Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнителен тест между 450 4т ендура !

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

    миналата година стана интересна дискусия покрай теста на дирт райдър на 450 ендуро моделите ето и новият за 08 ма тест
    http://www.dirtrider.com/features/14...kes/index.html

    -много интересно че накрая след всички нови машини са ги съпоставили и с един стар 10 годишен хонда ХР400 /който заедно с екипировката към него им е излязал под 2500долара/ и как са нещата спрямо него

    Коментар


    • #17
      До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

      за 2008 година най-много хвалят ямахата! аз много се запалих да сабирам инфо за 450 кубиковите ендура за 2008 и ми е много интересно какви ли изцепки ще се появят за 2009 ! малко време остана, август месец излизат 2009 моделите!
      Бог обича смелите!

      Коментар


      • #18
        До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

        След един тон чакане и отлагане най-накрая...

        2008 450 Off-Road Comparison
        2008 450 Офроуд сравнение


        Dirty Do-Alls
        Мръсниците, които правят всичко.


        Автор: Джими Люис
        writer: Jimmy Lewis

        Снимки: Дрю Руиз, Адам Кемпбъл, Крис Денисън, Карел Крамер
        photographer: Drew Ruiz, Adam Campbell, Chris Denison, Karel Kramer


        2008

        Четирстотин и петдесетките са най-гъвкавите, можещи всичко мегамашини, които можете да намерите. Повечето са базирани основно на 450 кубиковите мотокрос мотори и в последствие нагласени и настроени за офроуд употреба и да посрещат стандартите и регулациите за офроуд машини. Все пак е изненадващо колко много ездачи правят грешката да купят кросов мотор (ммм дааа - KX – F 250… ), при положение, че всичко което наистина им трябва е точно тук. Ние тествахме четирите най-популярни марки в този претъпкан клас – един чисто нов, един сериозно променен, победителя от миналата година и един който си е останал същия – за да ви дадем усещането от някой от най-готините машини достъпни в момента.

        През повечето време яздихме моторите по пътеките, защото това е което правят с тях повечето ездачи. Но не спряхме до тук. Ние се състезавахме с тях на „SRA Grand Prix”, изкарахме ги на дюните и прекарахме цял ден в пустинята. Накрахме експретите да ги карат здраво и новаците... ами... като новаци. Поиграхме си да модифицираме моторите, но по-голямата част от тестовете отразяват заводските възможности на моторите или отпушения си вариянт в случая с Yamaha WR-а. Ние ги изпънахме здравата почти като в нашия “Изтезателски тест”, който ще е следващия месец с дори повече офроуд лудост. В тези страници, ще видите, какво мислим за заводските варианти.

        БЪРЗИ СПЕСИФИКАЦИИ
        Модел Цена Тегло – готов за каране, но без гориво!
        Honda $7399 259 lb (117.480 kg: ex – google calc)
        Kawasaki $7299 264 lb (119.748 kg: ex – google calc)
        KTM $7199 259 lb (111.583 kg: ex – google calc)
        Yamaha $7199 259 lb (117.480 kg: ex – google calc)

        KTM XC-W(R) Чисто нов за вас...

        За да стигнем до всички детайли на този нов мотор, ще трябва да погледнеш пълния тест на неговия по-голям батко – 530-ката, от мартенското издание. Този мотор е само малко намален в кубиците до 450 кубически сантиметра, правейки този австрийски мотор подобен и все пак различен от роднината от отворения клас. Не се чувства по-лек, както сме свикнали в предишни вариации на 450 и 530, но все пак е един от най-леките в едно с CRF-X. В силовото отделение, директно от шоурома мотора казано направо цепи. Никога не сме чувствали нужда да се гъбаркаме с нещо от двигателя. А и окачването е нагласено за агресивно каране по пътеки, давайки му възможност да прави всичко.
        Фактите
        Най-лекия за управление мотор тук, от кормилото до степенките, но и също най-вибриращия. На тясни места ще благославяте KTM-а за това. Започнете ли да карате по-бързо, ще се замислите за успокоител за управлението (steering damper). Ако настроите мотора правилно (особенно втвърдяването на предницата) може драстично да промени същноста на звяра. Окачването ви оставя да почуствате земята, много е управлямо особнно в средната част и устоява на удряне на дъно добре.

        Двигателя има двойствена натура. Може да бъде най-плавното, традиционно четиритактово чудовище с огромен въртящ момент или да се държи като огнедишащ 250 кубиков кросак. Всичко зависи от това как ще се държите с газта. Ние мислим, че всъщност 530-ката е по-плавна, но 450-ката набира обороти по-бързо и стига до ограничителя доста бързо. Ние се нучихме да не сваляме на по-ниска скорост във високите обороти на този мотор. Високи обороти означават и повече вибрации.

        KTM рапорт даден. С този мотор ще можете да направите всичко без шантави истории и компанията го прави както си трябва. Шестстепенната скоростна кутия е супер и резервоара стига за над 65 мили (102.998 km: ex – google calc) има дигитален трипметър и степенката се застопорява добре. Кабината е най-удобната и с много настройки. Разделното мазане на двигателя само ще накара тези мотори да изкарат по-дълго от завинаги. Поддръжката е проста и много минимална.

        Присъдата
        Нашите ездачи непредубедно похвалиха KTM-а и повечето почустваха, че е най-добрия многостранен мотор. С малко настройки на окачването или добавяне на успокоител за управлението (steering damper), неговите възможности са неограничени.


        Honda CRF450 По-лек и по-злобен

        Целта на Honda с големия „X” бе да намали малко теглото и да прехвърли малко репутация от CRF кроса върху “X” линията. С голямо отклонение в управлението и добавянето на заводски успокоител (steering damper), червените инжинери изхвърлиха мотора от предишните коловози. Те постигнаха по-леко управление, същата захапка в завоите и минамална загуба ако въобще има, на стабилност. А сега и със малка промяна в карбурацията, и мощноста също е увеличена, вече с дори по-силни ниски, с целенасочено дърпане по целия път до върха. За по-задълбочена информация погледнете нашите пълни тестове в майския брой.

        Фактите
        Преди CRF-X-ът се усещаше тежък в кормилото, което го правеше труден за удържане. Това вече го няма и мотора се усеща лек, като KTM-а. Това е чудесно за по-тежки условия, а и с заводския успокоител (steering damper) стегнат до край, мотора не губи нищо в бързите гонки. Този мотор е съвместим с условията по „Източното крайбрежие”, (САЩ) колкото всеки 450 кубиков би могъл да бъде.

        Този по-лек мотор прави усещането от окачването по-твърдо и мотоциклета предава много повече вибрации към ездача. Общо взето е агресивен и плюшен, (??? оксиморон, но нямам избор, вероятно става въпрос за по-голяма еластичност в окачването) като KTM-а и издържа добре на мото разходките най-добре от всички. Колкото повече обичате да скачате и използвате бабуните като рампи, толкова повече ще харесате CRF-X-a. Мощността спомага за това поведение.
        За каране по пътеките, този мотор може да е на по-агресивната страна. Има настройки на джетинга (извинявам се за чуждицата, ако някой има по-добра идея нека сподели), които правят чудеса и понякога добавянето на отговорно по-тих ауспух може да успокои агресивно надигащите се ниски на Honda-та. А и не планирайте да карате повече от 50 мили (80.467 km ex: google calc) с един резервоар. „X”-ът е толкова чудесно тънък – почти като кросак, но е късичък в краката за нашите вкусове. Ние дори опитахме модификации на успокоителя с успех.

        Ние навъртяхме хиляди мили на „X”-овете и никога не сме имали механичен проблем – Honda-та е здраво направена. Поддръжката е проста, въпреки че въздушния филтър е супер плътно наврян. Идва си с всичко, макар и стоманената степенка и доверения механичен трипметър да са поотживели.

        Присъдата
        Основно погледнато върви с KTM-а, макар никой от нашите тестер да не подцени моща на CRF-X-а. Мотора има новооткрита възможност да се адптира към тесните пътеки и с неговото тегло има възможност почти за мотокрос. И всичко това директно от пода на шоурума.


        Kawasaki KLX450R Втори опит за едногодишен мотор.

        KLX-ът бе представен като модел от 2008-а, късно през 2007-а. Ние го натирихме в нашата фотосесия и той се изкачи на върха, в зависимост от това как разбирате информацията. (Ние поставихме легалния за път KTM, като наш победител защото бе добър мотор и най-вече защото е легален за каране по път.) KLX-а ни изненада, защото беше сто процента готов за каране дирктно от шоурума, подобно на CRF-X-а, но той изигра Honda-та от 07-а заради това, че е лек и подвижен. Освен това се усещаше весел и бърз, макар да беше бавен. Нищо не се промени освен конкуренцията.

        Фактите
        Този KLX е бавен. Ние потвърдихме това в драг гонките на GP пистата. Но вие никога няма да разберете това, заради острия и мощен отговор на газта. Той набира, когато го напилите, вдига обороти бързо и има чудесно сцепление. Но го дърпат. Колко важно е това? Не особенно, когато става въпрос за каране по пътеки. Ако искате да влезете в играта, моторът лесно става бърз с по-отпушен и все още тих ауспух и малко настройки на горивото.

        Окачването е най-плюшено от на цялата банда и отскача дори и от най-малките гънки по земята. Комфорта е пълен, а също има и най-удобната седалка в групата. Ако искате все още можете да се състезавате в GP-то, но е пръвия, който удари амортисьори в дъното (особенно задния) по време на големите скокове.

        Ние сме сигурни, че KLX-а е здрав, гледаме дългосрочно на нашия тест мотор от миналата година и той отнесе доста бой и е все още здрав. Оплакванията са около системата за зареждане на акомулатора (колегата Гълъбин Колев май имаше някакви подобни оплаквания, но не съм сигурен за какво точно ставаше въпрос), която едвам ставаше и ослепителния ауспух, който е толкова тих, че можеш да чуеш всякакви други шумове от мотора, които никога не си чувал преди

        Присъдата
        Най-лесният мотор за яздене и фаворит за всички наши начинаещи ездачи. По-спокойният начин на отдаване на мощността и по-меката обща природа на окачването го направи и топ избор за всички без значение от нивото, които карат само по пътеките.


        Yamaha WR450F Не ме отписвайте все още!

        Единствения, който е останал почти непроменен (има нови дъна за предното окачване и по-леки дискове за спирачките) от 2007-а е Yamaha-та. Ние го включихме, като база за сравнение от което да посочим отскока, който тунингованите мотори са направили. Бяхме изненадани от това, как леките и по-пъргави машини биват натискани – стабилноста и устойчивостта, която Yamaha-та притежава (в едно с високия център на тежеста) прави приятели също толкова бързо.

        Фактите
        Винаги сме харесвали равния и плавен WR двигател, просто мразим, че трябва да се правят някои модификации за да се държи по начин, който ще го го яздят повечето ездачи.

        ПРОЧЕТЕТЕ ТОВА: We installed the shorter throttle stop from the GYTR kit (part No. GTY-5TJ93-69-01) took out only the smallest baffl e from the muffl er tip (not the whole tip!) and pulled out the restrictor on top of the airbox. Then we disconnected the gray wire. We didn't change the jetting nor did we remove the airinjection system as it has no effect on the power. (Извинявам се, но това е прекалено отговорно и предпочитам Гоблин да си каже думата!!!)

        Ако вашия Yamaha WR не върви добре, препрочетете горния параграф, преди да ни пишете писмо. Едва няколко ездачи карат мотора в заводски вид, в който той е по-бавен от 250 F и е много лесен за каране. Някои инсталират всичко от GYTR комплекта и мотора става по-агресивен от колкото ние бихме харесали.

        WR-ът се усеща най-тежък по пътеките, макар да е леко кормилото и да няма усилие в управлението. В подмятането отляво на дясно, когато мотор отскача ще усетите тежеста му. При по-висока скорост Yamaha-та, подобно на Kawasaki-то, е най-стабилен и за това и е много удобен. Ако поседите върху WR-а малко повече ще усетите, че бързо става неудобен за по-големи пилоти (възможно е и да са имали предвид, че мотора се задъхва под по-големи пилоти).

        Като става въпрос за окачване WR-ът уцелва точния баланс от мекота и твърдост, който е точно по средата на пътя. Той не удря дъното като KLX-а, макар и по-често от CRF-X-а или XC-W(R)-а. Освен това е по-мек от последните два.

        Присъдата
        Този мотор не извън играта все още. Веднъж отпушен двигателя е всичко което KTM-а и Honda-та са и обича скоростните отсечки. Той застава между агресивните червени и оранжеви и меките зелени мотори.
        За повече нецензурирани мнения и още снимки, проверете dirtrider (извинете за външния линк)

        1998 Honda XR400 Сделка и малко история...

        Какъв е перформънса на 10 годишен офроуд мотоциклет? И можете ли да му поставите цена? Е за около 1500-2200 щатски долара (за щатите това всъщност е висока цена, поне доколкото следя цените...) можете да намерите и карате читава Honda XR400, както и ние направихме. Взехем мотор на цяло десетилиетие (Каква ерес! Жалко, че не могат да видят моя на две... ) със нас на нашите тестови дни и го карахме със най-доброто от доброто от 2008-а за да видим къде ще стигне.

        Фактите
        XR-ът има шумен ауспух и ръчките на кормилото сочеха навсякъде но не и направо. Изрових стар фабричен ауспух (който мисля е най-добре представящия се на XR400) и поставих ново „Fasst Co.” Кормило и нови “ASV” ръчки. Мотора беше като нов и вървеше супер.

        Първо трябва да ритнете манивелата (ужас) и после сте поздравени от много ленив отговор на газта (няма модерен карбуратор тук) и вяло покачване от много плавна мощност, което стига края си на много ниски обороти. Но е много по-бързо отколкото се усеща и се държеше отлично на пътеката. Само не очаквайте никакво пробуждане на мощ в двигателя за да прескочите бабуни или скоци, използвайте съединителя за това. Въртящия момент се усещаше по-добър от този на останалите мотори, XR-ът е последния, който ще заглъхне в тежка ситуация.

        Управлението и окачването на този мотор е предвидено повече за мекота и еластичност отколкото за прецизност и контрол. Така предния край е повече от неясен и реагира доста бавно. Мотора поема всички неравности по земята (по-добре дори от KLX-а) и седалката е направена за сядане. Удряне в дъното на амортисьорите? Да, през цялото време, предния и задния. Мотора постоянно се подмята насам-натам. Опитвайки се да забавим това с повече компресия (явно става въпрос за амортисьорите) и повече намаляне на отскока само разваля шасито, което започва да поднася в завоите. Чувства се по-лек от неговите 271 паунда (122.923 kg ex: google calc)(без горивото).

        Второто, което ще забележите във стария мотор е, че спирачките са слаби. Те просто не спират мотора със същата сила като на модерен мотор, дори и в идеално състояние, с нови накладки.

        Присъдата
        Този 10-годишен мотор е все още забавен за каране и върши работа, просто по-различно. Не можете да го модифицирате до нивото на модерните мотори без значение на цената, а опитвайки се ще премахнеш някои от привлекателните му особенности. Ей, все още работи, не е загубил и капка вода или изкривил радиатор и кара мотористите да се усмихват, понеже всички нови мотори са просто алуминиеви кутии и пластмасови шишета, чакащи за втори живот...


        Превода е свободен и автора не поема отговорност за съдържанието, оригинал на този адрес. Извинете за външния линк.
        Всякакви корекции и промени в полза на форума са добре дошли!
        Последно редактирано от господин никой; 10-06-08, 17:33. Причина: Добавка...

        Коментар


        • #19
          До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

          Благодарности на mrnoone за превода макар че има някой неточности като смисъл.

          Няколко неща ме изумиха и няма как да не ги споделя

          „X”-ът е толкова чудесно тънък – почти като кросак, но е късичък в краката за нашите вкусове

          Как така тънък, я премерете колко е широк той и колко ямахата, ако пък седнете разликата е убийствена. Ако хонда е тънка то ямаха е вейка

          по отношение на ямаха "Винаги сме харесвали равния и плавен WR двигател, просто мразим, че трябва да се правят някои модификации за да се държи по начин, който ще го го яздят повечето ездачи."
          че кой нов японски мотор не иска да се пипне тук там.

          това "WR-ът се усеща най-тежък по пътеките, макар да е леко кормилото и да няма усилие в управлението. В подмятането отляво на дясно, когато мотор отскача ще усетите тежеста му." май се отнася за хонда а не за ямаха, щом го казват и много от собствениците на Х

          за КТМ и Кавата немога да кажа нищо понеже несъм се заигравал с тях, единствено един 250EXC-F 2008 който много ми пасна
          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

          Коментар


          • #20
            До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
            Благодарности на mrnoone за превода макар че има някой неточности като смисъл.

            Няколко неща ме изумиха и няма как да не ги споделя

            „X”-ът е толкова чудесно тънък – почти като кросак, но е късичък в краката за нашите вкусове

            Как така тънък, я премерете колко е широк той и колко ямахата, ако пък седнете разликата е убийствена. Ако хонда е тънка то ямаха е вейка

            по отношение на ямаха "Винаги сме харесвали равния и плавен WR двигател, просто мразим, че трябва да се правят някои модификации за да се държи по начин, който ще го го яздят повечето ездачи."
            че кой нов японски мотор не иска да се пипне тук там.

            това "WR-ът се усеща най-тежък по пътеките, макар да е леко кормилото и да няма усилие в управлението. В подмятането отляво на дясно, когато мотор отскача ще усетите тежеста му." май се отнася за хонда а не за ямаха, щом го казват и много от собствениците на Х

            за КТМ и Кавата немога да кажа нищо понеже несъм се заигравал с тях, единствено един 250EXC-F 2008 който много ми пасна
            Ако се говори за 2007 мотори бих се съгласил веднага, но точно за 2008 CRF-X-а това му хвалят - че са го поприбрали - стария ако не се лъжа някой беше казал на майтап (май Жоро Хаджиев), че радиаторите са направени да обират тръните . За останалите ми е трудно да коментирам, възможно е да съм допуснал грешки и затова съм добавил линк към статията!

            Коментар


            • #21
              До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

              много хубав превод, супер! А там, кадето не си го превел според мен става вапрос, че са премахнали ограничителите и ги избояват(според мен поне ) но аз си държа на моето и си ми остава любима ямахата
              Последно редактирано от Жоро Хаджиев; 10-06-08, 23:45.
              Бог обича смелите!

              Коментар


              • #22
                До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

                http://www.motorcycle-usa.com/videos.aspx а на кой да вярваме??? Tук хората казват, че KLX450R е най-неподходящо за състезание!!!!!!
                EXTREME

                Коментар


                • #23
                  До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

                  Май всеки си държи на марката,а? Аз понеже ВР–а 2007 го имам,а и за мен това е най-добрата марка за всички времена, удоволствие е да го яхаш, сигурно не бих могъл да дам моето мнение,като безпристрастен по темата,но все пак мисля,че Краси е прав за някой неща.Та нали всички марки мотори,в зависимост за къде ще се изнасят трябва да отговаря на някакви изисквания съобразно действащите закони в страната,та всеки мотор за да развие капацитета си трябва да се пипне!Колкото до моделите 2008 не ми се вярва да имат кой-знае каква разлика от 2007,но все пак практиката ще покаже.И освен това тези тестове не могат да бъдат на 100% обективни според мен(това си е лично мое мнение),тъй като всеки си има стил на каране и преценява възможностите на мотора спрямо това.В краина сметка всичко опира до свикване с машината,а за да свикнеш иска яко каране!!! По всичко личи,че ако човек няма предпочитания към марката избора му за нов мотор ще бъде доста труден(поне що се касае до индивидуалните характеристики-за цена не говоря).Пожелавам на всеки да кара най-предпочитания от него мотор.УСПЕХ!!!
                  http://www.stairwaytoglory.com/en/

                  Коментар


                  • #24
                    До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

                    Първоначално публикуван от iozi Преглед на мнение
                    http://www.motorcycle-usa.com/videos.aspx а на кой да вярваме??? Tук хората казват, че KLX450R е най-неподходящо за състезание!!!!!!
                    Заводски KLX-а е по-скоро като 250-ка... Мотора е много плавен до колкото схващам и това позволява висока средна скорост. Мотора е за пътеки - там му е силата. Ако търсиш класиране по-добре се ориентирай към KTM-а или Honda-та! Пак казвам, възможно е да не съм разбрал вярно, но до тук от няколко места това казват та...

                    Коментар


                    • #25
                      До: Сравненителен тест между 450 4т ендурата !

                      up...

                      http://www.dirtrider.com/drtested/14...450/index.html

                      Коментар


                      • #26
                        До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

                        С нетърпение чакам сравнителният тест на 2009 моделите!
                        http://www.stairwaytoglory.com/en/

                        Коментар


                        • #27
                          До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

                          ето вече и теста на 09 моделите
                          -този път от дирт байк списанието..което може би в доста отношения е и по добро от дирт райдъра..но това е друга тема

                          http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/...CE1902CD5AF7B7

                          ..приятно четене..има даже и за бетата и новият хусаберг !!

                          Коментар


                          • #28
                            До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

                            Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                            ето вече и теста на 09 моделите
                            -този път от дирт байк списанието..което може би в доста отношения е и по добро от дирт райдъра..но това е друга тема

                            http://www.dirtbikemagazine.com/ME2/...CE1902CD5AF7B7

                            ..приятно четене..има даже и за бетата и новият хусаберг !!
                            TO наистина ша ни е приятно да го прочетем ама да има някой по-ерудиран да го преведе че тогава поздрави на митков
                            Последно редактирано от fanfan; 14-03-09, 17:52.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

                              Направих някакъв опит да преведа 2 от общо 7-те статий, за сравнението на най-популярните Ендуро модели...
                              Извинявам се ако има неточности....
                              ПРИЯТНО ЧЕТЕНЕ


                              450 куб. см. OFF-ROAD – РЕШАВАЩА БИТКА
                              Изведнъж на бял свят са вече седмина. Имало едно време лек развой в света на 450 кубиковите горски мотори с ел. стартер. Такива мотоциклети имаха Хонда, Ямаха и КТМ. По-късно към тях се присъедини и Кавазаки. Сега, с възраждането на Husaberg и Husqvarna, плюс появата и на Beta в света на off-road-а, сериозните играчи са повече от всякога.
                              А защо ли пък не? На фона на неприятни икономически вести завличщи все по-надолу моторния спорт, няма нищо по-логично от това състезателите да обърнат поглед към калните терени. И за първи път виждаме да се представят водещите технологии при ендуро мотоциклетите. Страхотен дизайн, инжекторни механизми, базирани на технологията „closed loop”, автоматичен съединител; и всичко това навлиза в off-road преди да е въведено в света на мотокроса.
                              Единственият проблем е, че лишените от настилка терени представляват по-голямата част от заобикалящия ни свят. Няма такъв мотор, който да е еднакво добър и в планината, и в гората, и в пустинята. Ето защо, тези седем мотоциклета бяха завлечени на всяко от тези места, за да бъдат подложени на колкото се може повече възможни техники и терени за каране. По пътя открихме, че всеки един е специализиран за различна среда, в която наистина превъзхожда останалите. Ето как протекоха нещата.



                              WESTERN WARRIOR /Западен боец/:
                              HONDA CRF450X
                              И така, Хондата е играч навсякъде, от леки пътечки до скалисти каньони. Но мястото, където наистина се отличава е пустинята. Нищо чудно, че състезтелният тим на Хонда бе щастлив да зареже XR650R Baja bomber. 450X е негов достоен заместник. X-моделът започва да се харесва дори повече, тъкмо когато се счита, че оригиналният 450R мотокрос мотор е бил заменен от някакъв си съмнителен нов модел.
                              През 2009 година мотоциклетът получава малко внимание след леко подобряване на версията му през 2008 г. По това време той се сдобива с демфер /steering damper/, търпи някои промени в управляващата геометрия, а е отделено и нужното внимание карбурацията.
                              СИЛНИ СТРАНИ
                              Няма как да не харесате мотоциклет, който се движи идеално и няма нужда от грижовно настройване на карбуратора или модификация на въздушната кутия. С изключително тих, шумоизолиран ауспух Хонда увеличава значително мощността, особено от ниски обороти. Всъщност, Х-а се отличава с отлична гъвкавост, а падането на оборотите на двигателя до нула за него не представлява проблем.
                              Но това, което наистина кара Х-а да върви добре в отворени пространства е неговата система за управление. Това е най-стабилният мотоциклет от всички представени. Дали това се дължи на малките по размер демфери разположени зад предния фар? Не съвсем. Окачването и управляващата геометрия също имат своя принос. Хондата е малко по-издръжлив мотоциклет в сравнение с останалите японски байкове. Е, със сигурност няма здравината на MX, но поема силните удари по-добре от повечето off-road мотори.
                              СЛАБИ СТРАНИ
                              Колкото по-дребен е водача, толкова по-малко ще е очарован той от Хонда и възможностите, които показва по трудни трасета. Това е голям мотоциклет и не особено лек. Кормилото е тежко и са нужни повечко мускули, отколкото за другите мотори. А, разбира се, някак трябва да се компенсира и липсата на шум. Мощността на Х-а спада, щом двигателя увеличи оборотите си. Липсват предпазители за ръце и има старомодно 7/8" кормило.
                              ОСНОВНИ ПРЕИМУЩЕСТВА
                              Можете да превърнете тази Хонда в това, в което си поискате. Всеки знае как да накара един мотор да даде повече, а това го прави използваем за различни цели. Ако има горски мотор, който да се определи като универсален, то това е този мотор.
                              Цена: $7499 Тегло: 259 фунта /117 кг/.




                              WICKED IN THE WOODS /Горски пакостник/дявол/:
                              KTM 450XCW
                              Когато опре до бързи скорости и по трудни off-road настилки, на власт идва KTM 450XCW. Двигателят на модел "W" е с едночастов колянов вал и шестстепенна скоростна кутия, за разлика от останалите 450XC модели в серията на KTM, които са мотокросна версия с петстепенна скоростна кутия. И въпреки това двигателят на "W" си е доста мощен. В допълнение към старт бутона има и кикстартер /манивела/, а двигателното и трансмисионното масло са в отделни резервоари, почти като при Хонда.
                              СИЛНИ СТРАНИ
                              KTM-ът е мотоциклет, който може да се движи и бавно и бързо. Има мощност, както в ниски, така и във високи обороти, и рядко се дави или заглъхва. Всъщност това, по всяка вероятност, е моторът с най-големи габарити от цялата група. Чувствителен при подаване на газ, за разлика от останалите байкове, които губят мощност при подаване на газ. С агресивен ауспух, KTM моторът е напълно конкурентен при мотокрос.
                              Шасито е проектирано също за „здраво” каране. Окачването е по-издържливо от това на 450 кубиковите японски мотори, но все пак податливо по скални терени. Това е най-добрата година от близката история на KTM по отношение на окачването като цялостно представяне.
                              Високи постижения KTM отбелязва и по отношение на цялостното качество. Кормило Renthal, хидравличен вал, веригата е О-рингова /O-ring chain/, сносни предпазители за ръцете и добри гуми.
                              СЛАБИ СТРАНИ
                              KTM моторите изискват особено внимание към карбуратора. Горивната игла трябва да е повдигната две положения нагоре, а маркуча на вентилацията на кратера да се отклони /пренасочи/. Това ще рече, че трябва да се намери начин да се запуши дупката от задната страна на карбуратора.
                              По наистина тежките горски трасета 450 кубиковият мотор може да създаде големи ядове на любителите-водачи. Може да прекъснете буксата под резервоара с цел да удължите пътя на запалителната искра, или пък да се снабдите с ръчен превключвател Bauer за кормилото, който само с един пръст се придвижва в предна и задна позиция. Същият мотор KTM предлага и с кубатура 400 куб. см.
                              Въпреки че не е, изпускането на газове от ауспуха изглежда шумно, сравнено с моделите на Хонда, Кавазаки и Ямаха, които са изключително тихи. Помнете, че винаги може да накарате един мотор да „реве” по-силно, но вероятно никога няма да бъде толкова тих, колкото, когато е извън движение.
                              ОСНОВНИ ПРЕИМУЩЕСТВА
                              450XCW е забележителен мотоциклет. Той е бърз, носи удоволствие и е добре конструиран. Не безпричинно KTM доминира на off-road пазара в САЩ.
                              ЦЕНА: $8698 ТЕГЛО: 251 фунта /114 кг/.



                              П.П. Ще се опитам до края на седмицата да преведа и останалата част.

                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Жоро Донечки; 20-03-09, 16:53.
                              [URL="http://forum.offroad-bulgaria.com/album.php?albumid=433"]Денем почивай, за да може нощем да се наспиш.[SIGPIC][/SIGPIC][/URL]

                              Коментар


                              • #30
                                До: Сравненителен тест между 450 4т ендура !

                                Първоначално публикуван от Patrician Преглед на мнение
                                ...Има мощност, както в предната, така и в задната част ...
                                Сигурно става въпрос за ниски и високи обороти(top and bottom)...
                                Браво за труда!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X