Първоначално публикуван от Петър Манолев
Първата цифра показва вискозитета! Колкото е по-малка, толкова маслото е по-"тънко" и е за по-нови мотори. Така, че 10 е рядко масло, но луфтовете при новите мотори са малки и е за предпочитане !!!
Втората цифра характеризира температурата! Ако караш в Гренландия, ще сложиш по-нискотемпературно масло, за там и 30 ще свърши работа, а като идеш утре в Сахара, ще сложиш 50, дори ако има и повече !!!
Да не съм чул повече подобни изказвания
Отделно коефициента на мазане е различен при минералното и синтетиката, ама това са по-сложни работи и ако Митков има търпение, да ти ги обясни, че аз си изтърках клавишите на пианото


ако ще се добави наистина някое конче отгоре към сегашните, то тъкмо по-добре ще се справя моторчето с килцата ми
Коментар