Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

    Първоначално публикуван от Novice Преглед на мнение
    Липсата на сериозна конкуренция води до подобни изтъпления.И липсата на контрол от управата.
    От друга страна ако си имал късмет да попаднеш на собственика,щеше да си много доволен. Най вероятно обаче и Еди има същите проблеми с песонала, както всички нас.

    Аз също си купих от тях АТВ. След около месец отивам да си купя багажник за него. Говоря с някакъв герой- той ми показва един багажник, който харесвам. Казвам му:" Взимам го, но ще дойда утре.Искаш ли капаро?" Той ми отговаря: "Не ,няма проблем.Теб те познаваме."
    Отивам на другия ден и същия герой ми казва: "Съжалявам, продадохме го на Гриша Ганчев, нали знаеш - ВИП клиенти, не можах да му откажа..."

    Като отворят още 2 конкурентни МотоЦентъра ще се оправи обслужването.....надявам се
    Липсата на качествен персонал е в дилемата на всичко. Все пак съгласете се че Еди който е дал милиони за този магазин и чака чрез продажби да му се върнат едва ли има желание да създаде подобно мнение особено в форума.Лично аз поддържам връзка с едно момче от там-продавач е - водил съм клиенти там , които не можем да обслужим в автокъщата-Еди даже им беше казал да ми дават процент.
    преди беше пуснал един пистов мотор на хубава цена-отидох и лично еди ми каза да имам в предвид че моторът е отварян.Въпреки всичко го взех.Бе имало е случаи дето са подхождали много сериозно.Ама има и там гнили ябълки вероятно.

    Коментар


    • #17
      До: Edi Motors Kawasaki - изказвам неводолство

      Първоначално публикуван от nuntius Преглед на мнение
      ...и все пак е хубаво човек да може да тества предлаганата стока, а не да я гледа само като експонат... поне така е в нормалните държави, каквато България претендира да бъде... не съм свидетел на ситуацията за да съм арбитър, но аз лично съм доволен от обслужването в магазина, особено на втория етаж, където са мацките ...
      Да дамите са мили в сряда пробвах ръкавици на втория етаж ,бях с един колега който си хареса АТВ но не посмяхме да питаме колко струва да не ни се карат .Накрая събрах смелост да питам за цена на тунинг кормило и се почна :Кой съм бил ?Член ли съм на клуба?Как тъй щял да ми казва цена ?Въобще всички цени в този магазин са тайна и се съобщават само само срещу КАРТА или ФАКТУРА .Аз като не съм си купувал нищо от тях не ми остава нищо друго освен да сменя магазина Сори пичове ама така си беше......
      Възпитаният мъж не прави забележка на жена, носеща неправилно траверса.
      "В рали рейда е така. Да си добър не е достатъчно. Трябва да си добър мноооого часове и дни наред." - rusev

      Коментар


      • #18
        До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

        Никога не съм ходил при "Еди" признавам си. От друго място, чух истории, които сега няма да повтарям, защото смисъл няма. Бизнеса си е бизнес - или работиш, или те работят! За сега ще се въздържа от по-конкретни изказвания, защото всички имаме проблеми - било с клиенти, било с продавачи. Кой от която, страна е... Най-умното в случая за мен е да ми напомни, че аматьорите държат бизнеса жив - не състезателите, не рекламните лица, а хората, като мен и вас. Колкото до магазин "KTM" - бях в софийския и съм доволен! Не съм пазарувал, дори не се качих на моторите там, макар и аз да се бях навил здраво... но човека ме посрещна доста радушно. За една бройка да пооранжевее още повече форума... Ама нали чакаме второ... Хубаво е да си мислиш с горната глава!

        Коментар


        • #19
          До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

          Не знам, чудно ми е какви истории се разказват, но аз винаги съм бил много добре обслужван в мотоцентъра, дори и без да се представям кой съм.
          Чукура постоянно си пазари от там части за бетата, защото се случва често по състезанията да чупи по нещо, но винаги го обслужват в срок.

          Знам ли, сигурно Гриша Ганчев не кара Бета ?!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #20
            До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

            Нямам преки впечатления от магазина на Еди, но се нервирах страшно от тая тъпа история с Митко /tutin/, защото не веднъж съм попадал в подобно положение, а и подобен проблем има навсякъде в БГ. Забелязал съм два основни типа хора, предлагащи стоки.
            Едните се държат надменно, карат те да се чувстваш неудобно от това, че те интересува даден артикул, дават ти да разбереш, че им губиш времето с въпросите си и им е все тая дали ще купиш или не-те заплатата така или иначе ще си я вземат, пък и други клиенти има. Еле па ако разберат, че просто питаш, направо могат да ти кажат в очите , че за тях си никой! Извода ми за тях е, че са сравнително прости момчета /момичета/, които със сигурност е трябвало в момента да са на ръководен пост в огромна фирма, обаче обстоятелствата, а не друго, са ги пратили да продават /не че има нещо лошо в това, ама все пак те са ГОЛЯМА РАБОТА/ и ТИ си им виновен също толкова, колкото и въпросните обстоятелства.
            Другият тип са толкова досадни и обстоятелствени, че не спират да ти говорят и не ти оставят възможност да добиеш представа за продукта на базата на собствените си наблюдения. На всяка цена те убеждават, че трябва да купиш точно СЕГА, точно от ТЯХ !
            Защо, да му се не види, са толкова малко хората с подход, които да знаят как, да знаят защо казват нещо, да се опитат да не рецитират заучените брошури, към всеки клиент трябва да се подхожда индивидуално, толкова ли е трудно? Ми то във всяка сфера е така! Искрено се надявам повече работодатели, включително и въпросният Еди, да видят тази тема и да вземат мерки, защото колкото клиенти би довел доволният клиент, 100 пъти повече би отказал отблъснатия.
            2015 KTM EXC 450 six days Argentina
            Toyota Land Cruiser KDJ 125

            Коментар


            • #21
              До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

              За да разводня темата искам да кажа ,че голям проблем е намирането на качествени хора за работа.Тези които им се работи избягаха отдавна в чужбина,тези които разбират от нещата са се захванали и работят за себе си.А останалите ги мързи и ги е яд че трябва да работят за някого ,а не им стига пипето.Съжалявам ако обиждам някого, но за съжаление до този извод стигам. Винаги има изключения и затова добрите работници се кътат.

              Коментар


              • #22
                До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                Аз само веднъж съм ходил в магазина на Еди и даже съм пропуснал че има и втори етаж (язък, ама другия път ще го разгледам непременно)! Доволен съм от обслужването! Разговарях с някакъв възрастен човек, който ми обърна внимание и ми отговори на всички въпроси (а те не бяха малко) въпреки че предварително го предупредих че не съм купувач а съм само разглеждач! Разпитвах и за аспуси и за мотори и за аксесоари разни! Даже рекламна брошурка ми дадоха за някакви аспуси! Та доволен съм от обслужването, само дето цените не са ми по джоба!
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #23
                  До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                  Аз, също не съм доволен от обслужването като цяло макар да си взех мотора от там.Още при покупката видях че от единия кол на предницата има теч и си поръчах пълен ремонтен комплект като бях уверен от продавача,че до 20 дни поръчката ще бъде изпълнена.Да ама не след няколко ходения до там обаждания и куп нерви след около 2 месеца въпросните части дойдоха.От тогава мисля,август месец 2007г не съм ходил там и мисля и да не ходя докато не се променят мненията за тази фирма тук във форума.
                  Кавазаки КЛХ 300 04г
                  Кавазаки КХ 65 04г
                  Опел Астра 94г
                  Мерцедес 124 91г

                  Коментар


                  • #24
                    До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                    Преди няколко години един Маркетолог каза че избора на МПС в скоро време (вече е!) ще бъде 70-80% Емоция (техническите показатели са Мнооооого изравнени) и който си Представи по-добре стоката - Печели. Не случайно "Инфинити" (Имиджовото поделение на Нисан) като идва в Европа го рави с "ВИП обслужване на клиента", защото как да дадеш една торба пари за нещо което можеш да си намериш за 2-3 пъти по-малко (говоря за функционалност) в мърляв офис пред говорещ по телефона и пафкаш търговец
                    Нашата фирма пазарува коли от няколко дилъра (марки) избора е дело на служителя стига да се вмести в бюджета и някой изисквания - забелязах че 50% от хората си купуват кола там където са им обърнали нужното внимание и са ги "Изкъпали". Давам конкретен пример, избирах между Волво, Ауди и Рено - Купих си Рено защото в "Еспеис Ауто" ми дадоха да покарам, помогнаха при конфигурирането и се разбрахме за Цената, без ужасни сложности - с Кеф! В Ауди Търговеца (надали заслужава да бъде наречен така), на въпроса какво може да предложи в този ценови диапазон (част от колите са по-евтини "лист праис" от въпросната сума!) каза "Нищо" - Кратко и Ясно - на него не му се продава, после чух че "изгонил" така доста колеги от бранша с доста по-големи суми в Джоба.
                    Та намирането на Читав персонал за мен е НАЙ-ВАЖНОТО (макар и най-трудното) ако собственика иска бизнесът му да върви!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                      Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                      За да разводня темата искам да кажа ,че голям проблем е намирането на качествени хора за работа.Тези които им се работи избягаха отдавна в чужбина,тези които разбират от нещата са се захванали и работят за себе си.А останалите ги мързи и ги е яд че трябва да работят за някого ,а не им стига пипето.Съжалявам ако обиждам някого, но за съжаление до този извод стигам. Винаги има изключения и затова добрите работници се кътат.
                      Точно така , колега!
                      А задаваш ли си въпроса-ЗАЩО ТОВА Е ТАКА?
                      Отговора е много прост-ЗАЩОТО МАЛКО ПЛАЩАТЕ!!!!
                      Не може на един съзнателен , талантлив , умен и образован човек с желание за работа да му се дават 500 лв и да се очаква той да седи! Абсолютно логично е , че или ще избяга при друг работодател или на запад или ще започне да работи за себе си!
                      Така че нека тъй наречените бизнесмени да не се оплакват , защото те сами благодарение на собствената си лакомия , изгониха качествените хора зад граница!!!!!!
                      ПП Аз самия съм търсил продавачи (РАБОТЯ във фирма за продажба на авточасти) и знам как реагират кандидатите на оферта за стартова заплата от 400 лв.-повечето направо ми затваряха телефона!
                      Съжалявам за спама , но не можах да се сдържа.
                      Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                      "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                      Джон Кенеди

                      Коментар


                      • #26
                        До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                        Естествения подбор ще си каже думата и тукаИ за работодателите, и за работниците.За сега някой все-още използват монополното си положение, няма да е за дълго обаче.
                        А за акъла на работодателя, може да се съди по това какъв персонал подбира
                        Като Гриша Ганчев им е много важен, да си продават на него.Всяка седмица по един мотор(АТВ). Не -виповете ще си купуваме от другаде
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #27
                          До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                          Aми за такова отношение сме си виновни и ние клиентите защото се правиме понякога на европейци например '' Извинявам се ама може ли да попитам'' със сучене на китки все едно сме ученички по време на контролно, аз лично като видя че някой галфон не ми обръща внимание директно си го привиквам по грубо '' Я ела тука бе'' все пак той си е продавач/служител/ обикновенно има ефект или става скандал или ми обръща подобаващо внимание все пак и тези които имат бизнес са наясно че читавите кадри са рядкост , на мен ми се е случвало общ работник да ми гони инвеститора от обекта нема такъв резил после и това си е проблем във всяка една фирма, не искам да защитавам Мото Център Еди но аз там проблем не съм имал даже напротив винаги като отида там отплесвам по половин един час а не съм от ВИП клиентите даже обратното все пак на тоя свят угодия няма на никому але пък на нас Българите
                          Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                            Това май е малко встрани, ама ... А колко трябва да се плаща на човек без ум и образование, за това че цял ден не прави нищо? Ако такъв ми затвори телефона не мога да направя нищо - далече е. Ако ми го каже обаче ще съжалява лично. Като иска много - да стане космонавт.
                            .............цензурирано............!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Edi Motors Kawasaki - изказвам недоволство

                              Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                              Това май е малко встрани, ама ... А колко трябва да се плаща на човек без ум и образование, за това че цял ден не прави нищо? Ако такъв ми затвори телефона не мога да направя нищо - далече е. Ако ми го каже обаче ще съжалява лично. Като иска много - да стане космонавт.
                              .............цензурирано............!
                              Колко ли?
                              Ами толкова колкото се плаща в България-поне на повечето места!
                              А за телефона-лошото е , че точно тия не затварят телефона ами идват да ти късат нервите!
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар


                              • #30
                                До: Edi Motors Kawasaki - изказвам неводолство

                                Първоначално публикуван от tutin Преглед на мнение

                                Просто споделям с вас колеги, защото за мен лошото обслужване в този магазин беше отвращаващо и може би бих се почувствал по подобен начин, ако ми сервират хлебарка във вечерята в 5 звезден ресторант, пък и ме нахокат, че сам съм си сложил хлебарката.

                                Пак казвам - за мен такива хора не заслужават да са в бизнеса.
                                Шефа не знае, със сигурност.
                                Всеки един от нас води неистова борба с колегите си, за любезност. При мен ако знаеш какво чудо е. Идва клиент и говори, абсолютни глупости. Например - Ексела ми забива, защото няма нет. Че като го нагрочат, почват да го иронизират, да се майтапят. Ако аз съм там, веднага се намесвам, но ако ме няма, обикновено губя клиента.
                                Ти сигурен ли си ,като си в чужбина, ако се обади твой клиент, капризен и претенциозен, как ще го подредят ?? И жена ти да я няма де ))) в офиса.
                                Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X