Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнителен тест между 450 4т ендура !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

    Ето от мен превода за Yamaha WR:



    Ямаха е странна компания. Има традиция да изкарва разтърсващи света мотоциклети, а после да се остави на инерцията, след няколко години проспиване. WR450F е един от тези случаи. Когато той получи нова алуминиева рамка и почти нов-мотор през 2007, изглеждаше, че от Ямаха са погледнали на офроуд сегмента по-сериозно от всякога. Но от тогава, мотоциклета си остава непроменен. Все още обаче той е предпочитан от много, като най удобният и комфортен 450-кубиков трайл мотор, който можете да купите.
    СИЛНИ СТРАНИ
    Окачването на Ямаха е повече от плюшено. То е направо като възглавница. Това прави този мотор истински любител на каменистите пътеки. Всяка пътека, която е бавна и покрита с камъни, корени и буци, е пътеката на Ямаха. ВР-а не се отклонява, и направо изяжда неравностите, без да се оплаква. Върху своето плюшено окачване, ВР се чувства тънък и лек. Въпреки, че сухото му тегло не е нещо специално, повечето ездачи споделят, че Ямахата е много лесна за каране. Тя просто е с една идея по-малка от всеки друг мотор във всяко отношение.
    Двигателят дърпа добре, супер мек и тих. Той прибавя дори още към репутацията на ВР като приятен мотор, върху който е забавление да прекараш дълги часове в каране.
    Моторът също има и учудващо дълъг списък от висококачествени допълнения, като например Pro Taper кормило и on/off бутон.
    СЛАБИ СТРАНИ
    Ямаха идва серийно с ограничител на газта, който позволява да подавате само половината газ, както и ограничител в ауспуха. Останалите (мотори), не се нуждаят от тях, за да преминат еко-изискванията. Все пак, ако вие модифицирате двигателя, вие технически не отговаряте на законите на много места. Оставате извън закона само за да сте равни на Хонда и Кавазаки.
    В миналото, джетинга на ВР бе трудна задача, но това не е проблем вече (явно с мотор от предни години са имали такъв проблем, но по принцип не съм чувал джетинга на ВР да е нещо специфично).
    Както може да се очаква, мекото окачване прави мотора нестабилен при висока скорост. Дори на бавни каменисти участъци, меките настройки могат да бъдат проблем, защото намаляват просвета.
    ИЗВОД
    Взимайки си ВР, това е само началото. Можете да направите от този мотор каквото пожелаете - той има целият потенциал на света. Но сток от магазина, той е с ограничен заради емисиите и шума двигател, и супер-меко окачване.
    Тегло - 116кг.
    Последно редактирано от ACCELERATOR; 20-03-09, 15:15.

    Коментар


    • #32
      До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

      Браво колеги,това е интересна информация а и с удоволствие отделяш времето си за приятно изкарване пред компа .Поздрави
      [SIGPIC][/SIGPIC]

      Коментар


      • #33
        До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

        Днес ми остана малко време да преведа и следващата статия:



        Husaberg FE450 - Царят на екстремите

        Лесно е да конструираш нещо ново и различно. По-трудно е да го направиш да работи. Но всеки е на мнение, че Husaberg FE450 с откаченото си разположение на двигателя се справя брилянтно, особено в екстремните ендуро секции на Ерзберг и Last Man Standing. Husaberg е шведска компания, която всъщност е собственост на КТМ, но без да им е отнета свободата за нови идеи. И така, те решават да поставят коляновият вал в абсолютният център на мотоциклета. На теория, това трябва да помогне той да се чувства по-лек и да се управлява по-лесно. Husaberg също има първата затворена инжекционна система, внедрена в ендуро (т.е. неизгореното гориво се връща обратно, а не изтича под мотора, както при останалите).
        СИЛНИ СТРАНИ
        Винаги сме вярвали, че електронният инжекцион е истината. Husaberg ни показва, че сме били прави. Двигателят работи безупречно във всички режими. Можеш да направиш всичко погрешно: грешна предавка, грешни обороти, много газ, малко газ, каквото и да е. Инжекциона на Husaberg отгатва какво се опитваш да направиш, и те поправя. Няма да загасне дори ако се опиташ да пуснеш съединителя, и да го угасиш. Това прави моторът изключителен при ниска скорост и трудни условия.
        В същите тези участъци, Берга има предимството на доста високите си степенки, и задното си окачване, което остава на върха на хода си. Това дава голям просвет. Друг фактор е впечатлението, което оставя мотора на супер лек и подвижен. Дали това е заради жироскопичният ефект на коляновият вал, поставен в центъра на мотоциклета?
        Може би. Ние знаем само, че Husaberg катери каменисти улеи като траял мотор.
        Husaberg също е и доста бърз. Може и да няма толкова мощност като кръвният си брат КТМ (с който споделя много от топ-енд частите (топ-енд = бутало, сегменти, клапани и т.н.)), но е близо.
        СЛАБИ СТРАНИ
        Берга се чувства малко лек в предницата. Кормилото е леко и на ронлива почва често се чувства като че ли предната гума не захапва добре. Може би това е поради разположението на двигателя, което измества тежестта по-назад. Предното окачване също изглежда по-меко от задното, което кара мотоциклета леко да забива нос.
        Някои ездачи също се оплакват, че позицията при сядане е свита между високите степенки и ниската седалка. Ролетката не го потвърждава, но може би това има общо с това, че ездача трябва да стои по-напред, за да има предната гума достатъчно сцепление.
        Ремонта по Husaberg е неудобен. Задният амортисьор е толкова забит, че не можете дори да нагласите preload-а на пружината. Мотоциклетът определено е тих, но липсва искрогасител. А, да, той е доста скъп.
        ЗАКЛЮЧЕНИЕ
        Husaberg направи от скептиците вярващи. Всеки, който го кара беше впечатлен от възможностите му да се справя с гадните и трудни места. Не знаем дали разположеният под ъгъл от 70 градуса двигател ще бъде вълната на бъдещето, но не бихме имали нищо против, ако е.
        Цена: $9498 Тегло: 114кг

        Коментар


        • #34
          До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

          Ето и останалата част която бях обещал (с малко закъснение). И благодаря на колегата "ACCELERATOR" без неговото попълнение щях да се забавя още някой друг ден
          Приятно четене




          THE SECRET IDENTITY- ТАЙНА САМОЛИЧНОСТ
          KAWASAKI KLX450R
          Кавазаки бяха първи. Преди Хонда да излязат с CRF450X, Кавазаки доказаха, че един 450 кубиков офроудър може да бъде тих, да отговаря на стандартите за излъчване на вредни емисии и въпреки това да се движи без модификация. Когато KLX-ът излезе за пръв път бяхме просто разбити от факта, че му липсваха настройки и ограничител на газта. Следващият етап в нашето KLX обучение беше преживяването, което имахме с KLX-а на Destry Abbott. С тук-там останали някой части от KX-а и работните обороти на двигателя, това беше най-добрия 450 кубиков мотоциклет, на който се бяхме качвали. От тогава насетне друг тип мотори се включиха в ранга „готов за каране мотор”, но KLX-ът все още го държи.
          СИЛНИ СТРАНИ
          Постоянно се чуваха коментари, че KLX-ът е подобие на Хонда. Това не е вярно. Хондата е по подобие на Кавазакито. KLX-ът върви добре, тих е и няма нужда от грижи по настройване на карбуратора или модификация на въздушната кутия. Кавазакито е много деликатен мотор, плавно набира мощност и е втори по мекота на окачването след Ямахата. А освен това има сравнително леко кормило за големината си.
          Опитът ни с проекти като Destry's bike и L.A. Sleeve KLX400 показва колко бързо е Кавазакито. Има много KX, а това значи, че е с бързината на шампионите от всички национални мотокрос състезания за 2008 г.
          СЛАБИ СТРАНИ
          Никой не отрича качествата на KLX, но все по-малко стават и почитателите му. Моделът е малко обикновен. Една от причините е мощността, която при заводския вариант е ниска. Хонада и Ямаха са от по-нисък клас, но на практика като подбор и съчетание на детайли са първокласни машини.
          Кавазаки не обръща внимание на детайлите. Дунапрена на седалката се къса бързо, 7/8 инчовото кормило е паянтово, а и няма предпазители за ръцете.
          КРАЕН ИЗВОД:
          В заводския си вариант Кавазаки в нито едно отношение не показва превъзходства, но същевременно с това е добър на всички терени. Малко или много повечето мотори от този тип могат винаги да бъдат превърнати в състезателни, докато обратното – пригодяването един състезателен мотор към горски трасета не винаги е толкова успешно.
          ЦЕНА: $7499 ТЕГЛО: 258 фунта /116 кг/.



          DEDICATED RACER- ЗАКЛЕТ СЪСТЕЗАТЕЛ
          HUSQVARNA 450TXC
          Изведнъж Husqvarna се появи обратно на моторадарите с голяма червена мигаща точка. BMW вдъхна живот в 106 годишната фирма и сега те са обратно на сцената с мотори, разпространителна мрежа и всички нужни за успех съставки.
          TXC450 е единственият състезателен мотор в групата. Създаден е специално за тарсета като на GNCC, но въпреки това покрива напълно офроуд изискванията във всичките 50 щата. TXC се различава по няколко признака от моторите с двойно предназначение (dual-sport TE): оборудван е с карбуратор, а не с бензинов инжекцион, има по-устойчиво окачване, як оптичен тунинг и е без фарове.
          СИЛНИ СТРАНИ
          Мощност... Този здравеняк я има в изобилие. Моторът демонстрира маневреност, което го прави просто бог при катерене. Дори не осъзнаваш колко мощен е моторът, докато не го поставиш под високо натоварване, отпуснеш ограничителя на газта и го оставиш да прави, каквото си знае.
          Като цяло Husqvarna е лесно управляем, най-вече благодарение на доброто скачване в предната част. Предното колело върви натам, накъдето е насочено. Освен това Husqvarna притежава изненадващ брой просто разбиващи детайли. При натискане на старт бутона пали по-бързо, от който и да е от другите в групата мотори, снабден е с много красив титаниев ауспух и съединител с хидравлично задвижване.
          СЛАБИ СТРАНИ
          Marzocchi fork /вилка/ се отклонява много лесно и затъва дълбоко, което пък има негативен ефект върху по принцип доброто окачване. Управлението е малко странно. Моторът създава усещането за дължина и тежина, но не е нито толкова дълъг или пък тежък. Вибрира повече от останалите представени мотори, а при теста показа, че не му се нравят и надморските вискочини. Колкото повече се изкачва в планината, толкова повече се дави. Колкото и прекрасно да изглежда ауспуха, трябва да се признае, че е от най-шумните в групата, въпреки заглушителя и искрогасителя. Знаем си, че все пак се предполага, че този мотор е състезателен, но пък ни се щеше да има и стъпенка. А резервоара просто по нищо не се връзва с цялата картинка.
          КРАЕН ИЗВОД
          Husqvarna определено е играч. Създава усещането, че може просто да го изкараш от багажника и да го подкараш навсякъде, от МХ до национално ендуро състезание. Но ако само вилката беше по-добра.



          EASY RIDER- ЛЕСЕН ЗА КАРАНЕ
          BETA 450RR AUTO
          И да извадим жокера от ръкава. Когато от Beta предложиха да включим 450 Auto в нашето съревнование, не можахме да устоим. Той влезе като най-нетрадиционния модел от цялата група, после се оказа в другата крайност, оборудван с напълно стандартен Rekluse съединител.
          Само информативно, Beta е италианска фирма, която дълго е работила в партньорство с KTM. В миналото, всички 50 и 65 кубикови мотори на КТМ са били произвежадни от Beta. Сега е време за отплата и КТМ са тези, които произвеждат ендуро и мотори с двойно предназначение с марка Beta. Този мотор е с предпочитания дълго време 450RFC двигател + 6 степенна скоростна кутия с вилка Marzocchi и амортисьор Sachs. Автоматичният съединител е избираема опция.
          СИЛНИ СТРАНИ
          Съединителят, разбира се, е едно от преимуществата на модела. Големи почитатели сме на Rekluse, особено щом е правилно пригоден към мотоциклет с добра карбурация. KTM-ът се движи гладко и стабилно, така че Rekluse си работи, както се очаква. Самият мотор трудно гасне, а ако искаш да ползваш съединителя ръчно, можеш да го сториш стига да си на ниски обороти. По бавни, каменисти или стръмни пътеки Rekluse приплъзва съединителя по-майсторски, отколкото човек би го направил ръчно. Що се отнася до самия двигател, така и не се разбра защо беше спряна КТМ серията. Все още си е един добър двигател. В сравнение с новия такъв той ускорява по-бавно и няма чак такава мощ, но все пак си го бива.
          Beta-та е доста компактна и пъргава машина. Тясна е и лесно маневрира. Brembo спирачките са стабилни, а цялостната завършеност на мотора е отлична.
          СЛАБИ СТРАНИ
          В случай, че не познавате добре Rekluse, трябва да имате предвид, че има някои особености. Ако угасне при катерене, мотора директно ще се изстреля обратно надолу по баира. Малко е тромав при спускане или в ситуации, когато не се подава газ и съединителят не знае дали ще бъде въведен в експлоатация или не. Но помнете, че Rekluse-ът е избираема опция при този модел.
          Що се отнася до другите части на мотора, най-големия недостатък е предницата. Управлява се мъчно и Marzocchi вилката се отклонява лесно. Задното окачване изглежда малко непропорционално скачено, също както и седалката.
          КРАЕН ИЗВОД
          С или без Rekluse, Beta-та е за хора, които искат да се различават от болшинството. Привлекателен е със своята екзотичност и особеностите си, като изключим недостатъци като трудното намиране на части и липсата на техническа информация. Оборудван е с един от най-широко разпространените двигатели, опакован в буйна и секси обвивка. И в крайна сметка е супер добро попадение, по дяволите.
          ЦЕНА: $8499 ТЕГЛО: 257 фунта /116 кг/.



          ЗАКЛЮЧЕНИЕ
          И ето ни накрая със 7 различни мотора, които почти не се различават по приложение. Но това е добре. Америка е голяма и има място за много повече от 7 типа офроуд байкове.
          И не си мислете, че не можем да изберем победител, само защото всеки от тези мотоциклети превъзхожда другите в различна област. Един от тях си е чист фаворит. KTM 450XCW има и може да прави всичко. От мощния двигател до балансираното окачване и почти пезупречния дизайн, KTM-ът доказа още веднъж, че Австрийската фирма е с много гърди пред всички останали, когато опре до самото схващане и разбиране на офроуда. Честно казано, победителят е лесно отличим.
          Два други мотора заслужават място на подиума. Husaberg представят просто един велик мотоциклет. Чудат, но велик. Същински феномен по тесните пътеки. Единствените недостатъци са цената и това, че в света ще бъде пусната ограничена бройка от тях. Обратно на това, си струва да се отбележи, че Honda CRF450X ще има в изобилие. Това е мотоциклет с висока стойност и добро представяне в гората, лесна поддръжка и много техническа информация. Някои мотори стават за ден или два, а Хондата е типът мотор, за който спокойно може да се ожените.
          [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

          Коментар


          • #35
            До: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

            ..от изброените тук мотори в едно съвсем кратко време ми се отдаде възможност да пробвам-кавазакито,ямахата, ктм-а и бетата..за сега фаворита ми твърдо е бетата ..наистина много точно заглавие са и дали-"EASY RIDER- ЛЕСЕН ЗА КАРАНЕ"


            много точно са го казали пичовете

            Beta-та е доста компактна и пъргава машина. Тясна е и лесно маневрира. Brembo спирачките са стабилни, а цялостната завършеност на мотора е отлична.

            ..почти съм влюбен .. много приятен мотор , удобен , маневрен и изключително лесен за каране и на мотокрос трасе и в гората..точно същата специална RR серия пробвах и аз но си бе с ръчен съединител доколкото разбрах разликата и от стандартната бета е най вече в предницата която е твин чембър и ауспуха лео винчи..другите разлики са май по скоро козметични
            Последно редактирано от mitkov; 13-04-09, 15:12.

            Коментар


            • #36
              До: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

              Ето малко от най-пресните новини!http://www.totalmotorcycle.com/photo...aha-YZ250F.htm
              http://www.stairwaytoglory.com/en/

              Коментар


              • #37
                До: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                Сравнителен тест на 2010-та моделите няма ли?
                http://www.stairwaytoglory.com/en/

                Коментар


                • #38
                  От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                  ето за 2010 моделите
                  http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/...F0416750E6F795

                  този път на първо място твърдо е ктм а на второ изненадващо /за тях / е -новата бета

                  Коментар


                  • #39
                    От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                    450X Баха 1000 шампион. За каране по черен път с висока скорост е ненадминат.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                      Ха, видях темата случайно, бях забравил за нея вече !
                      Мнението ми напълно съвпада с направените по-горе тестове и още веднъж го повтарям: Няма по-добър мотор за ендуро от КТМ !
                      Карал съм доста марки поне за един сезон и пак ще кажа най-отговорно: Няма по-удобна машина за ендуро от КТМ !
                      Има хора, които са карали една-две марки, от които едната за час и се опитват да дават мнения, а не трябва ! Има хора (без да ги обиждам), които си карат на разходки, че и те са тръгнали да се напъват да дават мнения, а не трябва !
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #41
                        От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                        Адаш изключително си прав , ако може да добавя че също така не трябва да се гледат и кой мотор спечелил това състезание а другия спечелил онова .Момчета запомнете едно моторите на светоното нямат нищо общо със серийните те доло-горе са копие на серийните мотори по външен вид,в това се уверих преди седмица в Испания.А що се отнася до състезателите от световна величина ,особенно първите 10 на тях им е все едно какво ще карат важно е да подпишат по скъп договор.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                          Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                          Ха, видях темата случайно, бях забравил за нея вече !
                          Мнението ми напълно съвпада с направените по-горе тестове и още веднъж го повтарям: Няма по-добър мотор за ендуро от КТМ !
                          Карал съм доста марки поне за един сезон и пак ще кажа най-отговорно: Няма по-удобна машина за ендуро от КТМ !
                          Има хора, които са карали една-две марки, от които едната за час и се опитват да дават мнения, а не трябва ! Има хора (без да ги обиждам), които си карат на разходки, че и те са тръгнали да се напъват да дават мнения, а не трябва !
                          Сори бръ'чед, ама не съм много съгласен.Безпорно КТМ е най-удобния като позиция на райдъра мотор, но новата генерация 450-ки са крайно ненадежни.Твоя и моя ги взехме с 3 месеца разлика-аз досега имам 1 комплект сегменти,1 комплект гумички на клапани + 3 реглажа на клапани.Моля да обясниш твоя какво преживя..................
                          Ако трябва да съм откровен в момента нито едно 450 ендуро не ме впечатлява.Ще чакам.
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #43
                            От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
                            Ха, видях темата случайно, бях забравил за нея вече !
                            Мнението ми напълно съвпада с направените по-горе тестове и още веднъж го повтарям: Няма по-добър мотор за ендуро от КТМ !
                            Карал съм доста марки поне за един сезон и пак ще кажа най-отговорно: Няма по-удобна машина за ендуро от КТМ !
                            Само, ако не ти е проблем да дадеш по-обстойно обяснение - какво да и какво не в KTM, а също и за кой точно KTM става дума (най - вероятно ECX). Макар да не съм сменял много марки съм пробвал доста мотори преди да купя моя - разбира се това не е като да караш 5000 километра със съответния мотор, но...

                            Повдигам въпроса защото повечето хора трудно ще се ориентират без аргументи и сравнение. Също бих искал да обърна внимание, че усещането за това, как се държи един мотоциклет е субективно и зависи от опита.

                            "Въпроса" е отворен за всеки притежател на KTM плюс поне три други марки/модела

                            Коментар


                            • #44
                              От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                              Първоначално публикуван от господин никой Преглед на мнение
                              Само, ако не ти е проблем да дадеш по-обстойно обяснение - какво да и какво не в KTM, а също и за кой точно KTM става дума (най - вероятно ECX). Макар да не съм сменял много марки съм пробвал доста мотори преди да купя моя - разбира се това не е като да караш 5000 километра със съответния мотор, но...

                              Повдигам въпроса защото повечето хора трудно ще се ориентират без аргументи и сравнение. Също бих искал да обърна внимание, че усещането за това, как се държи един мотоциклет е субективно и зависи от опита.

                              "Въпроса" е отворен за всеки притежател на KTM плюс поне три други марки/модела
                              Абсолютно си прав !!! Освен това мисля че ако Жоро Хаджиев няма поне 20 000 км offroad, по-добре само да чете и да не се изказва.
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар


                              • #45
                                От: Сравнителен тест между 450 4т ендура !

                                Първоначално публикуван от ЖОРО ПАШОВ Преглед на мнение
                                Адаш изключително си прав , ако може да добавя че също така не трябва да се гледат и кой мотор спечелил това състезание а другия спечелил онова .Момчета запомнете едно моторите на светоното нямат нищо общо със серийните те доло-горе са копие на серийните мотори по външен вид,в това се уверих преди седмица в Испания.А що се отнася до състезателите от световна величина ,особенно първите 10 на тях им е все едно какво ще карат важно е да подпишат по скъп договор.
                                Това си е така , не само в мотоциклетния спорт ... колега може ли поне повърхностно да опишеш разликите спрямо серийните мотори (то май само ръкохватките на кормилото са еднакви...),интересно ми е (предполагам, не само на мен) , ако искате да споделите инфото де...
                                "Суетата, е любимият грях на дявола"!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X