Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    Абсолютно съгласен за всичко написано.
    Риехото като го спомена си една доста добра разходкаджийска бюджетна машина.
    ...
    Ако ми остане време ще мина и през Риехо,че е близо до един от обектите ми и мога да ви щракна някоя снимка как изглеждам ей така да придобиете представа,а и на мен би ми било любопитно де.
    Интересна машина
    Чакам с интерес мнението за РиехУто.
    Гледах клипа с ревюто на момчето на български,но не ми хареса как реагира на газта, този двигател.
    Има едно огромно закъснение, което ,ако е заводски заложено поради разработка или нещо подобно-бих приел за нормално.
    Иначе не съм предубеден към екзотични марки-още си търкалям китайското папаки-Кeeway, което дори на два пъти катерих из Кърпатите,

    Поздрави,
    "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
    ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      Мисля, че всичко е въпрос на настройка. Това е най-лесното за оправяне. Пък и не е необходима, чак толкова светкавична реакция на газта. Това не е Формула 1.
      Специално на тоя тестов мотор може и нарочно да са го направили с такава реакция на газта, защото разни "състезатели" ще го пробват...

  • #32
    Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
    Да не остане някой с грешно впечатление,че искам или имам желание за чисто нов мотор.
    Просто цените на втора ръка висок клас отиват към цените на чисто нови маааалко по-нисък такъв.
    Принципно повече от 20К не ми се дават.:
    Нов е толкова - все още Трансалпа - 10.500 € - и седалката ще ви пасне, аз съм 185 см. Високата слюда, ролбарове и другите неща, може и после да се добавят...

    Коментар


    • Стоян Боюков-Sariones
      Стоян Боюков-Sariones коментира
      Редактиране на коментар
      Няма да му "пасне"! Познавам човека и бая ме съмнява. Знам как се седи на ГС и на Транс (поне на по-стария де). Не вярвам новият да е особено различен. Без да обидя ползвателите на ТрансАлп за мен лично е някак "безличен".

  • #33
    На транс съм сядал като дойде първата бройка в София.
    Хубаво,меко,леко...НО...както каза Стоян...безлично...
    Не го обиждам просто не е моето.Иначе типично за хонда добре направено,но някак стерилно...а меко казах ли!?...айде лекува се това,но цената отива нагоре,а нагоре...има и други...
    И не 190см съм аз и не ми е сгодна тая машина.
    Тя е ясна вече тази дето ми е удобна.Остава другото.Лошото е че май за пореден път докато си правя планове онзи горе се смее...но ще видим...
    Няма страшно в умирачката...
    Страшното е да си жив!...

    Коментар


    • #34
      Щом ти пасва GSa и можеш да го бориш според мен търсенето приключва точно тук,всяка друга машина ще я сравняваш с ГСа
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #35
        Абе щом се харесват младите, нека се вземат и да пием блага ракия

        Иначе по повод удобствата на седалки, стойки и прочее мерене по мотори, всеки пак си е с неговия чалъм. Аз примерно, от сядания не се интересувам. Ако ще се мерим дали мелим брашно, пълним баката и въртим ключа. И така два три пъти, най-добре докато се стъмни, че може и още мъничко. Така дрождите дето създават химията между човека и мотора се разбъркват най-добре, след което трябва да престоят 2-3 дни на хладно да се отпенят. И тогава идва момента да се пият впечатленията на бавни глътки

        А, да, и за кръста, при мене се оправя с повечко каране, мешано и седнал и прав
        Настане вечер — месец изгрее,
        звезди обсипят сводът небесен;
        гора зашуми, вятър повее, —
        Балканът пее хайдушка песен!

        Коментар


        • #36
          Понеже ми замря темата викам да я побутвам е така да върви моабета.
          Например интересна ми е разликата между последната ямаха тенере и предишната.
          Говорим за тази с таблета и тази без таблета най-общо казано.
          А сега вие сте...
          За моят танк никой не ще да идва да го пазарува за сега...не че ми е мъка и имам време и да се разправям да прехвърлям,но все пак...ако някой си търси голям и читав чопър съм насреща.
          Пазара на ГС-и 1200 и без това не ми харесва никак финансово към днешна дата та...ще видим...Скрито злато има в тия гадове ейй....
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #37
            Пазара на тоя тип мотори е момента и последните 5-6 години е откачен,цени мамата си ебало
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #38
              Да напиша и аз нещо по темата. За моите 10г върху мотор и скоромните около 50 хил.км., като собственик и върнал към нов живот 3 машини, мога да кажа, че универсален мотор няма, няма и да има! За мен чопърите, кросовите и пистовите не ги слагам в категорията мотоциклет, това са тясно специализирани ЗА МЕН машини. Остават ендурата около 600цц с тегло около 150кг за черно, смесено и на "къси" разстояния сам - ДР, КЛЕ и подобни. Големите кораби за далечни пътувания в лукс за двама с багаж, в това число Голдуинг, К-серията и подобните. Спорт-туристите - като предните, но по-надървени, по-леки и по-бързи - ХР1000, Мултистрада и т.тн.. Спорт-ендуро-турист, като спорт-туриста, но с идеята УЖ да могат да влизат и на черно за малко - Щром, ГС, Мултистрада, Супертенере... и подобните. Съществуват и всякакви други в направления по вкус, повече или по-малко на посочените от мен категории, нейкед, супермото и т.н. Колкото и да не ни се иска, ако смятаме да караме навсякъде и при всички условия са ни нужни два мотора. Аз за сега проблема съм го решил с Дукати Мултистрада 1200 (2ма, багаж и на дълги пътувания - повечето аутобан) и сузуки ХФ650 (сам и мога да се завирам дето си поискам, и за дълго става но с някои компромиси). От посочените дето си написал съм с две ръце за Априлия туарег, взима по малко от всички. Това мога да поспамя само
              Последно редактирано от mutragen; 08-04-24, 09:49.
              HONDA NC700X '13
              HONDA Wave 110i '13

              Коментар


              • #39
                Туарега не съм ходил да му сядам.Ще ида.
                Интересен ми е много.
                Ако ми допадне на позиция може да и метна едни пари от продажбата на VTXa и другото на лизинг.
                Не ми се дават 25к за гс на 100К и 10 години….
                Абе… мъка…
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #40
                  И аз се лутам и съм се спрял между Африката, Нордена (но екскуржън) и мултистрада. Доста са различни и сега видях, че страдата я има и с 4 цилиндъра. Та ще си мисля и аз.
                  [SIGPIC][/SIGPIC]

                  Коментар


                  • #41
                    Понеже от около 48 часа съм пак само с 2 мотора - пак взех да хвърлям белтъци налаво/надясно.

                    Нищо ново на пазара.

                    CRF300L няма и няма да има в следващите няколко месеца.

                    Попаднах пак на газката: ES700

                    Доближава се до онова, което търся.
                    Гол дуал спорт, без излишни пластмаси, сравнително лек - под 150 кила.
                    Що годе сносен пробег от около 300км с 1 резервоар според сметките.
                    Нормално обслужване на 10К а не на мото-часове.
                    Изглажда точно обратното на адвентуращина, каквото в момента ми липсва.
                    И бих си го оставал точно в този спартански вид форевър.

                    Двигателят обаче ми е излишен.
                    Ако беше 500cc макс щеше да бъде попадение в десятката.
                    Този ми идва много по-голям от намеренията, напълно ненужен повер.
                    1 цилиндър, 700 кубика - поне да беше въздухар и Сузуки!

                    НЗ колко е испански този мотор, изглежда ми много по-китайски.
                    Не че това задължително е проблем но в случая ме прави мнителен.
                    Ако цената беше 10-15К съвсем нямаше да го забелязвам но за 20К+ го виждам в доста различна светлина!

                    Има нещо много особено в конструкцията на рамата - така, както гледам двигателят "виси" на нея.
                    Много ми напомня на Бенели. Може да е "модерно" ма пак никак не ми харесва.
                    Като за капак subframe e... По друг начин му викат но за го чувам като ПЛАСТМАСА.
                    Поне шибаните кюнци не са му под картера, както на "италианското" Бенели

                    Вероятно ще ида все пак да се кача и да видя как стоя на тоя мотор.
                    Нямали бройка за каране но поне наличната не била все още продадена и поне това може да се организира,
                    Пак по-добре от гледане на картинки, тоест - нищо!




                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Съвсем различен профил би трябвало да има точно тоя модел.
                      Мисля, че приложението му е далче от хард изпълнения.
                      Не че не може ама това си е точно дуал спорт - еквивалент на дъргела.
                      Имат и по-сериозно офроуд насочени.
                      По-леки и пъргави ама обслужването е на мото часове

                    • pansim
                      pansim коментира
                      Редактиране на коментар
                      Може,ама първосигнално ми изглежда далеч от мотор за дълго пътуване. Пък и гумите издават друго, а не асвалт
                      Седалката верно ли е толкова мизерна колкото изглежда на снимката?
                      Все пак ти си го видял на живо.
                      Пък накрая...вземете се пък ще помоля за едно мааалко кръгче

                    • Esper
                      Esper коментира
                      Редактиране на коментар
                      Не, не съм го виждал но днес мисля да се разходя преди да са го продали!
                      И всъщност аз изобщо не си търся мотор за дълго пътуване, такъв си имам.
                      Точно обратното - неангажиращи съботно-неделни трипчета с една проста раничка на гърба.
                      Иначе и за повече от кръгче бих ти го дал ако изобщо се стигне до сделка.
                      Което за сега не е много вероятно

                  • #42
                    Ето един много интресен китаец. 450 кубика, два цилиндъра, 44 коня. Височина на седалката 800-820 мм. Става за по-ниски ездачи. Малко е тежък 190 кила пълен зареден, но със 17,5 литров резервоар спокойно минава над 400 км. Рекламират го, като пряк конкурент на новият Енфилд Хималаян 450, но си мисля, че този мотор е по-добър от индийският. https://www.youtube.com/watch?v=CCzAOxkc-vk
                    Последно редактирано от ВладиЧ; 18-04-24, 08:48.
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар


                    • #43
                      Знам го това Владич но не търся такова.
                      Пластмаси, железа, големо, тежи. Струг!
                      Насочено е уш към по-продължителни трипове а аз такова си имам!
                      Пък и варианти за такъв тип мотори има не един, включително трансексуалният алп.
                      NX500 на онда, вистроми... Избор - бол.
                      Ако исках подобно точно 650cc v-strom щеше да ми е фаворит!

                      Истината е, че май все към нещо като CFR300L гледам а няма алтернатива.
                      С всичките му компромиси ама просто не виждам нищо подобно.
                      Освен тая газка по-горе.

                      П.С:

                      Това е последното нещо, която ми треве у дома
                      Освен това и генерацията му е на тотално сбъркано място!

                      Последно редактирано от Esper; 18-04-24, 09:01.
                      Враг усраине

                      Коментар


                      • #44
                        Тоя Газ Газ на снимката наистина ли е 700 кубика?!?! За какво ти е такъв мотор? 300-350 кубика такъв тип мотор за тежък офроуд е напълно достатъчен. Тогава и ще тежи там 120-130 кила най-много. Гледал съм, какво правят из горите с такива мотори и с кросови гуми. Минават из такива места, из които аз пеш не мога да мина, та камо ли с моят мотор... Пък може и двутактов да вземеш. Е тогава 350 кубика направо не можеш да го удържиш. Такава хала е. За какво ти е 700 кубика чист крос? А седалките им са тесни и твърди като дъска. Отвратителни са, ама то това не е предвидено да го караш седнал.
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • pansim
                          pansim коментира
                          Редактиране на коментар
                          Чакаме впечатления на живо...може и със снимки, ако не те притеснява...а двигателя си е ОК.
                          Това е мотор за кеф, и този двигател прави точно това!

                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Не е ясно колко е ОК в перспектива.
                          Това изчадие няма история според мен.
                          Нещо излязло сравнително скоро, двигателят точно се произвежда в чайна почти със сигурност.
                          А подозирам, че не само той.
                          Тоя двигател е нещо като 800 кубиковият на сузики, който слагат от скоро на вистром-а.
                          Съвсем нова конструкция за марката, която тепърва ще се види колко добра и успешна е.

                          Едно от нещата за които трябва да разпитам е каква гаранция имат гаските и какво включва.

                          Не че смешната гаранция от 2 години, която Хонда дават на повечето си мотори е за приказка.
                          Ама някак имам малко повече вяра в способностите на джапките отколкото на разни евро-гейско-китайкски кооперативи.

                        • pansim
                          pansim коментира
                          Редактиране на коментар
                          Като казах ОК, си мислех за мощноста на двигателя. Колко ще изкара...друга тема.
                          Обаче - КТМ двигатели могат да правят!

                      • #45
                        Значи търсиш нещо такова. КТМ 690 Ендуро https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...duro_r_20.html
                        155 кила пълен 72 коня. Иска малко тунинг и по-голям резрвоар, и това е! Ето и близнака му, но вече с 25 литров резервоар. Това е 74 коня и е към 165 кила пълно заредено, поради по-големият резервоар. С едно такова се разминахме горе на Памир, когато карахме към Мургаб след прохода Кхаргуш. Мернах го за бързо, но не мога да го сбъркам с тоя резервоар. Завидях яко тогава. https://www.motorcyclespecs.co.za/mo...uro_lr_20.html
                        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                        Златомир Попов - Forry

                        Коментар


                        • Esper
                          Esper коментира
                          Редактиране на коментар
                          Така е, "газката" изглежда точно копие на същият модел ктм но е малко по-евтина.
                          Обзалагам се, ползват един и същи двигател.
                          По спомени КТМ е собственик на gasgas от едно известно време.

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X