Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за: Husaberg Fc550

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Husaberg

    Ами да ви кажа аз вече две години карам Husaberg FE 501. Като цяло съм много доволен от мотора. Не съм съгласен с Гълъбин, че много се чупели. Аз за тези две години съм сменил единствено бутало и биела, което според мен бе по вина на старите собственици, от колкото на мотора, защото според мен е недопустимо да сгобиш двигателя със пукнатина на буталото. Като цяло други части не са ми трябвали до сега.
    Наистина всичко в manual-a е дадено на часове, има и сравнителна таблица, ако нямаш часовник за моточасове приблизително на колко резервоара бензин да правиш еди какво си.
    Примерно аз сменям маслото на 6 резервоара.
    Като решения за изпълнението по двигателя направо съм се изумявал.
    Разглобява се като 2Т. Аз като отварях моя за 1ч. беше свален двигателя и разглобен на основни части.
    Относно частите, аз лично докато си прокарам пътя видях голям зор, но сега вече не е проблем и то никакъв.
    Също може да се поръчват части и в КТМ Пазарджик, но нещо там ме заклаха с цените. Аз като си взех буталото бе в кутия КТМ. Очаквам скоро да можем да си пазаруваме спокойно от www.ebay.de а там части бол.
    Според мен проблема с цените на частите е такъв, че тези мотори не се карат в щатите, а от там няма много фирми които да предлагат аналогични части. Аз като търсих бутало, намерих някаква фирма, която прави части за "Берг", цената беше същата, но в не много евтината английска валута. Реално съм следял има мй около 10-15 мотора в България, надявам се че останалите колеги ще се включат да подкрепят "берга". Ако си говорим за серийни ендуро машини, дадеш ли газ на "берга" няма такава Ямаха /някои ще ме прощават ама е така/
    Като недостатъци това което ми идва най-напред на ума е :
    Манивелата е от ляво
    Малко повече вибрации/поради липсата на балансиращ вал/
    Ако някой се интересува от части мога да му помогна.
    Аиде със здраве
    Иво Георгиев
    Gworkshop

    Коментар


    • #17
      А, някакви впечетления от посочения модел и по-скъпи ли са наистина от тези на Ямаха, Хонда, Кавазаки и т.н..?
      Все пак посочения модел е кросов вариант и е доста по-различен от ендурото
      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
      [/FONT]________________________________________
      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
      [/CENTER]
      [/CENTER]

      Коментар


      • #18
        Husaberg

        Прочети малко и ще разбереш, че разлика почти няма. Ако говорим за оригинални рез.части разлика може и да няма. Като имам в предвид Ямаха като официално представителство. За мен лично са много добри машини. Интересно е че имат модели и с 4 скорости. Моят лично е с 6 скорости. Иначе миналият ден го теглихме 102 кг и в отговор на това 60к.с. , звучи примамливо нали? На трета само с газ е на свещ!
        Иво Георгиев
        Gworkshop

        Коментар


        • #19
          Само на 3-та , а е 60 кс.
          Стига бе хора... КТМ-чето дето тук уж за "келяво" се води на 4-та с газ и е готов и е 350 кубика, 122 кг. го дават и само 35-38 коня
          Води се КТМ LC4 350 , a въпросния модел съм го виждал в действие макар и за малко собственика беше доста "мъничък" около 110 килца и не смееше да му раздава ръчки и бях свидетел защо.. при абсолютно минимално движение на китката мотора подскачаше като опърлен ЦРФ-ите не съм виждал така да подскачат
          Двуг е въпроса, че излизат 15-20 че и повече см. кълба огън от ауспуха като е дори леко засилен и му върнеш газта
          [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
          [/FONT]________________________________________
          [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
          [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
          [/CENTER]
          [/CENTER]

          Коментар


          • #20
            Хусаберга вече се произвежда в Италия от KTM group, така че едва ли ще е по-чуплив от КТМ-а
            В интерес на истината, новият КТМ ЕХС вече е доста направен и предполагам, че Хусаберг-а ще е на това ниво.
            Такъв мотор кара Ерик Брандауер и каза, че е ненадминат катерач !!! Да ви напомня, че той е от малкото участници, които изкарват Ерзберг Родео с четиритактов мотор и класиранията му са предимно в десятката пред БАЯ световно известни звезди !
            Има вече интерес от Хусаберг за представителство в България

            Коментар


            • #21
              да
              даже може би и да е по добре от ктм а
              то ктм големи клонинги даде
              -хусаберг ,бета ..
              то бетата не я правят в техния завод ама двигателя и е от ктм
              а хусаберг го правят там ама двигателя уж бил на други инженери разработка
              не знам ама наистина като взимахме на иво частите пишеше ктм на кутийките а мотора хем е от по старите модели които са си ги правели в швеция

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Гълъбин Преглед на мнение
                Частите за "берга" са скъпи и трудно се намират,но за сметка на това той се чупи постоянно.Не се сещам за някой който кара Хусаберг и да няма постоянно проблеми.Сервзния интервал е в часове, иначе двигателя се цепи за 10 мин.Този мотор изисква НЕПРЕСТАННО обслужване.Иначе като тегло/мощност няма кой да го бие-104 кг и към 70 кс(не съм сигурен).Качвал съм се на кросовия вариант и мога да кажа че е страшно дръглив-даваш газ и все едно есплодира,направо ти къса ръцете.Определено не е за ендуро.Спирачките са много добри.
                От малкото което съм чел за тази марка мога само да се съглася. Ето ти превод на списание Dirt Bike, отговор на читател който пита за 650ка на няколко години:

                "...Последните Husaberg шведско производство слезнаха от конвейера през 2002ра, след което започнаха да се произвеждат от КТМ. Последният такъв който пробвахме беше произведен през 2002ра и след публикуването на теста го сполетя безкраен низ от механични проблеми (Бележка: в САЩ в повечето случаи машините които се дават на списанията за проба остават в тях през целия сезон).
                Беше бърза машина, но като качество е сред най-лошото което фирмата някога е предлагала. Ако ще си купуваш мотор с тази марка усилено те съветваме да си купиш модел или много по-стар от 2002ра, или по-нов, от КТМ-ските серии".

                Иначе за историята - КТМ купи Husaberg през 2002ра ако не се лъжа, и от тогава повечето части са унифицирани и производството е поето от КТМ, въпреки че шведите продължават да си ги проектират сами. Husaberg в момента е нещо като луксозната марка на КТМ.
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар


                • #23
                  Husaberg

                  Хех моя си е от шведските. Не съм карал от по новите, но съм много доволен от този особено като му смених буталото.
                  Иво Георгиев
                  Gworkshop

                  Коментар


                  • #24
                    Аз нямам впечатления от този мотор , но ако сте гледали Филма на РедБул в Румания , доста участници бяха с такива
                    http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                    Коментар


                    • #25
                      Моя колега по мотор има fe470, мисля че е крос ама има стартер, лошото е че неште да пали на стартер, оште от както го купи, продавача го уверяваше че е от акомулациата, пробвахме го с каф ли не и не и не само един пат стана чудо и запали, а и лошото е че никои не може да го оправи а и не знаят от какво е. Но най лошото е 4е сега ве4е не6те да пали и на манивела само на бутане, един "маистор" каза че мотора бил прегряван и е за ремонт, а части от швеицария не знам си кога. иначе най близкото представителство мисля че е в Атина но не сам сигорен или в Солун.
                      I got 5 on it

                      Коментар


                      • #26
                        Re: Мнения за: Husaberg Fc550

                        с внимателна поддръжка са си добре Берговете, много често явно обаче си купуваш такъв мотор в състояние-за сериозен ремонт. Такъв беше моят случай, но новобранец, няма как. Иначе моето мнение е че, при спазване на сервизните инструкции и съвети на по-знаещи, не би следвало да има неочаквани проблеми. Определено си иска внимание и добър механик! Адски много съвети и информация има в неофициалния Хусаберг сайт www.husaberg.org , манюали и квото се сетиш. Другия му проблем е наистина кои ще го кара това, моя е 400 и не мога много да го карам ( аз и други не мога ) ), за 550 не ми се мисли! Частите са наистина лек проблем, мисля че КТМ нарочно държат по-високи цени на чарковете за Берг, т.е. ако поръчаш една и съща част с парт номер на Берг или на КТМ, тази за Берга е поне 50% по-скъпа. Аз открих че официалният англииски дилър на Хусаберг е пич, а има и втора ръка части, че аз изкривих предницата и новите части бяха ужасно скъпи.

                        Коментар


                        • #27
                          Re: Мнения за: Husaberg Fc550

                          най близкото представителство е в Александропулис

                          Коментар


                          • #28
                            Re: Мнения за: Husaberg Fc550

                            Да бе ама последният път като ходих там, останах с убеждението, че не искат да видят много много българи вече. Митак ако се сещаш за онзи идиот там, та ми разправя че съм имал да му давам пари и ми говори за въздушен филтър който ми го бил изпратил (нали ти взема частите спомняш ли си за такова нещо), а на всичко отгоре искаше да му плащам сегментите и буталният болт. Нали се сещаш, че му теглих една майна и си тъгнах. Мисля, че тези с КТМ-ите в Ористиада по ще вършат работа, а пък са и по-близо.
                            Иво Георгиев
                            Gworkshop

                            Коментар


                            • #29
                              Re: Мнения за: Husaberg Fc550

                              бе те гърците всичките един дол дренки

                              Коментар


                              • #30
                                До: Мнения за: Husaberg Fc550

                                Темата позамря, а има интерес към тези мотори... например аз намерих един който си става, като показатели... В mobile.bg за 2500 лева. За съжеление Стара Загора ми е далече, а и нивото въобще не ми е за толкова мощен мотор... Все пак... краста!

                                П.С. Не се усетих, защото се зачетох - мотора от обявата е Husaberg FE501, предполагам е без ел. стартер... След кратко проучване установих, че не мога да намеря модел от 94-та година... най-вероятно не е от 94-а... Тук някой по-разбиращ ще се изкаже
                                Последно редактирано от господин никой; 03-01-08, 17:33. Причина: П.С.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X