Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за XTZ660 Tenere

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

    Аха, сега стана ясно вече.

    Вариант със спици и объч съм се спрял.
    Но за сега съм замразил проекта поради други по спешни неща.
    Който оцелее ще закусва!

    Коментар


    • #17
      От: Въпроси за XTZ660 Tenere

      Отдавна не съм писал в темата и малко да я живнем в тези студени дни. Дните са студени за някой, но за нас са много жежки

      Мотора от няколко дни има нов преден калник и малко промени по задница. Тя си чака нов заден калник за да се получи нещо като на горната снимка.
      Монитирахме висок калник с така фешън напоследък (алуминиеви шини)

      Отворихме го за реглажи на клапани и о чудо, от 5 клапана - 4 бяха затегнали.

      Мотора имаше проблем с паленето на студено. Смених свеща и регулирахме клапаните и го запалихме за проба.

      Вие фуражомелка чували ли сте. Щото ни е да Айде пак сваляне на капаци и какво да видим от 0.10мм, за клапани хлабини - те незнайно как бяха станали поне 1мм обаче мотора работеше идеално.
      Оп айде пак сваляне на капаци, реглажи отново. И всичко заспа.
      Между другото който е правил реглажи на такава Ямаха сигурно се сблъсквал с проблема при реглажа. Той се изразява в това, че винта за реглажа е със сечение "квадрат" и мястото е ограничено да се бърка със инструменти.Но за нас няма проблеми, за 5 мин. си направихме ключе от 2мм ламаринка което се оказа напълно достатъчно.
      След тези подобрения , клапаните си дойдоха в нормата. Затворихме и запалих - О блажена тишина (ако изобщо може така да се каже ) Бяхме се справили идеално.

      Другия проблем който имах, беше че разполагам с автомобил с теглич и малко детенце и жена която отказва да кара автомобила, а на мен ми се кара мотор
      Решението - ремаркенце . Така хем си влача мотора, хем ще си карам, хем сме комплект със семейството .
      Мога и да помогна на приятел закъсал с мотора си. Все положителни неща
      Ще се пробвам да сложа някоя снимка защото последно време само проблеми с качването им...Опит първи и последен

      Май ще стане с линкове.

      http://benito.snimka.bg/motorcycles/...46961.22073185
      http://benito.snimka.bg/motorcycles/...46961.22073182
      http://benito.snimka.bg/motorcycles/...46961.22073179


      Тук съм снимал разликата между оригиналния калник и новият "стар" калник. Разликата им в теглото е значителна. Оригиналния има планки и тежести и като цяло тежи 3 -пъти повече от другия. Което е + за мен защото и без това гоня ниско тегло

      http://benito.snimka.bg/motorcycles/...46961.22063866
      На тази снимка ще видите разликата между ендуро и крос
      По дебелото жило е за моя оборотомер - да правилно чухте оборотомер
      А по тънкото е жило за газта на Хъскито shock: За тегло ли нещо стана дума къде ли съм тръгнал като и жилата са ми като въжета за теглене

      http://benito.snimka.bg/motorcycles/...46961.22063870
      Тук може да се види как е станал новия калник. Доста добре се получи и леко "Дакарски" вид има мотора или както каза един приятел "Камилата"

      Умишлено говоря - пиша почи винаги във множествено число защото около моя проект стоя 2-3-4 души и те ми помагат доста в конструирането, идеите и като цяло за атмосферата при мотора.
      Мисля събота да правим тестове на тренировъчната ни писта и ще ви дам информация как се държи мотора на кал с виетнамска гума и вирнат калник
      Който оцелее ще закусва!

      Коментар


      • #18
        От: Въпроси за XTZ660 Tenere

        Някой, някакви идеи за по висока слюда ?
        Който оцелее ще закусва!

        Коментар


        • #19
          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

          Поне някаква насока от къде да потърся
          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #20
            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

            Примерно:
            http://www.storm-motor.fi/en/osat/mo...z-660-t-smoke/
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #21
              От: Въпроси за XTZ660 Tenere

              Добър пример но ми се искаше нещо 2-ра ръка или поне леко по евтино.

              Трябваше да уточня в предния пост
              Който оцелее ще закусва!

              Коментар


              • #22
                От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                Информацията ми е стара, но пробвай на 0898535947 - Лъчо от Кюстендил. Разполагаше с 18" капла с главина 2kf. В случай, че решиш да си продаваш старата 17" съм насреща. Предполагам, че така ще уравновесиш нещата финансово. Моят мобилен е 0895400351 - Боби

                Коментар


                • #23
                  От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                  Ето и нещо по - прясно от форума - http://www.offroad-bulgaria.com/show...F7%E0%F1%F2%E8
                  главината е точно като твоята и не се налага да правиш изменения по конструкцията.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                    Писах на момчето ако даде добри цени ще ги отнеса, ако ли не.Мотора ще го правя шосейка и ще ми стане служебен да ми кара части за сервиза
                    Който оцелее ще закусва!

                    Коментар


                    • #25
                      От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                      Бижо, понеже видях, че колегата ти е дал цени за частите искам да потвърдя, че предложението ми да купя твоята капла 17" е в сила.

                      Коментар


                      • #26
                        От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                        Съжалявам колега, но нищо от мотора не се продава за сега. Каплата ще остане при мен защото имам планове за нея
                        Който оцелее ще закусва!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                          Аз също не обичам да развалям работещи неща, особено при наличие на не лоши алтернативи. Успех с начинанието!
                          Първоначално публикуван от БИЖО БИЖЕВ Преглед на мнение
                          Аха, сега стана ясно вече.

                          Вариант със спици и объч съм се спрял.
                          Но за сега съм замразил проекта поради други по спешни неща.

                          Коментар


                          • #28
                            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                            В събота и аз си купих едно Тенере '93г. да се уча да карам мотор. Оказа се голям дарак и ще се налага доста да го стягам за да се доближи до това което искам. За съжаление нямам никакъв опит с мотори. Искрено се надявам да ми помагате със съвети.
                            Лошото е, че в неделя реших да излезна с АТВ-то и доста се пооконтузих и поне седмица няма да мога да правя нищо по мотора.
                            На пръв поглед какви са проблемите на Тенерето:

                            Не работи оборотомера - детайллът от който тръгва жилото му е сълно окислен и спукан?
                            Не зарежда акумулатора - как да разбра дали е генератора или реле-регулатора?
                            Не стабилни тихи обороти - един ендуровец ми каза, че може да е от изгоряла намотка на генератора и да товари, но може да е и някаква настройка на карбуратора.
                            С един правоъгълен фар е, а по ми харесват тези с двата кръгли фара - мога ли да сменя пласмасата /не знам как се казва/ и фаровете и от къде да си намеря?
                            Ръкохватките са за изхвърляне - чудя се дали няма да е по-добре да си взема с подгряване и от къде да си купя?

                            Коментар


                            • #29
                              От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                              Не си играй много да го правиш, защото ще набуташ пари, които никой няма да оцени при продажбата след това.

                              По спомени от преди 10 години:

                              Охлюва трябва да го разглобиш и почистиш, но най вероятно е прецекан. В него има една пластмасова втулка със зъби, която предава въртеливото движение на един червяк и най вероятно не са останали зъби на пластмасата или са счупени засеците който се въртят от джантата.

                              За ел. нещата има документация и се мери. Най лесно е да вземеш реле от някой работещ мотор, поне се сменя лесно. Тенеретата страдат от звезда.

                              Маншоните към цилиндъра най вероятно са станали на камък, отлепили са се и смукат въздух. Карбуратора ако е двоен, вторият вероятно с вакум мембрана и трябва да се провери дали е здрава. Внимавай да не я скъсаш че струва много пари! При затварянето е важно да провериш дали дросела с мембраната се движи свободно нагоре-надолу.

                              За фаровете - не се занимавай с глупости!

                              Не ти трябват с подгрявка, зимата свърши. Купи си едни от КТМ Magura. Най стандартни. Те са меки и тънки - има добър грип. Тези с нагревателните са по широки и за ендуро уморяват повече ръцете. Ще поръчвам от САЩ ето такива нагревателни лепки с велкро за върху дръжките:

                              http://www.aerostich.com/a-to-b-util...rap-grips.html

                              Може да ти викна едни и на теб. Ще дойдат по 90лв.

                              Коментар


                              • #30
                                От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                                Благодаря Съби! За ръкохватките има голяма логика, за какво са ми като мисля само лятото да го карам. Обаче тая пластмаса около фара /маска ли спойлер ли се казва/ е спукана и са я шили с меден тел, стои грозно, това е другата причина да искам да я сменя, и така и така ще я сменям поне да е от тая с двата фара, но не знам дали ще пасне. А ако си намеря и черен цвят ще е супер. Ще ми остане само резервоар да пребоядисам и една две палстмаси.
                                За продажбата си много прав, но поне тоя дето го купи после от мен ще купи мотор, а не гроб, както аз.
                                Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                                ...Охлюва трябва да го разглобиш и почистиш, но най вероятно е прецекан. В него има една пластмасова втулка със зъби, която предава въртеливото движение на един червяк и най вероятно не са останали зъби на пластмасата или са счупени засеците който се въртят от джантата...
                                Оборотомера не взима ли движение от разпределителния вал?

                                П.П. Абе не е чак толкова зле. В събота се прибрах с него от с. Енина на самоход.
                                Последно редактирано от Десислав; 15-03-11, 10:16.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X