От: Honda XRV Africa Twin
За Африката във Виена. Ако бензиновата помпа, или релето за зареждане не са в ред мотора изобщо няма да запали и да върви. Има вероятност, обаче при тези километри контакторите на помпата да са към края на живота си. Те се скапват между 60 и 80 000 км. Може да се провери, какво им е състоянието, но трябва да се разглоби бензиновата помпа. Ако са тръгнали контакторите може да се купи нова планка с контактори и да се смени, а може и цялата електрическа помпа да се смени с вакумна от Ямаха. Нито едното, нито другото са кой знае, какъв проблем, (имам предвид помпата и релето), освен ако не те изненадат някъде далече от дома на сред път.
Релето е още по-лесно за "ремонт". Проблема там изобщо не е в релето, а в ел връзките пред него. Контактите пред него мъжко-женско, които са сложили от Хонда са слаби и се нагряват от силният ток. От там започват да прегарят, губят контакт и в следствие на това релето гори. Проблема се решава, като махаш оригиналните контакти на Хонда, слагаш устер клеми и ги стягаш яко. Това решава нещата и там проблема изчезва преди да се е появил и да изгори релето.
За Африката във Виена. Ако бензиновата помпа, или релето за зареждане не са в ред мотора изобщо няма да запали и да върви. Има вероятност, обаче при тези километри контакторите на помпата да са към края на живота си. Те се скапват между 60 и 80 000 км. Може да се провери, какво им е състоянието, но трябва да се разглоби бензиновата помпа. Ако са тръгнали контакторите може да се купи нова планка с контактори и да се смени, а може и цялата електрическа помпа да се смени с вакумна от Ямаха. Нито едното, нито другото са кой знае, какъв проблем, (имам предвид помпата и релето), освен ако не те изненадат някъде далече от дома на сред път.
Релето е още по-лесно за "ремонт". Проблема там изобщо не е в релето, а в ел връзките пред него. Контактите пред него мъжко-женско, които са сложили от Хонда са слаби и се нагряват от силният ток. От там започват да прегарят, губят контакт и в следствие на това релето гори. Проблема се решава, като махаш оригиналните контакти на Хонда, слагаш устер клеми и ги стягаш яко. Това решава нещата и там проблема изчезва преди да се е появил и да изгори релето.

това значи че ще е твърда като пейка......
Коментар