ще е доста по-често изведнъж зад теб.
              Зор си иска, ама там май е кефа.
              Адаша в началото сподели за неговия 300 хусаберг, че такъв зор и толкова падания не е имал до преди с бетата.
              Ама виж сега какво става. Лети си човека на две крила.
              ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

              Коментар


              • #52
                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                Знам, че мина много време и Ви "дължа" един пост по темата, но моля за Вашето извинение.
                Забавянето беше продиктувано от желанието ми да бъда по-конкретен и точен в "анализа" на мотора.

                Закарах го да участва на шестдневката в Стара Загора, нали все пак за това състезание е създаден.
                Нещата от първият ден не бяха никак розови, дори напротив, нито аз, нито мотора бяхме в кондиция.
                Най-неприятното се оказа финала, бензина ми свърши за 68км и се наложи накрая да изляза от трака и да се прибера на изпарения.

                Вторият ден...о чудо, фантастично, НО...защо ли??? Това беше най-тежкият терен и мотора показа силата си.
                На спънатите пътеки го карах само на 2-ра с пиньони 14/50, нямаше никакъв проблем, излизаше навсякъде с лекота.
                За справки и доказателства търсете Ванко от Варна...
                Проблем обаче се оказваха спусканията, налагаше се да спирам преди всяко спускане и да гася двигателя за да намеря нулева.
                По този начин пестях гориво и не подлагах мотора на режим в който се маже по-малко.
                Липсата на моторна спирачка обаче ми пречи и до днес, надявам се да свикна.
                На равното мотора прекъсваше и придърпваше, все едно иска да ме прехвърли през кормилото...

                Тъкмо се въодушевих, че най-после мъките ми са минали в историята и дойде ден 3-ти, РАЛИ и поредното разочарование...
                На бързите прави се налагаше да караме с над 130км в час, включително и много асфалт, поредното .....сещате се.
                Вече започнах да си мисля, че проблемът е в мотора, а не в мен, макар че това го знае всяко хлапе, аз само се возя, не карам.
                Дадох мотора да го тества един от най-добрите австрийци, Бенджамин Дизел, присъдата беше, ПЕРФЕКТЕН МОТОР......

                Остана да търся вината в мен, това беше най-лесно... продавам мотора и готов....

                Обаче ми остана последният ден, трасето пак беше правено за двутактов, мотора се представи отлично докато.....
                На 30км от финала КТМ-а заспа на 1ва скорост и не искаше да чуе за друга...,добре че Гълъбин се оказа наблизо с пикапа си.

                Хвърлих мотора на Владо в Пирдоп и му казах:
                - Или прави мотор от това, или го паля и снимам клип за Ю тюб, ще е хит в нета поне година...

                Той смени маслата в окачването и двигатела, все пак това е наложително за нов мотор след около десетина мото-часа.
                Намери и проблема във скоростите, оказа се стружка от детайл, който не е почистен от фрезата, направо сглобен.
                Та тази микроскопична стружка попада под едно "буренце" и ....., чак когато разглобил всичко върху чисто бял лист хартия, стружката изпаднала и проблема е решен и до днес.

                Друго което направи, но пази в тайна е, че мотора вече има нова игла, жигльори и главата на цилиндъра е фрезована за промяна на горивната камера.

                Мотора изведнъж стана СЪВСЕМ ДРУГ, това го заявявам най-отговорно....нямаше НИЩО общо с преди.....
                Сега гори около 90-95км с един резервоар ХАРД Ендуро, не возене по черен път.
                Вървенето се подобри по черните пътища, в момента няма разлика от 4тактов на равен терен или асфалт.
                По пътеките обаче мотора взе да върви, но аз оставах без него, тоест, давам газ, пускам съединителят и той заминаваше по пътеката, но без мен.

                Пак се отчаях, мислех си, че трябва да пускам обява възможно най-скоро, при 100% читав мотор, трябваше да сменим и "МОТОРИСТА".
                Владо обаче ме навиваше да продължавам и да пробвам всякакви настройки, а аз дори бях завил клапата докрай, да не се отваря...

                Преди известно време ми останаха 4 часа свободни и излязох да покарам сам, тогава на всяка почивка отвивах клапата помалко докато не я отвих докрай.
                Каква беше изненадата ми, мотора пак стана друг.
                Дърпаше още повече от ниски и никъде нагоре нямаше рязкото придърпване при отваряне на клапата.

                От тогава два пъти излизам да карам с групата и мотора все повече и все повече ми харесва, не съм имал никакви проблеми, нито с мотора, нито с мен.
                Дори се заиграх по един хил клайминг, тръгвах от място на втора и нагоре луна парк, докато един бор не се оказа на пътя и фара даде фира.

                "Присъдата ми" до момента е, че това е мотор за много тежък терен, но не става за преходи и разходки.

                Да добавя и още едно мнение на човек врял и кипял в ендурото.
                Собственикът на Ерзберг родео, Карл Катох.
                Бях изненадан да видя и него с двутактов мотор, преди караше 350-ка като мен.
                На въпросът ми ЗАЩО и той е сменил мотора, отговорът му беше:
                - Това е мотор създаден за ХАРД ендуро и с него е много по-лесно отколкото с 4 тактов.
                За да оцениш обаче думите ми, ще се наложи да покараш такъв мотор поне една година.

                .....

                Ще допълвам, засега толкова.......... остават ми още 10 месеца...

                Коментар


                • #53
                  От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                  Чинел, ний сме родени за мъки - ще упорстваме с миризливките и ако не друго, поне ще видим дали древните са искали да кажат нещо с "Repetitio mater studiorum"

                  А пита ли Катох що кара 250 ?

                  Коментар


                  • #54
                    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                    Адаш, ти за кво изсипа една торба пари в КТМ и още две после за тунинг. Направо да беше си купил частите и да си сглобиш мотор сам! После можеше да си го кръстиш Chinela и да регистрираш търговска марка Хем ще ти излезе по-евтино, хем бизнес ще развиеш.
                    И да почерпиш за идеята

                    Коментар


                    • #55
                      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                      Главата на цилиндъра няма отношение към кубатурата на цилиндъра

                      Ама пък стружката в скоростите ме умили до просълзяване - сетих се как преди 20 години разглобявахме и ремонтирахме чисто нови днепри, за да ги накараме да работят

                      Коментар


                      • #56
                        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                        Незабравяйте че това все пак е усещане на 1 човек и написаното е пречупено през неговата призма, затова да не даваме крайни оценки примери в живота бол, поне евала на Чинела че си казва кое и как, че има някой като даде пари за нещо и го хвали , макар и да го мрази, все едно ще му олекне ако набута още някой на неговия хал Чинел, нищо лично, мен КТМ ме кефи повече от мотора който борих до скоро...
                        Който оцелее ще закусва!

                        Коментар


                        • #57
                          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                          Джарта нито едното не е създадено заради другото според мен. Просто всеки потенциален да го спечели бива купуван. Тази година обаче им беше много трудно особенно с тази локва на старта. Първия КТМ беше на Джони Уокър и беше 4ти.

                          А така както само разни върли ентусиасти карат ралита с двутактови, така и други върли ентусиасти карат 4т по световните хард ендуро състезания.

                          Животе обзалагам се че и половината форум пък ще излязат по-лесно с тяхните собствени мотори от някъде отколкото с твоя мотор. Всеки както е свикнал.

                          Чинел, тая "леко барната" глава изисква ли 98/100 октанов бензин и по-различни настройки на карбуратора? Моя дърт дръгел винаги съм го карал с настройките от менюала (то два пъти в годината се налага да го сменям жикльора само). Кое се промени по отношение на вървежа?

                          Още се чудим на оня КТМ 2012 дето Пачароза го караше каква максимална скорост вадеше мръсното му 250.

                          Прегледа ли вече и темите за тея карбуратори на Лектрон и на АПТ? Революционни били ала бала.
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • #58
                            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                            Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                            .......
                            Чинел, тая "леко барната" глава изисква ли 98/100 октанов бензин и по-различни настройки на карбуратора? Моя дърт дръгел винаги съм го карал с настройките от менюала (то два пъти в годината се налага да го сменям жикльора само). Кое се промени по отношение на вървежа?

                            .................

                            Прегледа ли вече и темите за тея карбуратори на Лектрон и на АПТ? Революционни били ала бала.
                            Ванко, благодаря ти за въпросите, ще се опитам да отговоря на моя си език, който е много далеч от техническият.
                            Както знаеш, от години следя американчетата и ги копирам, това е защото не мога да карам и все нещо ми пречи.

                            Та, в една тема за главите те описват, че новите мотори са пригодени да работят с всякакъв бензин навсякъде по света, в много случай лошо качество.
                            Това е и определящото за геометрията на главата, но пък смесването на горивото и въздуха е "лошо" и мотора става сприхав....
                            Обаче слагайки глава от кросов мотор, или от по-стар модел, смесването/завихрянето на горивото и въздуха се подобрява, и от там се получава по-плавен двигателя.

                            Това всичко съм го чул и от Владо, той преди да направи нещо на друг мотор, го е направил и тествал на неговият многократно.
                            Също така се налага смяна на жигльори и игла, но това е фирмена тайна на Владо, факт е обаче, че мотора е ДРУГ.

                            Ето и как изглеждат главите на различните модели, тази която е 2014 е от 250-ка, но няма никаква разлика с моята в геометрията.

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040722_zps8eaef66d.jpg
Прегледи:1
Размер:81.0 КБ
ID:5523742

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1040731_zps10cfaea9.jpg
Прегледи:1
Размер:49.5 КБ
ID:5523743

                            По въпросът за карбуратора, да, изчел съм всичко!
                            Владо го купи още миналата година и си го монтира, отзивите са ОТЛИЧНИ, но аз засега не изпитвам нужда от такъв.

                            Дори вчера покарах пак, Станислав ВР също го пробва по една екстремна пътека, с моя мотор излезе за около 5-6 минути, а после с неговият....той ще си каже сам.

                            П.П. За неразбралите да повторя Змея, модифицирането на главата няма нищо общо с кубатурата на двигателя.
                            Последно редактирано от Chinela; 06-10-13, 10:00.

                            Коментар


                            • #59
                              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                              ...

                              П.П. За неразбралите да повторя Змея, модифицирането на главата няма нищо общо с кубатурата на двигателя.
                              ... Баси, никой не обърна внимание на предложението ми пред скоби, а се уторачи у това у скоби...
                              Даже имам още едно - "CHINELA ... READY to KLIMB Edition" (Те там - "..." , "разбралите" да турят едно рамо).

                              Смисъла (и не само) на тази тема на Иван Илчев е в това, че неговите теми дават възможност.
                              По същество са уникални.
                              За професионалистите вероятно досадни и раздразващи - било дори само заради факта, че някой друг се докосва до материята.(Има сигурно някой подходящ шопски виц за това.)
                              За 99% от останалите обаче си е кеф.

                              P.S. И да не съжаляваме автора , че отделя толкоз време да ни социализира. Само ще прекопирам един друг пост от вчера. Дано не си намери "доктора":


                              "Дупница Екстрийм

                              Yesterday at 10:07am ·

                              Обещах на доктора, че ако успее да ме излекува от зависимостта ми към фейсбук, ще го добавя в Приятели."



                              Mitsubishi L200 DobbleCab

                              KTM XC 450 RW 2009
                              KTM 350 SX 2011

                              Коментар


                              • #60
                                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                                Феисбук нямате ли си да си пишете там? Ако пишете на стените си ще ви следим пак разговора!

                                Адаш това за главите не го знаех. Мерси. Моята е с геометрия подобна на СХ-а 2011 ... ама нормално де, от старите е.

                                А темите на Чинела са готини защото са писани от българин на български! Чете много и ни предава информацията в синтезиран вид. Аз също се ровя постоянно по чуждите форуми, но бързо губя интерес при липса на снимки освен ако не търся нещо специфично, но там темите понякога са от по 200 страници ...
                                Иван Маринов
                                Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                                ЕНДУРО ВАРНА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X