От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !
Аз макар че карам КТМ, не мисля че тяхната ергономия е най-добрата, но пък и всеки човек си има свойте анатомични особености и няма как всеки мотор да пасне на всеки райдър. Границата е много тънка но въпреки това един опитен карач може да я хване, въпреки че в много от случаите всеки си се донастройва по мотора 
							
						
					Аз макар че карам КТМ, не мисля че тяхната ергономия е най-добрата, но пък и всеки човек си има свойте анатомични особености и няма как всеки мотор да пасне на всеки райдър. Границата е много тънка но въпреки това един опитен карач може да я хване, въпреки че в много от случаите всеки си се донастройва по мотора
 
							
						

 . Няма и красивите снимки и закачливи коментари от рейдовете на Крейзи Джоб. Добре е, че господин Чинел продължава да ни радва очите от Рила и проявява чувството си за хумор и самоирония.
. Няма и красивите снимки и закачливи коментари от рейдовете на Крейзи Джоб. Добре е, че господин Чинел продължава да ни радва очите от Рила и проявява чувството си за хумор и самоирония.
 
							
						

 , защото всъщност и аз съм фен на марката (или по точно aftersales management-a)
, защото всъщност и аз съм фен на марката (или по точно aftersales management-a)
							
						
 . Въпросът е, че единият го направи след сезон експлоатация, а другият след 4 сезона, но предпочитам да карам удобен мотор с по-тежка подръжка, отколкото неудобен с по-малко подръжка. За мен комфорта е по-важен !
. Въпросът е, че единият го направи след сезон експлоатация, а другият след 4 сезона, но предпочитам да карам удобен мотор с по-тежка подръжка, отколкото неудобен с по-малко подръжка. За мен комфорта е по-важен !  , затова ще поясня: Със Сузуки имам около 10 000 км ендуро; с двете хонди (XR и X) около 60 000; с Ямаха - 30 000; с КТМ - 20 000.
, затова ще поясня: Със Сузуки имам около 10 000 км ендуро; с двете хонди (XR и X) около 60 000; с Ямаха - 30 000; с КТМ - 20 000.
Коментар