Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    С такова нещо натоварено с едни меки багажи бих тръгнал да обикалям света!!!! Те и без друго нямат задни степенки тия мотори... Ама немам толкова пари и само мотора да купя... Един пич от София караше ново БМВ 1250 ГС. Преди няколко месеца докопа втора употреба една такава Хукскварна 701 и сега редовно пуска филмчета във фейса с тоя мотор из планините на България. За БМВ-то нищо не споменава вече няколко месеца.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #47
      Хаха, на теб седалката на дъргела ти разказа играта а тя е като канапе сравнена с тия.
      Та точно с такава седалка не те виждам дори след еднодневна езда

      Иначе както казах единственото, което бих сложил върху опашката на такъв мотор е "гайдата" с 3-4 кила бензин в нея.
      Една раничка на гърба и абсолютно никакви дотурки и израстъци.

      Враг усраине

      Коментар


      • ВладиЧ
        ВладиЧ коментира
        Редактиране на коментар
        Забележи, колко са различни седалките на Хукскварната и на Газ газ-а. Двигателите може да са еднакви, но не и седалките.

      • Esper
        Esper коментира
        Редактиране на коментар
        Да, прав си, не съм забелязал.
        Показал си ТОЗИ модел но модификкация за дълъг път.
        По-различна седалка, 2 пъти по-голям резервоар, повече пластмаси.

        Дори не знаех, че има такъв модел.
        Като гледам май не се предлага този му вариант и цената вероятно ще приближи 30к.
        Не е зле но аз не търся това.
        Работата с тези 2 модела е точно както CRF300L и Rally вариантите на хонда.


        Освен това едно време имах хъски.
        Екзотичен модел и марка смея да твърдя, с частите особено по ходовата част беше приключение.
        Иначе ми харесваше и бях доволен от него!

    • #48
      Между другото Норали е в Мадагаскар. Но не с нейният мотор. Там взе под наем КТМ 350 ЕХС с мусове и кросови гуми, и здраво го кара из пясъка, и калта. Водачът и Дидие караше Кавазаки 350 КЛР, но прецака съединителя. Смени мотора с 200 кубиков китаец, пак ендуро, но веднага започнаха ядовете му. Този мотор китаеца няма достатъчно мощност и започна да пада, и да се мъчи в пясъка водача на Норали. Та веригата му пада и разни други работи. Норали коментира, че този китайски мотор там струва 1000 $ а КТМ 350 ЕХС струва 12 000 $, Но когато се качиш на единият и на другият, и ги покараш, веднага разбираш, защо е такава разликата в цените.

      Иначе ето това са среднокубатурните двуцилиндрови ендура, които стават за леко черно и за пътешествия.
      Aprilia Tuareg 660 🔺Ducati Desert X 🔺Husqvarna Norden 901 🔺KTM 790-890 ADR, BMW F 800 GS, Yаmaha 700 Tenere, Suzuki 800 DE Adventure, Honda 750 Transalp.
      Последно редактирано от ВладиЧ; 18-04-24, 16:29.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #49
        Минах през мото-гаража и поприказвах с техен човек.
        Много отзивчив и техничар, останах с много добри впечатление както от хората, така и от мястото като цяло.
        До сега в тази мото сергия не бях стъпвал.

        Та за гаската - интересна машина.
        Изглежда много добре направена и лесно ремонтируема.
        Сериозно, доста по-скъпо и регулируемо окачване отколкото това на CRF-a.
        Изобщо дори от този бегъл поглед се вижда защо е по-скъп от хондата.

        Това, което бях чел за събфрейма се оказа за друг модел.
        Тук е алуминиева конструкция, не е пластмаса.
        Реално като тегло го усещам като Ралито или ДР-а - нищо значително различно.
        Окачването е много по-стегнато от всичко, което съм карал и имал.
        И подозирам, че ще бъде много добро в тежки условия.

        Проблемът ми с мотора е друг - брутално висок ми е.
        Реално не мога да стъпя с двата крака едновременно дори на пръсти, седнал на него.
        Механика каза, че окачването може да се смъкне до 50мм без да се компрометира геометрията.
        Също така се предлага по-ниска и гелова седалка с която също се слиза с още едни 20мм.
        С промяна на геометрията (втулки някакви хардуерни промени) още повече.

        Но всичко това са само приказки, освен това е една единствена бройка, която утре отива на изложението.
        Следващи ще има след няколко месеца като цената на следващите не е ясна.
        Дори не го запалихме, защото още не бил активиран - той и вчера спомена, че току що са го сглобили от сандъка!

        Иначе този мотор се предлагал и в супермото вариант, който бил значително по-нисък.
        И по-евтин.
        С него няма да имам проблем около височината но такава концептуална диария дома не ща.

        Другото, което не ми хареса е гаранцията - само 2 години.
        Това за японски мотор е приемливо, даже за предпочитане от 3 или 5.
        Това заради допълнителните и задължителни разходи, които води със себе си.
        Обаче за този и марката съм доста мнителен, както вече казах.
        Вижда ми се недостатъчно!

        Та така.
        Ще помисля до утре все пак ама май не ми е това мотора.



        Враг усраине

        Коментар


        • #50
          Още го няма в спесификациите тоя мотор. Само Супермотото намерих, на което седалката е висока 898 мм ?!?! Без 2 мм, 900 мм висока седалка и то на супермото?!?! На ендурото ще е още по-висока седалката... И седалката естествено е ужасна. Тия са направили мотор за баскетболисти от НБЕ-й. https://www.motorcyclespecs.co.za/mo..._sm700_22.html
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • #51
            През чепа ми е за спецификациите, седях на него и не е ОК чистият еднуро вариант.
            Някъде вътре имало 2 супер мотота но не било ОК да се качвам по тях понеже са вече продадени.
            А и аз не искам щото не ме интересува такава конфигурация.
            В движение и на черно това, че не стигам земята не е особен проблем.
            Обаче не е ОК ат ол.
            Дори CRF-a ми е леко висок но там окачването като ластик.
            Тук обаче не е. И съм под наклон за да стъпя на твърдо.
            Това под наклонен терен ще е бедствие.

            С ДР-а не съм се съобразвал къде и как спирам, тоест е точно ОК.
            Тук явено няма да е!
            Враг усраине

            Коментар


            • #52
              Като не сте расли на крака...така ще е...
              Аз си чакам клиент за малкият танк на Грубер и отделно да пробвам една Африка Адвенчър спорт 2018г,че по ми допадна на окомплектовка,цена и километри поне на обявата.
              Пък на живо...ще видим...още рибата плува полека в морето...ама могат да ме ядосат да наритам някои дръгел от експото...хубавото е че съм на работа и ремонт правя у нас та ще ходя най-рано в неделя...дано са продали всичко...пу пу...
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #53
                Такава голяма кубатура на един цилиндър е кошмар. Това е машина за простотии и няма нищо общо с ЦРФ-а. Едното е мотор за возене, който не изморява а другото изрод, които иска да те пребие във всеки един момент (ако няма тракшън). Във всички случай като върнеш газта ще иска да те метне през кормилото. Ще генерира супер много жега и ще харчи дота повече. Някога бих си взел този мотир, но вече не. Повече от 450сс не искам да карам вече а любимата ми машина в момента е папакито ми 115цц

                Коментар


                • #54
                  Тоя матор го има във вариант ЛР демек за дълго с два резервоара от много време.
                  На мен ми бе интересн още преди близо 2 години...отказа ме опита ми с толкова силно едноцилиндрово на черно и това,че цената на втора ръка бе доста солена.
                  Иначе на хартия е корав мотор с много добри сервизни интервали и много сила...ама тъмпър...на ингилийски...
                  И седалката е говно...като на ямахата...което май само ме спира да яхна една...но корбин правят та...колко да ме спира...
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • #55
                    Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                    Такава голяма кубатура на един цилиндър е кошмар. Това е машина за простотии и няма нищо общо с ЦРФ-а. Едното е мотор за возене, който не изморява а другото изрод, които иска да те пребие във всеки един момент (ако няма тракшън). Във всички случай като върнеш газта ще иска да те метне през кормилото. Ще генерира супер много жега и ще харчи дота повече. Някога бих си взел този мотир, но вече не. Повече от 450сс не искам да карам вече а любимата ми машина в момента е папакито ми 115цц
                    Доста добре формулирано.
                    Нито искам да върви като изоглавено, нито искам да плащам за разхода му.
                    Явно е до ЕГН.

                    Нещата вървят към едно CRF300L след няколко месеца. Или колкото там,
                    Аз бърза работа нямам а и готиното е, че нямам нужда дори да се качвам на седалката за да знам, че ми е съвсем ОК.
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • pansim
                      pansim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Газката си е за младежи...писах вече.
                      Ние с теб трябва по-кротко...
                      Ама пък да имаш два мотора с еднакво невървящи двигатели - това ми идва в повече.
                      Че то моето Сузуки е 28 кобили...на асвалт го няма. В черно е достатъчно за моята възраст

                  • #56
                    Пак не успяхме да намерим идеалният мотор!... Опитите продъжават!
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #57
                      Даа, явно търся нещо, което го няма в магазина.
                      С втора ръка не ми се занимава а търсенето започва да наподобява тотото на втората употреба.
                      Що ли ми трябваше да продам ДР-а като предварително си знаех, че няма какво да го замени?!?
                      Риторични въпроси...

                      Всъщност 300 кубиковят CRF ме устройва колко върви.
                      Проблемът му е в окачването, не в мощността.
                      По-непредвидим мотор на кофти терен не съм карал.
                      Оправя се но са няколко хиляди отгоре.
                      И ако се направи цената ще се доближи до тази на газката.
                      Тури един 13 литров ачербис и може би ще я надскочи!
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • #58
                        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                        Проблемът му е в окачването, не в мощността.
                        Я ела да ти дам кросака да покараш. По книга няма 100 кила
                        Окачване без забележка, двигател 40 диви коне...може пък да се харесате

                        Панайот Бърдарски
                        0887 60 77 22

                        Коментар


                        • #59
                          Въртях хондата и сузукито на едно парко място в офиса.
                          Като оставях ДР-а и се качвах на хондата - първите няколко километра усещането беше като да се движа на стартер
                          Та дупе знае 2 и 200.
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • #60
                            Е това момче кара Хукскварна 701. Ето филмче. https://www.youtube.com/watch?v=q8P_NJq1SsA

                            Преди тази Хукскварна е карал Сузуки ДР 650. Питах го, какъв е резервоара и дали седалката става за дълго каране. Ето какво ми отговори: "Резевоара е 13 лт, но съм поръчал още един, който е 6,5 лт и се поставя на мястото на въздушния филтър в предната част на мотора. Седалката е кофти за дълго, но съм взел една силиконова допълнителна подложка и до някъде спасява положението. Края на май се подготявам за голямо пътуване за 10 дни Италия (ACT - Italy) и се надявам до тогава или да съм направил достатъчно подобрения по седалката, или задника ми да е свикнал. Поздрави!!!!"
                            Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                            Златомир Попов - Forry

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X