Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_4520.jpeg Прегледи:0 Размер:867.9 КБ ID:6961325


    На брата GSa,в момента се продава Адвенчър модела на около 3000 километра за под 9,година 16та напудрен с екстрите по него / че на това фаровете са му 1000 бимберици само /

    Точно там няма смисъл за МЕН ПОНЕ да давам двойно защото бил нов модел и имал ммммммм нам си какво,като ше го търкалям по нивите баш нов не ми е зор да карам
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #17
      Що фар му е турил... Да. Това е адвечъра с 24 литровият резервоар. Мнооого добър и хубав мотор, но определено не е за човек висок 176 см. Просто така е направен тоя мотор. Но пък е за мнооого дълго и далечно каране...
      Колкото до черното каране тя нашата група е малко шарена. Вальо с БМВ-то 800 ГС, аз със Сертаото, Пачо с Хонда ХР 600 Л и Фена с Кавазаки КЛР 650. Това е групата. И никой не изостава...
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #18
        По вашите виждания би трябвало да карам Балканче (преко сила), ма Е На, карал съм бая различни возила. Това щото съм лев и шейсе.

        Ся по темата. Дени! Не знам що баш държиш да го вадиш от витрината баш. Хонда Африка около 2017-та (ма с правилните скорости), Тайгър Експлорер 800 ХЦ, БъМъВъ 800 ГС. Ако па баш БъМъВъ те кефи па пробвай и С1000ХР, че баш за асфалт сигурно става (на това даже не съм се качвал). На 1200 ГС май му е голяма рекламата иначе си е читав мотор. Точно боксер обаче не съм убеден. Е ся от моята камбанария може и гроздето да е кисело!?
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #19
          Като стана въпрос за големите стругове - може да съм споменавал.
          Или в мотофорума беше - все тая.

          2019 взех от Миркат един V-Strom 1050XT за тест.
          Не беше обичаен тест драйф на нова машина - просто ми я дадоха за цял ден.
          Тогава имах само дъргела, не бях карал никога нещо подобно.
          Този ден отпрах към 600км като съм преминавал през Стара Планина няколко пъти,
          Малко неща помня - това каране беше нещо като транс, зомбиране.
          Тая машина ми беше като космически кораб - нищо подобно преди и нищо след.
          То седмици след това не знаех на кой свят съм.
          За съжаление тогава нямах пари да я купя.
          Понеже и в Бултрако после съм разправял историята - търговеца ме агитираше да ми даде Африката за тест.
          Отказах,.
          Сега мога да си го позволя единивт а може би и другият но не искам.
          А трябваше да мога когато исках - ся вече е късно
          Враг усраине

          Коментар


          • Стоян Боюков-Sariones
            Стоян Боюков-Sariones коментира
            Редактиране на коментар
            "Кавказка пленница" ли беше? ... Да пиеме за това, нашите възможности и нашите желания да съвпаднат!...

          • Esper
            Esper коментира
            Редактиране на коментар
            Да, важен е момента.
            С мислене често се пропуска а не може да се върне.

        • #20
          Да не остане някой с грешно впечатление,че искам или имам желание за чисто нов мотор.
          Просто цените на втора ръка висок клас отиват към цените на чисто нови маааалко по-нисък такъв.
          Принципно повече от 20К не ми се дават.
          Даже и тия не ми се дават...ама това не е за темата.
          Основно сменям мотора поради ограничеността която ми дава сегашният относно пътищата които мога да ползвам и това,че окачването и стойката на седене ми прецаква кръста след дълги преходи.Проблема не е в мотора,а в кръста,но това е каквото е.
          Сега по темата.
          Имам желание както казах за окачване което ми щади кръста на пътя...аз го разбирам така...активно окачване или окачване с дълъг ход които може да се регулира спрямо нуждите ми макар и ръчно разбира се.
          Това го имат не малко мотори...
          Следващото изискване е да е удобно на 190см "младеж" със дълги крачка.
          И понеже съм пробвал КТМ 1290R да кажа май само там не стъпвам на плоско краче.
          На 890 стандартен габаритно изглеждам смешно...а и се чувствам така.
          890R e по-добре.Там обаче насоченоста е към агресивно офроуд каране...което аз не планувам,защото не го мога...за сега...
          От там и погледа ми към Норден 901 и това,че ми харесва като цяло чисто визуално.
          Не съм му сядял...утре ще ида да го пробвам и да видя как са цените за нов и за тестова бройка ако все още я има.
          Много ме кефи,че си има всичко и го дават с доста суперлативи за ездачи ориентирани 70/30 асфалт/черно каквото аз да речем,че планувам.
          Обаче ме е страх от това,че си е типичен КТМ със всички минуси от това от към качество и надежност във времето.
          БМВ ГС 1200 адвенчър е правилният мотор за всичко искано от мен,че и повече...но не ми харесват цените и километрите на които ще се появи машина която да взема.
          Не съм и карал де...
          Другият претендент които е предложен е Африката.1100 ме дразни от към интерфейс(1000 копчета),но си е типичната хонда която имам.Здраво и надежно.
          Мисля за моят начин на каране повече от добре.Сега пак да кажа не съм карал...не знам ще ми допадне ли.
          Чисто визуално ми е добре...както и тенере рали например,но там е много офоуд ориентирано...а аз уж гоня повече асфалт.
          Не знам дали би било подходящо за 70/30 асфалт/черно.
          И не на последно място ми е важно седалката да ми е комфортна.
          На тенерето стоковата е жив ужас...При африката бе май подобно положението.
          На КТМ 1290Р ми бе горе долу добре.Утре както казах ще видя и Нордена как ще е.
          Абе идеи събирам всякакви.
          Пуснал съм чопъра за продажба и чета ревюта и събирам информация...демек обърквам се всеки ден все повече.
          Трябва да се спра до няколко модела и да го мисля кое да е...
          За сега още се клатя в морето от избори.
          Няма страшно в умирачката...
          Страшното е да си жив!...

          Коментар


          • #21
            Аз не разбирам както знаеш,новобранец съм ма па съм пълен с идеи.

            Малко в страни от темата ма ще го преглътнеш.

            Аз взех преди година и нещо 2013 BMW 800GS,годината точно си я избрах защото това идва с WP предни вилици,газ на жило и без електронни простотии с изключение на АБС и подгряване на ръцете. До 2012 са с италианските предни вилици,след 14та май имаха различни настройки за дъжд,офроуд,нормален път както и електронно задно окачване.

            Нямаше Адвенчър модела и сега нося резервно 2 или 3 галона гориво с мен, джама е сменен с по-голям настройваш се,седалката е сменена с по-удобна и съм и прекарал подгряване,е така да има. Предните вилици са вече с Адриани италиански чаркове,само тръбата остава,всичко друго е ново и се настройва с шестограм,че мотора ми е малко тежък.

            https://www.omniaracing.net/en/andre...5-p-23888.html

            2 неща му куцат на модела - мекото предно окачване което вече не играе,че няма нищо от БМВ там и меките капли.Задната вече е с безкамерна,като изкривя предната ‘е я сменя и спирам да си играя с това. Обикновена разходка тук под 7 часа нямаме,2 - 3 зареждания на каране като на резервоар спокойно прави 200 мили,задника го чуства,кръста не.

            Първи мотор ми е от тоя род и научих доста покрай него,никой не прави мотор като за мен и донаджипване винаги си трябва.

            В групичката сме с 2 GS, 1GSA, 2 нови Yamaha Tracer и КТМ 1290 на никакви километри. На правата,магистрала и баирчето ни бягат,малко да има дупки или да е кофти пътя и разликата в конете пада,там играе окачване пък ние го имаме за разлика от новите Ямахички в групата,КТМа много лъскав още за всичко освен равен път,а аз баш от това бягам.

            Да не те спира окачването,тя и Африката им идва леко мека на някои,но за 500 пари всичко се оправя,италиянците го могат това
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #22
              Преди малко ходих,пробвах,сядах…GS1200 ще е след пробите.За другото ще пиша от компютъра защо и как…
              Няма страшно в умирачката...
              Страшното е да си жив!...

              Коментар


              • #23
                Сменяй заглавието на темата тогава,това слонче не е никакъв Среден размер

                Ти трябва да си як,голям,добър и млад ако мислиш това да го навираш в трънаците.

                Стискам палци
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #24
                  Заглавието на темата е добро за тия дето ще имат интерес към тия машини...за мен...се оказа,че най-много ми пасва пустия му GS.
                  А иначе аз за дърт не съм дърт.Нямам и 40 все още.
                  Амортизиран съм просто и то не от сега...но това е друга тема.
                  Днес ходихме до представителството на КТМ да видим Нордена.
                  Еми видяхме го...
                  И аз и колегата имаме сходно мнение.Мотора се чувства евтин на фона на БМВ и Хонда.
                  Материали и т.н. говорим.Не съм го карал.Нямах и желание след като му седнах да го пробвам като позиция.
                  Не ми е удобен и според мен не би бил удобен на никой с височина 190см и дълги крака в заводски вид.
                  Вече ако се пипат седалки,контроли и степенки може и да стане работата,но аз не бих се занимавал.
                  Тестовата бройка 25К лв.Другата близо 30.ю
                  Седалката е пейка...широка в задният край,но пейка като твърдост и удобство.
                  Позицията като цяло не ми бе никак удобна от 1290 КТМ да речем,но за сега него не го коментираме.
                  Новите КТМи 2024 всичките са с по 2К нагоре като НЯМАТ разлика с 2023 модел...това директно като информация от колегата вносител на КТМ да се знае.
                  При кавазаки нямало пипане в цените...то какво пипане да има като не ги купуват...а пък това дето бих искал КЛХ300 или КЛР 650 ич го и няма на нашият пазар...ама айде...
                  От там отидохме по разни магазини за мото аксесоари гледахме какво гледахме...и айде в един от мотомагазините в София за нов внос мотори.
                  Там имаше много работи.
                  И сузи 800ДЕ 2023 и Ямаха Тенере,БМВ ГС 1200 2017,Хонда Африка 2018....абе имаше ги един до друг да им сядаш и пробваш.
                  Сузи 800Де има много интересна визия и като цяло много ми хареса на външен вид.
                  Не седнах,защото отпред бяха двата мотора на които исках да провам позиция на седене един до един.
                  Хонда и БМВ.
                  И както се очаква или пък не...БМВ ми залепна на задника като ръкавица на У...или не беше ръкавица...
                  Хондата също ми бе удобна и интересна.1000 кубика стандартна и ДЦТ....Абе чесно казано ако го нямаше ГС 1200 хондата би ми била фаворит.
                  Обаче...
                  БМВ е ...как да кажа удобно до безобразие.
                  Единственият мотор от този тип до сега на който контролите ми бяха там дето трябваше да бъдат...без нужда от корекция.
                  Има всичко дето можеш да искаш като екстри и няма нужда май...от нищо извън стоковото ако първият собственик го е поръчал както трябва.
                  Усеща се много лек за тежестта си.
                  Накланях го до такава степен,че колегата и продавача в магазина си мислеха,че ще го изпусна,но пропуснаха,че навеждам така хонда втх 1800C която тежи с поне 120+ кила отгоре нищо,че килата са по ниско.
                  Хареса ми...
                  Сега продължаваме напред с продажбата и търсене на нова машина.
                  Дали ще е Адвенчър,Рали или стандартен ще се види.
                  Още не им знам разлките и кое от кога какво има и какво ми трябва.
                  Ще чета и харесвам.
                  Но продаде ли се малкият танк на Грубер...ще има БМВ в гаража.
                  И те така... Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Photo 30.03.24, 12 34 32.jpg
Прегледи:375
Размер:627.5 КБ
ID:6961414
                  Последно редактирано от slatanic; 30-03-24, 20:42.
                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • #25
                    Ееее ма ти си за таковане значи,остави средния клас,я се виж на какво приличаш,на теб сега ти е времето да се бориш с прасета като 1200,ако не сега та кога.Седалка се сменя,350-500 пари и ти залепва на гъзъ

                    Ако те сърби за офроуда пак прегледай Африката

                    Аз викам ЧЕСТИТО БМВ пък да видим
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #26
                      БМВ-то е моторът!!! Но преди да го вземеш му вземи ВИН номера и го провери дали наистина е на 37 000 км тоя мотор. Да не се окаже, че реално е на 337 000 км. Щото това е БМВ и за 7 години може и повече да е навъртяло, без изобщо да му проличи. Иначе карал го е пенсионер и само до магазина е ходил с него...
                      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                      Златомир Попов - Forry

                      Коментар


                      • #27
                        Няма да е конкретната бройка по ред причини...
                        Малко е вероятно въобще да купя нещо от България освен,ако не взема мотора на колега които иска 1250 да взима и да махне неговият 1200.
                        По-скоро ще тормозя Милен а.к.а. jeko47 да търси нещо в Белгия или нещо по немско или Англия именно заради много километри занулени за нашият пазар.
                        За бмв-то да кажа.
                        Брутално удобен като позиция на седене.
                        Стоковата седалка много удобна.
                        Контролите където трябва,копчетата за управление на разни работи и те пак така.
                        Реглаж на слюдата.
                        Режими на окачването.
                        Абе много плюсове,но най-вече се усеща много по-лек отколкото е.
                        Африката се усеща по тежка.То тенере 700 се усеща тежко ма как и да е...просто от бмв са го уцелили с тоя боксер.
                        Явно въпреки,че за мен умряха отдавна като автомобилни производители успешно продължават да правят отлични мотори.
                        На реален тест драйв ще видим как ще е...за сега...търкам ръце и стискам палци скоро да се продаде моя...
                        Няма страшно в умирачката...
                        Страшното е да си жив!...

                        Коментар


                        • #28
                          Аз пък прегледах ревюта на онова испанското рйеху, риежу или каквото там.
                          Направо ставам мнителен как за толкова малко пари са събрали толкова много неща фабрично.
                          На “хартия” е даже прекалено хубаво..
                          На границата ми за “струг” - 190 кила в стоков вид.
                          Но определено ми харесва като идея.
                          Интересно защо съм го игнорирал.
                          Вероятно защото не търся
                          Враг усраине

                          Коментар


                          • ВладиЧ
                            ВладиЧ коментира
                            Редактиране на коментар
                            Те търсят пробив на пазара и за това са с по-ниски цени. Иначе били китайски тия мотори. Глупости!!! На мен двигателя на моето БМВ е произведен в заводите на Лончин - Китай, а самият мотор е сглобен в Германия. Е китайски, или германски е моят мотор, на който без проблеми за малко над три години му навъртях 74 000 км.

                        • #29
                          Африката и Ямахата Тенере се усещат тежки защото имат висок център на тежестта. БМВ се усеща леко поради ниският център на тежестта. Иначе за удобството. Японеца просто не може да се мери с германеца по създаване на удобства, поради разликите в мисленето на двете нации.
                          И Хонда и Ямаха и БМВ правят мнооого добри здрави двигатели. Само, че моторът не само един двигател.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • #30
                            Абсолютно съгласен за всичко написано.
                            Риехото като го спомена си една доста добра разходкаджийска бюджетна машина.
                            Може би бих го сравнил с Кавазаки КЛР650 като усещане,но кавазакито е по-тежко и надеждно на безобразие.
                            Това е единственият бюджетен мотор които бих си взел е така да го имам в гаража докато съм жив,защото знам,че ще ме надживее...
                            До тук с моите дилеми за сега.
                            Ако ми остане време ще мина и през Риехо,че е близо до един от обектите ми и мога да ви щракна някоя снимка как изглеждам ей така да придобиете представа,а и на мен би ми било любопитно де.
                            Интересна машина в този клас е и CFMOTO450 дето сега излезе...
                            Тия пък са на 1.5км от нас та даже и днес ако работят мога да мина следобяда дам малко информация да допълним темата...
                            п.с.
                            Със снимката ми горе вече е ясно смятам защо имам проблем с големината на мотора в предвид,че стъпвам на плоско краче на почти всичко дето уж е високо.
                            Последно редактирано от slatanic; 31-03-24, 09:06.
                            Няма страшно в умирачката...
                            Страшното е да си жив!...

                            Коментар


                            • Esper
                              Esper коментира
                              Редактиране на коментар
                              Чайниците агресивно настъпват.
                              Докарват интересни предложения и дори алтернативи, каквито утвърдените играчи нямат или ако имат са по-скъпи.
                              Проблемът с тях е, че са "вчерашни".
                              И никой не знае след година-две дали ще има спомен за тях.
                              Хубаво донякъде, че взеха да ги продават с гаранция.
                              Поне за собствено спокойствие и докато не се наложи да се ползва

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X