Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

    И на мен ми е интересно мнението на miki64 за разликата между двата мотоциклета. А от към окачване 6-дневката и СХ-а не са ли с едно окачване, само с различни настройки? Което не че е малка разлика де.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #32
      От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

      Първоначално публикуван от VaHk0_ Преглед на мнение
      И на мен ми е интересно мнението на miki64 за разликата между двата мотоциклета. А от към окачване 6-дневката и СХ-а не са ли с едно окачване, само с различни настройки? Което не че е малка разлика де.
      Не, не са с еднакво окачване!!!

      Коментар


      • #33
        От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

        Стига бе, Ванка - пак ми потекоха лигите, а още не съм се нарадвал на Бета-та ...

        Ще се възползвам от поканата за кръгче, адски ми е любопитно наистина ли е толкова лек, колкото го описват. А по отношение на окачването - ей това е най - ценното в тия мАтори, заради него си заслужава да изтърпиш някой и друг каприз.

        П.П. А Милко що е подхванал на Ади моторетката - тя все пак е състезателска машина, не трябва да й се въртят моточасове нахалост

        Коментар


        • #34
          От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

          Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
          и най-важното, УНИКАЛНО окачване.
          Ванка напиши да видим какво е това чудо ,обясни с какво караш та да имаме някаква представа .Харесало ти е това е ясно ,но драсни някой ред за предница заден амортисьор .Поведение на пътя каква е предницата какъв е задния амортисьор такива работи.Как се държи мотора без линкове има ли го това игране на предницата от по старите модели,има ли нужда от демпфер.
          Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
          0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

          Коментар


          • #35
            От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

            Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
            Ванка напиши да видим какво е това чудо ,обясни с какво караш та да имаме някаква представа .Харесало ти е това е ясно ,но драсни някой ред за предница заден амортисьор .Поведение на пътя каква е предницата какъв е задния амортисьор такива работи.Как се държи мотора без линкове има ли го това игране на предницата от по старите модели,има ли нужда от демпфер.

            Да да да, драсни, че стана вече доста интересно.
            Последно редактирано от Chinela; 07-09-11, 08:53.
            Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

            Коментар


            • #36
              От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

              Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
              Не, не са с еднакво окачване!!!
              Но с това е еднакво
              Прикачени файлове
              МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

              Коментар


              • #37
                От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                Първоначално публикуван от Pacharoza Преглед на мнение
                Но с това е еднакво
                Как ще е еднакво, твоя отзад е с линково окачване, мен повече ме кефи без-линковото. Аха сега видях че сравняваш с мотора на Ади.

                Коментар


                • #38
                  От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                  Предпочитам малък дискомфорт отзад, вместо ежемесечно отваряне и мазане на линкове които така или иначе трудно изкарват повече от година в идеално състояние. То и на PDS лагера кара по 1 година ако не се поддържа, ама струва 50 лв и се сменя за 30 мин.
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар


                  • #39
                    От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                    Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                    П.П. А Милко що е подхванал на Ади моторетката - тя все пак е състезателска машина, не трябва да й се въртят моточасове нахалост
                    Защото Тате е състезател. Миналата година станаха с Данко 1-ви отборно в Ст. Загора Така, че....
                    KTM sx-f 350 2011
                    Honda Montesa Cota 250
                    KTM exc 450 Supermoto

                    Коментар


                    • #40
                      От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                      Първоначално публикуван от pepimotos Преглед на мнение
                      Ванка напиши да видим какво е това чудо ,обясни с какво караш та да имаме някаква представа .Харесало ти е това е ясно ,но драсни някой ред за предница заден амортисьор .Поведение на пътя каква е предницата какъв е задния амортисьор такива работи.Как се държи мотора без линкове има ли го това игране на предницата от по старите модели,има ли нужда от демпфер.
                      Пепи, не знам каква марка е, нито какво има в окачването. Просто казвам, че за МЕН ЛИЧНО и за стила ми на каране това окачване е УНИКАЛНО.
                      Пример, на едни скали които съм атакувал с Хондата няколко пъти /даже Гаргата ми спаси кокалите на тях веднъж/ винаги съм излизал с бутане защото предницата отскачаше и падах.
                      Вчера Милко се качи май от третия път по тях, а аз с КТМ-а от раз, без усилие даже, не усетих никакви вибрации или подхвърляния.
                      Второ, на падналите дървета с Хондата бях свикнал да ги минавам на пУна газ, сега минава без да правя нищо, предницата и задницата просто преплуваха сами без да ме подхвърлят като лодка в бурно море.
                      Трето, на спускане, по ТОЧНО на тази пътека спирах да почивам поне 4-5 пъти, сега ако не ми се налагаше да чакам Милко, щях да я сляза от раз и то на скорост.
                      Четвърто, май вече споменах, че карахме в една пресъхнала река /как ме е яд, че не снимах/ там оставих всички назад, карах на трета с равна газ и мотора плуваше по обли речни камъни като на Х-траковете, но тук направихме едни 5-6 километра в реката.
                      На речните скални прагове само биех втора и минавах като по червен килим.
                      Пак повтарям, не плюя по никой мотор, не хваля и КТМ-а, само казвам, че това окачване се оказа МОЕТО, друго засега не ме интересува.
                      Категорично заявявам, че няма никаква нужда от демпфер, пробвах мотора и със скорост над 90км/ч по чакълест път и не трепва.

                      Ако дядо Коледа се окаже щедър и ми подари и един Реклуз за нова година, то моето щастие ще се окаже пълно.
                      Последно редактирано от Chinela; 07-09-11, 15:56.

                      Коментар


                      • #41
                        От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                        Много е хубав мотора,евала на всичко.Да си жив и здрав да го караш с кеф.Няма как да е лошо окачването,пък и кой разбира толкова много от окачване.
                        Спред мен да поработиш върху техниката с боравенето със съединителя вместо да даваш една камара с пари за онази скъпа джаджа.

                        Коментар


                        • #42
                          От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                          Наистина е така, кефа да караш мотора със съединителя е голям. Да можеш да го коткаш където трябва и да го изстрелваш от място когато не си на точната скорост, да избухне след някой вираж и т.н. Реклуза може и да ги прави донякъде тия неща, ама е все едно да сравняваш кола с ръчни и автоматични скорости ........ не ти ли е единия пръст на лявата ръчка, другото е мързелива работа.
                          Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                          Коментар


                          • #43
                            От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                            This bike is from another planet

                            http://web.me.com/air_7up/Air7/Blog/Entries/2011/9/12_First_impressions_KTM_350_EXC-F_(Six_Days_edition).html
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #44
                              От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                              Да; още при първото качване върху тази машина човек веднага разбира, че е от друга планета
                              верно, че окачването е малко "барнато", но все пак си е оригиналното; няма такова "обиране"
                              Впечатляващо; това е бъдещето на ендуро машините

                              Коментар


                              • #45
                                От: KTM 350 EXC-F Six Days 2012

                                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                                Да; още при първото качване върху тази машина човек веднага разбира, че е от друга планета
                                верно, че окачването е малко "барнато", но все пак си е оригиналното; няма такова "обиране"
                                Впечатляващо; това е бъдещето на ендуро машините
                                Има само един единствен проблем,до като дойде до нашата планета сигурно моторите вече ще летят,и няма да можем да го оценим.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X