Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

    Много ги бъркаш нещата , ABS-а те предпазва от изненади , караш без да знаеш какво следва след всеки завой , какво се движи пред теб , срещу теб ..... При Moto GP и планинският шампионат няма изненади , знаеш всеки метър от пистата , знаеш точно с каква скорост да завиеш , точно кога да спреш. Появят ли се изненади /разлято масло , дъжд../ всички падат като круши.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • #77
      От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

      То и във F1 махнаха АБСа, и правилно , там става дума за умело водене на автомобила и тези системи изравняват резултата.Даваш пример за карането с вратите напред, супер!!! ама наличиено на АБС не пречи да се кара агресивно (с вратите напред)нали не коментираме ESP системите. За такова каране се искат много конски сили и много газ и вятър в главата ...
      ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

      Коментар


      • #78
        От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

        Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
        То и във F1 махнаха АБСа, и правилно , там става дума за умело водене на автомобила и тези системи изравняват резултата.Даваш пример за карането с вратите напред, супер!!! ама наличиено на АБС не пречи да се кара агресивно (с вратите напред)нали не коментираме ESP системите. За такова каране се искат много конски сили и много газ и вятър в главата ...
        Не пречи да се кара агресивно но пречи да се спира агресивно.И за да се влезе с "вратите" не се иска само газ до дупка и много конски сили.Това мога да ти го демонстрирам и с москвич 12так само да му работи ръчната добре.

        Коментар


        • #79
          От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

          Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
          Много ги бъркаш нещата , ABS-а те предпазва от изненади , караш без да знаеш какво следва след всеки завой , какво се движи пред теб , срещу теб ..... При Moto GP и планинският шампионат няма изненади , знаеш всеки метър от пистата , знаеш точно с каква скорост да завиеш , точно кога да спреш. Появят ли се изненади /разлято масло , дъжд../ всички падат като круши.
          Тука яко ма напушва на смях. Нали не вярваш че ABSa дава крила.При Moto GP и планинският шампионат ако всичко се знае всичките ще са първи, последен няма да има.Добре си го описал че всичко започва от ранни години, още от колелетата после към моторчетата и т.н. Ако не ти идва отвътре, не да четеш нито клипове да гледаш, пак няма да стане.Навремето колелото си го карах на задна гума, докато езика ми опре в кормилото.Сега и мотора си го "кънтаря" колкото ми е кеф.Много други пробват ама като не става, нестава. Не си ли усещаш мотора пак казвам не ABS, ми парашут да има пак няма да можеш да спреш.Затова към всички колеги. УМНАТА И ВНИМАТЕЛНО!Екстрите са си екстри, но видиш ли стоповете на предния, само крилете помагат.Силния мото сезон тепърва започва, и дано никой не чуе типичното притракване на ABSa пък другите дето не я "разбираме" тая "екстра" по малко да изправяме завоя със задната гума

          Коментар


          • #80
            От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

            Mосквич 412-ка. 50 коня, дефорсак. От 0 до 100 км за 29 секунди. Снаряд, а не кола... Някои от последните постинги вече минаха доста в страни от темата.
            Та по темата. Карам си онзи ден кротичко из града и пред мен някаква гъска с Голф се мотае, като муха без глава. Веднага и фиксирах неадекватното каране, и започнах да я държа под око, и въпреки това, тая голямата бяла птица, все пак успя да ме изненада. Реши, че трябва да спре пред пешеходната пътека, въпреки че по тази пътека нямаше никакви хора, нито пък кандидати за пресичане... Естествено скочих на спирачките, задната ми гума веднага блокира, (щото нямам АБС на тоя мотор), и само това, че от сто години карам мотори ме спаси да не падна, и да не се кача отзад върху багажника и. Та за пореден път съм се зарекъл, че мотор без АБС повече няма да купувам. И на черно, и на синьо, и на червено, и на бяло, АБС си е предимство, а не недостатък. Пък който иска да се прави на голям майстор на мотокроса да кара без АБС. Негова си работа.
            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
            Златомир Попов - Forry

            Коментар


            • #81
              От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
              Mосквич 412-ка. 50 коня, дефорсак. От 0 до 100 км за 29 секунди. Снаряд, а не кола... Някои от последните постинги вече минаха доста в страни от темата.
              Та по темата. Карам си онзи ден кротичко из града и пред мен някаква гъска с Голф се мотае, като муха без глава. Веднага и фиксирах неадекватното каране, и започнах да я държа под око, и въпреки това, тая голямата бяла птица, все пак успя да ме изненада. Реши, че трябва да спре пред пешеходната пътека, въпреки че по тази пътека нямаше никакви хора, нито пък кандидати за пресичане... Естествено скочих на спирачките, задната ми гума веднага блокира, (щото нямам АБС на тоя мотор), и само това, че от сто години карам мотори ме спаси да не падна, и да не се кача отзад върху багажника и. Та за пореден път съм се зарекъл, че мотор без АБС повече няма да купувам. И на черно, и на синьо, и на червено, и на бяло, АБС си е предимство, а не недостатък. Пък който иска да се прави на голям майстор на мотокроса да кара без АБС. Негова си работа.
              Със спирачките се спира не бива да им се скача .Преклон пред 100 годишния ти опит! Чувал съм че хората се учели от грешките.Дано си разбрал къде грешиш. Акъл не бива да ти давам, все пак ти си с тоолкова много опит.

              Коментар


              • #82
                От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                Знаете защо, нали ?
                Издъних се на Тюринг теста

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X