Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 300 EXC Six Days 2014

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

    Значи кита за КТМ вентилатор е без датчик, с копче и както каза Митков, пускаш го когато искаш.
    Обаче аз поръчах кита който е за Хусаберг, той е този който е с датчик и сме монтирали.
    На предишния ми мотор, 350-ката термостата сработваше някъде над 95-100 градуса, обаче аз го смених с такъв който се включва на 85градуса.
    В момента пак е с такъв, той почти винаги е включен, дори и по равен терен, а копчето за мигачите използвахме да вържем там двете карти.

    Щом обаче от завода тези мотори ги продават без вентилатори, дори нямат отвор в тях за датчик, значи се предполага, че греят по-малко от 4тактовите.
    Сега обаче пиша само това което съм чел през последните месеци в КТМтолк, практиката ще покаже и тогава ще споделя от първо лице.
    Все пак жегите тепърва предстоят, а и Рила не е Баха 1000... много ме радва, че темата тръгна в тази насока, да дискутираме техническите характеристики и да споделяме опит.

    Благодаря Ви още веднъж!!!

    П.П. Нека не забравяме обаче, че мотора е при Владо, който също кара 300 двутактов сикс дейс 2013 и има практически опит.

    Коментар


    • #17
      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

      И аз да напиша нещо по темата. На Chinela - да му е честит новия красвец, със сигурност ще те радва много. Опитай се да игнорираш първите впечатления от карането / ако са по-скоро неприятни де/, защото при мен бяха направо разочароващи. Като си купих Хусата на втория ден се чудех за колко ли мога да я продам ). Сега обаче не искам и да помислям за друго. Митков, аз моето копче в самото начало си го направих принудително на мигачите, както си ми беше и на бетата. Иначе ми бяха казали, че нямало да ми трябва за цвайката вентилатор, тя не греела и т.н. Аз явно я загрявам, но пък вентилатора я охлажда добре и винаги, когато преценя само щраквам с левия палец и нямам грижи с прегряването. В Кърджали даже не я бях спирал дори.
      IN ENDURO WE TRUST!

      Коментар


      • #18
        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

        бяха казали, че нямало да ми трябва за цвайката вентилатор, тя не греела и т.н. Аз явно я загрявам, но пък вентилатора я охлажда добре и винаги, когато преценя само щраквам с левия палец и нямам грижи
        абе 300 то си грее,,то и 250 то де,,преди със 125 и 200 като съм имал то и по 30мин да го форсираш на място та ако ще и на 30градуса жега ,,няма да хвърли водата,,но течноста като количество а и размера на радиаторите и на 4 те са еднакви !
        а и да не забравяме че за 200 а и 125 най вече обороти от 10 000 и нагоре са си нещо нормално и предполагам и помпата се върти много по бързо превърта водата много повече пъти през радиаторите което не е маловажно също
        ,,все пак за всякакво по нормално ендуро та дори екстремно едва ли при нормални условия ще хвърлят води ,,това става вече на много спънати екстреми и качвания и дълго дълго каране на 1 ва или 2 ра примерно в доста топло време или в състезателно темпо без почивки и прочее докато 4 такта общо взето и както си работи на място може да я хвърли
        аз едва на тези състезания реализирах практически значимо хвърляне на води ,,особено на кърнаре около 300мл бе изхвърлил хем го спирах да поизстива на няколко пъти,,
        като си караш по нормално и без да бързаш чак толкова,, повече от някакво леко приплюване едва ли може да се постигне
        Последно редактирано от mitkov; 07-07-13, 18:13.

        Коментар


        • #19
          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

          Първите ми впечатления от два часа мъка са:
          УЖАС-УЖАС-УЖАС....мотора нямаше никакви ниски, вървеше само ако е на 5-6 и с над 90км в час.
          Не пали, прекъсва, АД, за 51км резервоара СВЪРШИ...., отидох при Будин, нямаше го, по телефона получих инструкция да проверя карбуратора.
          Карбуратора си беше наред, оказа се ДЕФЕКТНА свещ, след смяна на свещта, мотора стана съвсем друг, няма такава тъпотия ви казвам.
          След смяната, палеше на осминка, работи като часовник, върви страхотно, но аз отказах да го карам повече, ще чакам да ми мине, че за малко го бях залял с бензин и щях да го подпаля насред полето.

          Дори и нито една снимка не направих, а се бях подготвил .......лошо начало, лошо.

          Коментар


          • #20
            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

            Е, значи - съвсем стандартно 2Т начало, гарнирано с технически проблем - за повече разкош и ниско самочувствие

            Коментар


            • #21
              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

              ха ха, ами не те иска като знае от какво магаре идваш, това е расов жребец

              ... за свещта, при запалването ако някой разко му е дал газ може да я е прецакал, не е избила напълно, но започва да шари искрата и изобщо двигателя се чуди дали да пали или гасне.
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #22
                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                ха ха, ами не те иска като знае от какво магаре идваш, това е расов жребец

                ... за свещта, при запалването ако някой разко му е дал газ може да я е прецакал, не е избила напълно, но започва да шари искрата и изобщо двигателя се чуди дали да пали или гасне.
                Никой не му е давал газ, аз бях първият който сипа бензин, само 8,4 литра на Шел, не събра повече, а резервоара си беше ЧИСТО ПРАЗЕН от завода.
                После ритах пет минути и чак когато отворих газта докрай, чак тогава запали, но държеше само високи обороти. После МЪКА, бе ше го накарам да си намрази гумите, само да му свикна.

                Коментар


                • #23
                  От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                  Цвайките са опърничави и капризни - и аз съм още на същия хал, но се свиква. Важното е ,да не се пречупиш още в началото и да те откаже с мисълта, че не става. Много хора казват ,че не стават и това е така, защото малко трудно се привиква с тях, но после фъна е на маххх!
                  А за свеща - нормално е ... ,нали все пак е от И*ея
                  Силата е нищо без контрол.

                  Коментар


                  • #24
                    От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                    Бат Ваньооо ,поздрави от Живко! Аз казва,вече почти навивам на R a, да го видя аз него кога и той ще се справи с цваиката и тогаз да заповяда на Енинските екстрими!

                    Луда Жаба да знаеш щом вече не сваля поглед на обявите в Холандия за CR 500. Tакъв щее следващия ша снаеш!!
                    Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                    Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                    Коментар


                    • #25
                      От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                      Ме знам колко струва кита на ктм за охлаждането, но един SPAL с подобен диаметър е около 120 лв с ддс.
                      другото е жица копче и ток.
                      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                      Коментар


                      • #26
                        От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                        Явно си изтеглил късата клечка и си уцелил един от милион мотори с дефектна свещ още от завода Нищо... Важното е, че сте открили проблема и е премахнат. Много ми харесва КТМ-чето и отдавна съм им хвърлил око на тези ехс-та. А този 2014 модел е направо върха на сладоледа Продължавай да пишеш какво правиш по мотора и как се представя. Относно разхода щом до сега си карал 4т, а даже последния ти 350 е бил и инжекцион според мен няма да ти се хареса, но всяко нещо за сметка на друго Дано от сега нататък не те ядосва така, та да може и снимки да правиш на каранията Ако все пак не ти хареса мисля и решиш да го продаваш на половин цена, ще се прежаля и ще го купя

                        Коментар


                        • #27
                          От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                          После ритах пет минути и чак когато отворих газта докрай
                          ам естественно че ще стане така бе магаре
                          ..нямаш ли ми тел да звъннеш !!
                          тва е чисто нов мотор ,,първо палене вътре вс е намазано а и да не е като си го палил си го задавил защото си дръпнал смукача а сега е топло и мотора ти ако е със стандартните настройки всъщност идва богат и щеше да запали и без смукач,,нищо чудно да си забравил и да го върнеш бая време и естествено че ще избие,,
                          не е и разработен абе ,,въобще звънкай!!
                          да си знаеш от тук нататък не пали ли на смукач или след падане до няколко ритания отваряш газта докрай спираш бензина връщаш смукача ритваш два три пъти да продуха и до третия е запалил,,и като запали държиш газта до дупка да се изфорсира хубаво "да изчисти" както се казва,,,ако си го карал много дълго на много ниски обороти и или по дълги надолнища с върната газ също ,,хващаш съединителя и задържаш пълна газ за няколко сек да се изфорсира хубаво докъто спре да пуши и заработи "чисто" с плътни обороти
                          ,,като го загряваш също,,,като поработи малко да позагрее да разшири буталото хващаш и държиш пълна газ няк сек докъто заработи чисто и загрее и изчисти и свеща и вече после нямаш грижи,,300 то е най некапризния и чисто работещ 2 такт но,,,все пак си е двутакт,,не са толкова много и сложни нещата ще свикнеш !!!
                          ,,и въобще ЗВЪНКАЙ!!
                          имай предвид и че по мои наблюдения тия мотори се отпускат и започват да отдават пълна мощност и да вървят хубаво след поне 1000 и нагоре километра ,,ти ще го усетиш как все повече се отпуска и отпуска да върви..
                          между другото свещите му не са скъпи 7-8лв е стандартната ,,платинената е по скъпичка към 30
                          но докато не се разработи не му слагай такава
                          Последно редактирано от mitkov; 08-07-13, 10:03.

                          Коментар


                          • #28
                            От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                            Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                            Никой не му е давал газ, аз бях първият който сипа бензин, само 8,4 литра на Шел, не събра повече, а резервоара си беше ЧИСТО ПРАЗЕН от завода.
                            После ритах пет минути и чак когато отворих газта докрай, чак тогава запали, но държеше само високи обороти. После МЪКА, бе ше го накарам да си намрази гумите, само да му свикна.
                            Е ся кво ще правим?С какво ще дойдеш в Събота на "Лакатица"?
                            Въсата има стар и счупен мотор,Чинела има нов и неработещ.
                            Аз пак трябва да карам сам.Айде стегни се !!!
                            Таман ще го пробваме по Зелени рид.

                            Коментар


                            • #29
                              От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                              Ванка да ти е честито новото магаре! Д те кара дълго и вярно, да не е инатесто и да не хвърля къчове!

                              Първоначално публикуван от Петьо Джартов Преглед на мнение
                              Е ся кво ще правим?С какво ще дойдеш в Събота на "Лакатица"?
                              Въсата има стар и счупен мотор,Чинела има нов и неработещ.
                              Аз пак трябва да карам сам.Айде стегни се !!!
                              Таман ще го пробваме по Зелени рид.
                              Петьо, ти няма ли събота към морето да забиваш?
                              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                              Коментар


                              • #30
                                От: KTM 300 EXC Six Days 2014

                                Снощи направих втори опит да се разберем с мотора и да видим кой кого.
                                Резултата е все същият, два на нула за него. Този път обаче нещата стояха по съвсем друг начин.
                                С нова свещ работеше без никакви проблеми, аз обаче НЕ. Капнах само за един час, при това по пътеки на които преди летях.
                                Опитите и напъните продължават, ще ви държа на течение.
                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0016.jpg
Прегледи:1
Размер:207.3 КБ
ID:5500915

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0018.jpg
Прегледи:1
Размер:205.1 КБ
ID:5500916

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0020.jpg
Прегледи:1
Размер:184.3 КБ
ID:5500917

                                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:_DSC0031.jpg
Прегледи:2
Размер:246.2 КБ
ID:5500918

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X