Обява

Свий
Няма добавени обяви.

AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

    Първоначално публикуван от Goblin Преглед на мнение
    Колега прощавай, но - дрън дрън та пляс. Не знам къде ги изкопа тия дълбоки психоанализи. Нормалният човек и съзнателно и несъзнателно трепетно очаква да НЕ стане сакатлък.

    Въобще без да броим дребната подробност че въпросните нито карат над възможностите си, нито ако го правят има каквото и да било очеизбодно в това. Не знам как изглежда на монитор, но на пистата тия същите проявяват такава лекота и непринуденост в карането, че човек има чувството че всеки момент ще изкарат чайче в китайски порцелан някъде от мотора и ще си го подсладят с бучка от джобчето.
    О, да, и затова има спорт като бокса например, щото публиката не иска "кръв".

    На мен по телевизията ми изглежда по-лесно. На живо дори само коловозите ме изпълват с ужас.

    Коментар


    • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

      Едно е да знаеш какво очакваш ти от даден спорт, съзнателно или подсъзнателно, друго е да го приписваш на другите.

      Много обичам да гледам бокс. Най-страхотните мачове които съм гледал са били без кръв. Още помня Александър Христов колко елегантно нашока ряпата на корееца през 1988ма. В мотокроса се радвам да гледам хората да печелят, а не да падат.
      Издъних се на Тюринг теста

      Коментар


      • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

        Първоначално публикуван от Краси К Преглед на мнение
        О, да, и затова има спорт като бокса например, щото публиката не иска "кръв".

        На мен по телевизията ми изглежда по-лесно. На живо дори само коловозите ме изпълват с ужас.
        И аз не искам да ме причисляват към хората, които гледат състезания или бойни изкуства заради паданията или погрома. Обичам да гледам майсторство, контрол над екстремни ситуации, битки между характери и психики...използване на момента на ръба, но паданията и травмите ме тревожат силно и определено предпочитам да не се случват.

        Според мен, това да се превъзбуждаш, защото някой е потрошен и трепетно да очакваш да се случи е симптом.

        Иначе за сблъсъка между Дънджи и Вилопото- моето обяснение е , че Вилопото си кара агресивно и изпреварва без да се притеснява. Видя ми се , че иска да изпревари Дънджи агресивно, за да го притесни малко, но нещо изпусна газта и се заби в него по грешка. Иначе няма изгода за него да се блъска нарочно в него и да падат двамта. Видяхме подобни ситуации и по-рано тази година с Буба и Рийд.
        Направи ми впечатление как Дънджи се покатери на мотора на Вилопото , за да изправи своя...

        А падането на Вилопото много се чудих как стана. Цяла вечер си минаваше по средната линия на тази тройка, която беше по-ниска от лявата. В момента, когато падна си взе добре първите части на секцията... нещо скока ли обърка... повреда ли.. търсих малко в нета, но не намерих версия.

        Коментар


        • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

          Първоначално публикуван от iassen Преглед на мнение
          А падането на Вилопото много се чудих как стана. Цяла вечер си минаваше по средната линия на тази тройка, която беше по-ниска от лявата. В момента, когато падна си взе добре първите части на секцията... нещо скока ли обърка... повреда ли.. търсих малко в нета, но не намерих версия.
          Много пъти го въртях на повторение това падане.
          Той падна защото изпусна предницата много ниско на скока.
          Ако се заслушате в записа ще видите, че още в началото,след излитането от скока си усети грешката и му наби газта, до като летеше го дънеше на прекъсвач, но това не му достигна да повдигне предницата и тя си се забиваше директно, усети го и захвърли мотора.
          Грешката му е в момента преди излитането от скока - дали малко по-рано върна газта и си наруши баланса или пък беше на една по-ниска предавка от необходимото, което пак ще му се отрази на баланса, само можем да гадаем...
          При всички положения много неприятно падане.
          Това е кофтито на 2ките и 3ките, че ако не го изпълниш с достатъчно скорост или изпуснеш предницата... следва много кофти забивка вместо попивка.
          От тая гледна точка трапеца е много по-безопасен, но пък не е толкова атрактивен за публиката.
          А и личното удоволствие от една 2ка е по-голямо от колкото да скочиш един трапец.
          Последно редактирано от Жоро Донечки; 26-04-10, 11:06.

          Коментар


          • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

            Не бях виждал по-трудно трасе от Сиатъл. Толкова рохко, че все едно на кал караха. Уиндъм е специалист по извличане на сцепление и намиране на линии в трудни условия.

            Дънджи шампион - вторият след МакГрат , който печели титлата в дебютния си сезон.

            Коментар


            • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

              Да голямо постижение наистина
              [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

              Коментар


              • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                Кво ше кажете за трасето
                Коловозите им разказаха играта. Какъв беше тоя песък не знам.
                Проличаха си техничарите. Уиндам ги нашока здраво, щом затвори 10тия с 1 обиколка, а 9ти беше Рийд... как вървеше, ако имаше още няколко обиколки и той щеше да изгори. Том Хан и той направи много добро каране.
                Щеше да е интересно Буба да го видим на това трасе до къде щяха да му стигнат възможностите, но уви...

                Коментар


                • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                  Първоначално публикуван от Жоро Донечки Преглед на мнение
                  Кво ше кажете за трасето
                  Коловозите им разказаха играта. Какъв беше тоя песък не знам.
                  Проличаха си техничарите. Уиндам ги нашока здраво, щом затвори 10тия с 1 обиколка, а 9ти беше Рийд... как вървеше, ако имаше още няколко обиколки и той щеше да изгори. Том Хан и той направи много добро каране.
                  Щеше да е интересно Буба да го видим на това трасе до къде щяха да му стигнат възможностите, но уви...
                  То е всеизвестно докъде му ситгат възможностите на Буба ама уви неще да кара незнам дали изобщо ше се включи в сериите до края.
                  [IMG]http://www.maxmediabg.com/moto/bobi2_podpis.jpg[/IMG]

                  Коментар


                  • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                    Не знам обаче е голямо шоу с тея коловози
                    И един тъп въпрос: нарочно ли оставят коловозите или просто не са оправили пистата ?
                    [IMG]http://img.userbarz.com/18/3586.gif[/IMG]

                    Марин Маринов - 0885114702

                    Коментар


                    • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                      Първоначално публикуван от NooS Преглед на мнение
                      Не знам обаче е голямо шоу с тея коловози
                      И един тъп въпрос: нарочно ли оставят коловозите или просто не са оправили пистата ?
                      Според мен и двете.На коловоза можеш да се закрепиш и да вземеш по бързо завоя,а между маншовете не е толкова голяма паузата за да пускат машина да подравнява.Ако греша поправете ме.

                      Коментар


                      • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                        Преди състезанието трасето си е оправено идеално.
                        По време на състезанието между маншовете и на двата класа трасета никога и никъде не се оправят. Това е част от магията мотокрос.
                        На завоите от вътрешната страна, а и ако няма готов вираж, се правят нарочно коловози от самите състезатели в процес на надпреварата, като всички минават през едно и също място. Коловоза ти обира центробежните сили и позволява по-висока скорост в завоя.

                        Конкретно в случая от Сиатъл коловозите, които им създадоха проблеми, си бяха на права отсечка. Първоначално там имаше ролетка, но пръстта беше много рохка и песъклива, и тази ролетка изчезна още след първия хийт на малките.
                        Някои от коловозите бяха толкова дълбоки и тесни, че задната вилка се плъзгаше по пръстта и задната гума олекваше и губеше сцепление.

                        Коментар


                        • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                          Мисля, че аз не се изразих правилно Става въпрос за коловозите на правите участъци и по-точно на ролетката/мисля че така се казваха многото бабунки една след друга/ ,защото там си бяха дълбоки на места колкото стъпенките!
                          [IMG]http://img.userbarz.com/18/3586.gif[/IMG]

                          Марин Маринов - 0885114702

                          Коментар


                          • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                            Еми това беше... Един сезон с много падания и отпадания. Победа за Дънджи в шампионата и на финала с общо 6 победи. Каквото и да говорим, той беше там всеки кръг и дори, когато не му вървеше пак спасяваше точки. Другите кандидати за 10-те милиона $ , макар и по-силни, правеха грешки и в крайна сметка не караха до края.

                            Че Дънджи има закваска на шампион, мисля, че е ясно. Че извади и огромен късмет да стане шампион в дебютния си сезон също е ясно, но така е - късмета има голяма роля дори и в най-високото ниво на мотоциклетния спорт-суперкроса. За нас положителното е, че с тези поредни титли , които нареди, Дънджи става много уверен и можем да очакваме по-зрелищно каране в мотокрос сезона с другите, които се надявам да се възстановят до тогава. Мога още да кажа, че кара умно, че трудно се поддава на превъзбудата и, че като цяло е уравновесен и постоянен, може да поддържва високо темпо обиколки наред. Явно, че е и работлив и фокусиран. Чакат го още постижения.

                            Буба май нещо предаде спорта или не е оздравял. Много се надявам да не се превърне от шампион в шоумен и да го видим в мотокрос сезона. Аз лично като фен предпочитам да гледам по-уравновесено каране от него, но повече като количество.

                            Чад Рийд, не можа да влезе добре във форма до края. Не разбрах какво стана с него на финала. Предполагам ще се подготви добре за защитата на титлата си лятото.

                            Вилопото беше фаворита ми за шампион тази година в отсъствието на Буба, Рийд и Грант. Някак щях да съм по-удовлетворен, ако беше настигнал Дънджи в точките, както беше тръгнал. За мен го заслужаваше повече, но в мотокроса е като в бокса- някой доминира през цялото време и изведнъж - грешка, БАМ и край. Част от играта е и това е , което ни кара да затаяваме дъх, като полудее някой.

                            Кевин Уиндам- винаги удоволствие да се гледа карането му. Отпадането на силните му отвори въздух, мобилизира се, освен типичния му бърз и плавен стил добави и агресия в задминаванията и ни донесе много вълнения. За мен лично е радостно, че човек карал толкова години наред в шампионата е способен да избухне така отново.

                            Андрю Шорт ми хареса много след завръщането му от контузията. Много фокусиран с нова агресия и допълни интригата. Отдавна го следя- това е , което му липсваше, но се радвам, че го виждам да се развива. Страхотни борби наблюдавахме между двамата състезатели на Хонда - Шорт и Милсапс.

                            Ситуацията отвори място за изява на куп млади таланти.
                            Трей Канар-на гости от 250 показа, че е най-силния състезател на Хонда и има скоростта и наглостта да се бори с първите и да ги минава безцеремонно. Ще ни радва за напред с интересни ситуации и победи.
                            Джош Хил започна силно сезона, но контузиите го отслабиха и в крайна сметка не можа да поддържа темпото си.
                            Ник Уей, Кънингам и други...

                            С нетърпение очаквам Пурсел в суперкрос класа зимата...

                            Беше един различен сезон с максимум 1-2 скучни състезания, но като цяло интересен за мен с нови играчи и непредвидими сюжети.

                            Коментар


                            • До: AMA SUPERCROSS 2010 - коментари на състезанията

                              мисля, че Кънингам ми направи най-приятно впечатление с 450, още на първото състезаие и може да се каже че беше в челото и води много люти битки
                              смятах, че към края ще позабави темпото, понеже при Леките карат с 5 обиколки по-малко пък и мотора е по-голям, но мисля че направо разби
                              с нетърпение го очаквам в мотокрос сезона а пистата в Лас Вегас изглеждаше много предизвикателна, като че ли е най-добрата за сезона
                              SUZUKI RMZ 250

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X