Здравейте,
Прочетох доста постове и се убедих че тук има истински професионалисти от които може да се научи нещо полезно. Аз съм от Габрово, и от есента имам Suzuki Dr250rs, '96 година и бих искал да попитам дали някой е имал такъв мотор преди защото ме интересуват доста неща по поддръжката и performance частите.
Между другото Гълъбине, може би ме помниш - аз съм онова момче с априлията на трофито по-миналата година, където се бях блъснал челно и разпъвахме сгънатия мотор, вързан с въже за един стълб, с лебедката на един джип на Столетов
)
							
						
					Прочетох доста постове и се убедих че тук има истински професионалисти от които може да се научи нещо полезно. Аз съм от Габрово, и от есента имам Suzuki Dr250rs, '96 година и бих искал да попитам дали някой е имал такъв мотор преди защото ме интересуват доста неща по поддръжката и performance частите.
Между другото Гълъбине, може би ме помниш - аз съм онова момче с априлията на трофито по-миналата година, където се бях блъснал челно и разпъвахме сгънатия мотор, вързан с въже за един стълб, с лебедката на един джип на Столетов
)
							
						
 Четох на няколко места, че без масло буталото му се нагрявало до 450 градуса и можело да си промени цвета ако дълго се кара така, но като гледам промяна в цвета няма, което значи че или е допълван от стария собственик (от Япония) или при мен се е прецакало. Също мисля че газовата бутилка на амортисъора е сменяна защото е една доста недодялана. Как да постъпя? Части от къде?
							
						
 
  
Коментар