Husaberg
Ами да ви кажа аз вече две години карам Husaberg FE 501. Като цяло съм много доволен от мотора. Не съм съгласен с Гълъбин, че много се чупели. Аз за тези две години съм сменил единствено бутало и биела, което според мен бе по вина на старите собственици, от колкото на мотора, защото според мен е недопустимо да сгобиш двигателя със пукнатина на буталото. Като цяло други части не са ми трябвали до сега.
Наистина всичко в manual-a е дадено на часове, има и сравнителна таблица, ако нямаш часовник за моточасове приблизително на колко резервоара бензин да правиш еди какво си.
Примерно аз сменям маслото на 6 резервоара.
Като решения за изпълнението по двигателя направо съм се изумявал.
Разглобява се като 2Т. Аз като отварях моя за 1ч. беше свален двигателя и разглобен на основни части.
Относно частите, аз лично докато си прокарам пътя видях голям зор, но сега вече не е проблем и то никакъв.
Също може да се поръчват части и в КТМ Пазарджик, но нещо там ме заклаха с цените. Аз като си взех буталото бе в кутия КТМ. Очаквам скоро да можем да си пазаруваме спокойно от www.ebay.de а там части бол.
Според мен проблема с цените на частите е такъв, че тези мотори не се карат в щатите, а от там няма много фирми които да предлагат аналогични части. Аз като търсих бутало, намерих някаква фирма, която прави части за "Берг", цената беше същата, но в не много евтината английска валута. Реално съм следял има мй около 10-15 мотора в България, надявам се че останалите колеги ще се включат да подкрепят "берга". Ако си говорим за серийни ендуро машини, дадеш ли газ на "берга" няма такава Ямаха /някои ще ме прощават ама е така/
Като недостатъци това което ми идва най-напред на ума е :
Манивелата е от ляво
Малко повече вибрации/поради липсата на балансиращ вал/
Ако някой се интересува от части мога да му помогна.
Аиде със здраве
Ами да ви кажа аз вече две години карам Husaberg FE 501. Като цяло съм много доволен от мотора. Не съм съгласен с Гълъбин, че много се чупели. Аз за тези две години съм сменил единствено бутало и биела, което според мен бе по вина на старите собственици, от колкото на мотора, защото според мен е недопустимо да сгобиш двигателя със пукнатина на буталото. Като цяло други части не са ми трябвали до сега.
Наистина всичко в manual-a е дадено на часове, има и сравнителна таблица, ако нямаш часовник за моточасове приблизително на колко резервоара бензин да правиш еди какво си.
Примерно аз сменям маслото на 6 резервоара.
Като решения за изпълнението по двигателя направо съм се изумявал.
Разглобява се като 2Т. Аз като отварях моя за 1ч. беше свален двигателя и разглобен на основни части.
Относно частите, аз лично докато си прокарам пътя видях голям зор, но сега вече не е проблем и то никакъв.
Също може да се поръчват части и в КТМ Пазарджик, но нещо там ме заклаха с цените. Аз като си взех буталото бе в кутия КТМ. Очаквам скоро да можем да си пазаруваме спокойно от www.ebay.de а там части бол.
Според мен проблема с цените на частите е такъв, че тези мотори не се карат в щатите, а от там няма много фирми които да предлагат аналогични части. Аз като търсих бутало, намерих някаква фирма, която прави части за "Берг", цената беше същата, но в не много евтината английска валута. Реално съм следял има мй около 10-15 мотора в България, надявам се че останалите колеги ще се включат да подкрепят "берга". Ако си говорим за серийни ендуро машини, дадеш ли газ на "берга" няма такава Ямаха /някои ще ме прощават ама е така/
Като недостатъци това което ми идва най-напред на ума е :
Манивелата е от ляво
Малко повече вибрации/поради липсата на балансиращ вал/
Ако някой се интересува от части мога да му помогна.
Аиде със здраве
, а е 60 кс.
) ), за 550 не ми се мисли! Частите са наистина лек проблем, мисля че КТМ нарочно държат по-високи цени на чарковете за Берг, т.е. ако поръчаш една и съща част с парт номер на Берг или на КТМ, тази за Берга е поне 50% по-скъпа. Аз открих че официалният англииски дилър на Хусаберг е пич, а има и втора ръка части, че аз изкривих предницата и новите части бяха ужасно скъпи.
Коментар