Чисто субективно го усещам, като хидравличен удар. Сменено е всичко останало по предницата. Поне това, което се сещам за възможна причина. А именно:
-лагери на "тройник", като са ползвани оригинални такива, монтирани и регулирани според съответните предписания;
-ревизирани спирачни апарати и сменени "ламаринки";
-нови дискове на Брембо.
Тропане от пластмаси Не. При леки неравности не тропа. При рязко сгъване или разгъване на амортисьора тропа. Със или без спирачка това.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Щом изключваш дискове/накладки/гума остава окачването.
Ако е всичко оригинално и сервизирано с което е нужно не би имало подобен проблем.
Друго което съм виждал на dl650 е особено износване на алум легло на долния лагер на кормилната ос - като сменяш черупките не се вижда ако не тестваш внимателно. После със свалена гума като хванеш ботушите на коловете и има халтавене напред назад. Лекува се и с втулка, и с подходящ епоксид.
"Друго което съм виждал на dl650 е особено износване на алум легло на долния лагер на кормилната ос - като сменяш черупките не се вижда ако не тестваш внимателно. ..."
Хъм!? Интересно! Ще видя и това. А иначе всичко сменям оригинално. Даже джиджавките, които заръчах вече И те са от Сузуки, но не от тук, че ме изнервят.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Ми ..., не тропа вече! Обаче!! Някой във времето е правил Франкенщайн на левия кол. Има неестествена хлабина между тръбата и цилиндъра. Видимо износване няма! Таа ще се държи добре предницата, докато са нови втулките.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Дойдоха едни работи от Алито. До два три дена ще ги монтирам. Дясното старо фарче милото не можа много добре да понесе второ падане. А да вкдиме новите кое как!
И една стойка за телефон с антивибрационна джиджавка.
На първо четене изглежда учудващо добре!
Прикачени файлове
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Те тая рабора става. Изглежда и антивибрационното шаси работи.
ДОста по-качествени и доста по-добре светят от предишните. Даже успях да ги прибера по-добре, че предишните имаха проблем, когато падне мотора. С две думи съм доволен от резултата.
Прикачени файлове
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Основните фарове са много добри. Тези светят под тях, като се застъпват (това по случайност). Проблем е, ако падне мотора, та за това съм ги монтирал там. Старите се оказа, че не са монтирани подходящо. Ако са по-горе ще се забият или в пластмасите или в радиатора. Ако са по-долу в масленият радиатор.
Тия фарчета където си заврял и с тия маларинки отпред ми напомнят за един познат зевзек.
Монтира сот системи и попаднал на клиент, вживяващ се като десигнер.
Тревало датчиците да са црни че белото не тичАло на интериора.
Играл си нашият със спрей да му угоди - на клиент с паре хатър се не трОши!
Отишъл да ги монтира а "десигнера" рекъл "Е не можееше ли да са черни целите?!?"
Демек и лещите.
Нашият му рекъл: "Може разбира се! Но трябваше да ми кажете по-рано за да не монтирам и кабелите".
Инам денк от такава материя и с такова затваряне.
За палатка, спален чувал и разни парцали, дето е добре да бъдат сухи го ползвам.
Бях малко скептичен за здравината на материята и надежността но се оказа напразно.
Добра работа върши и съм много доволен от тая "система".
Givi имат подобен модел за който аз много се двоумях преди няколко месеца:
Но трябваше да се чака а аз не съм по тая част.
Освен това са по-голями отколкото искам.
И на финала предпочетох текстил.
Имаше го в истински магазин, което беше определящо
Изглежда значително по-здраво и при изпускане/падане ще изпълнява (надявам се) ролята на буфер.
Коментар