До: Практически занятия по офф-роуд за "стругари"
За пръв път се качих върху такъв звяр - 450 сс чист крос. Преди две години бях пробвал CRF 450 и доста се бях стреснал от рязкостта му, за разлика от благия нрав на 250-тката.
Абе малко съм объркан какъв съм всъщност - ако съм ендурист по душа, що ме влече и асфалта с хубавите завои ? Ако съм презрян "паркетник", как се качих до върха по зимната маркировка ? Че и "чопърите" ме влекат - ужас !!!
Шегата настрана, но на съботното ми сефте, докато свиквах с машината, най - полезен ми беше поста на Жоро - тоя, дето е пет преди този. Не че нямам собствен опит, не че не бях чел други съвети и мнения, но всичко, написано от Жоро излезе вярно
В самото начало реализирах три събаряния на мотора, последвани от три паления - след тях толкоз бях каталясал, че си почивах, докато карах. Та вече съм категоричен - мотор без вълшебно копче - НЕ !!!
Като посвикнах с Кава-та такава газ й раздавах на места, че търсех петата, а Емо от Шумен, който ми осигури това приключение, не можеше да ме настигне
Сякаш ралито повече ме радва, макар че натоварването по каменистите улеи е несравнимо. Слизането през високите прагове отначало ми свиваше душата, а след успешното им преодоляване ме изпълваше с възторг - "Ей, и аз мога като батковците"
Като краен резултат - започва усилено търсене на 2 бр. DRZ 400
За пръв път се качих върху такъв звяр - 450 сс чист крос. Преди две години бях пробвал CRF 450 и доста се бях стреснал от рязкостта му, за разлика от благия нрав на 250-тката.
Абе малко съм объркан какъв съм всъщност - ако съм ендурист по душа, що ме влече и асфалта с хубавите завои ? Ако съм презрян "паркетник", как се качих до върха по зимната маркировка ? Че и "чопърите" ме влекат - ужас !!!

Шегата настрана, но на съботното ми сефте, докато свиквах с машината, най - полезен ми беше поста на Жоро - тоя, дето е пет преди този. Не че нямам собствен опит, не че не бях чел други съвети и мнения, но всичко, написано от Жоро излезе вярно

В самото начало реализирах три събаряния на мотора, последвани от три паления - след тях толкоз бях каталясал, че си почивах, докато карах. Та вече съм категоричен - мотор без вълшебно копче - НЕ !!!
Като посвикнах с Кава-та такава газ й раздавах на места, че търсех петата, а Емо от Шумен, който ми осигури това приключение, не можеше да ме настигне


Като краен резултат - започва усилено търсене на 2 бр. DRZ 400

Коментар