Обява

Свий
Няма добавени обяви.

АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

    Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
    Сам си отговори.

    Един мой УЧИТЕЛ (да, с главни букви, за съжаление вече няма подобни люде) казваше:
    Всичко от женски род .... изневерява, дори и паметта!
    Е, с това вече преминаваме от безсмислени, инатливи опити за налагане на вкусове и критерии, към откровенно бръщолевене на глупости, което си е истински "напредък" в комуникацията ни по темата!

    П.П. Моля не пробвайте да ми насаждате собственните си страхове и притеснения, запазете си ги за себе си колкото и егоистично да ви се струва това! Благодаря!
    "Do not correct a fool, for he will hate you;
    Correct a wise man, for he will appreciate you."

    Коментар


    • #62
      От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

      Първоначално публикуван от Shider Преглед на мнение
      Ама защо не искате да проумеете, че вие си спирате - не натискате някакво копче и мотора сам да решава как да спира!?!
      АБС-ът се намесва, когато вече е късно за реакция от масовия ездач. Щото нищо не пречи да е силно запрашено в сенчестия завой, или да е гадно влажно под листата, а никой не иска да се хлъзне в такива капанчета... Едва ли сте екстеремисти като ви гледам как си избирате внимателно времето за фън-каране. Щото на тея, дето карат в машината до лимита и, или се навират по калните пътеки електрониката наистина повече им пречи.
      Та АБС не пречи по никакъв начин при нормална шосейна езда, както се опитваме да кажем от доста постове напред - обаче помага така, както човек не би могъл да реагира при екстремни ситуации!

      П.п. А, и основния ефект от анти-блокиращата система не е да намаля спирачния път "от 200км за 5м", а да запазва управляемостта на мпс-то при екстремно спиране. Спирачният път зависи основно от приложеното усилие върху педала/лоста.
      Шидер ,няма смисъл.Това могат да го разберат само хора които карат...
      PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
      КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
      0899187766

      Коментар


      • #63
        От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

        Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
        Аз пък искам да мога когато си поискам да блокирам задното колело на мотора си и да го поднасям! Искам мотора ми да е достатъчно прост, предимно механичен и минимално електронен, за да мога сам да диагностицирам и оправям болшинството от проблемите. Не разбирам от, поради което недолюбвам всичко електронно! Защо не щете да ме разберете!?.......
        Току що описа велосипед с контра
        Приеми шегата - не се връзвай -ще почерпя
        PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
        КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
        0899187766

        Коментар


        • #64
          От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

          Има случаи в които и супер герой да си, пак няма да имаш време да реагираш, ако си без АБС. Говоря за нормално каране по републиканската пънта мрежа, не за каране за кеф на макс. Имах случай с аматьорско падане, поради това, че сцеплението между накладките и диска на предното колело бе по-голяма от сцеплението между гумата и пътната настилка. Та в този мой случай, АБС -а щеше да помогне. Или поне така си мисля.
          If you can't stand behind our troops feel free to stand in front of them!

          Коментар


          • #65
            От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

            Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
            Току що описа велосипед с контра
            Приеми шегата - не се връзвай -ще почерпя
            Хич няма какво да се връзвам! Точно това харесвам и при велосипедите, ама като за мене няма с контра, почти успях да постигна силата на контрата със покупката на скъпи ръчки, рамене и жила шимано, а също и най-скъпите колодки, които успях да намеря тука, но пак не усещам тая сигурност при стръмно спускане, каквато усещах със старото Балканче с японско централно и контра! То и килограмите ми са вече х2 де годинките пък х3, само акъла си ми е същия!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #66
              От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

              Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
              Шидер ,няма смисъл.Това могат да го разберат само хора които карат...
              Точно така. Хората трябва да КАРАТ.Дано скоро време навлезнат и пълните автоматични кутии като "екстра " и много голям кеф ще падне.Моторите сами ще спират ,тръгват, завиват.... кеф голям.Ако им сложат пък и помощни колелца още по голяма сигурност ще имаме, тогава като слизаме и стъпентките пък ще са излишни.Пълна застраховка.Тогава няма да е КАРАНЕ, а СУПЕР КАРАНЕ.Радвам се че цялата тая дискусия придобива поучителен характер. Замислям се и за таван на мотора защото от време на време на всичкото отгоре и ми вали.

              Коментар


              • #67
                От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                Хич няма какво да се връзвам! Точно това харесвам и при велосипедите, ама като за мене няма с контра, почти успях да постигна силата на контрата със покупката на скъпи ръчки, рамене и жила шимано, а също и най-скъпите колодки, които успях да намеря тука, но пак не усещам тая сигурност при стръмно спускане, каквато усещах със старото Балканче с японско централно и контра! То и килограмите ми са вече х2 де годинките пък х3, само акъла си ми е същия!
                Мисля си, дали това, че се чувстваш по стабилен на колео с контра не се дължи на факта, че за да натиснеш контрата малко или много трябва да се изправиш на педалите (по-точно на единия), което от своя страна сваля центъра на тежеста на колелото по-ниско?

                За да не е пълен спама и да не обръщам темата на велосипедна :-) само ще добавя че при мотора изправянето на степенките също е от полза в определени ситуации както и преместването по-назад когато се спира. А иначе определено съм за АБС както писах по-горе в темата. Не виждам какъв е проблема всички да са доволни щом една електронна система може да се изкючва (ако не може фабрично, то винаги може да се извади предпазителя :-) )

                П.С.

                Все още има колелета с контра. тези със hub-gears често имат контра.
                Honda Transalp XL600v PD06 1993 - откраднат в Лондон.
                Honda Varadero XL1000 SD03 2011

                Човек е 80% вода и ако няма мечти или цели в живота, това е просто една вертикална локва.

                Коментар


                • #68
                  От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                  Да се изкажа и аз по темата. Първо , колегата е в грешка с центъра на тежестта , това , че пренася тежестта на педалите/стъпенките/ не сваля центъра на тежестта , просто котролира колелото/мотора/ от по-ниско с крака , а не със задните части чрез седалката.
                  По темата: Има различен тип мотористи , едните се научават да карат мотор от най-ранна детска възраст , падат, стават , пак падат , учат се от грешките си. След няколко години знаят точно в кой момент да натиснат спирачка , предна , задна , съединител , правят всичко по инстинкт , без да мислят много. Другият тип мотористи , карат с години автомобил , сменят различни марки , с различни екстри , натискат смело спирачки в дъжд , сняг, пек , екстрите вършат всичко. В един момент решават да карат мотор , взимат книжка , но са се научили да карат чрез четене и преподаване , няма го наученото чрез проба-грешка. Качват се на мотора и започват да го карат както са си карали автомобила , ако няма ABS последствията са трагични.
                  Затова според мен си е нужна екстра , много полезна. Задното колело по-лесно и по-опасно блокира от двигателя/на мокро и хлъзгаво/ , а не от спирачката , и единствения недостатък при ABS на задното колело е , че отпада възможността за рязка промяна посоката на движение чрез блокиране на колелото и накланяне на мотоциклета.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • #69
                    От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                    Точно това хлъзгане на задна гума ме е спасявало от удар в мантинела и излизане от пътя не един път,и тогава разбираш каква благинка е да караш мотор без ABS, ама.............Точно си го описал и при такива ситуации удара, или най-малко падане е неизбежно ако има АВS.Няма шанс, кой каквото иска да си пише и приказва. ABSa го оприличавам с поговорката -За едни майка за други мащеха.

                    Коментар


                    • #70
                      От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                      Първоначално публикуван от captain.slow Преглед на мнение
                      Точно това хлъзгане на задна гума ме е спасявало от удар в мантинела и излизане от пътя не един път,и тогава разбираш каква благинка е да караш мотор без ABS, ама.............Точно си го описал и при такива ситуации удара, или най-малко падане е неизбежно ако има АВS.Няма шанс, кой каквото иска да си пише и приказва. ABSa го оприличавам с поговорката -За едни майка за други мащеха.
                      И как точно се спаси от падане?
                      LZ2NKM

                      Коментар


                      • #71
                        От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                        Първоначално публикуван от damon Преглед на мнение
                        И как точно се спаси от падане?
                        И аз не го разбрах това! Като гледам как се отричат новите технологии, изпадам в недоумение. Точно при мотоциклета, където загубата на сцепление при спиране е фатална, ползата от АБСа е очевидна... това от позицията на човек карал доста мотоциклет при всякакви условия, включително дъжд, сняг и заледено!
                        ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

                        Коментар


                        • #72
                          От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                          Спусках от на ръба на преплъзване, както се казва "до стъпентките", и точно в последните завои ,на излизане от лек десен завой, левия се оказа почти 90 градуса, целия в пясък и насреща срещу мен мантитела.Повярвай няма шанс. Легнах да завивам наляво чукам леко спирачките но мотора почна да хлъзга предна гума, тогава отпуснах предната спирачка и блокирах задната гума, мотора се завъртя и в един момент застанах успоредно на мантинелата, подадох леко газ и благодарих че съм без ABS.Доста са ситуациите при които изнасянето на задната гума може да те вкара в завоя, и това го доказва motogp.Това е една от ситуациите които се сещам, дано да съм я описал образно.

                          Коментар


                          • #73
                            От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                            Ма Саше, мноо затъпя тази тема.
                            Анти АБС феновете карат мотори без такъв и са против него, а поддръжниците имат такъв на мотора си. Едните говорят за асфалт другите за черно. Кучета лаят ... НЕ върви.
                            За мен недостатъците остават: добавено тегло, още един модул и датчици които могат да дефектират. Ако има OFF няма драма.

                            п.п. АБС не е екстра, в определен клас модели е стандарт и може да ти струва по-скъпо да го нямаш.
                            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                            Коментар


                            • #74
                              От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                              Първоначално публикуван от auto_marin Преглед на мнение
                              И аз не го разбрах това! Като гледам как се отричат новите технологии, изпадам в недоумение. Точно при мотоциклета, където загубата на сцепление при спиране е фатална, ползата от АБСа е очевидна... това от позицията на човек карал доста мотоциклет при всякакви условия, включително дъжд, сняг и заледено!
                              Не само при мотоциклетите загубата на сцепление е фатална, и при автомобилите е така. Всички автомобили на 100% излизат фабрично вече с ABS. Това означава ли че при планинския шампионат влизането с "вратите" в завоите е само за красота?Там защо ли нямат ABS.Защото се изисква умението на водача, а не на електрониката на която се надява.

                              Коментар


                              • #75
                                От: АВS на мотоциклет - плюсове и минуси

                                Motogp не е "черно"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X