Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

    Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
    Нямах достатъчно търпение да прочета всички постове, но ми се ще да попитам: Въпросният продавач още ли не е безработен?
    Имайки предвид, че настоящата дискусия е стигнала до ушите на собствениците на магазина, ако този юнак все още е на работа, то това явно е нова пазарна стратегия...
    Е, немой така с големата Брадва. Момчето ще се поправи, сигурен съм. Само като види каква олелия се вдигна и ще разбере. Все пак доста интелигентност и техническо обучение се изискава, за такъв кадър, във високотехнологична област.
    Често повтаряната операция, адекватна на изгонването, на безспорно платежоспособен клиент, се нарича по различни начини в България; НАБИВАНЕ НА ОБРЪЧИ, НАЧУКВАНЕ НА КАНЧЕТО, НАШОКВАНЕ НА РЯПАТА и.т.н.
    Това държи влага до 3 месеца.
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #77
      До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      Няма опасност, мисля докато стана на 100 да не ползвам "предимно" !
      Жоро, глей кво са ми писали, че имам и червена точка

      Не се бъзикай с Жоро. За него, ако някой може да каже, че не е мъжкар... Пък на теб и ника ти е един... Кики - това, ако не е женствено...
      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
      Суперскан България www.decbg.com
      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

      Коментар


      • #78
        До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

        Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
        Жоро, глей кво са ми писали, че имам и червена точка

        Не се бъзикай с Жоро. За него, ако някой може да каже, че не е мъжкар... Пък на теб и ника ти е един... Кики - това, ако не е женствено...
        Боже, голям ужЪс! Явно Жоро има скрити обожатели/ки/ , тъй че умната с майтапите... Ама и ти веднага си смени ника с нещо мъжествено като Главата , Нереза, Мечката или от този род!

        Коментар


        • #79
          До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

          Първоначално публикуван от zbytsam Преглед на мнение
          1.Стига с тия мъжки красоти.

          2.Аз пък казвам нека и тройна печалба да си вкарат - само като се види какво съоръжение поддържа човека-еропейска работа. Мене ми е кеф да влезна вътре честно ти казвам.Ниските печалби са приоритет на разни амбулантни търговци, дето въртат някакви нелегални търговии.Съгласи се , че не върви един да се набутва някви цифри за данъци , да издържа складове и персонали , друг пък да трупа същите печалби с незаконна търговия-не е правилно и справедливо някак.не защитавам Еди - защитавам хората които правят нещата както трябва, по легален начин.Не искам като хода в чужбина да се вика:Булгар,булгар, а искам като дойдат чужденците тука да караме да ИМ СЕ ПОКАЖЕ че и ние сме в европа.
          Колега,тук не съм съвсем съгласен!
          Навсякъде по света големите и сериозни фирми разчитат не на надценка , а на оборот.Нормално е да се работи през 15-20 до 25% печалба.Бизнеса с авточастите , например , съществува в България от 15-17 години и в началото се е работело именно през 300-400% , а в момента се работи с макс.30%-казвам го най-отговорно(става дума за сериозните фирми)! Точно амбулантните търговци са тези , които очакват от един клиент да си оправят оборота/печалбата за деня.Причината за промяната е много проста-конкуренция.За нас е важен всеки клиент.Повярвай ми много добре знам какво значи да си изгониш клиентите(по едно време шефа нещо беше откачил и всичко си е.......м......) и какъв зор е после да си ги върнеш! Когато в България се нароят достатъчно търговци на мотори и части , нещата ще добият съвсем друг вид. Между впрочем казвам го това , защото търговията с части и аксесоари за мотоциклети следва плътно тази с авточастите , само че с 10 год. закъснение!
          За това може ли да се прецени един клиент...
          Продавам повече от шест години и мога да ви кажа , че просто така да се прецени един човек е почти невъзможно-клиентите са два вида плащачи и мизерници и това въобще не зависи от финансовото им състояние-то е въпрос на характер!Даже обикновено тия които видимо имат пари , точно на тях най не им се дават.От друга страна виждал съм клиент да си брои последните стотинки само за да си купи нещо качествено въпреки , че му предлагам и по-ефтин вариант!
          Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


          "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
          Джон Кенеди

          Коментар


          • #80
            До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

            Първоначално публикуван от ЕМО Преглед на мнение
            Колега,тук не съм съвсем съгласен!
            Навсякъде по света големите и сериозни фирми разчитат не на надценка , а на оборот.Нормално е да се работи през 15-20 до 25% печалба.Бизнеса с авточастите , например , съществува в България от 15-17 години и в началото се е работело именно през 300-400% , а в момента се работи с макс.30%-казвам го най-отговорно(става дума за сериозните фирми)! Точно амбулантните търговци са тези , които очакват от един клиент да си оправят оборота/печалбата за деня.Причината за промяната е много проста-конкуренция.За нас е важен всеки клиент.Повярвай ми много добре знам какво значи да си изгониш клиентите(по едно време шефа нещо беше откачил и всичко си е.......м......) и какъв зор е после да си ги върнеш! Когато в България се нароят достатъчно търговци на мотори и части , нещата ще добият съвсем друг вид. Между впрочем казвам го това , защото търговията с части и аксесоари за мотоциклети следва плътно тази с авточастите , само че с 10 год. закъснение!
            За това може ли да се прецени един клиент...
            Продавам повече от шест години и мога да ви кажа , че просто така да се прецени един човек е почти невъзможно-клиентите са два вида плащачи и мизерници и това въобще не зависи от финансовото им състояние-то е въпрос на характер!Даже обикновено тия които видимо имат пари , точно на тях най не им се дават.От друга страна виждал съм клиент да си брои последните стотинки само за да си купи нещо качествено въпреки , че му предлагам и по-ефтин вариант!
            Съгласен съм с това мнение! Само мога да добавя, че за моторите дори не е необходимо да са много магазините! Достатъчно е да влезе един от големите, например Поло или Луис и да построи по един голям магазин в София, Варна и Пловдив примерно, и цените ще се оправят много бързо! Защото моточастите и екипировката не са хляб та да си ги купувам всеки ден, и все ще намеря начин 2-3 пъти в годината да ида до най-близкия голям град и да си направя пазара според джоба! Бих бил доволен дори и ако цените и разнообразието от стоки за мотори са поне като в Гърция! А сега в България, с редки изключения, се предлагат 2 вида стоки за мотори - съвсем некачествени но скъпи и качествени но безбожно скъпи!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #81
              До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

              Да покоментирам малко по двата горни поста - кратко, точно и ясно:

              ДАЙТЕ МИ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ КЛИЕНТИ - ЩЕ ВИ ДАМ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ ЦЕНИ !!! Останалото е чесане на език, и е коментирано многократно в други форуми, не знам дали е стигало и до тук. Луис да отвори, еди кой си да отвори - ще отвори, когато пазара започне да си заслужава. На настоящия етап - не си заслужава, а това са фирми, не хоби. Ако искате съберете ВСИЧКИ магазини в България които от близо или от далеч се занимвават с такава дейност, и вижте дали не са започнати като хоби или от любов към идеята. Включително и тези които носят пари сега, не само тези които просто оцеляват.
              Няма друг вариант да се вкарат такива пари в нещо което има много по-малка възвръщаемост отколкото да се вкарат същите пари в нещо по-доходоносно.
              Същото е и за конкуренцията - здравословна конкуренция се прави когато има достатъчен брой клиенти. Такива в оффроуд средите липсват. От там конкуренцията е прерязване на гърлото - идва Луис, докарва всички останали до фалит, и после си прави с цените каквото си поиска.
              Последно редактирано от Goblin; 28-04-08, 07:32.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #82
                До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                Да покоментирам малко по двата горни поста - кратко, точно и ясно:

                ДАЙТЕ МИ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ КЛИЕНТИ - ЩЕ ВИ ДАМ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ ЦЕНИ !!! Останалото е чесане на език, и е коментирано многократно в други форуми, не знам дали е стигало и до тук. Луис да отвори, еди кой си да отвори - ще отвори, когато пазара започне да си заслужава. На настоящия етап - не си заслужава, а това са фирми, не хоби. Ако искате съберете ВСИЧКИ магазини в България които от близо или от далеч се занимвават с такава дейност, и вижте дали не са започнати като хоби или от любов към идеята. Включително и тези които носят пари сега, не само тези които просто оцеляват.
                Няма друг вариант да се вкарат такива пари в нещо което има много по-малка възвръщаемост отколкото да се вкарат същите пари в нещо по-доходоносно.
                Същото е и за конкуренцията - здравословна конкуренция се прави когато има достатъчен брой клиенти. Такава в оффроуд средите липсва. От там конкуренцията е прерязване на гърлото - идва Луис, докарва всички останали до фалит, и после си прави с цените каквото си поиска.
                Само да те попитам нещо - извинявай за въпроса,но ти при колко пари би се навил да даваш компетентното си мнение като продавач - консултант да речем при Еди ? 500,1000,2000 ... нагоре ?на месец?Питам те , защото си компетентен и запознат човек в областта-Еди да кажем има минимум трима като теб.За колко пари бихте продавали времето знанията си?Могат ли на българският пазар да се избият разходите по такъв бизнес , ако нещата се правят като хората?

                Коментар


                • #83
                  До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                  Именно това разправям, че не могат да се избият по никакъв начин на настоящия етап. Идеята ми е че да се сравнява пазара на авто-оборудването в България с пазара на мото-оборудването е невъзможно. И твърдението "разчитай на оборот а не на надценка" е абсолютно неприложимо, понеже оборот просто не може да се направи. Това е все едно да направиш оборот от продажба на трамваи.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #84
                    До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                    Именно това разправям, че не могат да се избият по никакъв начин на настоящия етап. Идеята ми е че да се сравнява пазара на авто-оборудването в България с пазара на мото-оборудването е невъзможно. И твърдението "разчитай на оборот а не на надценка" е абсолютно неприложимо, понеже оборот просто не може да се направи. Това е все едно да направиш оборот от продажба на трамваи.
                    Най-сетне,най-сетне компетентно мнение.Стискам ти ръката.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                      Е добре де, как да се увеличи оборота и клиентите, ако не къткате всеки клиент ? Както вече някой каза - доволният клиент прави нов клиент. Точно така стана и при нас - един реши и си купи, втори си купи и аз отидох - провал. Не съм 'убав.

                      Аз лично смятам, както също вече писах, че клиентите трябва да се обслужват ЕДНАКВО ДОБРЕ. Личната преценка не може да бъде фактор в такова нещо. Вярно е, че имаме адски много комплексари, които демонстрират непрестанно и навсякъде, но това не означава, че няма и нормални хора, които не демонстрират състояние денонощно. И по коя логика демонстраторите са по-добри клиенти от другите ? Аз мога да се обзаложа в обратното.

                      Имам си и клиенти леко мутри, имам си и клиенти, които почти не плащат. Обаче вторите са ми дошли толкова присърце и толкова се уважаваме, те ми правят услуги и обратно, че изобщо честно казано дори вече и не искам пари от тях, защото ги ценя и съм готов да се откажа от 10 мутри за един от вторите.

                      Пък тези с баш многото кинти вече няколко пъти ми правят някакви драми, че не знам си какъв лиценз сме им уредили само 80% отстъпка, а не 90% както сме говорили в началото. Егати !
                      VW Touareg V10, 5000cc

                      Коментар


                      • #86
                        До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                        Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение
                        Е добре де, как да се увеличи оборота и клиентите, ако не къткате всеки клиент ? Както вече някой каза - доволният клиент прави нов клиент. Точно така стана и при нас - един реши и си купи, втори си купи и аз отидох - провал. Не съм 'убав.

                        Аз лично смятам, както също вече писах, че клиентите трябва да се обслужват ЕДНАКВО ДОБРЕ. Личната преценка не може да бъде фактор в такова нещо. Вярно е, че имаме адски много комплексари, които демонстрират непрестанно и навсякъде, но това не означава, че няма и нормални хора, които не демонстрират състояние денонощно. И по коя логика демонстраторите са по-добри клиенти от другите ? Аз мога да се обзаложа в обратното.

                        Имам си и клиенти леко мутри, имам си и клиенти, които почти не плащат. Обаче вторите са ми дошли толкова присърце и толкова се уважаваме, те ми правят услуги и обратно, че изобщо честно казано дори вече и не искам пари от тях, защото ги ценя и съм готов да се откажа от 10 мутри за един от вторите.

                        Пък тези с баш многото кинти вече няколко пъти ми правят някакви драми, че не знам си какъв лиценз сме им уредили само 80% отстъпка, а не 90% както сме говорили в началото. Егати !
                        Това едва ли някой ще го оспори. Аз даже изказах предложение как да решите проблема.Явно и ти се занимаваш с бизнес.В твоят няма ли такива гнили ябълки , както в Едовия? Говоря сред персонала ти.Това обсъждахме че ниският стандарт-да го наречем мизарията , поражда мизерни изпълнения в бизнеса и докарва хора,които очевидно не са за там.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                          Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                          Жоро, глей кво са ми писали, че имам и червена точка

                          Не се бъзикай с Жоро. За него, ако някой може да каже, че не е мъжкар... Пък на теб и ника ти е един... Кики - това, ако не е женствено...
                          Sorry, Kiki.t !
                          Не съм предполагал, че имам чак толкова фенове !
                          Е ми, внимавай и ти де !
                          Ендурото и сексът не са шега работа !
                          -------------
                          Животът се измерва с броят на издишванията !

                          http://sixdayscrazyjob.com
                          http://crazy-job.com

                          Коментар


                          • #88
                            До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                            Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                            Да покоментирам малко по двата горни поста - кратко, точно и ясно:

                            ДАЙТЕ МИ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ КЛИЕНТИ - ЩЕ ВИ ДАМ ЕВРОПЕЙСКИ / ЩАТСКИ ЦЕНИ !!! Останалото е чесане на език, и е коментирано многократно в други форуми, не знам дали е стигало и до тук. Луис да отвори, еди кой си да отвори - ще отвори, когато пазара започне да си заслужава. На настоящия етап - не си заслужава, а това са фирми, не хоби. Ако искате съберете ВСИЧКИ магазини в България които от близо или от далеч се занимвават с такава дейност, и вижте дали не са започнати като хоби или от любов към идеята. Включително и тези които носят пари сега, не само тези които просто оцеляват.
                            Няма друг вариант да се вкарат такива пари в нещо което има много по-малка възвръщаемост отколкото да се вкарат същите пари в нещо по-доходоносно.
                            Същото е и за конкуренцията - здравословна конкуренция се прави когато има достатъчен брой клиенти. Такава в оффроуд средите липсва. От там конкуренцията е прерязване на гърлото - идва Луис, докарва всички останали до фалит, и после си прави с цените каквото си поиска.
                            Кой да ти ги даде тия клиенти? Господ? То клиенти никой на никого не дава, всеки трябва да си ги привлече сам! А в България клиенти за тоя бранш има вече достатъчно! Просто не ги лови никаква статистика защото статистиките обикновенно отчитат само тези, които си купуват нови мотори! Иначе вносителите на втора ръка мотори хич не са закъсали за клиенти! Моторите не са само офроуд и след като при сегашните бомбастични (в повечето магазини) цени, се намират клиенти за толкова магазини и магазинчета значи ще има и достатъчно клиенти за 3-4 магазина от някоя голяма верига! Има и друго нещо, че много хора засега се въздържат (или са се отказали) да карат мотор в България защото да се поддържа това хоби тук си е ходене по мъките, като се почне от частите и екипировката та се свърши на майсторите, минавайки през данъчната политика на държавата, която никак не стимулира (даже напротив) притежаването на мотор! Ама тука рискуваме да задълбаем в спор подобен на този за кокошката и яйцето!
                            По въпроса за конкуренцията и прерязването на гърлата, доста търговци в България имат нужда от това, за да разберат че не те контролират пазара, а пазара контролира тях! А в ръководството на Луис не вярвам да има българи та да си правят с цените каквото си поискат, по-скоро биха се съобразили с възможностите на пазара и биха наблегнали на стоки като за нашия, български джоб (те имат и такива стоки, имат и залежали качествени стоки, на които обявяват невероятно ниски цени накрая, та защо вместо това да не си ги продават в България на едни средни цени)!
                            "Do not correct a fool, for he will hate you;
                            Correct a wise man, for he will appreciate you."

                            Коментар


                            • #89
                              До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                              Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
                              Именно това разправям, че не могат да се избият по никакъв начин на настоящия етап. Идеята ми е че да се сравнява пазара на авто-оборудването в България с пазара на мото-оборудването е невъзможно. И твърдението "разчитай на оборот а не на надценка" е абсолютно неприложимо, понеже оборот просто не може да се направи. Това е все едно да направиш оборот от продажба на трамваи.
                              Да колега затова си абсолютно прав!Поста с оборота и надценките го писах с идеята да апострофирам Сбития(най-добросърдечно), а не с цел да ви уча как се продава!Големия проблем и на търговци и на клиенти е , че България е малък и не атрактивен пазар(това в пълна сила важи и за авточастите) и едва ли някога тук ще видим световни производители и цени!Дори и представителствата на различните автомобилни марки се държат от български фирми!!!До колкото знам изключение прави само Порше-България(само те са клон на директния производител-в случая бившата Фолксваген-Ауди Груп).Просто останалите смятат че не си заслужава да си губят времето и капитала в България и са дали правата на някой нашенец който да ги представлява.Положението евентуално ще се промени , когато българина започне да получава европейска заплата и е готов да харчи като европеец-тогава ще има смисъл да се откриват търговски обекти , да се зареждат (нещо което в момента никой освен Еди не прави),да се свалят цени и т.н.До тогава на нас злщастните клиенти ще ни се налага , когато искаме да си купим нещо , да обикаляме по 10 магазина и навсякъде да ни вадят единствено каталози,да си чакаме нещата по два месеца и накрая за да е пълен кефа да си ги платим двойно.
                              Всичко това (малкото платежоспособни хора)би трябвало още повече да стимулира търговците да си пазят клиентите ,а не да ги гонят!
                              Межу впрочем и Слави е много прав , особено за Луис!
                              А що се отнася до Еди(все пропускам да напиша)-аз при него съм ходил 3-4 пъти и винаги само като зяпач.Въпреки че винаги съм предупреждавал че само ще разглеждам , винаги ми е обръщано достатъчно внимание и като цяло мога да кажа че съм доволен от обслужването!
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #90
                                До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                                Разбирам,
                                вчера си бях изказал скромното мнение, но както казах вече някои хора са пристрастени към тази секта ЕДИИИИИ.

                                ако прецените, че не е вярно ми изтрийте мнението както направихте вчера, но все пак мисля, че всеки има право на мнение.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X