Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM 350 EXC-F Six Days 2012

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

    Честито и от мен! И аз взех да разбирам накъде върви тенденцията при моторите, ама.......
    Много хубави моменти ти пожелавам с новата придобивка!!!
    Искаш ли да получиш умен отговор-питай умно!
    0894328706

    Коментар


    • #17
      От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

      Благодаря на всички за хубавите пожелания, дано намеря време да покарам с всеки един от вас, при това съвсем скоро.
      Защото дори и с най-хубавият мотор в гората, без ПРИЯТЕЛИ не е нищо, нито каране, нито забавление!!! Благодаря Ви!

      Първоначално публикуван от Tpunep Преглед на мнение
      Честито Чинел мноо убава гад, ама пак си сбъркал мотора сега на тоя нема какво повече да му доработваш, ще вземе да те налегне една скукааа.

      п.п. Ако нема къде да го пазиш у Шопско, лично ще ти предостъпя терен къде да го съхраняваш.

      п.п.п. Ако и комшийката е като мотора значи при тебе Комунизна вече е настъпил.
      Ти така си мислиш, само за сведение на Трипера, мотора още от магазина замина при Владо....ти знаеш КОЙ....
      Как мислиш, дали му е пял песнички ИЛИ.....още веднага беше разглобен на съставни части и се надявам днес да е готов.

      Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
      ....
      ПП.Я чакай , че сега се зачетох.Казваш , че от два дни е твой а ОЩЕ НЕ СИ ГО ПАЛИЛ......!!!
      Емо в отговора на на Трипера се крие разковничето, няма КТМ, па макар и тунинг версия който да няма нужда от ......но затова ще отворя нова тема.

      Коментар


      • #18
        От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

        Честита нова придобивка Ванка, със здраве да си я ползваш, много кеф да ти доставя Много е готин маторя!
        Ейй, тва подписа ти ще се окаже вярно май, а?
        И аз се дърпам, но дали някой ден ще се сдобия с КТМ, при положение, че не мога да отделя средства дори да се снимам с него?
        Hristo Draganov
        http://htftp.domainbg.com/HD/

        И аз искам България чиста ! ! !

        Коментар


        • #19
          От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

          Чинел, със здраве да го караш и най-вече безаварийно, както за теб, така и за мотора

          Сега, с тея кила на мотора, ще очакваме още по вертикални репортажи от дупнишкия вилает
          Ако няма къде да отидеш, ела на себе си!

          Коментар


          • #20
            От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

            Ванка честито и от мен.Мотора е много хубав дано да е почти толкова издражлив колкото Японските мотори.Мисля и аз да се сдобия с такъв Австриец.

            Коментар


            • #21
              От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

              Браво бе Ванка,ти тотално предаде марките на които толкоз държеше...

              Махна Никоня взема Каноня,вярно качеството на снимките се подобри значително имало е защо .....

              Сега и с моторите пълна промяна,дано да е на късмет и да не се чупите нито мотора,нито ти
              Стефан Дянков

              Коментар


              • #22
                От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                Ах леле майкоуууууу, какъв красавец - ша почна и аз да се заглеждам в КТМ вече

                Силна група сте били, Ванка - никакъв шанс не са ти оставили за лежерно разработване. Само дето не разбрах как се представи инжекциона, доволен ли остана или напротив ?

                Коментар


                • #23
                  От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                  Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
                  Браво бе Ванка,ти тотално предаде марките на които толкоз държеше...

                  Махна Никоня взема Каноня,вярно качеството на снимките се подобри значително имало е защо .....

                  Сега и с моторите пълна промяна,дано да е на късмет и да не се чупите нито мотора,нито ти
                  Стефане, за фотографската техника никога не съм имал влечение към марки, аз там съм гола вода!!!
                  Купих Канона единствено защото Никон нямат такъв обектив като моя 70/200/4 L IS USM

                  Виж за Хонда си прав, и мен ме боли, че 10 години нямат никакво развитие, и че продават мотори 2009год. за 2011-12.


                  Първоначално публикуван от ЗМЕЙ Преглед на мнение
                  Ах леле майкоуууууу, какъв красавец - ша почна и аз да се заглеждам в КТМ вече

                  Силна група сте били, Ванка - никакъв шанс не са ти оставили за лежерно разработване. Само дето не разбрах как се представи инжекциона, доволен ли остана или напротив ?
                  Змей, не ти отговорих досега защото още не бях го карал истински, ДО ВЧЕРА обаче, 155км само пУна газ.
                  След като отпуших и ауспуха, мотора литна, сега разбирам защо Ади трепеше всичко наред...
                  Мите, това е мотора за тюфлеци като нас, вервай ми, това е! Много силен в ниските и много спокоен във високите.
                  Лек, маневрен...абе засега перфектен. Ако този мотор се окаже и здрав поне наполовина на Хонда, да това е мотора.
                  Вчера го караха всички от групата ни, нямаше нито едно лошо мнение, само коментари от рода:
                  - Ей Чинел, най-после и ти да си купиш истински мотор.
                  Излязох по пътеки на които преди се затруднявах с Реклуза, вярно че ми гасна няколко пъти мотора, но това е защото не съм свикнал в завой да му натискам съединителя и това е!!!
                  Мога още много да пиша, но понеже съм в еуфория и да не предобря нещата.





                  По-подробен репортаж очаквайте в следващите дни.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                    Браво ВАНКА Отличен избор и аз поради същата причина ще сменя yamaha от 2007 нямат никакво развитие само цените са по високи мисля че инжекциона е бъдещето .нямам търпение за по подробен репорташ.
                    Гората ражда хора полето тикви !

                    Коментар


                    • #25
                      От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                      Честито отново и от мен Чинел
                      Много лъскав, трябва да го поокаляш за кадем

                      Сега пак ще почна да следя темата

                      Коментар


                      • #26
                        От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                        Ванкатааа...
                        Честито човече, благородно ти завиждам за бижуто с което си се подновил
                        По въпроса с натискането на съединителя- налага се но много рядко, освен ако не ти се сменя по скоро отколкото се налага.
                        Въпроса ще си го решиш с повечко каране, и евентуална смяна на пиньон- моторчето ще ти цъка на първа по пътеките на обороти, а дойде ли завой само пУна...

                        Поздрави... и дано есента се съберем след някоя дъждовна седмица!
                        Бензин в кръвта!
                        http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150681644348141.417840.569443140&type=1

                        Коментар


                        • #27
                          От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                          Вонкоооо Ванкоооо дади си хубавия мотор.
                          Сега ще се мъчиш с това изнимало.
                          МОТОРА ТРЯБВА ТИ ДА ГО КАРАШ А НЕ ТОЙ ТЕБ 0888984256

                          Коментар


                          • #28
                            От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                            Честито и от мен Chinela.Ама още не мога да разбера защо слезе от ферарито и мина в сектата на гоУфаджиите .
                            А за репортажите ти и снимките...........отново оставам без думи.Винаги забавни и изчерпателни.Това за карача много ми хареса.
                            Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                            Коментар


                            • #29
                              От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                              Първоначално публикуван от dragorip Преглед на мнение
                              Честито и от мен Chinela.Ама още не мога да разбера защо слезе от ферарито и мина в сектата на гоУфаджиите .
                              .....
                              Криза е, затова!!! Да не мислиш, че е лесно да поддържаш Ферари при тая стегнация.
                              Нека да уточня още веднъж, аз за 7 години с Хонда, 1 с ХR600R, 2 с 450R и четири с 450Х, една лоша дума не мога да кажа.
                              Моторите които съм продал са били в перфектно техническо състояние и старият ми 450R-2003 се кара и до днес.

                              Този КТМ не ми е първият, тези които ме познават знаят, че 2007 си купих чисто нов КТМ 450 ЕХС Фактори.
                              Разбира се него го продадох още след първото ми излизане, беше само на един ден и се разделих с него, но сега нещата са съвсем различни, тази 350-ка е всичко от което се нуждае един 42 годишен пишман ендураджия.
                              Много спокоен, много лек, инжекцион с 3 различни режима, с много висока средна скорост и най-важното, УНИКАЛНО окачване.
                              Готов съм да го дам на всеки да го тества, предницата и тройниците не са серийните, тази е с по-добра и е нещо невиждано за мен досега.
                              Пак повтарям, ако КТМ-а се окаже поне НАПОЛОВИНА толкова здрав, колкото Хондата, то аз ще си променя наистина мнението за тях.

                              Днес карахме с Милко /Мики64/ аз с моя 350 ендуро и той с този на Ади 350 крос.
                              Очаквам той да се включи с мнение, защото аз ходех пеша по пътеките, а той караше и двата мотора, за което му БЛАГОДАРЯ.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Дупница ЕКСТРИЙМ - HARD Enduro Team!

                                Първоначално публикуван от Chinela Преглед на мнение
                                Криза е, затова!!! Да не мислиш, че е лесно да поддържаш Ферари при тая стегнация.
                                Нека да уточня още веднъж, аз за 7 години с Хонда, 1 с ХR600R, 2 с 450R и четири с 450Х, една лоша дума не мога да кажа.
                                Моторите които съм продал са били в перфектно техническо състояние и старият ми 450R-2003 се кара и до днес.

                                Този КТМ не ми е първият, тези които ме познават знаят, че 2007 си купих чисто нов КТМ 450 ЕХС Фактори.
                                Разбира се него го продадох още след първото ми излизане, беше само на един ден и се разделих с него, но сега нещата са съвсем различни, тази 350-ка е всичко от което се нуждае един 42 годишен пишман ендураджия.
                                Много спокоен, много лек, инжекцион с 3 различни режима, с много висока средна скорост и най-важното, УНИКАЛНО окачване.
                                Готов съм да го дам на всеки да го тества, предницата и тройниците не са серийните, тази е с по-добра и е нещо невиждано за мен досега.
                                Пак повтарям, ако КТМ-а се окаже поне НАПОЛОВИНА толкова здрав, колкото Хондата, то аз ще си променя наистина мнението за тях.

                                Днес карахме с Милко /Мики64/ аз с моя 350 ендуро и той с този на Ади 350 крос.
                                Очаквам той да се включи с мнение, защото аз ходех пеша по пътеките, а той караше и двата мотора, за което му БЛАГОДАРЯ.
                                Чинел, глупости говориш...на две места пробвах и двата мотора за да видя разликата.
                                Първо, кроса 350 се чувства една идея по-лек, може да е мъничко, но го има...Той и Чинела беше набухал 10 литра в резервоара и се върна с
                                9...
                                Второ, Чинела си кара още с виртуален реклуз и това му скрои номера няколко пъти, докато не взе да го кара на "бързи"...Аз пък повече от "бавни"на кроса по тази пътека не можех да включа, както и не повече от 1-ва.
                                Нагоре, определено се чувствах по-добре, за разлика от надолу-то, където Чинела ме отсвирваше постоянно, аз спирах, че кроса още беше с "окачването" от мотокроса в Хасково и ми чупеше ръцете...
                                И двата мотора бяха с 14/52 зъбаци. Определено кроса с 13-ка отпред(на Ерзберг беше така на същинското състезание в неделя) е много по-комфортен...
                                Като заредим и двамата - ще кажем кой колко е изгорил бензин.
                                На стръмни и отвесни изкачвания по пътеките определено кроса "изхвърчаше" по-лесно.
                                Mitsubishi L200 DobbleCab

                                KTM XC 450 RW 2009
                                KTM 350 SX 2011

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X