Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM-950 Adventure модел 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: KTM-950 Adventure модел 2005

    Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
    Бензиновата помпа на КТМ950 е пълен боклук, също както и хидравличната на съединителя, която са изхвърлили още гаранционна. Това, че неговата бензинова е изкарала 65х.км е късмет някакъв. Тока, който протича при управлението ѝ е твърде голям, което прави неудачно предаването му чрез контактни клеми. Те от своя страна нагарят и помпата спира.Обикновено тя просто започва да прекъсва (съответно и двигателя) и да хвърля искри, но има случаи и на запалване. Отделно тя не е водозащитена, което само спомага всичко това да се случи.
    Този проблем има различни решения. Слагат кабели ( вместо контактните пъпки), съответно променят и платката, което намаля тока, както и оборотите ѝ, но това не пречи ... Като има решения, платката да остане в помпата или да се извади навън. При всички случаи се мисли и за херметизирането (заради дъжд, реки или просто конденз), за което производителя не е помислил. При помпата на КТМ 990 този проблем е поредният отстранен и тя не дава ядове, но пък има други
    Едно малко кондензаторче помага доста

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от T-Mac Преглед на мнение
      Едно малко кондензаторче помага доста
      Може да помага на пръв поглед, но току виж трептящия кръг кондензатор-индуктивност(намотка на помпата) влязъл в резонанс при определени обстоятелства ще има "Елате ни вижте"!
      Аз не бих приложил подобно решение.

      Доколкото видях в горното клипче, потенциално проблемната, електрическа, бензинова помпа на KTM 950 e като помпата на Africa Twin. Причината за дефект е отново същата - прекалено голям ток през контактите, при ндуктивен товар.

      Видях в друга тема някой да говори за "платка" в помпата. Не знам какво прави въпросната електроника, но няма проблем да се приложи успешното решение на проблема от Africa Twin:

      http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=68122

      Това решение вече се доказа. Аз ма'ам гащи с него от две години. Знам още двама колеги, които са го приложили и нямат ядове.
      Последно редактирано от giorgio; 10-01-11, 08:29.
      Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

      Коментар


      • #18
        От: KTM-950 Adventure модел 2005

        Не зная, коло помага този кондензатор. Някой тествал ли го е ? Мисля че решението е безконтактно. С малко електронно управление и не е скъпо. Утре ще поровя за снимка.
        ______2
        Е = MZ

        Коментар


        • #19
          От: KTM-950 Adventure модел 2005

          Кондензатора е експеримент на колега от адвенчър райдър форума. Ще я следя за да видя дали решението ще сработи.
          Темата е: http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=650046

          Коментар


          • #20
            От: KTM-950 Adventure модел 2005

            Теоретично може да се получи. Кондензаторче (не електролитно) + съпротивление (1К;2W примерно) свързани последователно. Цялата RC група паралелно на контакта.
            Няма опасност от резонанс, нищо не се свързва с бобинката на релето.

            П.П. Пиша малко теоретично, отдавна не съм практикувал.
            още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

            Коментар


            • #21
              От: KTM-950 Adventure модел 2005

              Това е едното решение Facet 40171, което човека е намерил след като е изгорил 3 помпи за по-малко от 16 000км.




              Подробното описание на проблема и решението му е тук:

              http://www.ktm950.info/how/fuel_pump...1_install.html

              Друго решение е с тази платка, произведена от пича ridewestKTM в два варианта :
              http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=296818



              Тук една весела тема, която започва така "Това щеше да бъде 4-тата подмяна на горивната помпа":

              Не заменяйте горивната помпа - поправете я!

              С описание за замяна само на контактите (около 40$) и 30 минути, вместо цяла помпа за 155$

              Последно редактирано от Димо; 10-01-11, 15:04.
              ______2
              Е = MZ

              Коментар


              • #22
                Мерси за линковете, Димо. Там добре се вижда, че помпата е абсолютно съшият "Shit" на Mitsubishi, какъвто слагат на Africa Twin. Само дето е уплътнена по-зле, поради което издържа по-малко.


                От друга страна добре че нямах горната информация, като лекувах проблема, че щях да изпадна в ненужно сложна схемотехника.

                Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                Теоретично може да се получи. Кондензаторче (не електролитно) + съпротивление (1К;2W примерно) свързани последователно. Цялата RC група паралелно на контакта.
                Няма опасност от резонанс, нищо не се свързва с бобинката на релето.

                П.П. Пиша малко теоретично, отдавна не съм практикувал.
                fozy, тока през резистор 1k, при 12V e 12 mA. Въобще не е съпоставим с тока през помпата 5~7A.
                Последно редактирано от giorgio; 11-01-11, 11:02.
                Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                Коментар


                • #23
                  От: KTM-950 Adventure модел 2005

                  Изпитвам някакъв ужас стане ли въпрос за тоците на превозното ми средство.... И ми е много странно, когато чета разни неща от рода на "еди къде си слагаш, не знам какво си теристорче и всичко се оправя"?!?!?! Тези от КТМ нямат ли специалисти по тоците на мотора, за да го направят това упражнение с "теристорчето" още в завода и да няма проблеми?
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #24
                    От: KTM-950 Adventure модел 2005

                    Защото трябва да ти вземат парички за нова помпа !
                    Те нямат интерес мотора ти да е вечен
                    Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                    Коментар


                    • #25
                      От: KTM-950 Adventure модел 2005

                      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                      Изпитвам някакъв ужас стане ли въпрос за тоците на превозното ми средство.... И ми е много странно, когато чета разни неща от рода на "еди къде си слагаш, не знам какво си теристорче и всичко се оправя"?!?!?! Тези от КТМ нямат ли специалисти по тоците на мотора, за да го направят това упражнение с "теристорчето" още в завода и да няма проблеми?
                      Моя даскал по физика казваше "Кой не знае закона на Ома да си ходи у дома!"

                      Иначе сериозно - повечето ел. проблеми, които могат да се появявят в един мотор, особено по-старите са отстраними със съвсем базови знания по "тоци". Аз примерно си нося малко многожилни проводници, един евтин мултиметър и изолационна лента. Това е напълно достатъчно за повечето изненади...
                      LZ2NKM

                      Коментар


                      • #26
                        От: KTM-950 Adventure модел 2005

                        Всички производители са такива.

                        Ама щяха да са го оправили де ... ако още се продаваха тези модели.

                        Коментар


                        • #27
                          От: KTM-950 Adventure модел 2005

                          Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
                          Всички производители са такива.

                          Ама щяха да са го оправили де ... ако още се продаваха тези модели.
                          Заклеваш ли се?
                          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

                          Коментар


                          • #28
                            От: KTM-950 Adventure модел 2005

                            Тези тракащите помпи тип "ЗАЗ" се махат и на тяхно нясто се слага роторна със подобни параметри и проблема се решава .........
                            Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                            Коментар


                            • #29
                              От: KTM-950 Adventure модел 2005

                              Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
                              Заклеваш ли се?
                              Не, защото не зависи от мен

                              Коментар


                              • #30
                                От: KTM-950 Adventure модел 2005

                                Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                                Тези тракащите помпи тип "ЗАЗ" се махат и на тяхно нясто се слага роторна със подобни параметри и проблема се решава .........
                                Можеш ли да дадеш линк за роторна помпа, която става на този мотор.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X