От: Трасе за тежки мотори
На мен идеята ми харесва много. Не защото няма места, където да се учи човек, а защото е градивно и би се използвало от не един и двама, решили да се понаучат на това-онова. Аз до сега с моя мотор (зареден тежи 140 кг.) не мога да си представя да подкарам директно по офф роуд нещо дето тежи двойно повече в най-лекия му вариант.
Освен това като се замислите в Long Way Round, тестването на моторите, първоначалната тренировка ...бяха именно на специално пригодено трасе за съответната марка мотори. Даже бяха две различни трасета за КТМ и БМВ, всяко на отделната фирма. А те са компании, дето не си пилеят печалбата напразно.
Убеден съм, че има поне няколко колеги от ендуро раздела, които с радост биха се отзовали за проектирането и няколко полезни съвета за конкретните препятствия. Има една мотокрос писта на Люлин планина дето така си и седи неподържана, планината е страшно кална, има много завъртяни пътечки и коловози наблизо - чудесно място както за трасе с малко препятствия, така и за малък горски трак, където да се упражнява наученото. Иска се само малко желание и свободно време.
П.С. Удоволствието от собственоръчно направеното скокче в снега няма еквивалент и сред най-добрите фън паркове по света
То си е направено от теб за теб и всички останали.
На мен идеята ми харесва много. Не защото няма места, където да се учи човек, а защото е градивно и би се използвало от не един и двама, решили да се понаучат на това-онова. Аз до сега с моя мотор (зареден тежи 140 кг.) не мога да си представя да подкарам директно по офф роуд нещо дето тежи двойно повече в най-лекия му вариант.
Освен това като се замислите в Long Way Round, тестването на моторите, първоначалната тренировка ...бяха именно на специално пригодено трасе за съответната марка мотори. Даже бяха две различни трасета за КТМ и БМВ, всяко на отделната фирма. А те са компании, дето не си пилеят печалбата напразно.
Убеден съм, че има поне няколко колеги от ендуро раздела, които с радост биха се отзовали за проектирането и няколко полезни съвета за конкретните препятствия. Има една мотокрос писта на Люлин планина дето така си и седи неподържана, планината е страшно кална, има много завъртяни пътечки и коловози наблизо - чудесно място както за трасе с малко препятствия, така и за малък горски трак, където да се упражнява наученото. Иска се само малко желание и свободно време.
П.С. Удоволствието от собственоръчно направеното скокче в снега няма еквивалент и сред най-добрите фън паркове по света
То си е направено от теб за теб и всички останали.
))
...при нас има посещения от колеги мотористи,които вече имат изградени навици,но и абсолютно начинаещи.Целта на училището е да се създават правилни навици и опит,което се отнася и за двата "отбора".
Коментар