Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Техники за каране на мотокрос

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Техники за каране на мотокрос

    Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
    Това със счупването по време на полета изглежда напълно противоестествено, направо нереално. Защо се прави?
    По принцип чрез чупката се завива във въздуха и се прицелваш по-добре за приземяването, но иначе си е за стил и да не скучаеш във въздуха А скръб- или много ранна чупка не само настрани , а и надолу е за да лети мотора по-ниско и да кацне по-рано. Така можеш да изпревариш във въздуха...

    Пропуснал съм там , където изброявах начините да скочиш един скок и предварителното скачане. Не става навсякъде трябва да има някоя малка бабунка, от която да скочиш и да прелетиш ръба на скока. Не е задължително да счупваш мотора- просто отскачаш по-рано и така прелиташ ръба- скока става с по-нисък полет...
    Има тука в Самоков едно малко трасенце има удобен такъв скок- целия на бабунки. Не е трудно- нормален скок с малко повечко скорост и отскок от пружините. Трябва да си прецени човек да не стане така че ръба да му чукне задната гума, че... "ендо" му казват на човката в америка Сега вече ако го комбинираш и със скръб (няма ли дума на български?) е може би най-бързия вариант за скок.

    А шампионите по ендуро ... просто са си избрали да се съзтезават в ендуро, иначе май са отличници и по мотокрос... то така трябва.
    Последно редактирано от iassen; 31-08-09, 16:06.

    Коментар


    • #92
      До: Техники за каране на мотокрос

      Незнам дали в тая тема да пиша ама пак си е техника за каране. Който има опит с двутактов мотор (250) да сподели как получава максимално сцепление така да обменим опит макарче от физиката знам, че винаги топлото тяло предава на студеното

      Когато го карам на пълна газ примерно излизам от завоя на втора чуквам съидинителя, влиза в обороти стигнели максимални слагам следваща предавка и така нататък и напоследък оставам с впечатление че губя много време в буксуване при такова каране и в някои случаи ако имам малко разтояние до скока трудно успявам да набера скорост. Прави ми впечатление, че с четиритактовите кросове дори и изгубили скорост преди попивката му подават газ и без кой знае колко зор вече имат засилката.
      За мен идеята дотук е че просто не трябва да губя импулс, но ако наистина е така вече е налице един много сериозен недостатък на двутактовия двигател?!?!?
      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #93
        До: Техники за каране на мотокрос

        Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
        Когато го карам на пълна газ примерно излизам от завоя на втора чуквам съидинителя, влиза в обороти стигнели максимални слагам следваща предавка и така нататък и напоследък оставам с впечатление че губя много време в буксуване ... налице един много сериозен недостатък на двутактовия двигател?!?!?
        Недостатъкът на двутактовия е, че за да контролираш сцеплението трябва да си играеш много със съединителя...

        Ние караме на много хлъзгава писта с тебе - бая се парзаляме там и за това ги усещаш тия неща така. При 4Т си карам на пълна газ, ако почне да буксувам връщам малко и като дам пак си има мощ и въртящ момент и се изтрелва наново, а при 2т върнеш ли газта повечко, падат оборотите и край- пак трябва да ги връщаш с припомпване или смяна на предавката...

        Тъй че освен да правиш каквото трябва (смяна на скорости, припомпване и невръщане) пък ако буксуваш да отнемаш със съединителя... незнам другите какво ще кажат....

        Има и нещо друго - моят мотор има изобилие от въртящ момент и коне , а твоя по-скоро само от коне...

        Сега се сетих: с шосейката (600сс - малък мотор, който върви само на високи) имам някакви подобни проблеми- като пусна газта докрай, за да вляза в тесен завой и после като дам пак, вече съм на ниски, дори и да съм свалил една предавка, а после като подам газ има едно ритане, дето ме разклаща ако съм си легнал хубаво и затова вместо да връщам до край газта само я намалявам и натискам леко спирачката. Така хем си имам мощност хем съм намалил и всичко си е плавно...това от ендурото го научих като карах 125 в гората.
        Последно редактирано от iassen; 31-08-09, 22:14.

        Коментар


        • #94
          До: Техники за каране на мотокрос

          Гледам тук(в темата), като малко дете, киндер-сюрприз.
          Много искам да се науча и за това питам.
          Благодаря за отговора, наистина е трудно да се асимилира "изпреварване в полет".
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #95
            До: Техники за каране на мотокрос

            Това филмче май го имаше в мултимедия, ама тука му е мястото:

            Коментар


            • #96
              До: Техники за каране на мотокрос

              интересно, бях чел тук че се натиска задната спирачка за да се падне предницата по надолу, но не се бях замислял че трябва да се натисне и съединителна че да не угасне двигателя, че ще стане проблем при приземявае с изгаснал двигател.
              Не съм го пробвал още.
              А в клипчето казват да не се натиска предната спирачка че ще се пребиете, не си представям какво ще стане, ще се дигне предницата или ще потъне?
              Yamaha YZ400F

              Коментар


              • #97
                До: Техники за каране на мотокрос

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                Гледам тук(в темата), като малко дете, киндер-сюрприз.
                Много искам да се науча и за това питам.
                Благодаря за отговора, наистина е трудно да се асимилира "изпреварване в полет".

                Абе много е хубаво ..и аз така гледам и чета ама иска много каране. Колко пъти чета гледам викам ей научих го, отивам на пистата и ....греда.
                [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #98
                  До: Техники за каране на мотокрос

                  случайно попаднах на тази книга ЕДИТ: то не била цялата

                  Yamaha YZ400F

                  Коментар


                  • #99
                    До: Техники за каране на мотокрос

                    Първоначално публикуван от borisgp Преглед на мнение
                    Когато го карам на пълна газ примерно излизам от завоя на втора чуквам съидинителя, влиза в обороти стигнели максимални слагам следваща предавка
                    Ще ти кажа аз какво мисля по твоя въпрос.
                    Не го приемай за много меродавно, не съм големия професионалист... Просто споделям виждане и това, което аз съм установил от личен опит за себе си.

                    Струва ми се, че излизаш на ниска предавка от завоя.
                    Направи си опит - там където излизаш на една предавка, го повтори няколко пъти трасето с излизане на една предавка по-висока.
                    Според мене ти просто му блъскаш една бърза "чикия", ЦРа се развърта(нали си представяте това животно на втора в обороти какво прави), започва яко да приплъзва задното колело и при кофти трасе и липса на сцепление просто ей така си губиш време в боксуване.

                    Опитай следното - излез на една по-висока предавка, задължително му вкарай съединителя, но не го набивай и след това веднага да го пуснеш, а го задръж достатъчно дълго и го използвай за дозатор на силата към задното колело до пълно ускорение.
                    Набиваш му яка газ на излизане от завоя, но с "чикията" дозирай мощност към задната гума и така ще предотвратиш излишното буксуване и автоматично получаваш по-добро ускорение.

                    То всъщност точно това е тънкостта при управлението на 2 тактовите машини - дозирането на мощност към задното колело, понеже те са доста избухливи и резки.

                    От първия път мисля, че няма да ти се получи перфектно, но се опитай да си наложиш сам на себе си този стил на управление, ще останеш удовлетворен като се ошлайфаш, убеден съм.

                    Коментар


                    • До: Техники за каране на мотокрос

                      Ще правя тестове другата седмица с повече съидинител да видим как ще се получи. Пистата е доста суха и песъклива.
                      То всъщност основната причина да не си играя повече със съидинителя е че от както си счупих лосчето Wirtz тая пръчка дето я сложих сега се натиска супер трудно са два пръста.
                      [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • До: Техники за каране на мотокрос

                        С кофти съединител няма каране.
                        На 2т е много важно да имаш мек и удобен амбреаж иначе лявата ръка сдава багажа много рано.
                        И тоя номер с дозирането е добре да го правиш с един пръст, а не с два.
                        Аз го правя и с показалец и със среден. Като се поизмори единия мускул сменям пръста. И двата ги въртя постоянно. Иначе със среден ми е най-удобно.
                        Сигурно щото е най-дълъг и изисква по-малко усилие, знам ли...

                        Коментар


                        • До: Техники за каране на мотокрос

                          Абе и аз чат пат го правя със средния като ми се съсипе показалеца ама маграт изрично казва или с показалец или с два едно временно никога само със средния или други такива комбинации )
                          [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                          Коментар


                          • До: Техники за каране на мотокрос

                            С кофти съединител няма каране.
                            На 2т е много важно да имаш мек и удобен амбреаж иначе лявата ръка сдава багажа много рано.

                            да..а на мен наскоро..кошницата ми чак сдаде багажа ..пукна се от всички страни и се наложи замяна с нова
                            това обаче е по скоро на малките кубици..до 200 250 вече си върви и без толкова съединители особенно новите модели
                            Последно редактирано от mitkov; 10-09-09, 11:15.

                            Коментар


                            • До: Техники за каране на мотокрос

                              Аз съм карал и КТМ с хидравличен съединител,сега карам ямаха която съединителя и е по твърд, но винаги ми е било по удобно с двата пръста-показалеца и средния . Така не се изморяват

                              Коментар


                              • До: Техники за каране на мотокрос

                                Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                                С кофти съединител няма каране.
                                На 2т е много важно да имаш мек и удобен амбреаж иначе лявата ръка сдава багажа много рано.
                                И тоя номер с дозирането е добре да го правиш с един пръст, а не с два.
                                Аз го правя и с показалец и със среден. Като се поизмори единия мускул сменям пръста. И двата ги въртя постоянно. Иначе със среден ми е най-удобно.
                                Сигурно щото е най-дълъг и изисква по-малко усилие, знам ли...

                                На мен със средните пръсти ми е супер неудобно и ползвам показалците. "Въпрос на вкус"-казало кучето и си облизало задника!!!
                                http://www.stairwaytoglory.com/en/

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X