Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техники в офроуда: Кал и Коловози

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

    Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
    Аз пак ще ядосам някой ама едно е да караш мотор дето тежи 96 кг. друго е да караш мотор тежък 106кг. а пък да вкарваш тия чудовища коловозите и в калта ми се струва мисия невъзможна.
    Поздрави за всички които се справят с тия тежки машини в екстремни условия.
    То вкарването лесно, темата е за изкарването

    Коментар


    • #62
      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

      [quote=SAMURAI;554532]Мерси за съвета колега, но май нещо не си разбрал. Аз съм най големия в групата. Ако не се лъжа даже и Иван е малко по-малък от мен. Имам пред вид най-големия на години. Почти на 33 съм. Освен това съм и най големия на килограми. 120кг.
      Колега , не те познавам, но Иван ме познава Аз съм на 38 години и около 115 кг.и мога само да кажа - тези две неща не са от най-голямо значение .

      Коментар


      • #63
        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

        Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнение
        ...Сугурен съм, че когато си на мотора ЧУВСВАШ тежината на мотора под тебе и това допълнително те стяга....
        Не, не е точно така. Все пак съм тежък почти колкото него и лесно го балансирам. По скоро му чувствам килцата като го вдигам от земята след падане след като вече съм изморен от дългото каране. И въпреки това се справям. Искам по-лек, защото просто ми направи впечетление, когато карах 250-2Т, че много по-лесно излиза от коловозите. Нищо друго. За това се замислих за ВР400

        Първоначално публикуван от spotbeam Преглед на мнение
        ...И отново, не ми се сърди. Аз в последните седмици нямам какво да правя (криза) и си драскам по форума.
        А, не се сърдя. За какво да се сърдя? Той мотора ми си е тежък.

        Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
        Аз пак ще ядосам някой ама едно е да караш мотор дето тежи 96 кг. друго е да караш мотор тежък 106кг. а пък да вкарваш тия чудовища коловозите и в калта ми се струва мисия невъзможна.
        Поздрави за всички които се справят с тия тежки машини в екстремни условия.
        ХАХАХА... Ще ти кажа какво е мисия невъзможна. Предното ми ендурпо тежеше 196кг сух, а го карах в гората. ХАХАХА Голяма мъка беше ХАХАХА След десетото падане просто нямах физическа сила да го вдигна от земята и другите ми помагаха. КЛХ-а ми се струва като перце. Върви си той на всякъде, но ако беше по-лек щеше да е по-лесно.

        Първоначално публикуван от ACCELERATOR Преглед на мнение
        То вкарването лесно, темата е за изкарването
        Абе и изкарването се оказа, че не е кой знае колко страшно. Особено когато Иван ти подсказва.
        Последно редактирано от SAMURAI; 11-12-08, 19:39.
        "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

        Коментар


        • #64
          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

          Първоначално публикуван от SAMURAI Преглед на мнение
          ... но ако беше по-лек щеше да е по-лесно.
          Вържи повечко хелиеви балони за кормилото и за задницата и мотора съвсем ше олекне, или по-добре вържи направо един дирижабъл. направо ще литва като слезнеш. Трябва като спираш да му слагаш 1 котва за някой камък.
          Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
          http://www.cardomain.com/ride/2562837

          Коментар


          • #65
            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

            И аз съм колкото теб на год. и на кила те гоня105кг.,продадох си ВР400 и си взех ВР450 само заради стартера,но сега си мисля,че сгреших защото тоя звяр не ме иска върху него,все гледа да ме метне някъде.Преди си карах без да падам а сега като тръгна да карам се чудя колко пъти ще се пребия,но все се надявам да му свикна, па да види тогавакакво ще му се случи.
            [IMG]http://store.picbg.net/pubpic/B2/4C/dd3f0e843d6fb24c.gif[/IMG]

            Коментар


            • #66
              До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

              Тежкия мотор особено при не добре подготвен карач на него има огромно значение. Едно че те измаря в карането друго че по трудно се управлява, а в коловози още повече.Да не говорим пък когато си останал без душа и сили. Ако веднъж покара човек лек и мощен мотор, след това винаги ще си мисли за него
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #67
                До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                Лек и мощен. И аз така почвам да мисля Краси. От как покарах 250-2Т на Иван реших, че по-леко е по-добре. Баси само с каква лекота излиза от коловозите! Определено, обаче, смятам, че мощността също не е за подценяване, както и въртящия момент.
                Последно редактирано от SAMURAI; 11-12-08, 23:19.
                "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                Коментар


                • #68
                  До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                  ЕЕЕЕ, стига с тоя Иван, голямо хвалене, голямо нещо.
                  Сега как трябва да черпиш, ще те разоря
                  За килата нали ти показах Брандауер. Точка по въпроса.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                    Килата не ги мисли
                    Мен ако питаш (понеже съм вейка) - колкото повече - толкова по - добре

                    виж това видео


                    Това е Шориото - последно ми каза че е 150 оки

                    Не съм го видял нито да закъса, нито да падне
                    А и май не познавам човек, който да го е видял в такава ситуация

                    А можеш да видиш другите как се цедят точно на това място, където Шорито мина все едно е магистрала

                    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...=33365&page=14
                    EnduroX Alba-Damascena 2019

                    Коментар


                    • #70
                      До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                      Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                      ЕЕЕЕ, стига с тоя Иван, голямо хвалене, голямо нещо.
                      Сега как трябва да черпиш, ще те разоря...
                      Точка по въпроса.
                      Как няма да те споменавам бе човек? Толкова време се мъча, а ти за едно каране ми отвори очите. Сега най-после почнах да се кефя и аз, а не да се мъча само. Ще те почерпя ве. Що да не те почерпя?

                      Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнение
                      ...За килата нали ти показах Брандауер. Точка по въпроса.
                      Първоначално публикуван от todos Преглед на мнение
                      Килата не ги мисли
                      ...
                      Не сте ме разбрали. За килата е ясно ве хора. Изобщо не ме притесняват вече. Нямам оплаквания. Аз само подчертах че съм тежък. Казах го в смисъл, че ми трябва мотор, който все пак да може да ме носи, а не да издиша под мен. Харесва ми мотора да има сила. Знам, че 250-4Т ще ме носи криво, ляво, но няма да е същото. Друго си е да му набиеш камшика и да почне да хвърля къчове. Точно КЛХ-а не ми се струва нервен. Изобщо не ме стряска по никакъв начин. Силен е, но докато не му дам газ не шава. Много ми е послушно кончето.
                      Последно редактирано от SAMURAI; 11-12-08, 23:39.
                      "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                      Коментар


                      • #71
                        До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                        Дълго време си мислих, че ХТ600 е най - подходящия мотор за офф-роуд - някак си мъжествен ми изглеждаше, солиден, пък и 600 кубика е - няма да ми се смеят с някви малолитражки, я ...

                        След това опитах с някакви малки моторчета и О! Чудо - CRF250 ме разнася като камериерка - ютия из трънаците и коловозите, не гасне по баирите и странно защо, ама ми е много по - удобен от "мъжествения" струг.

                        Вярно - аз съм много далеч от състезателна форма, даже и ендурист не мога да се нарека, пък и не съм активен форумен член, та мога да си призная с чисто сърце, че от време на време карам едно ХТ225 Сероу - е с него пък какви приятни разходки си правя ... чак ме е срам

                        Коментар


                        • #72
                          До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                          Е, че то и аз съм далеч от състезателна форма, а и нямам никакви състезателни амбицй. И аз практикувам туристически офроуд, но вече давам повечко газ. Демек разходката вече е по-динамична и с повечко адреналин, но разбира се в границите на разумното и почти без излишни рискове. Последния път на нивта падна голямо оране, за което се съмнявам да бях направил, ако бях с 250-тка. На едно екстремче с изкачване дето си беше зор и което качих, като стой та гледай при условие, че се наложи да спра по средата заради предния и да тръгна от гадно място бая зор щеше да види 250-то с мен на гръбчето си. КЛХ-650 е на светлинни години от въпросната Ямаха ХТ600 за която говориш. По-лек е и е по-нервен. Каскадиора, който писа шегички по-горе кара тенере 660 и изобщо не пее в хора. Пробвахме ги по асфалт. Аз бях с таралежки и го сложих в малкия си джоб, а като знам как се държи на черно КЛХ-а направо ще го правя смешен. КЛХ-а макар и тежък все пак е ХАРД ендуро, а не турист за разлика от ХТ600. Няма база за сравнение. Съгласен съм с по-ниската кубатура-4Т, но само при условие, че тежах 70-80кг. Пак казвам, че за мен най добрия вариант е 400-450кубика 4Т или 250-2Т. Темата ми стана адски интересна. За момента не споделям вашите нискокубатурни виждания, но пък ми е интересно. С голямо удоволствие ще дискутирам с вас този въпрос.

                          Абе Иване, ти поне си ме виждал как карам и ми знаеш слабите места. Я кажи ти според теб този мотор силен ли ми идва? За тежък знам и съм съгласен, но за силен не мога да се съглася. На мен си ми е добре. Даже пиньони сменях, че да изкарам повечко ряз. Е, какво мислиш ти мастар Иван?

                          П.П. Щом караш ендуро значи си ендурист. Ако караш велосипед значи се велосибедист. Ако караш скейт значи си скейтбордист. Човек може да бъде ендурист и без да е състезател. Аз лично съм ендуритс и автомобилист без да съм състезател.
                          Последно редактирано от iva_kx; 15-12-08, 14:48.
                          "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                          Коментар


                          • #73
                            До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                            Българинът си е лакомник по манталитет и природа.
                            Аз като си купувах мотор четох доста във форума, бая информация "смлях" и въпреки всичко си казах абе я да си взема 60 коня двигател друго си по силното. Сега като оставам без ръце и на пистата в завоите виждам зор с плавното подаване на газта доста сериозно се замислям дали да не мина на по-ниския клас пък и аз не съм от най-леките.
                            250 4т едва ли ще спре някъде на баир от загуба на мощност пък на 450 и сумист да му сложиш пак ще "избие кочината"
                            [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                            Коментар


                            • #74
                              До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                              Е, аз като си купувам мотор имам по-различен подход от теб. Не чета из форумите, а гледам на практика какво се случва и щом ми хареса нещо започвам да го проучвам. Щом си изградя собствено мнение почвам да задавам конкретни въпроси и да сравнявам с изводите до които сам съм стигнал преди това. Накрая намирам начин да покарам такова нещо и чак тогава го купувам. Не съм алчен за кубатура. Факт е, че искам да сваля цели 250 кубика от сегашната. Просто искам да имам на разположение конски сили в резерв, които да използвам само тогава, когато ми потрябват. Казваш, че не си от леките. Сигурно е така, но останах с впечетление, че си чувствително по-лек от мен. Вземи сложи в раницата един два автомобилни акомулатора за да се изравниш с мойто тегло и когато кантара закове на 120кг иди да се пробваш с 250-то на стръмно и много технично изкачване, където не можеш да се засилиш, а драскаш на мускули скок подскок. Сподели после какъв е резултата. Нямам под ръка някой с такова 250-4Т да ви заснема клипче как се чувства с мен на гърба си и как се чувства нещо по-силно.

                              Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                              ...Сега като оставам без ръце и на пистата ...
                              Каква писта ве човек? Аз карам ендуро в гората не крос на пистата. Доста различни са двете неща.

                              И още нещо. Ако все пак се намери някое 250-4Т да ме носи като перушинка и да не ме усеща, то това значи че е разпилено като ъглошлайф. Е, колко живот ще има в него при това натоварване? Ще му изтекат соковете за норматив. Аз все пак не съм син на Рокфелер и не мога да си позволя мотор искащ чести ремонти. Много скъпо ще ми излезе.

                              П.П. Разликата между нормален мъж 70кг и шишко като мен е точно една торба цимент метната на гърба ти нон стоп години наред. Погледнете на нещата от този ъгъл. ХИХИХИ Тежко му и горко на 250-то. ХИХИХИ
                              Последно редактирано от SAMURAI; 12-12-08, 12:43.
                              "Всеки струг - танк! Всеки шлосер - войн! Всеки детайл - бомба в лицето на империализма!"

                              Коментар


                              • #75
                                До: Техники в офроуда: Кал и Коловози

                                Сигурно си прав за себе си. Аз съм 96 кг. ама както видя по-горе в клипчето човека е към 150кг пък ЦРФ-а ако не се лъжа го влачи без особено да се мъчи

                                Относно парите и аз нямам големи финансови възможности и за това карам 2т не е скъпа поддръжката и трябва да ти кажа че с моя ЦР ще те вържа отзад с едно въже и пак няма да спре да оре пък е само 100 кг с пълен резервоар.
                                Не, че ти давам някакъв наклон на мислите просто си водим дискусия

                                Поздрави
                                БП
                                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X