Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро, ама не знам какво.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Виж X-country. Нисък и лек.32 кила по-лек от GSa. Хич не са малко.
    Последно редактирано от Ivan_J; 07-07-20, 06:37.

    Коментар


    • #62
      Първоначално публикуван от Ivan_J Преглед на мнение
      Виж X-country. Нисък и лек.32 кила по-лек от GSa. Хич не са малко.
      Много странен мотор. Определено дамски и градски. Дигнали му конете до 53 и естествено разхода станал по-висок, но пък намалили генератора до 280 вата!?!? ГС-а е 48 коня , но алтернатора му е 400 вата. Това означава, че можеш да му добавиш допълнителни консуматори без проблеми...
      Турнали капли със спици и вътрешни гуми, и 45 мм обърната предница, но пък малък ход на амортисорите, и малък клиренс?!?! Да не говорим пък за смешният резервоар от 9,5 литра. Като му се сложат гардове на кормилото, някакъв щит, ролбари и някъде се окачи допълнителен резервоар, за да не се налага да зареждаш през 180-200 км, и вече няма да е с 30 кг по-лек от ГС-а.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • motor_men
        motor_men коментира
        Редактиране на коментар
        240мм. ход на предното окачване ти е малко за твоето каране??? 300мм. няма как да е с 19 цола капла. Вземи си КТМ690 , лек , с добро окачване , спирачки Брембо , няколко варианта на горивни резервоари ,....Но сигурно няма да ти е удобна седалката.

    • #63
      Няма ход 240 мм на окачването на тоя мотор. Предницата му е 45 мм с ход 220 мм, а отзад е стандартното и за Х-кънтри и за ГС-а 165 мм ход на окачването. Да. Предницата му е по-добра от тази на ГС-а, (който е с 41 мм предни амортисьори и 170 мм ход), но това не компенсира другите неща. Аз не търся ендуро за гората. Аз търся шосейно ендуро за пътешествия. КТМ изобщо не ми се вписват на мен в картинката с големите си оффроуд възможности, защото аз просто не търся мотор с такива възможности. Пък и тавана на парите на мен ми е 7000 лева. Така че не мога да се развихрям, кой знае колко.
      Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
      Златомир Попов - Forry

      Коментар


      • #64
        Не ми се гугли, та да питам. Що за техника е Г650ГС? Каква е разликата с Ф650 ГС?
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #65
          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          Не ми се гугли, та да питам. Що за техника е Г650ГС? Каква е разликата с Ф650 ГС?
          При тия е направо мешана скара. Едни са с един цилиндър , други са с два , различна кубатура , рама , ......
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #66
            F650GS R13, който е до 2001 - 2007ма е наследен от G650GS с малко по-други пластмаси и май двигателя вече не се прави от Ротакс, но уж е същия.
            G650GS Sertao модификацията е наследник на F650GS Dakar.

            А новия F650GS (2008+) е, както можете, да се досетите, вече 800 кубика и е двуцилиндров
            Subaru Impreza 2.0 '98
            Honda Africa Twin RD07 '95
            Honda Africa Twin RD07А '96

            Коментар


            • #67
              След 2007 година двигателите на БМВ - 650 куб не са производство на Ротакс, а се произвеждат от Лончин в Китай. Това обаче не ги прави по-лоши от Ротакса, а напротив. Някои неща са изчистени и подобрени. Лончин произвеждат и 800 кубиковите двуцилиндрови редови двигатели на БМВ.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #68
                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210824_164609.jpg
Прегледи:528
Размер:378.1 КБ
ID:6803436Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210824_164649.jpg
Прегледи:525
Размер:324.1 КБ
ID:6803437Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210824_164701.jpg
Прегледи:527
Размер:736.9 КБ
ID:6803438Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210824_164823.jpg
Прегледи:525
Размер:601.3 КБ
ID:6803439Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20210824_164847.jpg
Прегледи:519
Размер:671.3 КБ
ID:6803440
                Е Някои работи!
                Прикачени файлове
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • p-pleven
                  p-pleven коментира
                  Редактиране на коментар
                  Вентила за помпане на спицата лие? Видях го на сигмаджийските мотори и много ме накефи

                • Стоян Боюков-Sariones
                  Стоян Боюков-Sariones коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ми не е. Това е отвор. Дисковете смених.

              • #69
                Да се похваля, А? Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220609_073450.jpg
Прегледи:403
Размер:732.8 КБ
ID:6865977 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220609_073441.jpg
Прегледи:401
Размер:796.5 КБ
ID:6865979

                Прикачени файлове
                Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                Коментар


                • #70
                  Нищо не разбрах от тия снимки. Какъв е тоя мотор? С какво точно се хвалиш? Това не е БМВ.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • p-pleven
                    p-pleven коментира
                    Редактиране на коментар
                    Май за гуми е фалбата

                  • Стоян Боюков-Sariones
                    Стоян Боюков-Sariones коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е не е БМВ де!? Темата със сигурност не е за БМВ.В Стром е. За гумите само. Тая техника я сдобих преди известно време и те така!

                • #71
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220801_092807.jpg
Прегледи:332
Размер:604.3 КБ
ID:6881445
                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20220801_163827.jpg
Прегледи:333
Размер:294.2 КБ
ID:6881447

                  Това последното е круиз контрол. Работи! Обаче първо ще го изработя от друг филамент (ABS), а по-късно от някакъв метал. Ама от метал нямам идея кой може, та явно ще правя чертеж за по-лесна изработка.
                  Прикачени файлове
                  Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                  тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                  Коментар


                  • #72
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:16595906855656884728654898746781.jpg
Прегледи:300
Размер:256.3 КБ
ID:6882056

                    Вече от ABS
                    Прикачени файлове
                    Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                    тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                    Коментар


                    • #73
                      Реших да сменя високата "дограма" с по-ниска и с дефлектор. Това за проба. Ми ... работи добре.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20221025_170201.jpg
Прегледи:237
Размер:197.6 КБ
ID:6896605

                      Сложих и едни пластмаси за красота.

                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20221025_170206.jpg
Прегледи:232
Размер:284.7 КБ
ID:6896606
                      Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                      тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                      Коментар


                      • #74
                        Това за да пази гардовете да не се одраскат

                        Коментар


                        • Стоян Боюков-Sariones
                          Стоян Боюков-Sariones коментира
                          Редактиране на коментар
                          Абе надявам се да са само за красота.

                      • #75
                        Писах и в друга тема, ама да пиша и тук. Някой има ли идея що предницата на 650 тропа? Сменени са лагерите на тройника и спирачните дискове. На 1000 не тропа. Нещо в "коловете" е, ама не знам какво. Като че ли е в горната част? Нещо от джиджавката за регулиране? Решил съм да сменя някои работи без да съм сигурен за положителен ефект.
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20230512_165413.jpg
Прегледи:141
Размер:635.9 КБ
ID:6923555

                        Ще пиша за резултата. Ако обаче някой има друга идея нека сподели плийззз!
                        Прикачени файлове
                        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X