Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за XTZ660 Tenere

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

    Не съм прочел, че става въпрос за оборотомера

    Не помня да ти кажа. Ако е с жило, сигурно то е скъсано.

    Коментар


    • #32
      От: Въпроси за XTZ660 Tenere

      Оборотомера не взимаше ли оборотите някъде около главата отдясно?

      Коментар


      • #33
        От: Въпроси за XTZ660 Tenere

        Оборотомера взема "сигнала" по жило, намира се на главата от дясно. ако нямаш вероятно е скъсано жилото, смени го с ново и ще се оправят нещата. 10-15лв. е.

        Колега щом ще се учиш по добре стегни мотора да се движи без проблеми и дефекти и се учи. Не наливай пари защото няма смисъл

        Ако имаш въпроси за машината пиши в темата ще помагам/ме
        Който оцелее ще закусва!

        Коментар


        • #34
          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

          Чудя се и ви питам в същото време, как ще е най добре да вдигна малко максималната на Тенерето.

          Дали отпред да слагам зъби - сега е 15 после 16
          или отзад сега е 45 - 40 или нещо близко.

          Искам да наглася 130км/ч да е на някакви прилични обороти, че сега е към 5000хил. и е доста
          Който оцелее ще закусва!

          Коментар


          • #35
            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

            Сега хванах да разглеждам "Гиъркомандъра" и там нещата са следните:

            При 15 на 45 - 130км/ч са 5182оборота
            При 16 на 45 - 130км/ч са 4858оборота
            При 15 на 40 - 130км/ч са 4607оборота

            Явно ще се сваля отзад, по добре звучи....

            Това само за 5-та предавка
            Който оцелее ще закусва!

            Коментар


            • #36
              От: Въпроси за XTZ660 Tenere

              5000 не са доста.
              Ако смъкнеш оборотите, няма да има мощност.
              Супертенерето на 120 е на 5000.
              Като се има впредвид, че този мотор при 120 гори 4.5(би трябвало), не знам защо искаш да го буташ.

              Коментар


              • #37
                От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                Според мен ми идват доста като обороти, защото след по малко от 2000 започва червената зона, не съм толкова запознат с едноцилиндровите но ми се струват високи обороти. Кажи ми как е от опит.

                Искам малко да му ги сваля поради 2 причини:
                1. Забелязах, че като си карам примерно по прави пътища и реша да направя изпреварване и да вдигна 140км/ч нямам запас от мощност, защото на 120 съм на почти 5000 и усещам че двигателя няма силица. По нагоре не съм го мъчил...
                2. Да се придвижвам със скорост 110 -120км/ч примерно по магистрала без да се притеснявам да пукна мотора от обороти.
                Вероятно всичко е измислено и изчислено от жълтите, но според мен можеше да има 6-та или поне по дълга 5-та
                Който оцелее ще закусва!

                Коментар


                • #38
                  От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                  Червената зона започва след 7000 оборота и когато почне да навлиза в нея моя мотор (на аватара се вижда какъв е) вече е с 170км/ч, по нагоре не съм го мъчил! А от 120 до 140км/ч си се изстрелва безпроблемно така както и от 100 до 120 и въобще не му липства мощност! Ако твоето XTZ не е така значи проблема не е във венците. А според мене най-големия ти проблем са очакванията ти - май просто не знаеш какво искаш! Първо щеше да го правиш за в гората (хард ендуро), сега като гледам ти се ще да върви като пистов, скоро пък очаквам да пуснеш въпрос за високо кормило щото си решил да го правиш чопър ! Не се мъчи те японците са направили всякакви мотори за всякакви вкусове, просто трябва да си купиш подходящия, а не да преправяш!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #39
                    От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                    Съединителя е започнал да приплъзва, за това са ти високи оборотите, а не може да вдигне скорост.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #40
                      От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                      Владич май е най близо.

                      Днес забелязах нещо подобно при рязко навиване на газта, се движа точно като скутер с ремък...ще се сервизира скоро или поне ще меря пружините

                      Колега Даскалов, благодаря за ценна информация и то от първо лице. Мотора в момента е върнат в сток вид и даже има куфар Ще се ползва за градски мотор и пътувания в околията. Няма да му се правят преправки и т.н. Двигателя да чукана на дърво работи като часовник и няма загуба на мощност, но на по високи обороти му идва нанагорно и го усещам че не му е кеф и качва по бавно, а и вибраците са осезаеми.

                      П.С Колега да те питам още нещо, прегледах и 2-та мануала, които имам но така и не намерих графика на кривата на мощност. При какви обороти му е максималния въртящ момент и т.н ако имаш информация помагай
                      Който оцелее ще закусва!

                      Коментар


                      • #41
                        От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                        Графика и аз нямам, но според този сайт http://www.660er.de/ максималната мощност е 35KW (48 PS) при 6250U/min, а максималния върт.момент е 57Nm при 5250U/min

                        П.П. Същия двигател се ползва и при модела SZR, който е шосейка (не е ендуро). При него задния венец е 39 зъба при преден 15, но е променена 1-ва скорост 30/13 вместо 31/12. Съответно шосейката има по-голяма макс. скорост!
                        И аз съм си мислил за промяна на венците за повече скорост, но даже и с оригиналните понякога ми се налага в града да карам на първа на полусъединител, пък ако намаля задния венец сигурно ще трябва да бутам с краката в задръстванията! Може би ако се смени и първа скорост ще е добре ама пък няма да става за гората съвсем!
                        Последно редактирано от sl.daskalov; 08-04-11, 21:55.
                        "Do not correct a fool, for he will hate you;
                        Correct a wise man, for he will appreciate you."

                        Коментар


                        • #42
                          От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                          Благодаря да информацията, ще прегледам сайта. Ще го мисля за пиньоните, иска ми се да намаля оборотите все пак. Ако имам пробив ще пиша кое колко и как... Мотора ще влиза в гора колкото да се предвижи от точка А до точка Б, без тежки офф, само по пътеки или АТВ пътища. Даже по Великден съм намислил една екскурзия по Родопа планина и обиколка до села които ги няма по картите.
                          Който оцелее ще закусва!

                          Коментар


                          • #43
                            От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                            Някой пробвал ли е да пренавива /или да дава за пренавиване/ генератор? Аз дадох моя на един човек дето пренавива електромотори, но ми каза, че не може да го направи. Макар, че на мен ми изглежда елементарно спрямо електромотор. Въобще това упражнение става ли успешно или не?
                            А от къде мога да си купя, че вече два месеца имам мотор, а стои разглобен в гаража. Мисля, че на ХТ е същия ама не съм сигурен.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                              Хвана ме в настроение за писане. Ще ти разкажа какво съм чул и разбрал.

                              "Звездите" се навиват сравнително лесно. Лакирането /изолирането/ на навития проводник обаче е друга бира. Доколкото проучих преди 2-3г. - имало е машина за центробежно нанасяне на лак /каквото и да означава това/ в България но е продадена на Гърци май. Сега ситуацията е такава , че ..... ако между проводниците останат мехурчета въздух се получава така че точно там прегрява и с времето окъсява. Пак тогава - преди 2-3г. звездичката от ХТ-то на щерка ми я пренави едно момче /Шотландеца го знае - аз на него я дадох/ без гаранция за бъдеща работа. Е за късмет още си работи.
                              0888932647

                              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                              Коментар


                              • #45
                                От: Въпроси за XTZ660 Tenere

                                120E+20E доставка.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X