От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка
Жигльор 30 = равен на 0.3мм.
Не е проблем да се пробие и на 1мм (т.е. 100) но забравяш за нулева скорост на запален мотор.
 Така ги били карали на Дакар едно време за да издържа съединителя. 
Наистина 0.5мм е най разумното, пробвал съм и с 0.7мм и пак губиш нулева.
Оригиналния 0.3мм наистина се запушва прекалено бързо. Разпробит на 0.5мм ми се е запушвал 1-2 пъти но за малко и сам си се отпушва. Вече нямам нужда от капака за да позная кога се е запушил, защото си личи по работата на съединителя
							
						
					Жигльор 30 = равен на 0.3мм.
Не е проблем да се пробие и на 1мм (т.е. 100) но забравяш за нулева скорост на запален мотор.
Наистина 0.5мм е най разумното, пробвал съм и с 0.7мм и пак губиш нулева.
Оригиналния 0.3мм наистина се запушва прекалено бързо. Разпробит на 0.5мм ми се е запушвал 1-2 пъти но за малко и сам си се отпушва. Вече нямам нужда от капака за да позная кога се е запушил, защото си личи по работата на съединителя

Коментар