Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

    Жигльор 30 = равен на 0.3мм.

    Не е проблем да се пробие и на 1мм (т.е. 100) но забравяш за нулева скорост на запален мотор. Така ги били карали на Дакар едно време за да издържа съединителя.

    Наистина 0.5мм е най разумното, пробвал съм и с 0.7мм и пак губиш нулева.

    Оригиналния 0.3мм наистина се запушва прекалено бързо. Разпробит на 0.5мм ми се е запушвал 1-2 пъти но за малко и сам си се отпушва. Вече нямам нужда от капака за да позная кога се е запушил, защото си личи по работата на съединителя

    Коментар


    • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

      Въпрос: Защо стоковия е с дизайн на хълмче, а не на фуния?

      Хълмче:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:oiljet.jpg
Прегледи:1
Размер:9.5 КБ
ID:5453858

      Фуния:
      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:jet_2.jpg
Прегледи:1
Размер:68.1 КБ
ID:5453859

      Коментар


      • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

        Най-вероятно да не се запушва директно от дребни частици...
        Only after the last tree has been cut down,
        Only after the last river has been poisoned,
        Only after the last fish has been caught,
        Only then will you find that money cannot be eaten.

        Коментар


        • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

          Спешен въпрос! Вчера при няколко часово каране хард оффроуд по камъни, ми замириса на бензин. Спрях и от десният преливник течеше яко бензин. Левият резервоар беше останал наполовина. Постоях на отворени капачки и нивата се изравниха. През няколко км. Го направи още няколко пъти. Бензина от левият резервоар отиваше в десния и преливаше. От какво може да е?
          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
          0899187766

          Коментар


          • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

            Излишното гориво се връща само в десният резервоар. Прегънат или запушен маркуч , или си объркал нещо като си монтирал резервоара.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

              Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
              Излишното гориво се връща само в десният резервоар. Прегънат или запушен маркуч , или си объркал нещо като си монтирал резервоара.
              Точно така. На левия резервоар ти е запушен отдушника, който върви напред в кората. Има и вариант да ти кипи бензина ако си седял много време на вентилатор, защото струята блъска върху него ако нямаш предпазителя, който го слагат на по новите модели. Можеш винаги да затвориш едно от двете кранчета като временно решение на пътя.
              Последно редактирано от Димо; 17-06-13, 00:06.

              Коментар


              • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                Веротно отдушник Се е запушил. Не е грешен монтаж защото номера го направи след 2000 км пробег и. Предния ден карах повече от 100 км зверски оффроуд и на следващият го направи след още 80 км по камъни. Не ми попречи да си направя трипа, макар и със сериозни загуби на гориво. Вчера на завоите между Охрит и Преспа, моторът взе да прекъсва- не иска да вдигне повече от 3000 оборота и то само ако подавам плавно газ.на място не гасне- просто неще да се форсира- явен недостиг на гориво.карах на отворени резервоари- същата работа. Спрях за 10 мин почивка и всико се оправи. Много ме притесни, макар и да е без проблемно сега.иначе машината не мога да я нахваля как се държа по супер асфалт, по лош асфалт, по макадам и камъни с размер на грейпфрут в продължение на 100 км.... Сега си пия кафето в Сапарева Баня на път за вкъщи
                PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                0899187766

                Коментар


                • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                  А как излишното гориво се връща в десния резервоар- нали само един маркуч излиза от него
                  ПП.Съби, кой ще ми ремонтира тъпото зумо 550,провали ми два трипа....
                  Последно редактирано от churov; 19-06-13, 09:17.
                  PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                  КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                  0899187766

                  Коментар


                  • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                    Първоначално публикуван от churov Преглед на мнение
                    А как излишното гориво се връща в десния резервоар- нали само един маркуч излиза от него
                    ПП.Съби, кой ще ми ремонтира тъпото зумо 550,провали ми два трипа....
                    Между двата резервоара има две връзки. Едната долу с кранчета а другата горе. Има обаче шанс горната да я нямаш и затова да ти се получава така. Те я сложиха по напред в годините, но не знам кога точно. Някой си махат клапаните на капачката ама като го изпуснеш и вероятно ще тече бензин. Търси flapendectomy.

                    Коментар


                    • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                      churov , ако не бъркам , при твоя мотор помпата е в левия резервоар , получава се налягане в резервоара , и ако горната връзка е запушена , налягането вкарва бензин в десния резервоар. За да се получи такова налягане , трябва да да е запушен отдушника , и горивото да се нагрява от помпата или двигателя. Ако помпата е външна , трябва да имаш обратно гориво.
                      Ако намериш схема на връзките между двата резервоара и захранването с гориво , ще решим най-лесно проблема.
                      В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                      Коментар


                      • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                        Помпата е вътрешна. Причината за налягането, е че по този резервоар духа охладителната перката и бензина кипва при бавно каране. Отдушника който е напред има някакво съпротивление защото има някаква защита да не тече лесно бензин от плискането в резервоара.

                        Коментар


                        • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                          Вероятността отдушника да е запушен съществува.Възможно е ,когато натъпквах резервните вътрешни гуми да съм го прищипал.Също е възможно и да е от загряването на горивото-вентилатора не се изключваше- голямо катерене (от почти 0 метра н.в. до над 2200 м н.в) по камъни в продължение на 60+ км.... в неделя ще разглобя всичко и ще огледам.Много неприятно беше сам в планината ,на километри няма жива душа и бензина си тече,тече....
                          Събине ,подскажи,моля те къде да си дам зумото за ремонт....
                          Как е решено при новите модели проблема с вентилатора?
                          PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                          КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                          0899187766

                          Коментар


                          • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                            Ти имаш ли преграда между вентилатора и резервоара. Новите имат един въздуховод, който дава посока на струята навънка. Без този въздуховод струята удря директно в резервоара. А ти е трябвало да завиеш просто едно от кранчетата ама не си се сетил

                            Пиши ми на лични какво ти е на зумото да видя какво мога да измисля.

                            Коментар


                            • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                              Нямам преграда -вентилаторът си духа направо в резервоара и най вероятно ,проблема е бил точно това.... в планината скоростта беше ниска , а денивелацията серриозна и вентилаторът не изключваше- на нормален път не го правеше... само дето меджу Охрид и Преспа ,започна недостигът на гориво ,който изчезьна от самосебеси....
                              Я направи снимка на този въздуховод...
                              PATROL 2.8TD КЪСА БАЗА -МАЛКО ПИПНАТ
                              КТМ 990 ADVENTURE , SUZUKI DRZ400-E,YAMAHAYZ250F
                              0899187766

                              Коментар


                              • От: KTM Adventure 990 подобрения и поддръжка

                                Какви пиньони (колко зъба) ще препоръчате за модела до 2008?
                                Върнах се на заводските 17/42 и е зле положението. По-новите са с 16/42.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X