До: Няма мотори!!!
Доктора Гичев е запознат
Вярно е, че тогава се оглеждах за такава машина и имах доста наблюдения. Даже неговия мотор го тествах преди него и можеше да го взема, но не беше оформен документално и не дадох "капаро" - та затова той се сдоби с машината
По същото време гледах при момчетата от "Агроимпекс" в Карлово 2 ДР-250 и 2 Хонда ХЛР-250 - цените бяха пак от 2200 до 2600...
Пак по същото време колегата Манолев от форума продаваше 2 ДР-250 на добри цени...
Става дума за Ендуро мотори, които могат да се регистрират - кубатура между 250 и 450. За кросовите мотори намям наблюдения.
Миналата година при Еди докараха 50-60 мотора втора ръка, и в Севлиево също - това донякъде регулираше пазара на мотори втора ръка.
Сега положението е малко по-различно. От едната страна седят сравнитено нови мотори с добра поддръжка и доста вложен труд и части за подобряване, а от другата страна дъргели дето са карани душмански и "Тунинговани" по естествен път (каквото падне в гората - там си остава).
Златната среда някак остава много тънка и рядко се срещат мотори в добро състояние и за не много пари (особено 4-тактови).
Доктора Гичев е запознат

Вярно е, че тогава се оглеждах за такава машина и имах доста наблюдения. Даже неговия мотор го тествах преди него и можеше да го взема, но не беше оформен документално и не дадох "капаро" - та затова той се сдоби с машината

По същото време гледах при момчетата от "Агроимпекс" в Карлово 2 ДР-250 и 2 Хонда ХЛР-250 - цените бяха пак от 2200 до 2600...
Пак по същото време колегата Манолев от форума продаваше 2 ДР-250 на добри цени...
Става дума за Ендуро мотори, които могат да се регистрират - кубатура между 250 и 450. За кросовите мотори намям наблюдения.
Миналата година при Еди докараха 50-60 мотора втора ръка, и в Севлиево също - това донякъде регулираше пазара на мотори втора ръка.
Сега положението е малко по-различно. От едната страна седят сравнитено нови мотори с добра поддръжка и доста вложен труд и части за подобряване, а от другата страна дъргели дето са карани душмански и "Тунинговани" по естествен път (каквото падне в гората - там си остава).
Златната среда някак остава много тънка и рядко се срещат мотори в добро състояние и за не много пари (особено 4-тактови).
Коментар