Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 300 EXC Six Days 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

    Красавец!
    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

    Коментар


    • #32
      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

      Уникални кадри (и мотор). Идеални за тапет.
      Ванка кое те мъчи по поведението на двигателя (твърде рязък може би). Пробва ли двете криви на електрониката?
      Аз на 200-тата виждам голяма разлика м/у различните режими на двг.
      Kawasaki 125KX 1991 -> KTM 520 EXC 2001 -> КТМ 525 SX + SM 2005 -> KTM 200 EXC 2007

      Коментар


      • #33
        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

        Кажи какво те мъчи, да видим дали е същото дето беше и при мене. Като с години си градил навици на 4 такта, трудно се минава на 2..
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #34
          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

          Преди време приключих с 300ехц по причина, че не съществува понятието " равна газ", както и "спокойно каране".
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #35
            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

            аз обаче НЕ. Капнах само за един час,
            ,, най вероятно нещо префорсирваш положението,,този мотор се кара специфично,различно и от повечето двутактови,дори мн по различно и от 250то,най бързо върви когато си с 1 или 2 предавки по горни от колкото си мислиш че трябва и му развиваш спокойно газта като използваш въртящия момент тогава работи и спокойно,,от средни нататък не го дръж!
            ..другия е вариант е да го държиш постоянно на много високи и много префорсиран ,,пак става мек и спокоен но тр да можеш да го караш и държиш в постоянните дрифтове в които ще влиза отделно ще изрови целия баир,,забавно е ,,
            ,,в средни и с "нормално "каране като на друг мотор се усеща мн силен и блъска яко,,а ако го превключиш на другата крива поне според мен не работи "чисто" и има и накъсвания в кривата на мощността ,,,айде стига толкоз и без това много ти казах като за без пари

            Коментар


            • #36
              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

              Ванка честито и от мене. Със здраве да си го караш.
              Опит е името, с което много хора наричат грешките си.

              Коментар


              • #37
                Re: KTM 300 EXC Six Days 2014

                Честито и от мен за мотора!
                Само едно нещо не разирам - защо смени 350-ката с 300 2Т?
                В другата тема беше писал:
                "тази 350-ка е всичко от което се нуждае един 42 годишен пишман ендураджия."

                Да, то и аз да имах парите щях да се хвърля на 300 2Т, новичко от магазина, но все пак не ти е пръв мотор, знаеш горе долу какво искаш от един мотор....
                Защо въобще се чудиш, че си капнал за 1ч. каране с тоя звяр?


                За кривите на "силата" на двигателя, поне при по старите цвайтактери имаше вариант да се променя не само от електрониката с мап суича ми и с едни пружини

                http://www.e-dirt.co.za/forum/forum_posts.asp?TID=28435

                Коментар


                • #38
                  От: Re: KTM 300 EXC Six Days 2014

                  Първоначално публикуван от chemomche Преглед на мнение
                  Честито и от мен за мотора!
                  Само едно нещо не разирам - защо смени 350-ката с 300 2Т?
                  В другата тема беше писал:
                  "тази 350-ка е всичко от което се нуждае един 42 годишен пишман ендураджия."
                  ....................
                  Първо благодаря!!! Второ, на въпросът защо смених 350-ката....нямам смислен отговор, стечение на обстоятелствата.
                  Всичко което съм написал преди, сега стои с още по-голяма сила, надявам се да се опровергая скоро, ма надали.

                  Коментар


                  • #39
                    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                    Моторът те измаря защото поведението му е доста по различно от това на четиритактовия, на какъвто си свикнал. Впоследствие това ще изчезне и ще те измаря много по-късно и на много по- трудни места. Просто е въпрос на време да се напаснеш. Съединителя общо взето прави цялата работа и там е разковничето. Аз лично мотора го карам в ниските обороти, което понякога ми изиграва лоша шега, ако да речем ми се наложи рязко да повдигна предницата, но това става и с повечко дърпане. Иначе нека не забравяме, че всеки кара както му е удобно, от само себе си ще дойде.
                    IN ENDURO WE TRUST!

                    Коментар


                    • #40
                      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                      Ванка, забрави за отчаянието - щом тюфлек като мен усеща радостта от цвайката, значи това ще се случи неминуемо и при теб. Просто е - търпение и каране. Ама преди това се опитай да забравиш колко си бил добър с другия мотор

                      Коментар


                      • #41
                        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                        Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                        Ванка, забрави за отчаянието - щом тюфлек като мен усеща радостта от цвайката, значи това ще се случи неминуемо и при теб. Просто е - търпение и каране. Ама преди това се опитай да забравиш колко си бил добър с другия мотор
                        Митак ,този момент със преминаването от 4-т към 2-т явно е проблем за повечето хора - проблем е и за мен, но със каране си идва всичко на мястото .И Чунела ще му надвие, стига да не се пречупи точно сега ...., а кефа след това, си заслужава.
                        Силата е нищо без контрол.

                        Коментар


                        • #42
                          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                          Аиде сега и въпросче което май е за темата "2т срещу 4т". Защо от 4т към 2т преминаването и свикването е по-трудно отколкото от 2т към 4т? Цвайките ли се карат по-трудно или тракторчетата са по-добрия мотор?

                          П.П. За мен обобщението "2т са по-добрия мотор" не съществува. Да не ме погнете сега за дискреминация и фенщина. За мен единия е по-удачен за едно, другия за друго като всеки си има свойте плюсове и недостатъци. Но факта си е факт. При смяната на типа мотор от едната страна е по-леко преминаването отколкото от другата. Имам си някакво свое си обяснение което се е сформирало както на базата на мойте собствени наблюдения така и на споделен опит с други хора имали допир и до двата "свята".
                          Иван Маринов
                          Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                          ЕНДУРО ВАРНА

                          Коментар


                          • #43
                            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                            Не знам дали е точното място за отговор на въпроса на Ванко, но истината е в подписа на ..... Пачароза - МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ

                            4Т-то, в най-общ смисъл е мързелив мотор - в някои ситуации върши нещата вместо теб . Придава някакви навици - общи и до там. На 2т-то трябва да му вървиш по гайдата - почти всичко почва отначало.
                            Последно редактирано от maki449; 12-07-13, 07:40.
                            Силата е нищо без контрол.

                            Коментар


                            • #44
                              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                              Съединителя общо взето прави цялата работа и там е разковничето. ,,, мотора го карам в ниските обороти,
                              ,,,чинел веньо ти го е подсказал много добре ,,по ниски обороти и игра с полусъединителя!!

                              ,, между другото ..има някакво мн сериозно завръщане на 2 тактите ..от около 1 година сам абонирн за дирт бике -американското списание от брой на брой все повече статии за 2 тактови а последният брой вече чак и мене ме поиздразни,,80% от броя само за 2 тактови
                              ..на нашия шампионат също има голяма инвазия ..едно време бях само аз и краси и колко подигравки отнесохме...
                              Последно редактирано от mitkov; 12-07-13, 10:15.

                              Коментар


                              • #45
                                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                                Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
                                Аиде сега и въпросче което май е за темата "2т срещу 4т". Защо от 4т към 2т преминаването и свикването е по-трудно отколкото от 2т към 4т? Цвайките ли се карат по-трудно или тракторчетата са по-добрия мотор?

                                П.П. За мен обобщението "2т са по-добрия мотор" не съществува. Да не ме погнете сега за дискреминация и фенщина. За мен единия е по-удачен за едно, другия за друго като всеки си има свойте плюсове и недостатъци. Но факта си е факт. При смяната на типа мотор от едната страна е по-леко преминаването отколкото от другата. Имам си някакво свое си обяснение което се е сформирало както на базата на мойте собствени наблюдения така и на споделен опит с други хора имали допир и до двата "свята".
                                Ванка, много бири сме изпили в Търново покрай споровете за 2т и 4т и много майки са го отнесли заради това. Лично аз от както съм със цвайката доста пъти и на доста места съм си казвал къде ми е хубавата бета сега, но... това е мнооого дълга тема. Както си написал 4т за едно е добър за друго не чак толкова, същото е и при 2т. Отговора е в това, къде аджаба ще го караш тоз мотор. И успех на Шипка Емине Шипка, за съжаление няма да мога да участвам, че бебето вардя, но ще следя отблизо.
                                IN ENDURO WE TRUST!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X