Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начинаещ с ентусиазъм! (въпрос за Suzuki Dr250rs)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Начинаещ с ентусиазъм! (въпрос за Suzuki Dr250rs)

    Здравейте,
    Прочетох доста постове и се убедих че тук има истински професионалисти от които може да се научи нещо полезно. Аз съм от Габрово, и от есента имам Suzuki Dr250rs, '96 година и бих искал да попитам дали някой е имал такъв мотор преди защото ме интересуват доста неща по поддръжката и performance частите.

    Между другото Гълъбине, може би ме помниш - аз съм онова момче с априлията на трофито по-миналата година, където се бях блъснал челно и разпъвахме сгънатия мотор, вързан с въже за един стълб, с лебедката на един джип на Столетов )
    No bike - no fun!

  • #2
    Здравей Дидо,
    аз имах DR 250R,но 94 год.модел.Макар,че имат малко разлика във външния вид,двигателите им са същите от 91 г. насам.Тези моторетки са много издържливи и непретенциозни.Не знам какво да те посъветвам просто.Сменяй му маслото редовно и карай! Лошото е,че е малко слабичък,но ако не си много тежък ти самият,това не е голям проблем. Ако пък нещо те интересува конкретно,питай.
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      Е, супер, поне теб мога да питам за това онова. Ами да, не е много мощен (76 кг. съм) но съм много доволен, защото това ми е първия 4-тактов мотор и разбрах че по-добро от 4-тактовите за гората няма. Мотора е изключително запазен, с едно изключение, че малко след като го взех - какпка по какпка си замина маслото на задния амортисъор Четох на няколко места, че без масло буталото му се нагрявало до 450 градуса и можело да си промени цвета ако дълго се кара така, но като гледам промяна в цвета няма, което значи че или е допълван от стария собственик (от Япония) или при мен се е прецакало. Също мисля че газовата бутилка на амортисъора е сменяна защото е една доста недодялана. Как да постъпя? Части от къде?

      Искам да кааараааам!
      No bike - no fun!

      Коментар


      • #4
        Задният амортисьор е доста сложно нещо и не може да се ремонтира просто така. За да се сменят семерингите се изисква махане на буталото, което пък изисква пилене на оста където може много лесно да се сбърка. В допълнителния съд с газ се пълни азот, но ако амортисьор не е убезвъздушен както трябва се къса един маншон и нещата отиват на нов амортисьор. Има още много особености, които просто няма как да се справиш с тях. По добре го дай на специалист да ти го ремонтира.

        Ако амортисьор просто умазнява тампона, не означава че е прецакан. Като натиснеш с ръка пружината връща ли се рязко обратно и да се чуе удар когато достигне края на хода на амортисьора?

        Коментар


        • #5
          Не, няма удар като се връща назад, явно има малко масло, но все пак си изтече доста преди. Като го натискам и се върне се чува бълбукащ звук, сякаш засмуква въздух който прави мехурчета в маслото. Но с време този звук отслабна значително.
          Но пък и не мисля че си заслужава за този мотор да дам толкова пари за някой по-хубав нов амортисъор, защото като им видях цените (на Ohlins) в каталога на Туратек се шашнах до небето
          No bike - no fun!

          Коментар


          • #6
            Ако аморт. е Shova 40mm качествени части и масло (от САЩ) струват около 150лв (без долният тампон, който е още 30лв) и за труд ще е още около 200лв. с гаранция 2г.(ако оста и тялото са ок!). Доставката на части ще е 3 седмици + около 5 дена за ремонта.

            За доста по малко пари може да си намериш втора употреба от Яхиново примерно...

            Коментар


            • #7
              Ако си го купил от Карловските,обади им се! Може да ти намерят секънд хенд. Знам,че на тези,които ги внасяха с изпуснали задни амортисьори им слагаха някакъв стар модел от КТМ на цена 100 -тина лева
              Помисли върху този вариант,тъй като Събин ти каза колко струва само ремонта на оригиналния
              Провери на телефон: 0887/808901 - Петьо
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Много благодаря за полезната информация. Моторът е купен от село Хирево (до Севлиево), но ще звънна на тези от Карлово.

                Жоро, от къде мога да си намеря оригинални части за мотора. Вече прерових супер много он-лайн магазини, но, уви, за тази модификация (DR 250 RS) няма нищо. В България представителя на Сузуки дали може да ме зарадва с нещо? Просто искам да си сменя някои работи (болчета, кори) да го освежа.
                No bike - no fun!

                Коментар


                • #9
                  Съмнявам се
                  Този модел се произвежда предимно за Япония и САЩ.В Европа вкарваха 350 кубиковата модификация.Не знам до колко "красотите" по рамата са съвместими? Питай все пак в представителството на Сузуки, но там ще ти се завие свят от цени
                  Има на Хонда едни "Дигри" 250 и те са същия кахър. Те май в това село само такива вкараха Един приятел от клуба също си взе DR 250 от там.Засега няма никакви проблеми с него! Е,след година ще се усетите,че ви трябва нещо по-яко,ама има време.
                  Сега го карай и не се тормози много за красотите му!Така или иначе скоро ще го ожениш
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #10
                    В България продават ли се ауспуси FMF или White Brothers, защото много искам да си сменя оригиналния, но не знам кой модел точно ще пасне на тази неизвестна модификация на сузукито, а да поръчвам на изуст по нета е малко рисковано. Гледах че FMF Power Core 2 White brothers E-series стават за DR250, но от др до др има доста разлика, поне на снимки като гледам.

                    Дайте съвет за dr250 RS какво може да се намери.

                    Мерси!!
                    No bike - no fun!

                    Коментар


                    • #11
                      Аз лично не знам някой да внася официално тунингови ауспуси.Всичко влязло тука е или по поръчка или втора употреба.Един пич в Перник прави,но само за пистови съм виждал.При Емо в Яхиново имаше нови ауспуси,но бяха съвсем нормални като заводските.В момента за Хондата ми се прави,ако стане стане добре ще ти врътнем един и на теб.
                      Иначе FMF-а за твоя мотор мисля че е Power Core 4-300$ (всъщност за ДР 250 ауспуси предлагат почти всички фирми).За доставка от щатите евентуално питай Събин.На мен като опитаха да ми донесат , се оказа че не може да го качат в самолета или поне така ми казаха!
                      offroad фен
                      1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                      TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                      Коментар


                      • #12
                        Здравей, Дидо !
                        Ако е до ауспух, мисля че Събин може да ти намери.Не знам обаче дали си струва Цената на тези модели е доста солена! Освен това за да има ефект от него, трябва да се смени и предната /крива/ част, която е малко по-евтина от задната.Не знам къде си правил справка, но цените са поотделно за двете части и като ги сумираш ... ще станат на цената на 1/2 DR-а.
                        Пък и този японски модел го няма никъде по справочниците за да се ориентирам. Абе вземи дрелката и го тунинговай
                        Сега виждам,че докато се чесах по задника, Гълъбин ти е пояснил някои неща.Изчакай го да му направят неговия и ако е good, онези ще ти извъртят един.Чувам от шосейкаджиите, че не били лоши
                        Ако искаш пък нещо маняшко като Акрапович например се обърни към Събин, но ПРЕЗ ФОРУМА
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Жоро,мисля че не си прав!Ефекта от аспуха се усеща дори ако не смениш кривката.Освен това заводските аспуси имат искрогасител и всякакви други гадости , които спъват яко мотора.И аз не вярвах докато не пробвах друг на ХР-а (прав беше Събин)!
                          offroad фен
                          1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                          TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                          Коментар


                          • #14
                            Мерси за бързите отзиви!
                            Гледах, white brothers е около $250 (без доставка), но щом трябва да се сменя и згъвката, за да се постигне максимален ефект, явно че много солено излиза
                            А тези ауспуси ръчна изработка, как така ги правят По мярка от мотора ли Странна ми се струва тая работа...защо не са си лицензирали някаква марка и да пробият на оскъдния български пазар

                            Кога ли ще дойде времето да имам мотора за който има всичко

                            За съжаление ауспуха ми (заглушителя) е заварен от двете страни и не може да се отвори и да се махне тоя ненужен пълнеж от вътре. Дали ако се среже, после може да се завари без много видими поражения по материала
                            No bike - no fun!

                            Коментар


                            • #15
                              Споко бе Дидо,
                              няма нищо чак толкова сложно в рейсинговия ауспух,заводския е доста по сложен!Ще говорим пак след месец ако вече не си се снабдил!
                              offroad фен
                              1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                              TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X