До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !
Ето от мен превода за Yamaha WR:

Ямаха е странна компания. Има традиция да изкарва разтърсващи света мотоциклети, а после да се остави на инерцията, след няколко години проспиване. WR450F е един от тези случаи. Когато той получи нова алуминиева рамка и почти нов-мотор през 2007, изглеждаше, че от Ямаха са погледнали на офроуд сегмента по-сериозно от всякога. Но от тогава, мотоциклета си остава непроменен. Все още обаче той е предпочитан от много, като най удобният и комфортен 450-кубиков трайл мотор, който можете да купите.
СИЛНИ СТРАНИ
Окачването на Ямаха е повече от плюшено. То е направо като възглавница. Това прави този мотор истински любител на каменистите пътеки. Всяка пътека, която е бавна и покрита с камъни, корени и буци, е пътеката на Ямаха. ВР-а не се отклонява, и направо изяжда неравностите, без да се оплаква. Върху своето плюшено окачване, ВР се чувства тънък и лек. Въпреки, че сухото му тегло не е нещо специално, повечето ездачи споделят, че Ямахата е много лесна за каране. Тя просто е с една идея по-малка от всеки друг мотор във всяко отношение.
Двигателят дърпа добре, супер мек и тих. Той прибавя дори още към репутацията на ВР като приятен мотор, върху който е забавление да прекараш дълги часове в каране.
Моторът също има и учудващо дълъг списък от висококачествени допълнения, като например Pro Taper кормило и on/off бутон.
СЛАБИ СТРАНИ
Ямаха идва серийно с ограничител на газта, който позволява да подавате само половината газ, както и ограничител в ауспуха. Останалите (мотори), не се нуждаят от тях, за да преминат еко-изискванията. Все пак, ако вие модифицирате двигателя, вие технически не отговаряте на законите на много места. Оставате извън закона само за да сте равни на Хонда и Кавазаки.
 само за да сте равни на Хонда и Кавазаки.
В миналото, джетинга на ВР бе трудна задача, но това не е проблем вече (явно с мотор от предни години са имали такъв проблем, но по принцип не съм чувал джетинга на ВР да е нещо специфично).
Както може да се очаква, мекото окачване прави мотора нестабилен при висока скорост. Дори на бавни каменисти участъци, меките настройки могат да бъдат проблем, защото намаляват просвета.
ИЗВОД
Взимайки си ВР, това е само началото. Можете да направите от този мотор каквото пожелаете - той има целият потенциал на света. Но сток от магазина, той е с ограничен заради емисиите и шума двигател, и супер-меко окачване.
Тегло - 116кг.
					Ето от мен превода за Yamaha WR:

Ямаха е странна компания. Има традиция да изкарва разтърсващи света мотоциклети, а после да се остави на инерцията, след няколко години проспиване. WR450F е един от тези случаи. Когато той получи нова алуминиева рамка и почти нов-мотор през 2007, изглеждаше, че от Ямаха са погледнали на офроуд сегмента по-сериозно от всякога. Но от тогава, мотоциклета си остава непроменен. Все още обаче той е предпочитан от много, като най удобният и комфортен 450-кубиков трайл мотор, който можете да купите.
СИЛНИ СТРАНИ
Окачването на Ямаха е повече от плюшено. То е направо като възглавница. Това прави този мотор истински любител на каменистите пътеки. Всяка пътека, която е бавна и покрита с камъни, корени и буци, е пътеката на Ямаха. ВР-а не се отклонява, и направо изяжда неравностите, без да се оплаква. Върху своето плюшено окачване, ВР се чувства тънък и лек. Въпреки, че сухото му тегло не е нещо специално, повечето ездачи споделят, че Ямахата е много лесна за каране. Тя просто е с една идея по-малка от всеки друг мотор във всяко отношение.
Двигателят дърпа добре, супер мек и тих. Той прибавя дори още към репутацията на ВР като приятен мотор, върху който е забавление да прекараш дълги часове в каране.
Моторът също има и учудващо дълъг списък от висококачествени допълнения, като например Pro Taper кормило и on/off бутон.
СЛАБИ СТРАНИ
Ямаха идва серийно с ограничител на газта, който позволява да подавате само половината газ, както и ограничител в ауспуха. Останалите (мотори), не се нуждаят от тях, за да преминат еко-изискванията. Все пак, ако вие модифицирате двигателя, вие технически не отговаряте на законите на много места. Оставате извън закона
 само за да сте равни на Хонда и Кавазаки.
 само за да сте равни на Хонда и Кавазаки.В миналото, джетинга на ВР бе трудна задача, но това не е проблем вече (явно с мотор от предни години са имали такъв проблем, но по принцип не съм чувал джетинга на ВР да е нещо специфично).
Както може да се очаква, мекото окачване прави мотора нестабилен при висока скорост. Дори на бавни каменисти участъци, меките настройки могат да бъдат проблем, защото намаляват просвета.
ИЗВОД
Взимайки си ВР, това е само началото. Можете да направите от този мотор каквото пожелаете - той има целият потенциал на света. Но сток от магазина, той е с ограничен заради емисиите и шума двигател, и супер-меко окачване.
Тегло - 116кг.


 .Поздрави
.Поздрави
							
						





 ..наистина много точно заглавие са и дали-"EASY RIDER- ЛЕСЕН ЗА КАРАНЕ"
 ..наистина много точно заглавие са и дали-"EASY RIDER- ЛЕСЕН ЗА КАРАНЕ"






 
							
						
Коментар