Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мнения за: Husaberg Fc550

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Мнения за: Husaberg Fc550

    Виж Митков, старата песен на нов глас.До сега си играехме с нива, жигльори и игли, сега с алгоритми на впръскване.Имаш ли тоя алгоритъм, чакай от нета да дръпна оня, и така
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #47
      До: Мнения за: Husaberg Fc550

      Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
      ...и чип туниг колега..
      ..например от сега си казват че вече комплектите нови ауспуси ще си вървят и с нови чипове или програми за инжекциона
      ..познайте и с цената на тези неща какво ще се случи ....???
      Чиповете, като цена за производство са стотинки... проблема е че се харчат адски много пари за R&D* и технологии за направата на по-енерго спестяващи модели... абе ще скочи цената това е ясно... въпроса е с колко?

      Говорех за чиповете - не конкретно за Хусаберг...

      Иначе ми изглежда странно този Берг... трябва да си призная С така разположен двигател няма ли да има повече вибрации?

      *Research and development - проучване и развитите...
      Последно редактирано от господин никой; 27-02-08, 10:57. Причина: Добавка

      Коментар


      • #48
        До: Мнения за: Husaberg Fc550

        Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
        Чиповете, като цена за производство са стотинки... проблема е че се харчат адски много пари за R&D и технологии за направата на по-енерго спестяващи модели... абе ще скочи цената това е ясно... въпроса е с колко?
        КвоНещо не разбрах
        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
        Суперскан България www.decbg.com
        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

        Коментар


        • #49
          До: Мнения за: Husaberg Fc550

          Че на Хусаберга колко повече да му скача цената ?!

          Коментар


          • #50
            До: Мнения за: Husaberg Fc550

            Първоначално публикуван от mr_n00n3 Преглед на мнение
            Чиповете, като цена за производство са стотинки... проблема е че се харчат адски много пари за R&D и технологии за направата на по-енерго спестяващи модели... абе ще скочи цената това е ясно... въпроса е с колко?
            Не е чипа скъб бе, програмното осигуряване и самите компоненти на инжекционната система са сравнително скъпиНо не е кой-знае кво, не требва да е голяма разликата с един карбуратор
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #51
              До: Мнения за: Husaberg Fc550

              ..мммда..и като се зацапа некое конекторче или внлезе водичка на некоя жичка ..или се позапуши некое филтърче и.....не знам...ще дебна коя година ще пускат последния модел ктм 2 тактов С КАРБУРАТОР и ще си го взема та поне 3 години след това да имам що годе свестен мотор ..да се надяваме че към 4 тата вече ще са ги оправили

              ..между другото има и друг проблем..японците например не щели запалванията им и програмите за инжекциона да могат да се човъркат с лаптопи от ..пощтръклери тийнейджъри ..и за това не щели да оставят входове на електрониката за външна намеса..познайте тогава как ще реагира пазара щото така или иначе като сменят разни работи ще трябва да се човъркат кривите..ще започнат веднага да предлагат предполагам цели комплекти запалвания с външни изводи които да се човъркат или някви други хитри приспособления..може би и в комплект с ауспусите ..и въобще..луда работа..ктм за сега за това не щели да пускат с инжекцион щото още не били открили безопасен и ефективен начин за промяна на програмите вътре според други ауспуси и тн...а нали се сещате че като ви го дадат от магазина с евро 4 и запушени ауспуси...след това ...ако е карбуратор..слагаш другите жигльори къртиш тапите от ауспуха и се оправят нещата..с тия инжекции обаче как ще стане ..сигурно ще пуснат некви заводски хард партс китове и пак ще включваме изключваме некви жички които да включват други програми и въобще... ..мама мия

              Коментар


              • #52
                До: Мнения за: Husaberg Fc550

                ..м да ..направо съм нацелил без да искам..е сега четох едно интервю с инженера на гас гас..които от известно време вече имат ендуро модели инжекцион..казва че на сайта си ще предлагат рейсинг криви на запалването-пращаш им кода изписан на запалването ти и те ти пращат последната ъп дейтната версия на програмата

                ..а стандартната хомологизирана крива била достъпна фрее
                ..и жички..наистина ще се включват изключват
                -имало възможност за вкарване на две криви -хомологирана за движение по пътя със всички еуро 3-4 и квото се сетиш и рейсинг за като излезеш извън пътя...ако трийнеш хомологираната можеш да си качиш -рейсинг софт и рейсинг хард -версии и пак през бутончето си ги превключваш

                а за смяна на ауспуха според него дебитомера им щял да отчете разликите и да подаде нужната инфо на компа и да е в час инжекциона
                ..макар че казва че над 5-6000 оборота вече тия датчици не подавали коректна инфо и не вършели много работа

                казва още че в момента гас гас минали и те да работят с японските кокусин..щото само те имали без акомулаторна версия на тия системи..магнет марели с които работели преди не били разработили такова нещо а и не им се занимавало а тия от кокусин им казали че ако искат да ползват техните статори трябва и целите системи от тях да взимат ..та ..взели ги де ..въобще ..скоро май ше си пращаме "хакнати " версии на мапове по е мейлите ..и ше си казваме..ее виж пробвай тоя мап направо мотора хвърчи ..и може би из форума ще се появят теми като-мап за мотокрос за ..ктм ..не знам си кой модел" -мап ове за ендуро мапове за ....и тн

                Коментар


                • #53
                  До: Мнения за: Husaberg Fc550

                  Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                  ..м да ..направо съм нацелил без да искам..е сега четох едно интервю с инженера на гас гас..които от известно време вече имат ендуро модели инжекцион..казва че на сайта си ще предлагат рейсинг криви на запалването-пращаш им кода изписан на запалването ти и те ти пращат последната ъп дейтната версия на програмата

                  ..а стандартната хомологизирана крива била достъпна фрее
                  ..и жички..наистина ще се включват изключват
                  -имало възможност за вкарване на две криви -хомологирана за движение по пътя със всички еуро 3-4 и квото се сетиш и рейсинг за като излезеш извън пътя...ако трийнеш хомологираната можеш да си качиш -рейсинг софт и рейсинг хард -версии и пак през бутончето си ги превключваш

                  а за смяна на ауспуха според него дебитомера им щял да отчете разликите и да подаде нужната инфо на компа и да е в час инжекциона
                  ..макар че казва че над 5-6000 оборота вече тия датчици не подавали коректна инфо и не вършели много работа

                  казва още че в момента гас гас минали и те да работят с японските кокусин..щото само те имали без акомулаторна версия на тия системи..магнет марели с които работели преди не били разработили такова нещо а и не им се занимавало а тия от кокусин им казали че ако искат да ползват техните статори трябва и целите системи от тях да взимат ..та ..взели ги де ..въобще ..скоро май ше си пращаме "хакнати " версии на мапове по е мейлите ..и ше си казваме..ее виж пробвай тоя мап направо мотора хвърчи ..и може би из форума ще се появят теми като-мап за мотокрос за ..ктм ..не знам си кой модел" -мап ове за ендуро мапове за ....и тн
                  Точно така и ще еАз очаквам и да направят адаптивна система на впръскване, дето си променя сама параметрите според стила на каране.Нищо ново, при колите го има Гаранция че до 1-2 години ще вкарат електроника и адаптивни настройки и в окачването
                  0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                  Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                  Суперскан България www.decbg.com
                  Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                  Коментар


                  • #54
                    До: Мнения за: Husaberg Fc550

                    Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
                    ..м да ..направо съм нацелил без да искам..е сега четох едно интервю с инженера на гас гас..които от известно време вече имат ендуро модели инжекцион..казва че на сайта си ще предлагат рейсинг криви на запалването-пращаш им кода изписан на запалването ти и те ти пращат последната ъп дейтната версия на програмата

                    ..а стандартната хомологизирана крива била достъпна фрее
                    ..и жички..наистина ще се включват изключват
                    -имало възможност за вкарване на две криви -хомологирана за движение по пътя със всички еуро 3-4 и квото се сетиш и рейсинг за като излезеш извън пътя...ако трийнеш хомологираната можеш да си качиш -рейсинг софт и рейсинг хард -версии и пак през бутончето си ги превключваш

                    а за смяна на ауспуха според него дебитомера им щял да отчете разликите и да подаде нужната инфо на компа и да е в час инжекциона
                    ..макар че казва че над 5-6000 оборота вече тия датчици не подавали коректна инфо и не вършели много работа

                    казва още че в момента гас гас минали и те да работят с японските кокусин..щото само те имали без акомулаторна версия на тия системи..магнет марели с които работели преди не били разработили такова нещо а и не им се занимавало а тия от кокусин им казали че ако искат да ползват техните статори трябва и целите системи от тях да взимат ..та ..взели ги де ..въобще ..скоро май ше си пращаме "хакнати " версии на мапове по е мейлите ..и ше си казваме..ее виж пробвай тоя мап направо мотора хвърчи ..и може би из форума ще се появят теми като-мап за мотокрос за ..ктм ..не знам си кой модел" -мап ове за ендуро мапове за ....и тн
                    ... ами то това си го има отдавна при мотокроса, там има доста фирми за електроника с променлива крива и за всяко трасе си имат набор който постепенно се увеличава. Но това хич не е идеалния вариант, предполагам се сещате едно нещо колкото е по-сложно че е толкова по-проблемно, тия криви са за контретно трасе, влажност, температура, гориво и какво ли още не. В един момент са перфектни в следващия за нищо не стават, а при нашите условия няма как да си сложиш кривата за събота защото надали знаеш в какви условия ще се кара, нито пък може да набиеш 10 криви и да ги сменяш в процеса на каране.
                    Наистина като цяло инжекциона е много хубаво нещо ама незнам дали е приложим за дирт условия, прекалено много външни влияния има и колко ли ще издържи преди да ти угасне мотора на 50 км от вас и да се пощиш и чудиш дали кривата ти е крива или нещо друго е кривото
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #55
                      До: Мнения за: Husaberg Fc550

                      Мотора е страхотен! Невиждам какво да се коментира по външния вид... единствено, двигатея, но надали някой има този звяр в гаража си (поне засега), пък и все пак този мотор не го мислят 2ма човека... Надали би отстъпил на КТМ-а... Само един въпрос, кривката на ауспуха не прави ли прекалено много завои? Дължината й намалява ли мощността?
                      KTM Fen

                      Коментар


                      • #56
                        До: Husaberg

                        Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
                        Ами да ви кажа аз вече две години карам Husaberg FE 501. Като цяло съм много доволен от мотора. Не съм съгласен с Гълъбин, че много се чупели. Аз за тези две години съм сменил единствено бутало и биела, което според мен бе по вина на старите собственици, от колкото на мотора, защото според мен е недопустимо да сгобиш двигателя със пукнатина на буталото. Като цяло други части не са ми трябвали до сега.
                        Наистина всичко в manual-a е дадено на часове, има и сравнителна таблица, ако нямаш часовник за моточасове приблизително на колко резервоара бензин да правиш еди какво си.
                        Примерно аз сменям маслото на 6 резервоара.
                        Като решения за изпълнението по двигателя направо съм се изумявал.
                        Разглобява се като 2Т. Аз като отварях моя за 1ч. беше свален двигателя и разглобен на основни части.
                        Относно частите, аз лично докато си прокарам пътя видях голям зор, но сега вече не е проблем и то никакъв.
                        Също може да се поръчват части и в КТМ Пазарджик, но нещо там ме заклаха с цените. Аз като си взех буталото бе в кутия КТМ. Очаквам скоро да можем да си пазаруваме спокойно от www.ebay.de а там части бол.
                        Според мен проблема с цените на частите е такъв, че тези мотори не се карат в щатите, а от там няма много фирми които да предлагат аналогични части. Аз като търсих бутало, намерих някаква фирма, която прави части за "Берг", цената беше същата, но в не много евтината английска валута. Реално съм следял има мй около 10-15 мотора в България, надявам се че останалите колеги ще се включат да подкрепят "берга". Ако си говорим за серийни ендуро машини, дадеш ли газ на "берга" няма такава Ямаха /някои ще ме прощават ама е така/
                        Като недостатъци това което ми идва най-напред на ума е :
                        Манивелата е от ляво
                        Малко повече вибрации/поради липсата на балансиращ вал/
                        Ако някой се интересува от части мога да му помогна.
                        Аиде със здраве
                        ? колега извинявай може ли да ми кажеш от каде да си намеря ос за манивелата и пружина за хузберга 350цц 95год.тел.0878355075. А иначе относно /берга/мисля че е добра машина

                        Коментар


                        • #57
                          До: Husaberg

                          Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
                          Прочети малко и ще разбереш, че разлика почти няма. Ако говорим за оригинални рез.части разлика може и да няма. Като имам в предвид Ямаха като официално представителство. За мен лично са много добри машини. Интересно е че имат модели и с 4 скорости. Моят лично е с 6 скорости. Иначе миналият ден го теглихме 102 кг и в отговор на това 60к.с. , звучи примамливо нали? На трета само с газ е на свещ!
                          колега помогни с една ос за манивелата за 350сс 95г 6скорости на mvs. za husaberg

                          Коментар


                          • #58
                            До: Husaberg

                            Първоначално публикуван от mvs Преглед на мнение
                            колега помогни с една ос за манивелата за 350сс 95г 6скорости на mvs. za husaberg
                            Питай Ники от Карлово, дали може да ти направи нова. Ако не че мислим нещо
                            Иво Георгиев
                            Gworkshop

                            Коментар


                            • #59
                              До: Husaberg

                              Първоначално публикуван от Ivo Georgiev Преглед на мнение
                              Питай Ники от Карлово, дали може да ти направи нова. Ако не че мислим нещо
                              аз го питах и той ми каза да донеса старата. До тук добре ама тия дето са поддьржали мотора преди мен (да ме извиняват ама са мьрльовци)изобщо не е подьржан и се явиха едни проблеми дето ги обсьждаме или спамим не знам ама за това идеше реч де.А после тая марка била лоша тая била такава.Иначе на мен Хузберго ми е в главата от както го видях .А аз карам мотори от 75год.Нали се сещате какви марки е имало тогава .само една ще ви кажа кувровец 175 звер та се кине .Само хусберг и нищо друго.

                              Коментар


                              • #60
                                От: Мнения за: Husaberg Fc550

                                Здравейте,интересува ме Husaberg Fc550 2001год. дали е възможно да се регистрира във КАТ.Извинявам се за неуместният въпрос,но как да намеря разлика от крос до ендуро за модела при условие ,че разлика виждам само с слюдата.Не ме грабвайте с ругатни защото съм все още нов и още прохождащ в този спорт. Благодаря предварително.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X