Първоначално публикуван от Петър Манолев
					
				
				
			
		 
 Първата цифра показва вискозитета! Колкото е по-малка, толкова маслото е по-"тънко" и е за по-нови мотори. Така, че 10 е рядко масло, но луфтовете при новите мотори са малки и е за предпочитане !!!
Втората цифра характеризира температурата! Ако караш в Гренландия, ще сложиш по-нискотемпературно масло, за там и 30 ще свърши работа, а като идеш утре в Сахара, ще сложиш 50, дори ако има и повече !!!
Да не съм чул повече подобни изказвания
 
   
 Отделно коефициента на мазане е различен при минералното и синтетиката, ама това са по-сложни работи и ако Митков има търпение, да ти ги обясни, че аз си изтърках клавишите на пианото
 
   
							
						
 
  





 ), та гледам че се случва задната гума да търка по ауспуха от вътрешната страна, което не е добре. миналата седмица си взех нови дънлоп, та не ми се иска и да откъртя някой шип
  ), та гледам че се случва задната гума да търка по ауспуха от вътрешната страна, което не е добре. миналата седмица си взех нови дънлоп, та не ми се иска и да откъртя някой шип ако ще се добави наистина някое конче отгоре към сегашните, то тъкмо по-добре ще се справя моторчето с килцата ми
  ако ще се добави наистина някое конче отгоре към сегашните, то тъкмо по-добре ще се справя моторчето с килцата ми   
   
							
						

Коментар