Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 300 EXC Six Days 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

    И аз минах през същите мизерии като чинела, със същия мотор. В общи линии мога да напиша и почти същите впечатления като неговите, ама ме мързи . Мотора е специфичен, труден за настройка и особен за каране. В никакъв случай - качваш се и тръгваш. Малко на капризна п.ка прилича, хубава ма капризна. Лично мойто мнение със същия мотор от 1-ва ръка-докато от КТМ не сложат инжекцион на цвайките - не. Нема да нося една торба с отверки и ключове и да сменям жигльори и местя игли и клапи през 20 км. Мерси...
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #62
      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

      Работен обем-обема който се образува при движение на буталото между д.м.т. и г.м.т.
      Пълен обем-обема който се образува в цилиндъра когато буталото е в д.м.т.
      Обем на горивната камера-обема който се образува когато буталото е в г.м.т.
      Степен на сгъстяване-съотношението на пълния обем и обема на горивната камера.

      Промяната на главата не променя работния обем , но променя малко пълният обем , повече обема на горивната камера , а с това и степента на сгъстяване.

      Чинел , при мен беше обратното , бях карал само двутактови кросови мотори , и за първи път когато се качих на едноцилиндров 4-тактов , си казах това не е мотор. Затова карам двуцилиндров , някакси е по-близо до двутактовия. Не се бях качвал на двутактов около десет години , взех да пробвам един РМ 250 , еми все едно никога не бях слизал от него.
      Проблемите ти идват от това , че твоят мотор ти е слаб в ниските , дави се , а във високите е много силен. С промяната на горивната камера това се е променило. За тези мотори трябва скорост и много работа със съединителя , профитата нямат проблеми защото се движат много бързо по трасетата.
      Моето предложение е , да не се набиваш веднага по пътеките , карай на някое мото-крос трасе докато опознаеш двутактовият мотор , кога му е силата , кога трябва да пипнеш съединителя , кога да смениш скорост. И когато само при мириса на изгоряла двутактова смес ,пулса ти стигне 160 удара , вече няма да имаш проблеми с мотора.
      Животе , прави разлика между каране и носене на мотор , сигурен съм , че ако аз дойда при тебе , ще има места където няма да мога да пренеса Супер тенерето , но и ти ако дойдеш , твоят ДР ще трябва да го дърпате с лебедка където 750 кубиковият мотор ще излезе , просто защото освен килограмите ,ти трябват и конски сили , при носенето дори бутало не ти трябва.
      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

      Коментар


      • #63
        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

        Току-що се връщам от габровския Балкан - днес цял ден карахме след Пацо от Варна аз, Дидо и още няколко юнака. Пацо караше ново 300 ЕХС SixDays `14 със заводските настройки и беше въодушевен от мотора - твърди, че няма нищо общо с Хусаберга, който кара и не може да си обясни огромната разлика в поведението на двата - според него КТМ-а е много мек и в същото време с много по - голям въртящ момент от Хусаберга, изключително послушен и същевременно - страшно силен.

        Коментар


        • #64
          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

          Змей и на мен така ми каза Пацо. А той не е от хората който си харесват този или онзи мотор еи така. Явно го е грабнал някак си. Предполагам че причината е тази която обясни Чинела. В главата.
          Иван Маринов
          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
          ЕНДУРО ВАРНА

          Коментар


          • #65
            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

            моето 300 стана на 200 моточаса и въпреки че от 1985 та до сега карам предимно 2 тактови мотори включващи всичко от 80-125 250 500 и прочее което може да се сетите като марки и кубици,, чак сега имам чувството че взех да му посвиквам
            след 150 тия моточас явно компресията му взе да поспада /не съм сменял ни бутало ни нищо по него/ и мотора поомекна и се кара много по приятно и 2 тактово като усещане
            ,което ме навежда на мисълта че най вероятно наистина глава с повишен обем е добра идея
            като цяло с по ниска компресия моторите губят малко мощност в ниски и средни а се развъртат по свободно към високите в случая с 300 то това е полезно защото идва прекалено силен в средни и от там и това блъскане което те мори и кара да върнеш газта
            друго което забелязвам е че с по бедна смес също се кара и работи по добре което също е много странно за 2 т
            най вероятно владо комбинира тези двете неща за това и аз мисля да си пратя главата при него тия дни
            като чета за новия 2014 та това е разликата с предишните модели-главата и настройките
            като гледам и парт диаграмите моя 300 с глава 2014 и настройки ще е идентичен с тези
            ,,почти бях решил да го правя на 250 за да си стане нормален 2 тактов мотор дори вече имам цилиндър с глава и клапи и всичко останало от 2012 250 но ми стана интересно и ми се ще да експерементирам с главите
            между другото като четох един тест на заводски 300 от световното по ендуро споменаваха че разликата от серийния в двигателя е само че е с понижена степен на сгъстяване ,,другия начин да се постигне това е с малко по дебела гарнитура под цилиндъра както са направили с новите 200 модели в някои реклами твърдят че са с друга глава с понижена компресия а от парт номерата на частите се вижда че главата е същата тоест повдигнали са малко цилиндъра на горе и това е ,,което и аз бях направил по едно време със старото си 200 2007 ма.

            ,,като цяло умението с едни и същи части да извадят хиляди различни модели което демонстрира ктм не спира да ме изненадва
            ,,за електрониките също твърдят че имали разлики след проверка на партномерата на запалването на моето 300 обаче става ясно че го дават и за 300 и 250 хусаберг и ктм
            за цилиндрите на 250 сх и 250 ехс също пишат някъде че били с друг портинг кросовите,,,справка с партномерата показва че са..идентични различни са само главите
            ,,друга легенда е че маховика на 300 бил по тежък пак справка с номерата показва друго
            стария ми 125 с смяна на няколко детайла премина в 144 с още няколко смени спокойно става 200 макар че все пак там разликите са много повече отколкото при 250 и 300
            въобще изписват се много митове и легенди а като цяло с малко промяна в настройки компресия и още нещо и айде друг модел и то наистина който се усеща като съвсем друг,,което си е супер печелившо с едни и същи части продаваш на хората на всеки кой каквото иска,,


            ПП по другата тема,,с мотор за 1000 лв няма проблем да биеш и някой и с мотор за 20 000 ,,преди това обаче би трябвало да си инвестирал останалите поне 19 през годините в бензин, каране ходене по състезания и целенасочени усилия в тази посока а и моментната ти форма би следвало да е значително по добра ..или поне така си мисля аз
            Последно редактирано от mitkov; 25-01-14, 12:02.

            Коментар


            • #66
              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

              Може главата да е с еднакъв обем , но с различна форма на камерата , така се променя начина на изгаряне на горивната смес.
              В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

              Коментар


              • #67
                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                Така както казва Митков ,с две гарнитури между главатаи цилиндъра си бях декомпресирал ехц 520 навремето.Резултата беше по кротък и балансиран в ниските мотор.И като се замисля че всичко стана случайно след смяната на ктм–ско бутало с такова ново на ВИСЕКО мотора взе леко да чука,като замерих Висекото беше стотни по високо и експериментирах с две гарнитури да се убедя че наистина в новото бутало е причината за странния шум,понеже нямаше и следи от клапани по челото му.Всеки който е карал 520 знае какъв резак е ,затова с радост го оставих така да е по мек .

                Коментар


                • #68
                  От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                  Зимното обслужване започна!
                  Както всяка зима и тази няма да пропусна да прегледам изцяло машината, да измия, изчистя и гресирам лагерите /където е необходимо/
                  Да сменя спирачната течност, тази в съединителят също. Обслужване на карбуратора, клапите, ауспуха /смяна вата/, нови гуми и мусове.
                  Смяна маслото в скоростите,....изобщо каквото излезе, засега няма да е много, мотора е само на 70 мото-часа 1600км.
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0011.jpg
Прегледи:1
Размер:188.1 КБ
ID:5556692

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0044.jpg
Прегледи:1
Размер:142.1 КБ
ID:5556774

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0022.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:5556693

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:0033.jpg
Прегледи:1
Размер:167.7 КБ
ID:5556691

                  Каквото се сетя, ще допълвам и снимам.
                  Последно редактирано от Chinela; 26-01-14, 06:51.

                  Коментар


                  • #69
                    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                    Сори за спама ама Уникален гараж човече....все едно гледам някоя от рекламите на завода на КТМ.

                    Коментар


                    • #70
                      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                      Е той Ванката от догодина ще е тест пилот на Ктм за Българиq нищо чудно че гаража му изглежда така.
                      0878424143
                      0887424150

                      Коментар


                      • #71
                        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Почти като на Чинела е, преоблечен КТМ с много малки разминавания основно в задното окачване което е с линкове иначе е почти същия, и на него му предстоят малко корекцийки тук таме под вещото ръководство на Бай Иван иначе като изпълнение си е като 6-дейса.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2171.jpg
Прегледи:1
Размер:142.0 КБ
ID:5560512

                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2173.jpg
Прегледи:1
Размер:148.2 КБ
ID:5560513
                        Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                        Коментар


                        • #72
                          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                          Честито и тук, сега вече Рила ще ти се струва като обикновен баир.

                          Коментар


                          • #73
                            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                            Честито Паце, тва ще ти отива много повече на екипа, има жълтичко!


                            Днеска врътнахме кръгче с Райчо за два часа на близко и 300EXC цвайката му драпа здраво, има видео у сурат-тефтера, станал ти е приятел май вече.

                            Коментар


                            • #74
                              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                              Честит и със здраве да се кара !
                              Нukога не се отkазвай от нещо nредu да uзnробваш всuчкu възможнu начuнu , за да го nостuгнеш !

                              Коментар


                              • #75
                                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                                Красавец. Въртя, сука и накрая цвайка. Айде да ти е честит, Пацо!
                                Диян Димитров

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X