Първоначално публикуван от Chinela
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Може ли да превърнем свойте кросове в снегоциклети?!
Свий
X
-
Виждал съм тази ска "на живо". Много е изпъкнала по средата, и ако се заваряват от двете страни кантове ще трябва да са доста високи зада вършат работа. И пак се съмнявам! Според мене е по добре да се ползва или плоска ска с два водещи канта от двете страни или вдлъбната такава ( Мишел знае за какво става дума). Също така свалянето на задницата много ще помогне защото ще измести тежеста назад, а като гледам на клиповете този модел се управлява малко като ски. В завой се измества тежеста назад ,накланя се, и се подава газ. Кормилото май не се ползва много. Струва ми се че Мишо ще трябва да си коригира и очакванията малко ."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнениеВиждал съм тази ска "на живо". Много е изпъкнала по средата, и ако се заваряват от двете страни кантове ще трябва да са доста високи зада вършат работа. И пак се съмнявам! Според мене е по добре да се ползва или плоска ска с два водещи канта от двете страни или вдлъбната такава ( Мишел знае за какво става дума). Също така свалянето на задницата много ще помогне защото ще измести тежеста назад, а като гледам на клиповете този модел се управлява малко като ски. В завой се измества тежеста назад ,накланя се, и се подава газ. Кормилото май не се ползва много. Струва ми се че Мишо ще трябва да си коригира и очакванията малко .не казвай всичко но знай какво казваш
Коментар
-
За дължината на трака- доколкото знам се продават различни дължини вериги според твърдостта на терена по който ще се кара шейната. Така че може да се подбере по къса верига. А да се скъсява и кърпи тази ми се струва опасно. Може да стане изненада по някое време."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнениетрябва да ти е по къса лентата отзаде заштото така не позволява да завиваш варви сигурно само направо и прави завои кото реисако е по къса по лесно ште завива
Вече беше осъдена дължината и невъзможноста да се скъси веригата, тя се приема че е даденост от другаде трябва да се пипне машинарията.
Извинявай ама е много гадно като някой набързо реши да драсне 2 реда без да се е заровил по подробно в проблема
Коментар
-
Първоначално публикуван от mishelmoto Преглед на мнениеведнага ;
Дори за шейна ската ми се вижда издухала.
Представи си че си сноубордист и че трябва да го караш това нещо. Абсурд.
Пробвай наистина със ска от сноуборд. С каквото и да е, само не с нещо толкова изгладено като тази ска.
Или вземи тази и и нарежи канали. Завари и кантове. Каквото и да е, само да ги няма тези ръбчета завити нагоре по краищата. Според мен дори да върнеш предната гума ще е по-добре от ската в сегашния и вид.
При лягане в завой всичко лежи на външния ръб на ската. В случая този ръб е заоблен, няма кант, няма нищо.
За веригата - да, дълга е и тъй нататък, но не забравяй че това е верига а не гума. При лягане в завой вървиш само на ръба и, и контактната повърхност не е чак толкова голяма. Ако ската те води достатъчно добре, веригата ще я следва, а и тя си задълбава в снега и става малко все едно си е на равен път. Единствените ти проблеми ще са на лед и много много твърд сняг.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
Здравей и поздравление за това което си направил до тук.
Проблема не ти е от голямата площ на веригата, само си спомнете за
шеините преди години "ЧУК И ГЕК" те имат две успоредни ски и една
отпред за управлвние. Тази за упажление е на половината на двете.
С тази ска няма как да управлаваш лесно на твърд сняк. Предлагам
да помислиш за поставяне на шини от двете страни но преди това
пробвай с ножове / ако не греша как ги наричат фигуристите/ от кънки
за фигурно пързаляне. Могат да се захванат сравнително лесно а и височината може да се намали. но да надвишава с поне малко центъра.
Пращам ти и снимки за онагледяване на казаното. Свалил съм ги от нета.
Коментар
-
Първоначално публикуван от zzlatanov Преглед на мнениеЗдравей и поздравление за това което си направил до тук.
Проблема не ти е от голямата площ на веригата, само си спомнете за
шеините преди години "ЧУК И ГЕК" те имат две успоредни ски и една
отпред за управлвние. Тази за упажление е на половината на двете.
С тази ска няма как да управлаваш лесно на твърд сняк. Предлагам
да помислиш за поставяне на шини от двете страни но преди това
пробвай с ножове / ако не греша как ги наричат фигуристите/ от кънки
за фигурно пързаляне. Могат да се захванат сравнително лесно а и височината може да се намали. но да надвишава с поне малко центъра.
Пращам ти и снимки за онагледяване на казаното. Свалил съм ги от нета.
zzlatanov, добре дошъл във форума.
А сега по темата. Немога да се съглася с теб относно сравнението, което даваш, по простата причина, че говориш за "чук и гек", който е изцяло с пластмасови ски, на които предназначението им е да се плъзгат възможно най-лесно по снега от там и съпротивлението, което правят при евентуален завой е нищожно, което пък улеснява много управлението, което пък, както доста от нас управлявали ги, знаем че не е така перфектно......
Тракът при мотора е от гумена верига, която има някакъв вид лопатки и нейната роля е да прави хубаво сцепление към снега и всичко това допринася за трудното и приплъзване.
С горното не омаловажавам нуждата от преработка на управляемата ска...
Коментар
-
Според мен няма смисъл да закантва още повече предната ска, тъй като казва, че и без това трудно се върти кормилото. Ако увеличи кантовете, то още по-трудно ще се върти.
Виждате, че демонстрациите са само по необработен сняг, така че самия "снегоциклет" е предназначен явно за т.н. свободно каране не по пистите.
Италианците си правят състезание по писти с мотори, но там те карат с гуми с шиповеЕндурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
"ЧУК И ГЕК" представлява една около 30 кг. шейна с алуминиеви ски и с право кормило. С двама човека по пътеките под Бай Кръстьо на ВИТОША се движи като по релси. Питай някой батко за тези времена, защото тези с пласмаските са от времето на прехода.
А сега сериозно. Ако се разстовари преницата както бе казано по-горе/ за облекчаване на управлението/ и се направи по-агтесивна ска . Предложението за ползване на ножове от кънки за фигурно пързаляне е за по-агресивна ска. Кънките за фигурно пързаляне имат специфично заточване, в средата се получава нещо като улей,това позволява при малък страничен наклон малко съпротивление и много агресивност.И се монтира и пробва лесно. Един комплект на старо сигурно е около 30 лв, или нещо такова незнам точно защото тази зима от както отвориха няколко пързалки в София и народа полудя. Ако те интересува ще прескоча в събота до стадион В. Левски. Избрх няколко снимки за да заостря вниманието ви върху предната ска. Особенно тази по страничния наклон, които е към 45 /къде
ми е символа за градуси/ с тази с която разсполагаш по такова трасе забрави
ВИЕ СТЕ..............
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар