Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Начинаещ с ентусиазъм! (въпрос за Suzuki Dr250rs)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Дидо, предната част има голямо значение,тъй като на тунингованата диаметъра на тръбата е по-голям и от там газовете се освобождават по-бързо.Ако смениш само "заглушителя", ефекта наистина няма да е осезаем.
    Взехме един WR 400 от един австрийски клуб и бяха му пробили с дрелка две дупки Ф 12 над и под накрайника с цел да го поосвободят малко. Не знам дали имаше ефект, защото ние му сложихме френски CDR, но саунд вадеше като на Акрапович.
    Послушай Гълъбин и не бързай
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #17
      Съжалявам че не видях по рано тази тема, не знам защо форума я отбелязва като четена???

      Жоро, не си прав колега! При затворен ауспух(гърне), каквито са на всички ендура, смяната(или отваряне) на задното гърне вдига мощността до 20% и ти отпушва високите обороти. Смяната и на кривката ти дава още максимум 1-2кс., в повечето случай под 1кс. на нашите мотори, а на ДР250 на дали ще има и 0.5кс.! Кривката евентуално малко подобрява диаграмата. Понякога обаче не може да се купи само кривка, защото няма да пасне на оригиналната. Моделите, които пасват на оригиналната се наричат "Slip-On" или "Bolt-on".

      Цената на различните тунинг ауспуси в определена от това колко тежи, разлика в перформанса 1-2кс., която обаче се сравнява с нивото на звука. Много к.с. + ниско ниво на шум + лек = Много скъп ауспух! Няма марка която да прави най добрите ауспуси за всички мотори. Едни имат много добър ауспух за CRF250 други за YZ450F и т.н.т.

      Ако се загледате по подробно в някоя статия за сравнение на ауспуси, ще видите че най мощният е и най шумен.

      Като се има предвид казаното по горе, ако си сложиш една надупчена тръба(около 1500 дупки), малко метална мрежа(като цедка) и вата около нея в оригиналният ти ауспух ще получиш мощност. Подобен тунинг имам кой (Юли 0888 708851) да ти го направи, като заварката ще изглежда по оригинална от заводската.

      Ако искаш нещо от САЩ мога да го доставя за около 3 седмици за + 30% + ~$10 (транспорт USA)+ $5 на кило и 70% предплата. В зависимост къде се намира сайта може да има и такса + още 5 до 12% върху стойността на продукта.

      Акрапович за съжаление не предлагат ауспух за този мотор. Те общо взето подържат по-нови мотоциклети.

      Коментар


      • #18
        Прави сте, че дори само смяна на "заглушителя" отпушва мотора, но когато аз вземах моят ми казаха, че за да "работи" задната част както е предвидена трябва да се смени обезателно и кривата тръба отпред.Не съм правил експерименти, послушах ги. Когато някой, който повече разбира ми казва нещо , то аз го слушам. Щом и вие сте се сблъскали с експериментиране от подобен род, значи е така
        А и много са скъпи тия шибани,криви тръбички.
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #19
          Много благодаря за компетентните мнения!!

          Като се пооправи времето мисля да се свържа с този човек да свърши работата. От София ли е той и ако му занеса само ауспуха проблем ли ще е, защото иначе трябва да докарам мотора с някоя куриерска фирма

          Събине можеш ли да ми препоръчаш някой европейски или американски онлайн магазин за части и аксесоари, който да шипва до България. Най-много ми трябват няколко работи на Acerbis (възд. филтър, disk cover i handguards), имам номерата на продуктите, но от къде мога да си ги поръчам. А дали има магазин в Бг, в който да ги видя дали ще станат на мотора ми, защото там пише че са за DR250/350(S) 90-96 и не знам за RS модификацията подходящи ли са.
          No bike - no fun!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Dido_DR
            Много благодаря за компетентните мнения!!

            Като се пооправи времето мисля да се свържа с този човек да свърши работата. От София ли е той и ако му занеса само ауспуха проблем ли ще е, защото иначе трябва да докарам мотора с някоя куриерска фирма
            Да от София е. Няма проблем, ако само ще модифицира старото гърне мотора няма да му трябва.

            Събине можеш ли да ми препоръчаш някой европейски или американски онлайн магазин за части и аксесоари, който да шипва до България. Най-много ми трябват няколко работи на Acerbis (възд. филтър, disk cover i handguards), имам номерата на продуктите, но от къде мога да си ги поръчам. А дали има магазин в Бг, в който да ги видя дали ще станат на мотора ми, защото там пише че са за DR250/350(S) 90-96 и не знам за RS модификацията подходящи ли са.
            Незнам за магазин с офроуд части за мотори. За съжаление не мога и да ти кажа кой магазин шип-ва до БГ аз шипвам всичко в сащ и от там ми ги изпращат до бг.

            Коментар


            • #21
              Сезона наближава и искам да направя някои работи по мотора, та да попитам конкретно:

              1 - Какво двигателно масло препоръчвате да му налея? Има толкова много възможности, че наистина се чудя и не знам за този мотор кое е най-добре.

              2 - Откъде мога да си купя предпазители за ръцете (handguards) на Acerbis, защото нямам никакви, а само си късам ръкавиците из драките.

              3 - Задната гума е Митас С-4, но е поизносена....пак ли Митас да си взема или някоя по-истинска марка. Митас са си боклуци, но пък за черното има ли такова значение?

              4 - Има ли смисъл от нова свещ? Старата мисля че е добре, но не знам колко е стара

              Айде стига толкова питане, че да не почна да досаждам
              No bike - no fun!

              Коментар


              • #22
                1. Аз ползвам Мотул 300V Competition 15/50(пълна синтетика), полусинтетика им не е много добра, Мобил и Моторекс също са добри масла. Важно е да го сменяш по често, каквото и масло да ползваш, примерно 1000-1500км. за твоя мотор.

                2. Предпазители има в Ямаха ама са сини и на тях пише Ямаха. Иначе може да има и при Сашо от Суходол. Аз ще ходя във Виена към средата на март и може да ти донеса от там, ако не си купил до тогава....

                3. Най доброто, което съм тествал е Дънлоп D752. От митасите единствено става C10 за задна. Предните на митас не ми харесват а и много се пукат, защото са много тънки и твърди...

                4. Да. Ако се продава в Ямаха такъв модел си я вземи от там, защото са доказано истински...

                Коментар


                • #23
                  Събине, не е ли по-добре за Ямахата 10W/40 ?
                  Аз ползвам тази модификация на Motorex. Някои я препоръчват повече за нови двигатели?!
                  Дидо, сменяй си маслото навреме! За твоят мотор това е по-важно, отколкото каква ще е марката му. Но Мотul e чудесно масло!
                  Отивам да лягам, че почна да ме тресе от тоя оток!
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Събине, не е ли по-добре за Ямахата 10W/40 ?
                    Аз ползвам тази модификация на Motorex. Някои я препоръчват повече за нови двигатели?!
                    Дидо, сменяй си маслото навреме! За твоят мотор това е по-важно, отколкото каква ще е марката му. Но Мотul e чудесно масло!
                    Отивам да лягам, че почна да ме тресе от тоя оток!
                    По ми харесва как работи мотора и съединителя с 15/50.

                    Сега в студеното време 10/40 е по добре...

                    Коментар


                    • #25
                      Тенкю за компетентния отговор отговорите. Всъщност на капачката за наливане на маслото пише че трябва да е 10W/40 затова може би такова ще сложа.
                      No bike - no fun!

                      Коментар


                      • #26
                        Здравей ДИДО що се отнася до задния амортисьор можеш даси купиш чисто нов на ПАИОЛИ за 50лв ако се обадиш на телефон0889438666 търси НЕНКО ,ако отидеш на място ще можеш да го пробваш защото човека също има ДР250 И му е сложил точно такъв амортисьор,тези амортисьори са за един модел на КТМ и по незнайни пътища са попаднали в БЪЛГАРИЯ в ОГРОМНИ количества на нищожни цени карал съм различни мотори с такъв амортисьор и впечатленията ми са повече от добри за нормално каране са повече от достатъчни а не ми се вярва да се каниш да прескачаш ГРАНД КАНЬОН с ДР-а

                        Коментар


                        • #27
                          Супер, мерси много. Скоро ще му звънна. Къде се намира това място?

                          Все пак за средно големи скокове (5-6m) става ли; КТМ не се ли екипират с White Power?
                          No bike - no fun!

                          Коментар


                          • #28
                            Мястото е близо до Габрово само че трябва да прецапаш балкана намира се в село Слатина това е второто село след Кърнаре в южна посока.Въобще който и от местните да питаш за Ненко от Слатина ще те упъти той е голямя звезда там

                            Коментар


                            • #29
                              Ако си решил да правиш 5-6м скокове май си сбъркал мотора по добре си купи кросов за тези цели.НЕче няма да стане но просто мотора ти не е предвиден за такава експлоатация.И ако наистина си решил да щурееш с него постарай се да го олекотиш максимално свали всичко излишно.Изчисти заглушителя от разните там искрогасители а с парите за FMF-а си купи хубави наколенки с панти отстрани например EVS а не UFO или AXO вземи си и здрави ботуши и не бързай с големите скоци, много е важно да знаеш каде ще се приземиш щото като литнеш няма връщане.

                              Коментар


                              • #30
                                Mitkov,

                                Добре дошъл в този форум!

                                Благодаря за полезните съвети, хора като теб ще направят този форум интерестно място за всички!

                                Явно и ти си някой маняк като повечето от нас. Разкажи ни нещо повече, от къде си, какво караш и т.н.т?

                                Поздрави,
                                Събин

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X