Сабине благодаря за топлите думи,мисля че точно теб едва ли ще те впечатля с каквито и да било съвети,а и по голям маниак от тебе на тема ендуро ме съмнява да има на балканския полуостров,аз ако довлека вкъщи мотор за 17000лв и кусур най вероятно жена ми ще вземе някакви толкова сериозни мерки че не смея и да си помисля може би ще миряса единствено ако успея много бързо да го продам за 18000 и кусур,което едва ли ще се случи щото май ендуро маниаците не сме чак толкова много и толкова маниаци колкото ни се иска ,затова дано това с шампионата да потръгне та да се поумножим защото не е нормално в най подходящата за ендуро страна да няма ендуро шампионат
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Начинаещ с ентусиазъм! (въпрос за Suzuki Dr250rs)
Свий
X
-
Всичко с времето си!
Аз започнах с симсон, после минах през Тенере, Доминатор, XR600, WR426 докато стигна до този WR450. Майтапа е че за да си купя последният мотор жена ми изтегли кредит 6000лв на нейно име, който ще изплащаме още 4 години
А относно кой колко знае, далече съм от идеята че знам всичко. Винаги има какво да научи човек и именно затова е създаден този форум. Приветствам всички който си изказват мнението, защото ако погледнеш статистиката ще видиш, че това са много малък процент спрямо тези които само четат (т.е. консуматори)
Сигурен съм, че има много знаещи хора в БГ ама ние не знаем за тях!
Коментар
-
Ти пак си имал СИМСОН аз почнах с БАЛКАНЧЕ което обаче бях тунинговал доста успешно,после имах МЗ251 което пак мина тунинг,после замалко ЧЗ125 ,след което KDX200SR. KDX200R.RM250 95 .CR250 94.RM250 00.YZ400F99.MTX200.NX125.RM125 .RM250 ,сега в момента,имам два РМ-а 125и 250 от които единия се продава ако някои търси да каже.
Коментар
-
Митков,ти от къде си? На колко си години? Дай малко данни от визитката си!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Митков,....малиииии, много мотори - много нещо; и то повечето доста сериозни. Явно си старо куче в спорта.
Сега искам да изкоментирам едни цени от Мекея в Търново...така....за Митас С-10 (която Събин ми препоръча) искат м/у 85 и 95 лв. - пращала се с куриер от София, а в Габрово струва 74 лв. Подозирам, че в София ще е под 70 лв. Прав ли съм?
Накладки EBC MX-S HH - 67лв. - нормално ли е?
Не искам да злепоставям тази фирма, напротив, доволен съм от разнообразието което предлага, но просто искам да си сверя часовника със софиийските търговциNo bike - no fun!
Коментар
-
Сега искам да изкоментирам едни цени от Мекея в Търново...така....за Митас С-10 (която Събин ми препоръча) искат м/у 85 и 95 лв. - пращала се с куриер от София, а в Габрово струва 74 лв. Подозирам, че в София ще е под 70 лв. Прав ли съм?
Накладки EBC MX-S HH - 67лв. - нормално ли е?
Отговарям ти веднага:
Митас С-10: 67 лв. в "Диана" чака се 15-30 дни;58 лв. в "А&K" -доставка когато дойде
Накладки: Carbone Lorainne и нищо друго, мисля че и Събин ще го потвърди.Има различни класове (и цени разбира се).За XR-а май бяха около 45 лв - най-нисък клас за тази фирма,но всъщност е доста висок.С по-добра накладка аз лично не съм карал!offroad фен
1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
Коментар
-
Дидо много приятно ме изненадваш щтом си намерил тая книга нищо няма да ти се опре слагай новите гуми и газ , няма да е лошо да си вземеш по -голяма зъбчатка за отзад или което е по-евтино -по-малка за отпред!!! Само че, смяната отпред ще се отрази доста по-ракикално!!! Един зъб промяна отпред се равнава на около 3 отзад!!! След като си изчистиш заглушителя от излишните неща, наи-вероятно ще се наложи да си пообогатиш сместа това се налага сашто когато времето е хладно ваобще оптималната настройка на карбуратора може да даде големи резултати .това важи особенно за 2тактовите но и за твоя е много важно
Коментар
-
Въпросът е, че аз тези настройки НЕ мога да ги направя на това ниво. Страх ме е да не повредя нещо. Имам и книгата на Ерик Гор- "Motocross & Off-road performance handbook" но там пише повече за 2-тактови кросаци
. В сайта http://justoffroad.com/DR250_page2.htm е ключа към истината, но не знам от къде да си намеря такъв жиглъор и как да го сменя. Питах човека писал статията, но той не ми отговори - да се натроши, дано
.
Мерак ми е за всичко това, но нямам достатъчно опит да го направяNo bike - no fun!
Коментар
-
Първоначално публикуван от mitkovНе пипай жиглора засега вдигни си иглатаИглата може да се вдигне и с половин стелен като се сложи малка шайбичка под скобата.
жигльора който е на твоят мотор най вероятно се ползва и на някоя хонда. т.е. ако намериш типът на жигльора може после да си го поръчаш от хонда и ще ти дойде за макс. 10 дена! Тези адреси може да са ти от полза:
http://sudco.com
http://carbparts.com
Коментар
-
По принцип гледам да има поне 2 мотора в къщи 1крос и 1ендуро но в случая с YZ f-а направихме бартер дадоха ми за него РМ 250 а останалата сума-на изплащане.Интересното е че тия дни взеха РМ-а пак на бартер с доплащане и вече си имам и ДР 250.Иначе имам един чудесен РМ 125 той ми е първия модерен 125-кросак взех го много изгодно като нашега ,досега тия мотори ги мислех за слаба работа трябва да ти кажа обаче че мнението ми коренно се промени,това са наистина мотори с много големи възможности,на много добри цени,вярно че буталото трябва да се сменя от време на време но удоволствието да го караш е огромно върви много бързо без да те уморява и се контролира много лесно.Няма място през което не може да мине,в краен сличаи може да го пренесеш и на ръце тежи около 87кг.Разбира се за по дълги преходи не е подходящ.Предполагам че мнозина ще ми се присмеят на това което написах но това си е тяхна работа .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар