Обява

Свий
Няма добавени обяви.

KTM-950 Adventure модел 2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: KTM-950 Adventure модел 2005

    Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
    Тези тракащите помпи тип "ЗАЗ" се махат и на тяхно нясто се слага роторна със подобни параметри и проблема се решава .........
    Роторните помпи са за по-голям дебит, по-голямо налягане и не работят в режим ИЗПОМПВА (когато чашката на карбуратора е празна) - НЕ ИЗПОМПВА (когато чашката се напълни и игленият клапан се затвори).
    Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

    Коментар


    • #32
      От: KTM-950 Adventure модел 2005

      Първоначално публикуван от Ilarioncho Преглед на мнение
      .....
      fozy, тока през резистор 1k, при 12V e 12 mA. Въобще не е съпоставим с тока през помпата 5~7A.
      Не ми се спамеша, но не те разбрах.
      C и R са за да отнемат енергията на дъгата, която е от най-неприятния тип, при постоянно напрежение. Не са вързани последователно на консуматора.
      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

      Коментар


      • #33
        От: KTM-950 Adventure модел 2005

        Не съм търсил не съм намерил !
        Трябва да се знаят параметрите на тези ! Дебит и налягане ! Те като цяло са доста слабо но все ще се намери нещо си мисля .........
        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

        Коментар


        • #34
          От: KTM-950 Adventure модел 2005

          Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
          Не ми се спамеша, но не те разбрах.
          C и R са за да отнемат енергията на дъгата, която е от най-неприятния тип, при постоянно напрежение. Не са вързани последователно на консуматора.
          Здрасти, Fozi. Опит за обяснение... Дано да ни изтърпят модераторите, ама то си е важно, за да се знае кое има смисъл да се прави и кое няма, или поне какви са рисковете.

          Постояннотоковата дъга се пали при много ниско напрежение. Може да стане и при и при 2V. В конкретният случай на нашите помпи едва ли това става при повече от 14-20V защото по-голямото напрежение ще се изгаси от акумулатора (който е един голям капацитет). Напрежението върху контакта няма да е по-голямо, защото дали ще го поеме капацитета-акумулатор или капацитета-кондензатор вързан директно на контакта се определя от импеданса на електрическите кабели от контакта до акумулатора, който при честоти 1-5 Hz с колкото работи помпата е почти никакъв.
          При това напрежение токът който ще мине през резистор 1k е от порядъка, който писах горе (12-20mA) или хиляди пъти по-малък от тока през помпата, който предизвиква въпросната дъга(5-10А).
          Тока през кондензатора е същият като тока през резистора(последователно свързване) и е толкова малък, че не може да поеме никаква част от енергията на дъгата. т.е. ефекта с резистор е кръгла "0".

          Ще има полза ако кондензатора е свързан директно (без резистор) но тогава рискуваме резонанс (при отворен контакт си е RC верига). При този резонанс електролитен кондензатор ще гръмне веднага, а хартиен, тефлонов или стирофлексен ще предизвика пренапрежение, което пак трябва да го угаси акумулатора. т.е. кондензатора в резонанс не помага, а вреди.


          Или казано с 3 думи: Има по-интелигентно решение! Димо е писал по въпроса, аз също.
          Последно редактирано от Ilarioncho; 12-01-11, 21:31.
          Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info

          Коментар


          • #35
            От: KTM-950 Adventure модел 2005

            Ето едно видео как се кара КТМ Adventure 950 с 170км/ч по черен път с една ръка.

            http://s441.photobucket.com/albums/q...rent=large.mp4

            Коментар


            • #36
              От: KTM-950 Adventure модел 2005

              Първоначално публикуван от sabin Преглед на мнение
              Ето едно видео как се кара КТМ Adventure 950 с 170км/ч по черен път с една ръка.

              http://s441.photobucket.com/albums/q...rent=large.mp4
              ...и изпреварва некво BMW и разни други...
              Only after the last tree has been cut down,
              Only after the last river has been poisoned,
              Only after the last fish has been caught,
              Only then will you find that money cannot be eaten.

              Коментар


              • #37
                От: KTM-950 Adventure модел 2005

                Този "черен път" е доста по-равен от магистрала Хемус

                Коментар


                • #38
                  От: KTM-950 Adventure модел 2005

                  Много ми харесва КТМ-а
                  Бях започнал да го заглеждам вече
                  НО притеснителното е,че на тези мотори,които са на 5-6 години
                  трябва да се сменят толкова части,колкото аз не съм сигурен дали се е наложило да
                  сменя на Африката ми,която е на 20г
                  Нали си взимаме по-нов мотор,за да имаме повече комфорт,повече глезотийки и удобства по време на пътуване,
                  а то какво се оказва-трбва да се мисли за подмяна на скъпоструващи части
                  които издържат много по-малко,отколкото в моторите,които са на по 20г
                  Е,в такъв случай,ще продължавам да ъпгрейтвам и да си "търкалям" старата,но дуракоустойчива и създадена да бъде истински турър-Хонда Африка Туин
                  Cherokee WJ 4.0L- NP242
                  Honda Africa Twin XRV 750

                  Коментар


                  • #39
                    От: KTM-950 Adventure модел 2005

                    Така е със състезателните мотори - искат елементарна (за нас) поддръжка. Вземи си пак някой туристически мотор с по-евтина поддръжка. На мен КТМ Адвенчъра ми се струва супер здрав мотор с минимална поддръжка в сравнение с кросовия.

                    Кеф-а се заплаща - винаги е било така

                    А по-здрав мотор от Африката на дали ще намериш и със сигурност никой няма да произведе днешно време.

                    Коментар


                    • #40
                      От: KTM-950 Adventure модел 2005

                      KTM 950 състезателен мотор ли е?
                      Cherokee WJ 4.0L- NP242
                      Honda Africa Twin XRV 750

                      Коментар


                      • #41
                        От: KTM-950 Adventure модел 2005

                        Да, базиран е на големите КТМ-ми където летяха с 160км/ч по дюните на Дакар преди да ги забранят преди няколко години. Затова и е уникален кеф да го караш и всички които имат такива мотори въпреки малките проблеми са влюбени в тях

                        А в по-новите модели дори са изчистени проблемите с водната и горивната помпа.

                        Коментар


                        • #42
                          От: KTM-950 Adventure модел 2005

                          А,ОК
                          Благодаря ти
                          Cherokee WJ 4.0L- NP242
                          Honda Africa Twin XRV 750

                          Коментар


                          • #43
                            От: KTM-950 Adventure модел 2005

                            Първоначално публикуван от kalinntv Преглед на мнение
                            А,ОК
                            Благодаря ти
                            Няма за какво

                            Ето го и красавеца от 2001-ва:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2001-ktm-950-rally.jpg
Прегледи:1
Размер:91.0 КБ
ID:5251589

                            Коментар


                            • #44
                              От: KTM-950 Adventure модел 2005

                              Добре де, аз да попитам колко пари вървят на старо тези катееми, 950 и 990 Adventure. Аз ли съм, не кадърен да си намеря обява на такъв КТМ или просто си няма...
                              Ако е машина, нека бъде немска!
                              XJR 1200
                              ETZ 150
                              Kawasaki Ninja ZX10R

                              Коментар


                              • #45
                                От: KTM-950 Adventure модел 2005

                                За какво ти е 950? Нали видя забележката на Сабин. На по-новият 990 са изчистени проблемите с водната и горивната помпа, а освен това е и инжекция. За 12-15000 може да се намери много читав екземпляр 990. Като търсиш КТМ питай в КТМ. Ама не в Еди моторс, щото тоя е ...... не е официален дистрибутор. Официалните дистрибутори на КТМ са в Пазарджик. 0899 116 989 Ето ти телефона на Вальо, който е шефа на КТМ за България.
                                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                                Златомир Попов - Forry

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X