Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за XTZ660 Tenere

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

    Долу на оста една от четирите шпилки.
    На снимката се пада левия кол

    Коментар


    • #62
      От: Въпроси за XTZ660 Tenere

      Не се мъчи да развиваш шпилката, ами ако е останала стърчаща част с резба сложи нит гайка вместо обикновенна! Първо стягаш нитгайката на ръка и после останалите с ключ но много внимателно. Правил съм го на ХТ и още го карат така!
      "Do not correct a fool, for he will hate you;
      Correct a wise man, for he will appreciate you."

      Коментар


      • #63
        От: Въпроси за XTZ660 Tenere

        Така
        Има развитие.
        Шпилките се развиват. Смених ги всичките .
        Смених и лагерите на тройниците и на предната главина след като вчера се опита да ми затегне кормилото.

        Коментар


        • #64
          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

          Здравейте!
          Реших да използвам темата да напиша едно писмо, въпреки че е доста стара. Имам някой въпроси относно мотора(Yamaha xtz660 tenere 91'). Първият въпрос ми е относно един тампон на задната вилка точно където се пречупва вилката, извинявам се за обяснението, но не съм много запознат, дано ме разберете. Та този тампон е разбит и искам да го сменя, търсих го в гугъл и никъде не намерих, ако може да ме насочите от някъде от където мога да го поръчам. Второ, защо мотора ми, като не е пален повече от 1 седмица примерно не иска да запали, защото не подкачва бензин като извадя маркуча след кранчето и духна силно и после си пали без проблем. Вакум помпата я отварях и смених мембраната и, която беше скъсана, но когато не е пален повече време трудно подкачва. Питах един човек, който разбира малко повече и каза, че трябвало да има повече бензин в резервоара, защото обикновено е на резерва, когато опитвам да го паля. Другото нещо което искам да знам е как най-точно да си проверя маслото? Казват, че на този модел било по специално. Защото откакто съм сменил маслото началото на сезона 2014 почти не е мръднало нивото, като го проверя след каране, като изстине двигателя. А от какво може да е сивия пушек при студен старт? Като го запаля студен, пуши силно сив пушек, след като загрее вече не пуши само при изфорсиране леко черен дим. Общо взето това са ми въпросите. Ще съм благодарен, ако някой ми отговори.
          Поздрави!

          Коментар


          • #65
            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

            Колега gogof1 качи адна снимка на мотора. Моят беше с две кранчета- от ляво и дясно на резервоара и с лагери на вилката.
            0877 877 297

            Коментар


            • #66
              От: Въпроси за XTZ660 Tenere

              Колега става въпрос за този с единия фар. Утре ще снимам самата вилка отдолу и ще кача. Иначе кранчето е само едно отляво.
              А иначе ето една снимка на мотора
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20141107_007.jpg
Прегледи:1
Размер:233.9 КБ
ID:5638474

              Коментар


              • #67
                От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                Първоначално публикуван от Кърнаре - 75 Преглед на мнение
                Колега gogof1 качи адна снимка на мотора. Моят беше с две кранчета- от ляво и дясно на резервоара и с лагери на вилката.
                Колега, явно аз съм бил заблудения, че е на тампон сега го загледах по обстойно и май си е на лагери.
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20150202_004.jpg
Прегледи:1
Размер:100.2 КБ
ID:5638573Натиснете снимката за да я уголемите

Име:WP_20150202_005.jpg
Прегледи:1
Размер:98.4 КБ
ID:5638574
                Ако може да ми кажете как точно се водят тези лагери за да ги намеря или по размер в някой магазин за такива части?

                Коментар


                • #68
                  От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                  Пиши в гугъл swingarm bearing XTZ660
                  Наприменр това: http://www.wemoto.com/parts/picture/WK-SG0064/
                  Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                  Коментар


                  • #69
                    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                    Благодаря за бързия отговор.

                    Коментар


                    • #70
                      в

                      Първоначално публикуван от gogof1 Преглед на мнение
                      Колега, явно аз съм бил заблудения, че е на тампон сега го загледах по обстойно и май си е на лагери.

                      Ако може да ми кажете как точно се водят тези лагери за да ги намеря или по размер в някой магазин за такива части?
                      Водят се иглени лагери,като гледам имаш и гресьорка на "кокала"!Като смениш лагерите занапред ги гресирай!
                      HONDA DOMINATOR 650
                      ОРЕЛ ASTRA
                      РСПБЗН-Приморско

                      Коментар


                      • #71
                        От: в

                        Да, няма да е лошо.

                        Коментар


                        • #72
                          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                          Здрасти.
                          Гресьорките са 5 на брой,2 от които на кофти място-за удобство потърси такаламид на въздух.Гресирай-помага.
                          Наклони го наляво-почти легнал за 6-10 секунди,докато потече бензин.Един вид черпиш карбуратора.Тогава пробваш стартера задължително на смукач.Палиш на смукач винаги,когато не е топъл.
                          Маслото според разбирачи се проверява след като работи поне 5 мин.Изчакваш да се оттече и мериш.На студено ще покаже,че си за доливане.Събира 2,7 л. заедно с филтъра.Похарчва като минеш няколко хиляди и като го пържиш.
                          Черното не е проблем(ако те притеснява сложи му катализатор).
                          На студено също,но да си кажат ремонтьорите.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                            Ще го пробвам това с накланянето, а за смукача да само на смукач го паля иначе не иска, като е студен изобщо. Възможно ли е да е от самото масло пушека при студен двигател защото за го смених и сложих такова, каквото пише в manual-а, а именно 10w30, който и да чу за това ми каза да го изхвърля това масло и да му сложа 15w50. Благодаря все пак.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X